Beetje spoed: Plastic slab
+10
Liadan
Nijntje
Clapperdie
Lejow
teletascha
Parisienne
Dille
Darius
Blair
_Lana_
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Beetje spoed: Plastic slab
Ja een klein beetje spoed, want ik ga nu op pad en dan kan ik het meteen meenemen ;-).
Heeft iemand enig idee waar ik niet al te dure, grote, plastic slabbetjes kan vinden?
Lijkt me wel heel handig, aangezien ik de wortel, banaan enz slecht uit de slab kan krijgen.
Bedankt alvast.
Heeft iemand enig idee waar ik niet al te dure, grote, plastic slabbetjes kan vinden?
Lijkt me wel heel handig, aangezien ik de wortel, banaan enz slecht uit de slab kan krijgen.
Bedankt alvast.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Re: Beetje spoed: Plastic slab
Ik had ze destijds van IKEA, is wel al zo'n 3-4 jaar geleden.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Hema!
(en dan zou ik als ik jou was, daarna een paar slabbetjes van Sillie Billiez kopen!)
(en dan zou ik als ik jou was, daarna een paar slabbetjes van Sillie Billiez kopen!)
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
prenatal had ik ze vandaan
Dille- Fluisteraar
- Aantal berichten : 268
Punten : 295
Registratiedatum : 19-06-12
Ah bedankt voor de snelle reacties!!
En die sillybillies (?), waar kun je die halen? Is dat die met mouw? En ook van plastic?
En hoe duur zijn die?
Ja wat een vragen, maar als die zo handig zijn, kan ik het beter in 1x goed doen ;-).
En die sillybillies (?), waar kun je die halen? Is dat die met mouw? En ook van plastic?
En hoe duur zijn die?
Ja wat een vragen, maar als die zo handig zijn, kan ik het beter in 1x goed doen ;-).
_Lana_- Ratel
Prenatal heeft Silly Billies (of zoiets ) De mouwen zijn van plastic, het lijfje van een soort fleece-achtige stof Ze waren geloof ik rond de 7 euro zoveel per stuk. Het tot nu toe daar alle vlekken uit gekregen, dus dat zijn ook echt ideale slabben!
Edit: Prenatal heeft ook plastic gewone slabben.
Edit: Prenatal heeft ook plastic gewone slabben.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Wij hebben er ook al een jaar een plastic slab van hema in gebruik. Ideaal!
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Even offtopic, maar wat zijn slabbertjes belachelijk duur zeg
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Even offtopic, maar wat zijn slabbertjes belachelijk duur zeg
Ja maar je doet er wel heeeeel lang mee.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Ik kocht altijd die plastic dingen van de prenatal. De opdruk ging er al snel vanaf maar dat vond ik niet erg. Wel moest ik ze zeker elk half jaar vervangen omdat er dan scheurtjes inkwamen.
Gast- Gast
Heb ze nu gewoon van stof, maar B heeft nu een paar keer bietjes op, en dat 'lekt' gewoon door die slabbers heen
Ga denk dus ook maar voor plastic, of in ieder geval die met een plastic achterkantje..
Ga denk dus ook maar voor plastic, of in ieder geval die met een plastic achterkantje..
Lejow- Lady Post-a-lot
wij zijn op een gegeven moment knutselschorten gaan gebruiken. Met mouw, dus kon ze zelf eten en inderdaad niet dat er onuitwasbare vlekke in blijven zitten. Wij hebben ze oa gekocht bij xenos. En in plaats van het klitteband wat je in de nek vast maakt deden we er een knoopje/lusje in en dan pas het klitteband anders zit het met eten niet strak genoeg.
na het eten uitspoelen of afvegen en klaar voor de volgende keer!!
Nijntje- Prater
- Aantal berichten : 512
Punten : 519
Nijntje schreef:wij zijn op een gegeven moment knutselschorten gaan gebruiken. Met mouw, dus kon ze zelf eten en inderdaad niet dat er onuitwasbare vlekke in blijven zitten. Wij hebben ze oa gekocht bij xenos. En in plaats van het klitteband wat je in de nek vast maakt deden we er een knoopje/lusje in en dan pas het klitteband anders zit het met eten niet strak genoeg.
Ah dat is ook een handige tip. Maar hebben ze die ook in kleine maatjes?
_Lana_- Ratel
Lejow schreef:Heb ze nu gewoon van stof, maar B heeft nu een paar keer bietjes op, en dat 'lekt' gewoon door die slabbers heen
Die van de zeeman vallen nog wel mee, maar als je de vlekken er niet uitkrijgt, dan wordt het wel een dure grap. Ik heb wel veel slabben cadeau gehad, maar allemaal van stof.
_Lana_- Ratel
Wij hebben er maar 3 cadeau gehad, van stof inderdaad haha.
Zag bij de zeeman leuke, met sesamstraat, maar die waren heel klein, en 2,50 per stuk ofzo...
Voor een lappie stof van een cm of 20!
Zag bij de zeeman leuke, met sesamstraat, maar die waren heel klein, en 2,50 per stuk ofzo...
Voor een lappie stof van een cm of 20!
Lejow- Lady Post-a-lot
nee ze zijn wel wat groter, maar je kunt altijd zeggen ik probeer er twee en kijk hoe ze passen en anders leg ik ze nog in dekast..
Nijntje- Prater
- Aantal berichten : 512
Punten : 519
Ik heb nu trouwens 2 slabbetjes bij de prenatal meegenomen, plastic. Ze hadden die met mouwtjes ook wel, maar dan blijft de voorkant toch van stof. Of is dat gewoon goed uitwasbaar? Of kan ik gewoon niet wassen, haha.
Ik kijk later nog wel even verder wat ik doe. Bedankt voor de tips!
En ze zullen toch ook wel een keer iets netter gaan eten??!!
Ik kijk later nog wel even verder wat ik doe. Bedankt voor de tips!
En ze zullen toch ook wel een keer iets netter gaan eten??!!
_Lana_- Ratel
Nijntje schreef:nee ze zijn wel wat groter, maar je kunt altijd zeggen ik probeer er twee en kijk hoe ze passen en anders leg ik ze nog in dekast..
Ja dat is waar, ik ga sowieso even bij de Xenos kijken.
_Lana_- Ratel
Ik vond die Silly Billy slabben altijd wel goed uitwasbaar. Het scheelt ook wel dat het een knalroze is, niet alle vlekken zie daar op Maar ik sprayde er altijd een beetje Dasty op voordat het de wasmachine in ging en heb hem tot nu toe altijd schoon gekregen.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb de silly billyz slabbers ook altijd schoon gekregen, gewoon op 40 graden in de wasmachine en alle vlekken gingen eruit. Ik heb blauwe en roze en ze worden hier vrijwel altijd heel erg smerig tijdens het eten.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ah dat klinkt goed. Misschien toch voor die sillybillies gaan dan. Jullie gooien m meteen in de was?
Ze hadden bij de prenatal alleen paars en rood en ik wil perse roze en blauw, haha.
Ze hadden bij de prenatal alleen paars en rood en ik wil perse roze en blauw, haha.
_Lana_- Ratel
Ik was de slabben altijd op 60 of 90 graden, mee met de handdoeken enz., maar hier gewoon nog vlekken hoor! Het kan me niet meer schelen, dan maar slabben met vlekken. Ik weet dat ze schoongewassen zijn, ze zijn er tenslotte om géén vlekken op de kleren te krijgen maar op de slab. Ik vind het wel best zo, niemand die het ziet.
Ik ben toch niet de enige die zo denkt?
Ik ben toch niet de enige die zo denkt?
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Op vakantie spoelde ik die Silly billiez gewoon met de hand om, soms zelfs met koud water, en dan gingen alle vlekken er ook uit! Even een paar uurtjes drogen en het was weer klaar voor gebruik.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Elodie schreef:Ik kocht altijd die plastic dingen van de prenatal. De opdruk ging er al snel vanaf maar dat vond ik niet erg. Wel moest ik ze zeker elk half jaar vervangen omdat er dan scheurtjes inkwamen.
Dan ben ik niet de enige, van de twee die ik heb is er al 1 met een scheur.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kreeg ook niet alle vlekken uit een slab maar waarom moet dat dan? Het is maar een slab hoor.. Als je kinderen oud genoeg zijn gooi je die dingen weg en klaar.. haha
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Computervraag! (met een beetje spoed...)
» Campingbedje...beetje spoed
» Spoed: Wat zouden jullie doen? (slapen) > geen spoed meer!
» Welke slab met lange mouwen?
» ervaring met silly billyz slab?
» Campingbedje...beetje spoed
» Spoed: Wat zouden jullie doen? (slapen) > geen spoed meer!
» Welke slab met lange mouwen?
» ervaring met silly billyz slab?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: