Je nergens toe kunnen zetten
+3
Minx
Isis
nijntje4
7 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Je nergens toe kunnen zetten
Nee maar ik snap je helemaal hoor als ik je berichtjes zie langskomen die over werk gaan
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Same here... Ik lag gisteravond nog jankend in bed omdat ik me zo nutteloos voelde... En dan ga je aan jezelf twijfelen, doe ik er wel genoeg aan om een baan te krijgen etc.
Precies wat Maura zegt, waarom huishoudelijke dingen doen als het morgen ook kan, of overmorgen of volgende week, who cares? En idd heb ik ook dat als ik een afspraak heb, dan lukt het allemaal wel, of met visite idd dat je dan wel ineens het huis aan kant hebt, zo herkenbaar...
Maar ik ben nu best een beetje trots op mezelf, ik ben om half acht opgestaan en ik heb de afwas (van een week) gedaan. Gister een aantal wassen gedraaid/opgeruimd en een sollicitatiebrief gemaakt. Ik kom er wel...ooit... En jullie ook!
Precies wat Maura zegt, waarom huishoudelijke dingen doen als het morgen ook kan, of overmorgen of volgende week, who cares? En idd heb ik ook dat als ik een afspraak heb, dan lukt het allemaal wel, of met visite idd dat je dan wel ineens het huis aan kant hebt, zo herkenbaar...
Maar ik ben nu best een beetje trots op mezelf, ik ben om half acht opgestaan en ik heb de afwas (van een week) gedaan. Gister een aantal wassen gedraaid/opgeruimd en een sollicitatiebrief gemaakt. Ik kom er wel...ooit... En jullie ook!
Toekan- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 78
Registratiedatum : 13-06-12
Toen ik geen baan had voelde ik me precies hetzelfde, het is allemaal zo herkenbaar: Eigenlijk vind je dat je enigzins blij moet zijn met de tijd die je over hebt en dat je vooral veel nuttige dingen moet doen omdat het eingelijk eens kan. Ik zat soms dagen binnen en de highlight of the day waren de boodschappen. Ik werd al moe bij de gedachte om het bed te verschonen enzo..
Eigenlijk was ik aan het einde gewoon depressief als ik er op terug keek. Ik dacht teveel na over dingen, mijn relatie ging door mij super slecht en niks zag ik meer zitten. Ik ging expres laat naar bed zodat ik lang uit kon slapen, dat soort stomme dingen.
Ik denk echt dat het belangrijk is om een ritme te zoeken en om naar buiten te gaan. Iemand hier zei sporten.. Dat lijkt me ook een goed idee. Hoeft niet duur te zijn, hardlopen is ook sport en een uurtje stevig doorwandelen ook. Uuuurenlang achter je pc door brengen om te solliciteren werkt ook niet. Plan voor jezelf per dag tijd in om dit te doen, en doe dat dan ook.
Niemand is nutteloos, je hebt hier zelf niet om gevraagd, toch? Sterkte en succes, ik hoop dat jullie snel een baan vinden.
Eigenlijk was ik aan het einde gewoon depressief als ik er op terug keek. Ik dacht teveel na over dingen, mijn relatie ging door mij super slecht en niks zag ik meer zitten. Ik ging expres laat naar bed zodat ik lang uit kon slapen, dat soort stomme dingen.
Ik denk echt dat het belangrijk is om een ritme te zoeken en om naar buiten te gaan. Iemand hier zei sporten.. Dat lijkt me ook een goed idee. Hoeft niet duur te zijn, hardlopen is ook sport en een uurtje stevig doorwandelen ook. Uuuurenlang achter je pc door brengen om te solliciteren werkt ook niet. Plan voor jezelf per dag tijd in om dit te doen, en doe dat dan ook.
Niemand is nutteloos, je hebt hier zelf niet om gevraagd, toch? Sterkte en succes, ik hoop dat jullie snel een baan vinden.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Wel fijn om zoveel herkenning te lezen, het is echt exact hetzelfde! Ik ben blij dat ik in ieder geval niet meer zo van die lichamelijke klachten heb die uit stress en angst voorkwamen. Ik kan mijn gedachten wat beter loslaten. Maar idd, soms laat ik het mezelf toe om even lekker te janken en even geen contact te hebben met mensen. Dan is het maar even zo.
Vanochtend was ik dus vroeg op en morgen weer want dan zit ik in de ochtend met mn laptop in de kroeg samen met iemand haha... hoop dat ik het vast kan houden...
Vanochtend was ik dus vroeg op en morgen weer want dan zit ik in de ochtend met mn laptop in de kroeg samen met iemand haha... hoop dat ik het vast kan houden...
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Nergens zin in
» Nergens mee spelen
» Mijn man is zijn baan kwijt, en ik wist nergens van....
» Dit slaat toch nergens op!
» Vakantie en nergens zin in....pfff
» Nergens mee spelen
» Mijn man is zijn baan kwijt, en ik wist nergens van....
» Dit slaat toch nergens op!
» Vakantie en nergens zin in....pfff
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: