Computervraag! (met een beetje spoed...)
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Computervraag! (met een beetje spoed...)
Weet iemand hoe je het kan fiksen als je geen verbinding kan maken met een bepaald netwerk omdat de instellingen niet overeenkomen met je computer? Mijn mini laptop flikt me dat ineens in de bieb en nu kan ik dus niet op internet...Beetje klote, want thuis heb ik ook geen internet meer en zo kan ik dus niet verder...
Ik heb al vanalles geprobeerd, maar krijg het niet opgelost. Mensen om me heen hebben wel gewoon internet en voorheen deed hij t wel gewoon. Ik heb Windows 7 starter...
Ik heb al vanalles geprobeerd, maar krijg het niet opgelost. Mensen om me heen hebben wel gewoon internet en voorheen deed hij t wel gewoon. Ik heb Windows 7 starter...
Gast- Gast
Re: Computervraag! (met een beetje spoed...)
Ik neem aan dat je met je studentgegevens hebt ingelogd? Heb je daarvan je wachtwoord niet laatst veranderd? Ik heb zoiets ook wel eens gehad en toen ik mijn wachtwoord opnieuw ingaf was het goed...
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
ik heb dat ook wel es.. ik ga dan naar configuratiescherm netwerkencentrum en dan krijg je als t goed is een netwerk waarbij een rood kruis staat, dat netwerk moet je dan verwijderen en vervolgens via rechtsonder opnieuw zoeken en je opnieuw bijd at netwerk aanmelden. (beetje laat wss)
klavertje- Prater
- Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10
Het was niet op school, maar gewoon in de bieb...De tip van Klavertje ga ik nog even proberen. Ik had in de bieb zelf nog even advies gevraagd maar daar kreeg ik te horen dat sommige laptops het niet deden op hun netwerk. Alleen de mijne deed het eerst dus wel gewoon, maar nu dus idd een rood kruis...Supervaag. Ze hadden ook geen losse internetkabels, dus ik ben vervroegd naar huis gegaan. Voor de volgende keer haal ik wel ff een losse kabel bij de Mediamarkt ofzo...Want de aansluitingen daarvoor zitten er wel in de bieb.
Thanks voor de reacties meiden!
Thanks voor de reacties meiden!
Gast- Gast
Aansluiting kun je halen bij de Action! Goekdoop! ;D
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb geen Action in de buurt...Dat maakt t dus alweer minder goedkoop, haha. Wel kut, want ik hield van de Action altijd...
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Spoed: Kado!
» Beetje spoed: Plastic slab
» Spoed: Wat zouden jullie doen? (slapen) > geen spoed meer!
» Wie kan me ff helpen??? spoed..
» spoed taartenvraagje
» Beetje spoed: Plastic slab
» Spoed: Wat zouden jullie doen? (slapen) > geen spoed meer!
» Wie kan me ff helpen??? spoed..
» spoed taartenvraagje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: