Welke slab met lange mouwen?
+6
Sylvana
Bruintje Beer
duckie
Mamsie
Liadan
Mizzie
10 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Welke slab met lange mouwen?
Het is hier altijd zo'n geknoei met die hapjes. Mijn zoontje snapt er nog weinig van, werkt regelmatig zijn happen net zo hard naar buiten en zuigt het met zijn duimpje weg.
En de oppas zal wat makkelijker over vlekken in de kleren denken als ik en om hem nou steeds niet zulke goede kleren aan te doen vind ik ook niet echt handig.
Ik wil graag van die slabben met lange mouwen, om een beetje voor schone, vlekvrije kleren te zorgen.
Welke gebruiken jullie? Ik was even aan het kijken bij Silly Billyz, zijn die echt zo handig en goed schoon te krijgen?
Gebruik je er 1 van stof of juist toch plastic?
En de oppas zal wat makkelijker over vlekken in de kleren denken als ik en om hem nou steeds niet zulke goede kleren aan te doen vind ik ook niet echt handig.
Ik wil graag van die slabben met lange mouwen, om een beetje voor schone, vlekvrije kleren te zorgen.
Welke gebruiken jullie? Ik was even aan het kijken bij Silly Billyz, zijn die echt zo handig en goed schoon te krijgen?
Gebruik je er 1 van stof of juist toch plastic?
Gast- Gast
Re: Welke slab met lange mouwen?
Ik heb ze van de Prenatal.
Die zijn van plastic en vind ik veel handiger.
Die spoel ik na gebruik onder heet water snel uit en dan gebruik ik ze voor de volgende maalrijd nog een keer.
Na het avondeten en het toetje gaat ie in de was.
Die zijn van plastic en vind ik veel handiger.
Die spoel ik na gebruik onder heet water snel uit en dan gebruik ik ze voor de volgende maalrijd nog een keer.
Na het avondeten en het toetje gaat ie in de was.
Gast- Gast
Die van de hema! Is een soort verfschort, knoopjes aan de achterkant met lange mouwen.
Mizzie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10
silly billy's. is waterdicht, maar de voorkant is wel van stof
Gast- Gast
Mizzie schreef:Die van de hema! Is een soort verfschort, knoopjes aan de achterkant met lange mouwen.
Bedoel je deze toevallig?
http://www.hema.nl/winkel/babyspullen/eten-drinken/slabschort-(33390016)
Gast- Gast
Rejoy. schreef:silly billy's. is waterdicht, maar de voorkant is wel van stof
Had ik gelezen ja dat de voorkant van stof is. Maar jij gebruikt ze dan? Zo ja vind je ze fijn en krijg je inderdaad de vlekken er goed uit?
Gast- Gast
Wij gebruiken silly billyz, ik vind het erg fijne slabbers en ik krijg alle vlekken eruit. Sommige zijn nu 2,5 jaar in gebruik en nog geen vlekken.
Daarnaast hebben we ook een hele stapel slabbers met lange mouwen van de wibra, die vind ik ook fijn, maar zijn dus gewone slabbers maar dan met lange mouw:
Daarnaast hebben we ook een hele stapel slabbers met lange mouwen van de wibra, die vind ik ook fijn, maar zijn dus gewone slabbers maar dan met lange mouw:
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
mama2be schreef:Rejoy. schreef:silly billy's. is waterdicht, maar de voorkant is wel van stof
Had ik gelezen ja dat de voorkant van stof is. Maar jij gebruikt ze dan? Zo ja vind je ze fijn en krijg je inderdaad de vlekken er goed uit?
Vers fruit krijg je er vaak niet meer uit, ik krijg banaan er tenminste niet meer uit, uit potje wel, maar vers niet. Maar goed, daar zijn het slabbers voor. Liever daarin dan in de kleertjes. Daarom heb ik ook die van de Wibra, die zijn niet zo duur. Plastic vind ik helemaal niet fijn, daar lekt het fruit zo weer af en dan zit het alsnog op de beentjes.
Die Silly Billy's zijn ook wel fijn, maar wel wat duurder. Dus als je het zonde vindt dat evt vlekken er niet meer uitgaan koop je gewoon die van de Wibra.
Gast- Gast
Ik heb die van de prenatal maar S vindt het verschrikkelijk!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Zijn ze onhandig dan of vindt hij het niet fijn?Mamsie schreef:Ik heb die van de prenatal maar S vindt het verschrikkelijk!
Gast- Gast
Iemand ook bekend met de slabben met mouwen van Ikea? Ik wil er ook niet teveel geld aan uitgeven. Vies zullen ze toch wel een keer worden. Maar net zoals mama rosa zegt, liever de slab vies als de kleren. Banaan geeft idd vieze vlekken, daar was ik inmiddels achtergekomen
Gast- Gast
deze hebben wij van de ikea.... ze zijn wel een beetje groot maar verder erg fijn... stop ze gewoon in de wasmachine dus zo weer schoon, alleen de aan de onderkant waar die stipjes op zitten zeg maar dat is een soort opvangbakje, heel handig dat je eten niet op schoot rolt, maar soms ook wel eens lastig want ik was hem niet elke dag en als je dat stukje vergeet leeg te halen.....
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
mama2be schreef:Rejoy. schreef:silly billy's. is waterdicht, maar de voorkant is wel van stof
ik heb tot nu toe alle vlekken eruit gekregen, ook die van vers fruit. Ik was de slabbers om de paar dagen. Ik heb ze alleen wel een keer te heet gewassen, waardoor de stof nu verschoten is, maargoed, het zijn maar slabbers
Gast- Gast
Hij vond dat plastic gekraak maar niks en dan ook die mouwen zat hij steeds aan te trekken.mama2be schreef:Zijn ze onhandig dan of vindt hij het niet fijn?Mamsie schreef:Ik heb die van de prenatal maar S vindt het verschrikkelijk!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
mama2be schreef:Mizzie schreef:Die van de hema! Is een soort verfschort, knoopjes aan de achterkant met lange mouwen.
Bedoel je deze toevallig?
http://www.hema.nl/winkel/babyspullen/eten-drinken/slabschort-(33390016)
Nee, die slab die er iets onder staat voor 5,50. Weet niet of ze heel erg verschillen, maar wij hebben de rode versie
Mizzie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 416
Punten : 571
Ik heb ook die van Ikea, maar die gebruik ik liever als verfschort ofzo, ik vind het echt een nadeel dat fruit er zo weer afglijdt.
Krijgen jullie banaan er echt weer uit? Ik was het altijd direct op 60 graden, maar hou altijd zwarte puntjes erin na het wassen. Heel jammer. Sommige kleertjes ook, en dat wil er echt niet meer uit.
Krijgen jullie banaan er echt weer uit? Ik was het altijd direct op 60 graden, maar hou altijd zwarte puntjes erin na het wassen. Heel jammer. Sommige kleertjes ook, en dat wil er echt niet meer uit.
Gast- Gast
+1duckie schreef:
deze hebben wij van de ikea.... ze zijn wel een beetje groot maar verder erg fijn... stop ze gewoon in de wasmachine dus zo weer schoon, alleen de aan de onderkant waar die stipjes op zitten zeg maar dat is een soort opvangbakje, heel handig dat je eten niet op schoot rolt, maar soms ook wel eens lastig want ik was hem niet elke dag en als je dat stukje vergeet leeg te halen.....
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Ik zag ze laatst bij de Wibra! Hele leuke van badstof, in lichtroze, mintgroen en wit. Leken mij super handig!
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Die heb ik ook,zijn niet duur en handig.Sylvana schreef:Ik zag ze laatst bij de Wibra! Hele leuke van badstof, in lichtroze, mintgroen en wit. Leken mij super handig!
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Wij hebben die van Koeka! ideaal maar wel aan de prijs.. 13 euro pst geloof ik. Ik werkte bij een babyzaak toen en kreeg ze tegen inkoopprijs..(3/4 euro)
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Als het lukt morgen maar eens even naar de winkel gaan om wat te kopen. Hopelijk blijven de kleren dan wat schoner anders blijf ik aan het wassen haha
Gast- Gast
Ik heb 4 sillybillies, vind ze ideaal! Vooral de messy eater. Alle vlekken gaan er uit. En we hebben een flinke knoeierd in huis.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Bruintje Beer schreef:+1duckie schreef:
+1 Vind ze ideaal! Ze zijn waterdicht en zo met een doekje schoon te maken. Heb er een hele voorraad van!
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Hier ook ikea slabbers. Ideaal. Met eten heeft hij trouwens die kikkerlekbak van de ikea om. Ook handig ding
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Beetje spoed: Plastic slab
» ervaring met silly billyz slab?
» Zomerslaapzak met mouwen
» tshirt met korte mouwen
» Slaapzak met mouwen voor het voorjaar/zomer
» ervaring met silly billyz slab?