Voor de dames die in het 1e trimester zitten.
+28
Earane
Fearie
Bluebird
_Sneeuwwitje_
peach
Floor
andreake1984
chocolate
yes1984
Schism
Laced
Funk
Fiebje
Blair
Petteflet
Steep
joyce0606
Milan
Pien
Theezakje13
Novalee
Dora
SarahKey
NowImNothing
schuddebuikje
chipa
Mizzie
Happydobby
32 plaatsers
Pagina 26 van 35
Pagina 26 van 35 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 30 ... 35
Re: Voor de dames die in het 1e trimester zitten.
yes1984 schreef:chocolate schreef:yes1984 schreef:chocolate schreef:@ Pippi & Yes: Dank je wel!! Oh jullie mogen ook al snel. Ik zou zeggen: geniet ervan!!
@ Kruumel: Ik wil je even heel veel beterschap wensen
Doe alsjeblieft rustig aan!!
Jij mocht al vroeg zeg. En dan ook al drie keer! Heeft dat een reden, of heb ik die gemist?
Wanneer het geen reden heeft, is het een fijne luxe
Haha ja dat "geluk" heb ik wel gehad
Ik liep al bij de gyn, omdat er verwacht werd dat het wat langer kon gaan duren (eerste ronde gewoon raak haha). Maar ze wil me verder gewoon blijven begeleiden.
De 2de echo was vanwege wat bloedverlies...geen leuke reden dus. En deze afspraak stond al.
Inmiddels heb ik trouwens vanaf zaterdag al geen bloedverlies meer gehad
Oh en zo vaak een echo krijgen (als het geen vervelende reden heeft) vind ik natuurlijk helemaal niet erg
Oh ja dat ben jij met het bloedverlies. Dat is inderdaad geen fijne reden. Wat goed dat het nu gestopt is. Ik duim voor je dat alles nu voorspoedig gaat verlopen.
Daar ben ik ook heel blij mee en dat samen met een goede echo geeft veel rust!
Dank je wel
Ik duim voor jullie dat jullie een goede echo hebben, maar dat komt vast allemaal goed
Geniet ervan! Oh en het fijne van een wat latere echo is wel dat er meer te zien is
Laatst aangepast door chocolate op wo 19 jan 2011 - 5:28; in totaal 1 keer bewerkt
chocolate- Fluisteraar
- Aantal berichten : 459
Punten : 469
Registratiedatum : 18-11-10
Eens met Chocolate: De echo's worden leuker als je verder bent. Maandag zag ik echt een armpje heen en weer zwaaien, dat is zo leuk!!
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Eens met Chocolate: De echo's worden leuker als je verder bent. Maandag zag ik echt een armpje heen en weer zwaaien, dat is zo leuk!!
Dat wachten is het zeker waard!!
chocolate- Fluisteraar
Maar de groei zien vond ik ook erg mooi. Eerste en 2e echo waren het 2 vlekjes, 3e en 4e echo krijgt het al veel meer vorm...chocolate schreef:Beauty Addict schreef:Eens met Chocolate: De echo's worden leuker als je verder bent. Maandag zag ik echt een armpje heen en weer zwaaien, dat is zo leuk!!
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Maar de groei zien vond ik ook erg mooi. Eerste en 2e echo waren het 2 vlekjes, 3e en 4e echo krijgt het al veel meer vorm...chocolate schreef:Beauty Addict schreef:Eens met Chocolate: De echo's worden leuker als je verder bent. Maandag zag ik echt een armpje heen en weer zwaaien, dat is zo leuk!!
Oh zeker!! Je ziet het heel snel veranderen
Dat had ik eigenlijk ook niet willen missen!
chocolate- Fluisteraar
Beauty Addict schreef:Eens met Chocolate: De echo's worden leuker als je verder bent. Maandag zag ik echt een armpje heen en weer zwaaien, dat is zo leuk!!
Ik vind van mezelf dat ik nog weinig last heb van zwangerschaps hormonen. Maar als ik dit zo allemaal lees, weet ik niet of ik het volgende week droog kan houden. Het lijkt me zo bijzonder om het kindje voor het eerst te zien!!!
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
yes1984 schreef:Beauty Addict schreef:Eens met Chocolate: De echo's worden leuker als je verder bent. Maandag zag ik echt een armpje heen en weer zwaaien, dat is zo leuk!!
Ik vind van mezelf dat ik nog weinig last heb van zwangerschaps hormonen. Maar als ik dit zo allemaal lees, weet ik niet of ik het volgende week droog kan houden. Het lijkt me zo bijzonder om het kindje voor het eerst te zien!!!
Oh wat fijn dat je er nog weinig last van hebt! Ja het is heel bijzonder om een minimensje in je buik te zien!! Ik heb ook al behoorlijk wat gehuild
chocolate- Fluisteraar
@ Chocolate: wat fijn dat de echo goed was! Ga je hem hier nog plaatsen?
@ All: Als ik sommigen hier lees mag ik echt niet klagen met mijn klachtjes. Af en toe eens een beetje misselijk, wel pijnlijke borsten en moe, maar heel goed vol te houden zo.
Fijn wel weinig klachtjes, maar ook niet heel geruststellend hoor, af en toe ga je je bijna afvragen of alles nog wel goed gaat daarbinnen.
Gelukkig hebben we as dinsdag weer een echo, ik denk dat ik een stuk rustiger zal zijn als dan weer alles goed is.
@ All: Als ik sommigen hier lees mag ik echt niet klagen met mijn klachtjes. Af en toe eens een beetje misselijk, wel pijnlijke borsten en moe, maar heel goed vol te houden zo.
Fijn wel weinig klachtjes, maar ook niet heel geruststellend hoor, af en toe ga je je bijna afvragen of alles nog wel goed gaat daarbinnen.
Gelukkig hebben we as dinsdag weer een echo, ik denk dat ik een stuk rustiger zal zijn als dan weer alles goed is.
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
Schism schreef:@ Chocolate: wat fijn dat de echo goed was! Ga je hem hier nog plaatsen?
Dank je wel!! Ik zal eens kijken of ik er een fatsoenlijke foto van kan maken en dan plaats ik 'm straks
Ik kan me voorstellen dat je het toch een beetje eng vindt, maar sommige vrouwen hebben er gewoon minder last van. En je hebt al een goede echo gehad! Maar ik begrijp je onzekerheid zeker wel! Wat fijn dat jullie snel alweer een echo hebben. Stelt toch wel weer wat gerust he als je weer hebt gezien dat alles goed is
chocolate- Fluisteraar
Leuk als je m plaatst! Je bent nu net zo ver als ik was op mijn echo, kijken of jij ook een koffieboontje hebt!
Ja als de volgende echo goed is ga ik me pas echt ontspannen. Ik durf er nu gewoon nog niet teveel van te genieten, omdat het nog zo vroeg is... stom he?
Ja als de volgende echo goed is ga ik me pas echt ontspannen. Ik durf er nu gewoon nog niet teveel van te genieten, omdat het nog zo vroeg is... stom he?
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
@ all, het verbaast me echt dat iedereen al zoveel echo's heeft gehad. Ik krijg mijn eerste echo pas met 10 weken, zie dat sommige al een 2e of 3e krijgen. Is daar een reden voor of heb ik de verkeerde vk
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Fearie schreef:@ all, het verbaast me echt dat iedereen al zoveel echo's heeft gehad. Ik krijg mijn eerste echo pas met 10 weken, zie dat sommige al een 2e of 3e krijgen. Is daar een reden voor of heb ik de verkeerde vk
Ik krijg straks ook 'pas' de eerste Fearie. En ik denk dan pas met 20 weken weer. Of zal er nog een 12 weken uitgevoerd worden? Volgende week ben ik al bijna 11 weken, dus ik reken er niet op.
yes1984- Prater
Fearie schreef:@ all, het verbaast me echt dat iedereen al zoveel echo's heeft gehad. Ik krijg mijn eerste echo pas met 10 weken, zie dat sommige al een 2e of 3e krijgen. Is daar een reden voor of heb ik de verkeerde vk
Sommige lopen bij een gynaecoloog, die krijgen daardoor meerdere echo's. En het ligt er gewoon aan wat je verloskundige doet. De ene doet een echo bij 8 weken en de ander pas bij 10 a 12 weken...
andreake1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 132
Punten : 142
Registratiedatum : 25-11-10
Schism schreef:Leuk als je m plaatst! Je bent nu net zo ver als ik was op mijn echo, kijken of jij ook een koffieboontje hebt!
Ik heb ook een koffieboontje haha. Het verschil zie je al behoorlijk!
Het gaat me vandaag trouwens niet meer lukken, denk dat het morgen of overmorgen wordt. Ben morgen ook nog eens bijna de hele dag weg..
Nee is niet stom, vind het heel logisch. Herken het ook!! Ben nu heel blij, maar als de volgende echo weer nadert komt de onzekerheid ook steeds meer terug.
chocolate- Fluisteraar
*weg*
Laatst aangepast door chocolate op do 20 jan 2011 - 5:44; in totaal 1 keer bewerkt
chocolate- Fluisteraar
Wat fijn dat alles goed is chocolate! En een mooie echo, hoor!
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Er zit heel veel verschil tussen de verloskundigen heb ik gemerkt.Fearie schreef:@ all, het verbaast me echt dat iedereen al zoveel echo's heeft gehad. Ik krijg mijn eerste echo pas met 10 weken, zie dat sommige al een 2e of 3e krijgen. Is daar een reden voor of heb ik de verkeerde vk
Sommige hebben ook eigen apperatuur en anderen moeten er voor naar het ziekenhuis.
Mijn vk zegt elke keer als ik daar ben "zullen we eerst eens gaan kijken? Dat is toch het leukste". Dus dan zeg ik geen nee natuurlijk! Ik heb nu 3 echo's gehad bij de vk, en 1 in het zkh toen ik werd opgenomen vrijdag (zelfde dag dan de laatste van de vk).
Gast- Gast
Earane schreef:Wat fijn dat alles goed is chocolate! En een mooie echo, hoor!
Oh wat lief!! Dank je wel
chocolate- Fluisteraar
Leuk dat je de echo hebt gemaakt.
Vind hem erg mooi!
Vind hem erg mooi!
yes1984- Prater
yes1984 schreef:Leuk dat je de echo hebt gemaakt.
Vind hem erg mooi!
Dank je wel!!
chocolate- Fluisteraar
Eindelijk mag ik het nu dan onder mijn eigen naam bekend maken, ik ben zwanger! Op het oude forum ben ik een tijdje actief geweest in het topic "meiden die zwanger willen worden" onder de naam jana87. Schism, wij hebben toen nog samen in dat topic gezeten. Super dat jij nu zwanger bent!
We zijn gisteren voor het eerst bij de verloskundige geweest en het hartje klopt! Wat bijzonder om te zien.. Het stelt me zo gerust. Verder voel ik me wel oke. Eten is een drama, s'ochtends en s'middags kan ik echt alleen maar een beschuitje eten en een kopje soep, maar s'avonds gaat het gelukkig allemaal beter. Ik mag nu over 2 1/2 week weer terug naar de verloskundige, omdat het nu niet helemaal duidelijk was hoever ik ben. In ieder geval rond de 8 weken nu.
Ik zal proberen actief mee te schrijven, alleen zal dat af en toe moeilijk gaan omdat ik net van baan ben geswitched (binnen de huidige organisatie waar ik werkzaam ben). Dus ik zal mijn best doen om jullie bij te houden!
We zijn gisteren voor het eerst bij de verloskundige geweest en het hartje klopt! Wat bijzonder om te zien.. Het stelt me zo gerust. Verder voel ik me wel oke. Eten is een drama, s'ochtends en s'middags kan ik echt alleen maar een beschuitje eten en een kopje soep, maar s'avonds gaat het gelukkig allemaal beter. Ik mag nu over 2 1/2 week weer terug naar de verloskundige, omdat het nu niet helemaal duidelijk was hoever ik ben. In ieder geval rond de 8 weken nu.
Ik zal proberen actief mee te schrijven, alleen zal dat af en toe moeilijk gaan omdat ik net van baan ben geswitched (binnen de huidige organisatie waar ik werkzaam ben). Dus ik zal mijn best doen om jullie bij te houden!
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
*Breekt even in*
Schism, ik had nog helemaal gemist dat je zwanger bent!!! Wat super! Gefeliciteerd! Eindelijk is het jullie ook gegund
(Ik was Newbie op het vorige forum )
*Breekt weer uit*
Schism, ik had nog helemaal gemist dat je zwanger bent!!! Wat super! Gefeliciteerd! Eindelijk is het jullie ook gegund
(Ik was Newbie op het vorige forum )
*Breekt weer uit*
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
@Laced: Gefeliciteerd meid!! Welkom!!
@Chocolate: Nu heb ik je echo gemist...
@Feary: Ik hoef niet meer uit te leggen waarom ik zoveel echo's krijg denk ik ? Dat is voor mij dan wel weer een leuke meevaller t.o.v alle spanning en risico's van deze soort zwangerschap.
@Chocolate: Nu heb ik je echo gemist...
@Feary: Ik hoef niet meer uit te leggen waarom ik zoveel echo's krijg denk ik ? Dat is voor mij dan wel weer een leuke meevaller t.o.v alle spanning en risico's van deze soort zwangerschap.
Gast- Gast
Alle zwangere dames hier gefeliciteerd! Ik lees al een aantal weken mee in dit topic. Ik word namelijk tante! Mijn zusje is zwanger en ze is morgen precies 10 weken. Ik vind het zó leuk!
Laatst aangepast door Lady4 op vr 21 jan 2011 - 4:48; in totaal 1 keer bewerkt
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Pagina 26 van 35 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 30 ... 35
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
» Voor de dames die weten hoe ik eruit zie..
» Hoera voor de dames van Sterrin!
» Voor de dames met een (mirena)spiraaltje
» Vraagje voor de dames met een piercing
» Voor de dames die weten hoe ik eruit zie..
» Hoera voor de dames van Sterrin!
» Voor de dames met een (mirena)spiraaltje
» Vraagje voor de dames met een piercing
Pagina 26 van 35
Permissies van dit forum: