Beetje spoed: Plastic slab
+10
Liadan
Nijntje
Clapperdie
Lejow
teletascha
Parisienne
Dille
Darius
Blair
_Lana_
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Beetje spoed: Plastic slab
Ja aan de ene kant ben ik ook wel makkelijk hoor, ik gooi ze ook zeker niet weg. Maar aan de andere kant is een plastic slab wel heel handig, daar haal je gewoon een doekje overheen en klaar.
Doen jullie de slab ieder avond meteen in de was?
Doen jullie de slab ieder avond meteen in de was?
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Ik was de plastic slabben ook, want zehebben een stoffen randje en dat wordt ook ranzig. Slab komt gewoon goed uit de machine. Alle slabben gaan de wasmand in en worden gewassen als de machinevol is. Als de slab echt heel viesis, wat nu niet echt vaak voorkomt, dan spoel ik'm eerst uit onder de kraan.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Ik vind het makkelijker om een vieze slab in de wasmand te gooien dan om die plastic slab schoon te gaan poetsen, maar ik ben van het luie soort. Schone slabben met vlekken interesseren me dan ook echt niet; ze doen waar ze voor bedoeld zijn. Ik gooi ze in de was als ze te vies zijn; soms is dat na één maaltijd, soms doen ze er drie dagen mee. En als ze er echt niet meer uit zien koop ik nieuwe (bij de hema).
Dille- Fluisteraar
- Aantal berichten : 268
Punten : 295
Registratiedatum : 19-06-12
Ik heb vanmiddag toch de silly billys gekocht en ik vind ze echt helemaal geweldig.
Het blijft zeg maar op de slab liggen en ik kon ze zo uitspoelen.
Geweldig!
Bedankt voor jullie tips.
Het blijft zeg maar op de slab liggen en ik kon ze zo uitspoelen.
Geweldig!
Bedankt voor jullie tips.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Hier ook een sillybillie fan! Ik heb slabjes die ze al een dik jaar veel gebruikt en nog steeds krijg ik alle vlekken eruit. En onze rapley-koningin knoeide VEEL!
Op internet kan je korting krijgen als je er meerdere besteld.
Ik gooide ze 1 keer in de week in de was. En 's avonds onder de douche spoelde ik ze even uit.
Op internet kan je korting krijgen als je er meerdere besteld.
Ik gooide ze 1 keer in de week in de was. En 's avonds onder de douche spoelde ik ze even uit.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zweeerrrrrr bij de plastic slab sinds ik ze een maand geleden ontdekte. Haha, en nooit gedacht dat ik dat zou zeggen. Onze dochter drinkt slecht, maar drinken uit een gewone beker was al snel heel interessant en ging ook best goed. Vlekken in de slab boeide me ook niet, maar ja, drinken houden ze gewoon niet tegen, met als resultaat een hele natte buik voor mn dochter. Dus als ze ging drinken deed ik altijd al een handdoek dubbel in haar boordje van haar trui... Nee, echt- Lang leve de plastic slab!
Ik heb een paar weken geleden 2 plastic slabben in de aanbieding gekocht bij het kruidvat met 50% korting ofzo.. Kwam uiteindelijk op 1,50 ofzo...
Ik heb een paar weken geleden 2 plastic slabben in de aanbieding gekocht bij het kruidvat met 50% korting ofzo.. Kwam uiteindelijk op 1,50 ofzo...
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Campingbedje...beetje spoed
» Computervraag! (met een beetje spoed...)
» Spoed: Wat zouden jullie doen? (slapen) > geen spoed meer!
» Welke slab met lange mouwen?
» ervaring met silly billyz slab?
» Computervraag! (met een beetje spoed...)
» Spoed: Wat zouden jullie doen? (slapen) > geen spoed meer!
» Welke slab met lange mouwen?
» ervaring met silly billyz slab?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: