Campingbedje...beetje spoed
+2
Pien
Annie24
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Campingbedje...beetje spoed
Ik vertrek over een uurtje ofzo naar Novalee. Het is voor mij ruim 1 uur rijden en ik neem ons campingbedje mee zodat Y. vanmiddag misschien nog een uurtje kan slapen.
Wij hebben een eenvoudig campingbedje van de Prenatal en ik heb daar toen zo'n extra matrasje bijgekocht. Nu loop ik dus al te slepen met van alles en nog wat en het lijkt wel alsof ik een weekje naar CenterParcs ga ofzo
Y. gaat dus hooguit een uurtje of 2 in dat campingbedje liggen vandaag, is het dan eigenlijk wel nodig om dat extra matras mee te nemen of kan hij dan ook gewoon zo in het campingbedje? We hebben het campingbedje nog nooit gebruikt, alleen bij aankoop geopend om te kijken of hij niet kapot was. Ik durf hem nu dus ook niet even snel te openen en te bekijken omdat ik bang ben dat ik 'm niet meer op tijd ingeklapt krijg en ik loop al zo te vliegen zodat we op tijd weg kunnen.
Heel verhaal, maar eigenlijk komt het er dus op neer dat ik me afvraag of ik dat extra matrasje ook nog mee moet nemen of niet (scheelt anders weer wat bagage )
Wij hebben een eenvoudig campingbedje van de Prenatal en ik heb daar toen zo'n extra matrasje bijgekocht. Nu loop ik dus al te slepen met van alles en nog wat en het lijkt wel alsof ik een weekje naar CenterParcs ga ofzo
Y. gaat dus hooguit een uurtje of 2 in dat campingbedje liggen vandaag, is het dan eigenlijk wel nodig om dat extra matras mee te nemen of kan hij dan ook gewoon zo in het campingbedje? We hebben het campingbedje nog nooit gebruikt, alleen bij aankoop geopend om te kijken of hij niet kapot was. Ik durf hem nu dus ook niet even snel te openen en te bekijken omdat ik bang ben dat ik 'm niet meer op tijd ingeklapt krijg en ik loop al zo te vliegen zodat we op tijd weg kunnen.
Heel verhaal, maar eigenlijk komt het er dus op neer dat ik me afvraag of ik dat extra matrasje ook nog mee moet nemen of niet (scheelt anders weer wat bagage )
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Campingbedje...beetje spoed
Ook ik zou hem niet mee nemen!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik zou'm ook niet meenemen.
Misschien heeft Novalee een (fleece) deken die je op kunt vouwen en als "matrasje" kunt gebruiken? Zo doe ik dat met F. ook vaak.... (als het maar voor even is tenminste...)
Misschien heeft Novalee een (fleece) deken die je op kunt vouwen en als "matrasje" kunt gebruiken? Zo doe ik dat met F. ook vaak.... (als het maar voor even is tenminste...)
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Voor twee uurtjes kan het best zonder matrasje.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Dan laat ik dat ding thuis Scheelt weer wat bagage en gesleep
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Voor 2 uurtjes is het niet nodig, voor een hele nacht raden ze het wel aan.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Hier ook nooit een extra matrasje er in gedaan, dus lekker thuis laten.
Veel plezier
Veel plezier
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
Soortgelijke onderwerpen
» Campingbedje
» Beetje spoed: Plastic slab
» Spoed: Wat zouden jullie doen? (slapen) > geen spoed meer!
» campingbedje?
» campingbedje
» Beetje spoed: Plastic slab
» Spoed: Wat zouden jullie doen? (slapen) > geen spoed meer!
» campingbedje?
» campingbedje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: