Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik heb geen vertrouwen meer in ze.

4 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ik heb geen vertrouwen meer in ze. - Pagina 2 Empty Re: Ik heb geen vertrouwen meer in ze.

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 7:52

Caribbeanlover schreef:Ik bedoelde het niet zo en zal niet tegen ze zeggen dat ze sjoemelen, maar ik zal dan wel als het nodig is zeggen dat ik het niet leuk vind en dat ik het al meerdere keren heb gezegd.
Dat ik het jammer vind dat ze steeds zeggen dat het er dan en dan is en vervolgens is het er niet.
Ik zal dan ook vragen waarom ze steeds van alles beloven en het niet nakomen. Dat is mijn goed recht toch om dat te zeggen? Het gaat wel om mijn geld waar ik voor gewerkt heb en wat ik niet op tijd krijg.

Natuurlijk is dat je goed recht, je moet er ook wat van zeggen. Maar ze zeggen het nu te hebben opgelost en mee te nemen met de volgende betaling in februari. Dat zou ik dan wel even afwachten voor je daar gaat klagen terwijl je er net weer begint met werken smile. Als ze het weer niet betalen, is het absoluut je goed recht. Ik zou vragen of je het dan als voorschot betaald kunt krijgen. Hoe dan ook, zo snel mogelijk. Het is tenslotte jouw geld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb geen vertrouwen meer in ze. - Pagina 2 Empty Re: Ik heb geen vertrouwen meer in ze.

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 1:39

Zusje van Bert schreef:
Caribbeanlover schreef:Ik bedoelde het niet zo en zal niet tegen ze zeggen dat ze sjoemelen, maar ik zal dan wel als het nodig is zeggen dat ik het niet leuk vind en dat ik het al meerdere keren heb gezegd.
Dat ik het jammer vind dat ze steeds zeggen dat het er dan en dan is en vervolgens is het er niet.
Ik zal dan ook vragen waarom ze steeds van alles beloven en het niet nakomen. Dat is mijn goed recht toch om dat te zeggen? Het gaat wel om mijn geld waar ik voor gewerkt heb en wat ik niet op tijd krijg.

Natuurlijk is dat je goed recht, je moet er ook wat van zeggen. Maar ze zeggen het nu te hebben opgelost en mee te nemen met de volgende betaling in februari. Dat zou ik dan wel even afwachten voor je daar gaat klagen terwijl je er net weer begint met werken smile. Als ze het weer niet betalen, is het absoluut je goed recht. Ik zou vragen of je het dan als voorschot betaald kunt krijgen. Hoe dan ook, zo snel mogelijk. Het is tenslotte jouw geld.

Ik begrijp je wel, maar ze zouden het al eerder storten en het was er niet zoals afgesproken.
Ik wacht idd even af en verkloten ze het weer, dan zeg ik er netjes wat van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb geen vertrouwen meer in ze. - Pagina 2 Empty Re: Ik heb geen vertrouwen meer in ze.

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 22:31

Nou het gaat lekker,maar niet heus. Het loonbriefje wat ik deze maand heb gehad bestond uit de toeslagen terwijl daar dus ook vakantiegeld bij had gemoeten.
Nu heb ik gehoord dat het bedrag weer niet klopt en ik dus nog geld krijg.
Heb dus gezegd dat mij is verteld dat ik in febr. vakantiegeld krijg, maar diegene die mij heeft aangenomen zei dat ik daar niet op moest rekenen. Heb wel gezegd dat ik het lang vind duren en dat het voor hetzelfde geld wel in mei zou komen. Hij zei dus dat dat ook zou kunnen...............................nou ja!
Ook krijg ik nog extra loon buiten die toeslagen ed om, want zoals ik zei klopte mijn salaris eind dec. ook al niet.
Ze gaan fijn met hun medewerkers om, maar niet heus.
Ik houd deze periode vol en daarna wil ik er niet meer werken, want dat gaat geheid de volgende keer ook zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb geen vertrouwen meer in ze. - Pagina 2 Empty Re: Ik heb geen vertrouwen meer in ze.

Bericht  Winegum zo 30 jan 2011 - 23:24

Maar wat staat er in je contract dan? Je werkt daar niet via het uitzendbureau toch? Dan krijg je normaal gesproken inderdaad in mei je vakantiegeld. Of krijg je all in loon, waarbij je je vakantiegeld, vakantieuren etc. elke maand erbij krijgt?

Wat vervelend dat ze er zo mee aan het rommelen zijn. Wacht deze maand gewoon even af, kijk op je loonstrook wat er precies betaalt is, dan kun je alsnog er wat aan doen. Tot die tijd moet je denk ik toch even wachten.

Is het trouwens een groot, landelijk bedrijf? Of is het een kleiner bedrijf die zelf alle loonzaken regelen?

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb geen vertrouwen meer in ze. - Pagina 2 Empty Re: Ik heb geen vertrouwen meer in ze.

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 0:11

Ja, dat heb je met een baan bij een groot bedrijf. Mijn vriend heeft het ook al een paar keer gehad, maar werkt er nog steeds. Waar mensen werken, worden er fouten gemaakt. En als het keer op keer is, moet je gewoon eens langs P&O gaan en de boel uitleggen en zeggen dat je er een beetje zat van bent. Dan zal je vast horen hoe het fout heeft kunnen gaan en letten ze er beter op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb geen vertrouwen meer in ze. - Pagina 2 Empty Re: Ik heb geen vertrouwen meer in ze.

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 0:11

Winegum schreef:Maar wat staat er in je contract dan? Je werkt daar niet via het uitzendbureau toch? Dan krijg je normaal gesproken inderdaad in mei je vakantiegeld. Of krijg je all in loon, waarbij je je vakantiegeld, vakantieuren etc. elke maand erbij krijgt?

Wat vervelend dat ze er zo mee aan het rommelen zijn. Wacht deze maand gewoon even af, kijk op je loonstrook wat er precies betaalt is, dan kun je alsnog er wat aan doen. Tot die tijd moet je denk ik toch even wachten.

Is het trouwens een groot, landelijk bedrijf? Of is het een kleiner bedrijf die zelf alle loonzaken regelen?

Ik ben een tijdelijke hulpkracht. Ik werk er via het bedrijf en het is een groot landelijk bedrijf.
Ik heb vandaag weer gebeld en hij ging er achteraan. Het is diegenes fout niet, maar van anderen. Heb wel gezegd dat ik het lang vind duren en blijf bellen als het weer fout is en/of als ik vragen erover heb en daar gaf hij me gelijk in.
Ik heb er de pest in, maar houd deze maanden vol en dan moet ik toch weg en wil ik er ook niet meer werken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb geen vertrouwen meer in ze. - Pagina 2 Empty Re: Ik heb geen vertrouwen meer in ze.

Bericht  Ploen ma 31 jan 2011 - 0:16

Kan het me helemaal voorstellen! Is niet leuk als het steeds niet klopt en je moet blijven bellen. Ik wilde er erg graag blijven werken omdat ik moeilijk wat anders kon vinden en het goed verdiende, maar baalde wel steeds van het er achteraan gaan.
Hoop dat je je geld nog krijgt!
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb geen vertrouwen meer in ze. - Pagina 2 Empty Re: Ik heb geen vertrouwen meer in ze.

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 0:19

Ja vervelend is dat he, maar ik blijf ze lastig vallen hoor tenslotte is het mijn geld waar ik recht op heb.
Waarom ben je er dan weggegaan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb geen vertrouwen meer in ze. - Pagina 2 Empty Re: Ik heb geen vertrouwen meer in ze.

Bericht  Ploen ma 31 jan 2011 - 0:21

Ja, ik bleef ze ook lastig vallen. Vond het erg vervelend als ik voor de zoveelste keer mijn verhaal ging doen, zij bleven volhouden dat het wel klopte en er dan na 3 keer achterkwamen dat ik idd gelijk had. AAAAAH, blij dat ik er vanaf ben haha
Dat was mijn bijbaantje toen ik op school zat, ben nu afgestudeerd dus heb een andere baan gevonden. Wilde er eerst misschien nog blijven als oproepkracht, maar had het op een gegeven moment helemaal gehad met dat salaris.
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb geen vertrouwen meer in ze. - Pagina 2 Empty Re: Ik heb geen vertrouwen meer in ze.

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 0:44

Heb je wel excuses gehad van ze? Weet je als je jong bent, dan denken ze vaak ''oh dat meisJE weet toch niks en heeft toch niet gelijk mbt haar salaris''. Je word vaak als dom gezien, erg jammer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb geen vertrouwen meer in ze. - Pagina 2 Empty Re: Ik heb geen vertrouwen meer in ze.

Bericht  Ploen ma 31 jan 2011 - 3:56

Ze zullen me op een gegeven moment wel allemaal hebben gekent daar bij de salaris administratie Laughing Teamleider was ook niet erg meelevend, een keer een maitje gehad dat ze het vervelend vond en ze hoopte dat het snel was opgelost.
Voor de rest nooit geantwoord op mijn mails
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb geen vertrouwen meer in ze. - Pagina 2 Empty Re: Ik heb geen vertrouwen meer in ze.

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 8:26

Nou da's lekker dan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb geen vertrouwen meer in ze. - Pagina 2 Empty Re: Ik heb geen vertrouwen meer in ze.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum