Voor de dames die in het 1e trimester zitten.
+28
Earane
Fearie
Bluebird
_Sneeuwwitje_
peach
Floor
andreake1984
chocolate
yes1984
Schism
Laced
Funk
Fiebje
Blair
Petteflet
Steep
joyce0606
Milan
Pien
Theezakje13
Novalee
Dora
SarahKey
NowImNothing
schuddebuikje
chipa
Mizzie
Happydobby
32 plaatsers
Pagina 27 van 35
Pagina 27 van 35 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 31 ... 35
Re: Voor de dames die in het 1e trimester zitten.
Gefeliciteerd!! Voor de eerste keer tante?Lady4 schreef:Alle zwangere dames hier gefeliciteerd!
Ik lees al een aantal weken mee in dit topic. Ik word namelijk tante! Mijn zusje is zwanger en ze is morgen precies 10 weken.
Ik vind het zó leuk!
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Gefeliciteerd!! Voor de eerste keer tante?Lady4 schreef:Alle zwangere dames hier gefeliciteerd!
Ik lees al een aantal weken mee in dit topic. Ik word namelijk tante! Mijn zusje is zwanger en ze is morgen precies 10 weken.
Ik vind het zó leuk!
Yep! Ik volg vooral jouw heel erg omdat je qua zwangerschapsduur heel dicht bij mijn zusje zit. En ik vind het echt super dat jullie een tweeling krijgen!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Spannend!Lady4 schreef:Beauty Addict schreef:Gefeliciteerd!! Voor de eerste keer tante?Lady4 schreef:Alle zwangere dames hier gefeliciteerd!
Ik vind het zó leuk!
Yep! Ik volg vooral jouw heel erg omdat je qua zwangerschapsduur heel dicht bij mijn zusje zit. En ik vind het echt super dat jullie een tweeling krijgen!
Dank je wel, het is echt heel erg leuk. Al heb ik een beetje een hard hoofd in die trap die ik altijd op moet (met 2 kindjes en een wagen voor 2... )
Gast- Gast
Lady4 schreef:Beauty Addict schreef:Gefeliciteerd!! Voor de eerste keer tante?Lady4 schreef:Alle zwangere dames hier gefeliciteerd!
Ik vind het zó leuk!
Ik ben zelf nog geen tante. Lijkt me super. Zou het ook erg leuk vinden wanneer mijn zus zo leuk reageert. Nog maar even geduld hebben. Dan mag ik het eindelijk van de daken schreeuwen.
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
@ Laced, gefeliciteerd zeg ! Wij hebben ook nog samen gekletst in het topic 'meiden die zwanger willen worden'. Volgens mij zelfs nog op het oude forum
@ BA, van jou weet ik wel waarom je zoveel echo's krijgt haha.
@ All, bij ons is het maandagavond zo ver. Begin het nu wel erg spannend te vinden, voornamelijk omdat iedereen in onze omgeving al weet dat ik zwanger ben.
@ BA, van jou weet ik wel waarom je zoveel echo's krijgt haha.
@ All, bij ons is het maandagavond zo ver. Begin het nu wel erg spannend te vinden, voornamelijk omdat iedereen in onze omgeving al weet dat ik zwanger ben.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
@ Fearie: Spannend he die eerste echo? Gelukkig mag je al bijna! Ik loop inderdaad ook bij de gynaecoloog, vandaar dat wij al vroeg een echo hebben gehad.
@ Laced: Gefeliciteerd! Gezellig dat je mee komt kletsen!
@Novalee: Dank je! Het is ons na 15 maanden toch nog op eigen kracht gelukt Nu die spannende 12 weken, ik vind de tijd maar langzaam gaan!
@ All: Ik ben zo blij dat het weekend is! Ik dacht dat ik de afgelopen weken moe was, maar het kan nog erger! Mensen wat ben ik moe zeg. Ik heb me echt door deze dag heen moeten slepen.
Nu lekker op de bank voice of holland kijken
@ Laced: Gefeliciteerd! Gezellig dat je mee komt kletsen!
@Novalee: Dank je! Het is ons na 15 maanden toch nog op eigen kracht gelukt Nu die spannende 12 weken, ik vind de tijd maar langzaam gaan!
@ All: Ik ben zo blij dat het weekend is! Ik dacht dat ik de afgelopen weken moe was, maar het kan nog erger! Mensen wat ben ik moe zeg. Ik heb me echt door deze dag heen moeten slepen.
Nu lekker op de bank voice of holland kijken
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
Ik ben gisteren ook tante geworden van een neefje, ow hij is zo mooi.
Echt helemaal geweldig.
Echt helemaal geweldig.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Happydobby schreef:Ik ben gisteren ook tante geworden van een neefje, ow hij is zo mooi.
Echt helemaal geweldig.
Gefeliciteerd !
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Gefeliciteerd!!Happydobby schreef:Ik ben gisteren ook tante geworden van een neefje, ow hij is zo mooi.
Echt helemaal geweldig.
Gast- Gast
Happydobby schreef:Ik ben gisteren ook tante geworden van een neefje, ow hij is zo mooi.
Echt helemaal geweldig.
Gefeliciteerd! Wat leuk. Geniet ervan!
yes1984- Prater
Jij bent precies 1 dag verder dan mijn zusje, zij is vandaag precies 10 weken en 20 augustus uitgerekend.yes1984 schreef:Lady4 schreef:Beauty Addict schreef:Gefeliciteerd!! Voor de eerste keer tante?Lady4 schreef:Alle zwangere dames hier gefeliciteerd!
Ik vind het zó leuk!
Ik ben zelf nog geen tante. Lijkt me super. Zou het ook erg leuk vinden wanneer mijn zus zo leuk reageert. Nog maar even geduld hebben. Dan mag ik het eindelijk van de daken schreeuwen.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Wat ontzettend fijn voor je meis!!!! Aaaaaah ben helemaal blijLaced schreef:Eindelijk mag ik het nu dan onder mijn eigen naam bekend maken, ik ben zwanger! Op het oude forum ben ik een tijdje actief geweest in het topic "meiden die zwanger willen worden" onder de naam jana87. Schism, wij hebben toen nog samen in dat topic gezeten. Super dat jij nu zwanger bent!
We zijn gisteren voor het eerst bij de verloskundige geweest en het hartje klopt! Wat bijzonder om te zien.. Het stelt me zo gerust. Verder voel ik me wel oke. Eten is een drama, s'ochtends en s'middags kan ik echt alleen maar een beschuitje eten en een kopje soep, maar s'avonds gaat het gelukkig allemaal beter. Ik mag nu over 2 1/2 week weer terug naar de verloskundige, omdat het nu niet helemaal duidelijk was hoever ik ben. In ieder geval rond de 8 weken nu.
Ik zal proberen actief mee te schrijven, alleen zal dat af en toe moeilijk gaan omdat ik net van baan ben geswitched (binnen de huidige organisatie waar ik werkzaam ben). Dus ik zal mijn best doen om jullie bij te houden!
Gast- Gast
Lady4 schreef:Jij bent precies 1 dag verder dan mijn zusje, zij is vandaag precies 10 weken en 20 augustus uitgerekend.yes1984 schreef:Lady4 schreef:Beauty Addict schreef:Gefeliciteerd!! Voor de eerste keer tante?Lady4 schreef:Alle zwangere dames hier gefeliciteerd!
Ik vind het zó leuk!
Wat grappig. Dit kan overigens nog wijzigen. Ik heb woensdag a.s. de eerste echo, dan wordt echt de uitgerekende datum bepaald. Dit is op basis van mijn menstruatie.
yes1984- Prater
.
Laatst aangepast door chocolate op zo 23 jan 2011 - 4:14; in totaal 1 keer bewerkt
chocolate- Fluisteraar
- Aantal berichten : 459
Punten : 469
Mooi hoor chocolate!
Nog even geduld en dan mag ik ook weer
Nog even geduld en dan mag ik ook weer
Schism- Prater
Mooi Chocolate!!
Ik zit echt af te tellen tot 4 febr. Nog nooit zo lang tussen mijn echo's moeten wachten, en zou toch weer blij zijn als ik ze weer gezien heb en zie dat ze groeien en de hartjes het nog doen....
Ik zit echt af te tellen tot 4 febr. Nog nooit zo lang tussen mijn echo's moeten wachten, en zou toch weer blij zijn als ik ze weer gezien heb en zie dat ze groeien en de hartjes het nog doen....
Gast- Gast
Dank je wel meiden!!
@ Schism: Oh ja jij mag alweer snel. Geniet ervan!!
@ BA: Moeilijk is dat wachten he, zeker als er nu wat "langere" tijd tussen zit. Hoe gaat het nu met je? Ben je nog steeds zo misselijk?
Vind het ook niet fijn om nu 2 weken te moeten wachten. Ben echt wel opgelucht dat we het hartje hebben zien kloppen...maar je vraagt je toch steeds af of alles nog goed gaat.
@ BA: Moeilijk is dat wachten he, zeker als er nu wat "langere" tijd tussen zit. Hoe gaat het nu met je? Ben je nog steeds zo misselijk?
Vind het ook niet fijn om nu 2 weken te moeten wachten. Ben echt wel opgelucht dat we het hartje hebben zien kloppen...maar je vraagt je toch steeds af of alles nog goed gaat.
chocolate- Fluisteraar
Ja, erg he?! Ik heb ook tot mijn eerste echo regelmatig (goedkope) zwangerschapstesten gedaan om zeker te zijn dat het streepje er nog stond .chocolate schreef:Dank je wel meiden!!
Gaat eigenlijk wel goed hier. Misselijkheid is alleen nog 's avonds of na een drukke dag erg aanwezig, verder heb ik gewoon HONGER!! En de vermoeidheid is ook al minder... En dan ga ik me ook zorgen maken he, als ik me beter voel... Grrr... wordt af en toe gek van mezelf!!
Maar ja, als ik dan weer een blik werp op mijn licht bollende buikje voel ik me weer helemaal happy . Hormonen... zucht...
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Ja, erg he?! Ik heb ook tot mijn eerste echo regelmatig (goedkope) zwangerschapstesten gedaan om zeker te zijn dat het streepje er nog stond .chocolate schreef:Dank je wel meiden!!
Gaat eigenlijk wel goed hier. Misselijkheid is alleen nog 's avonds of na een drukke dag erg aanwezig, verder heb ik gewoon HONGER!! En de vermoeidheid is ook al minder... En dan ga ik me ook zorgen maken he, als ik me beter voel... Grrr... wordt af en toe gek van mezelf!!
Maar ja, als ik dan weer een blik werp op mijn licht bollende buikje voel ik me weer helemaal happy . Hormonen... zucht...
Nee is niet erg!! Herken het allemaal heel erg haha. Alleen had ik geen geduld om testen te bestellen, maar kocht ik ze bij de drogist
Wat "fijn" dat de misselijkheid minder aan het worden is. Je komt steeds dichterbij de 12 weken grens, dus dat is wel normaal! Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je je druk maakt. Dan maar veel naar je buikje kijken Ja lastig he hormonen haha.
Hier heb ik de grootst mogelijke moeite met ontbijt en avondeten. Ik prop het naar binnen, maar dat duurt zoooo ontzettend lang dan haha.
chocolate- Fluisteraar
Nog ff doorzetten meis, dan heb je straks, net als ik, hele dagen honger, en wordt je niet lekker als je langer als 2 uur niks gegeten hebt... Dan haal je het allemaal weer in!! Gelukkig heb ik vooral passie voor brood en yoghurt en niet voor zoetigheid!chocolate schreef:Beauty Addict schreef:Ja, erg he?! Ik heb ook tot mijn eerste echo regelmatig (goedkope) zwangerschapstesten gedaan om zeker te zijn dat het streepje er nog stond .chocolate schreef:Dank je wel meiden!!
Nee is niet erg!! Herken het allemaal heel erg haha. Alleen had ik geen geduld om testen te bestellen, maar kocht ik ze bij de drogist
Wat "fijn" dat de misselijkheid minder aan het worden is. Je komt steeds dichterbij de 12 weken grens, dus dat is wel normaal! Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je je druk maakt. Dan maar veel naar je buikje kijken Ja lastig he hormonen haha.
Hier heb ik de grootst mogelijke moeite met ontbijt en avondeten. Ik prop het naar binnen, maar dat duurt zoooo ontzettend lang dan haha.
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Nog ff doorzetten meis, dan heb je straks, net als ik, hele dagen honger, en wordt je niet lekker als je langer als 2 uur niks gegeten hebt... Dan haal je het allemaal weer in!! Gelukkig heb ik vooral passie voor brood en yoghurt en niet voor zoetigheid!chocolate schreef:Beauty Addict schreef:Ja, erg he?! Ik heb ook tot mijn eerste echo regelmatig (goedkope) zwangerschapstesten gedaan om zeker te zijn dat het streepje er nog stond .chocolate schreef:Dank je wel meiden!!
Ik kan niet wachten!! Ik moet ook niks hebben van zoetigheid nu. Eet wel veel fruit en yoghurt. Brood krijg ik moeilijk naar binnen, dus eet ´s ochtends maar beschuit.
chocolate- Fluisteraar
Hihi erg he, hebben we al meer echo´s dan gemiddeld, lopen we nog te klagen dat er zoveel tijd tussen zit
Maar ik heb het ook hoor, afgelopen twee weken gingen voor mijn gevoel zo langzaam! De eerste dagen na mijn echo was ik gerust gesteld, maar daarna ga je toch weer twijfelen. Ik heb natuurlijk al niet zo heel veel klachtjes, en dat maakt ook onzeker.
Ik ben niet echt vaak misselijk, maar ik moet wel echt met regelmaat eten. Als ik dat niet doe krijg ik echt opeens honger, en als ik honger heb wordt ik ook opeens héél misselijk.
Oh haha ik had nog wat ovulatietesten liggen die het ook doen als zwangerschapstest. Daar heb ik er toch ook nog wel een berg van gebruikt hoor. Als ik er zo over nadenk voel ik me wel een beetje een muts Hahaha.
Maar ik heb het ook hoor, afgelopen twee weken gingen voor mijn gevoel zo langzaam! De eerste dagen na mijn echo was ik gerust gesteld, maar daarna ga je toch weer twijfelen. Ik heb natuurlijk al niet zo heel veel klachtjes, en dat maakt ook onzeker.
Ik ben niet echt vaak misselijk, maar ik moet wel echt met regelmaat eten. Als ik dat niet doe krijg ik echt opeens honger, en als ik honger heb wordt ik ook opeens héél misselijk.
Oh haha ik had nog wat ovulatietesten liggen die het ook doen als zwangerschapstest. Daar heb ik er toch ook nog wel een berg van gebruikt hoor. Als ik er zo over nadenk voel ik me wel een beetje een muts Hahaha.
Schism- Prater
Schism schreef:Hihi erg he, hebben we al meer echo´s dan gemiddeld, lopen we nog te klagen dat er zoveel tijd tussen zit
Haha ja we hebben eigenlijk geen klagen he, maar die onzekerheid hou je nu toch nog. Die geruststelling is idd maar van korte duur. En ja die tijd lijkt zó langzaam te gaan..
Oh ja niet regelmatig eten is misselijk worden. En hebben jullie ook zoveel dorst? Ik kan de hele dag blijven drinken en 's nachts zou ik dat ook nog kunnen
Oh ja ovulatietesten doen het natuurlijk ook. Ligt hier ook nog een berg van. Ik voel me af en toe ook zo'n muts haha. Maar is eigenlijk heel normaal.
chocolate- Fluisteraar
Dorst idd, en vooral heel veel zin in lekker koude, verse, beetje zure Jus d'Orange. En dat heb ik natuurlijk niet in huis... grrrr....
Gast- Gast
BA, ik heb nog 2 netten perssinaasappelen, maar ik kan dat zure nu niet verdragen omdat ik dan moet spugen, hebben? haha...
Gast- Gast
Pagina 27 van 35 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 31 ... 35
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
» Voor de dames die weten hoe ik eruit zie..
» Hoera voor de dames van Sterrin!
» Voor de dames met een (mirena)spiraaltje
» Vraagje voor de dames met een piercing
» Voor de dames die weten hoe ik eruit zie..
» Hoera voor de dames van Sterrin!
» Voor de dames met een (mirena)spiraaltje
» Vraagje voor de dames met een piercing
Pagina 27 van 35
Permissies van dit forum: