Voor de dames die in het 1e trimester zitten.
+28
Earane
Fearie
Bluebird
_Sneeuwwitje_
peach
Floor
andreake1984
chocolate
yes1984
Schism
Laced
Funk
Fiebje
Blair
Petteflet
Steep
joyce0606
Milan
Pien
Theezakje13
Novalee
Dora
SarahKey
NowImNothing
schuddebuikje
chipa
Mizzie
Happydobby
32 plaatsers
Pagina 14 van 35
Pagina 14 van 35 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 24 ... 35
Re: Voor de dames die in het 1e trimester zitten.
Teigertje schreef:Floor schreef:Ik heb vanmorgen een nieuwe test gedaan. Veel duidelijker als de eerste test. Ben net al bij de assistente van de huisarts geweest en heb donderdag een afspraak bij de huisarts. Spannend zeg.
De testen komen helaas op foto's niet zo goed over.
de eerste test
de eerste en tweede test samen
Je ziet ze met de dag donkerder worden!
Super en nogmaals gefeliciteerd!
Meid, van harte
Gast- Gast
Goedemorgen allemaal,
Hier is vanmorgen de mevrouw van moeders voor moeders geweest.
Wederom een positieve test
Vanaf nu mag ik tot 16 weken in een kan plassen haha,maar ik doe het uit liefde voor een goed doel
Ook nog een mooie ketting met zoetwaterpareltjes gehad en er aan,wat bedeltjes waaronder een druppel het symbool van moeders voor moeders.
Ook zojuist de verloskundige gebelt, vlg moet ik even terug bellen omdat ik dan een positieve test heb van 2 weken.
Met 8 weken krijg ik dan ws een echo.
Duurt nog even en we zijn denk allemaal onzeker zo aan het begin van de zwangershap.
Ik wil gewoon bevestiging dat het goed zit,maar ja niet teveel stressen is niet goed voor de kleine
Vanmiddag onverwachts werken niet zo'n zin in,maar ja dan morgenmiddag lekker vrij...
Ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.
Hier is vanmorgen de mevrouw van moeders voor moeders geweest.
Wederom een positieve test
Vanaf nu mag ik tot 16 weken in een kan plassen haha,maar ik doe het uit liefde voor een goed doel
Ook nog een mooie ketting met zoetwaterpareltjes gehad en er aan,wat bedeltjes waaronder een druppel het symbool van moeders voor moeders.
Ook zojuist de verloskundige gebelt, vlg moet ik even terug bellen omdat ik dan een positieve test heb van 2 weken.
Met 8 weken krijg ik dan ws een echo.
Duurt nog even en we zijn denk allemaal onzeker zo aan het begin van de zwangershap.
Ik wil gewoon bevestiging dat het goed zit,maar ja niet teveel stressen is niet goed voor de kleine
Vanmiddag onverwachts werken niet zo'n zin in,maar ja dan morgenmiddag lekker vrij...
Ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.
Gast- Gast
Floor: Mooie test hoor, gefeliciteerd! Heb je al last van kwaaltjes of heb je geluk?
Gast- Gast
Hey dames.
Mag ik ook mee komen schrijven?
Ik weet sinds vorige week dat ik zwanger ben, een week of 7.
Moet over 2 weken naar de vk.
Hebben jullie last van kwaaltjes? Ik bijna niet wel sneller moe,en wat last van me borsten.
Had al aan de vk gevraagd,maar dat kan allemaal de ene heeft er meer last van dan de ander.
Maak me dan weer wat druk erover.
Groetjes
Hebben jullie last van kwaaltjes? Ik bijna niet wel sneller moe,en wat last van me borsten.
Had al aan de vk gevraagd,maar dat kan allemaal de ene heeft er meer last van dan de ander.
Groetjes
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
peach schreef:Hey dames.
Groetjes
Welkom:-) en gefeliciteerd
Ik heb ook bijna nog geen kwaaltjes,wel merk ik dat ik vandaag erg snel emotioneel ben..
Gast- Gast
Welkom peach! En gefeliciteerd!
Ja, ik heb al kwaaltjes sinds de bevruchting denk ik, ben doordat ik me niet lekker voelde gaan testen en postitief. Dat was een week voor ik ongsteld moest worden, op 22 nov.
Ja, ik heb al kwaaltjes sinds de bevruchting denk ik, ben doordat ik me niet lekker voelde gaan testen en postitief. Dat was een week voor ik ongsteld moest worden, op 22 nov.
Gast- Gast
peach, gefeliciteerd!
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Dank je wel
Tis allemaal nog onwerkelijk,ook omdat ik vrij weining klachten heb.
Floor, ook gefeliciteerd mooie testen!
Tis allemaal nog onwerkelijk,ook omdat ik vrij weining klachten heb.
Floor, ook gefeliciteerd mooie testen!
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
@ Floor: Nogmaals gefeliciteerd!! Ze worden idd steeds duidelijker
@ Lieveheersbeestje: Wachten duurt lang he en je kunt ook niet even kijken of alles goed zit. Maar we gaan er gewoon vanuit dat het allemaal goed gaat!
@ Peach: Welkom en gefeliciteerd!!
Ik heb al veel last van kwaaltjes, maar zoals je vk al vertelde zegt dat niet zoveel. Er zijn echt genoeg vrouwen die nergens last van hebben.
Ik kan me heel goed voorstellen dat het heel onwerkelijk moet voelen, maar als er een 2de streep verschijnt dan ben je toch echt zwanger!!
@ All: Ik heb net m'n moeder en broertje & zusje op visite gehad.
Hoe moeilijk het ook was: ik heb niks gezegd!! Ik wil toch even wachten op vrijdag. Zaterdag zie ik ze weer en dan kan ik meteen de echo meenemen. Dat vind ik veel leuker!
Ik ben kotsmisselijk, maar ze hadden echt helemaal niks door haha. Ben heel benieuwd hoe ze zaterdag reageren
@ Lieveheersbeestje: Wachten duurt lang he en je kunt ook niet even kijken of alles goed zit. Maar we gaan er gewoon vanuit dat het allemaal goed gaat!
@ Peach: Welkom en gefeliciteerd!!
Ik heb al veel last van kwaaltjes, maar zoals je vk al vertelde zegt dat niet zoveel. Er zijn echt genoeg vrouwen die nergens last van hebben.
Ik kan me heel goed voorstellen dat het heel onwerkelijk moet voelen, maar als er een 2de streep verschijnt dan ben je toch echt zwanger!!
@ All: Ik heb net m'n moeder en broertje & zusje op visite gehad.
Hoe moeilijk het ook was: ik heb niks gezegd!! Ik wil toch even wachten op vrijdag. Zaterdag zie ik ze weer en dan kan ik meteen de echo meenemen. Dat vind ik veel leuker!
Ik ben kotsmisselijk, maar ze hadden echt helemaal niks door haha. Ben heel benieuwd hoe ze zaterdag reageren
chocolate- Fluisteraar
- Aantal berichten : 459
Punten : 469
Registratiedatum : 18-11-10
Floor en Peach,
Welkom en natuurlijk gefeliciteerd
Welkom en natuurlijk gefeliciteerd
andreake1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 132
Punten : 142
Registratiedatum : 25-11-10
@Peach, gefeliciteerd meid.
@andreake, hoe voel jij je, toen ik zover was als jou begonnen mijn klachten.
@chocolate, Ik ben morgen 11 weken en heb dan de termijnecho, behalve aan een collega en de eigenaar van de manege hebben wij het nog niet verteld, als morgen de echo goed is dan gaan we het aan de opa's en oma vertellen, als mijn moeder er nog was geweest dan had ik het haar wel allang verteld.
@BA, ben je zenuwachtig? Ik zeg steeds tegen mezelf dat het vast wel goed is, maarja misschien hoor ik morgen dat het niet leeft, dat het er 2 zijn, enz tja je weet het niet he!
@lieveheersbeesje, die testen fotograferen is niet makkelijk, bij mij was het ook vaak onleesbaar op de foto, ik heb ook wel eens voor de gein een zwangerschapstest gedaan toen ik aan de pil was, nou als je niet zwanger bent, krijg je geen streep.
Hier nog 1 nachtje slapen en dan morgen eindelijk de echo.
@chocolate, Ik ben morgen 11 weken en heb dan de termijnecho, behalve aan een collega en de eigenaar van de manege hebben wij het nog niet verteld, als morgen de echo goed is dan gaan we het aan de opa's en oma vertellen, als mijn moeder er nog was geweest dan had ik het haar wel allang verteld.
@BA, ben je zenuwachtig? Ik zeg steeds tegen mezelf dat het vast wel goed is, maarja misschien hoor ik morgen dat het niet leeft, dat het er 2 zijn, enz tja je weet het niet he!
@lieveheersbeesje, die testen fotograferen is niet makkelijk, bij mij was het ook vaak onleesbaar op de foto, ik heb ook wel eens voor de gein een zwangerschapstest gedaan toen ik aan de pil was, nou als je niet zwanger bent, krijg je geen streep.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Happydobby schreef:@Peach, gefeliciteerd meid.
Ik voel me tot nu toe redelijk goed, heb wel erg last van mijn borsten en krampjes in mijn buik. De misselijkheid is hier nog niet begonnen. Ben benieuwd....
Ben eigenlijk niet zenuwachtig, komt morgen pas denk ik. En tja, het is gewoon afwachten, hoop dat er nogsteeds 2 knipperlichtjes zijn op de echo en dat ze ongeveer een mm per dag gegroeit zijn, dan komt het vast goed!Happydobby schreef:@BA, ben je zenuwachtig? Ik zeg steeds tegen mezelf dat het vast wel goed is, maarja misschien hoor ik morgen dat het niet leeft, dat het er 2 zijn, enz tja je weet het niet he!
Zou je het leuk vinden? 2?
Gast- Gast
[quote="andreake1984"]
Daar begint het mee, mijn borsten zijn nog steeds gevoelig, die krampen verdwijnen na week 8 was dat bij mij. Ik ben ook niet dagelijks misselijk hoor, gewoon soms.
Happydobby schreef:
Ik voel me tot nu toe redelijk goed, heb wel erg last van mijn borsten en krampjes in mijn buik. De misselijkheid is hier nog niet begonnen. Ben benieuwd....
Daar begint het mee, mijn borsten zijn nog steeds gevoelig, die krampen verdwijnen na week 8 was dat bij mij. Ik ben ook niet dagelijks misselijk hoor, gewoon soms.
Happydobby- Ratel
[quote="Happydobby"]
ahzo agja we zien het wel he!! We weten waar we het voor doen he! Het hoort er allemaal bij
andreake1984 schreef:Happydobby schreef:
ahzo agja we zien het wel he!! We weten waar we het voor doen he! Het hoort er allemaal bij
Happydobby schreef:@Peach, gefeliciteerd meid.
Spannend!! Ik begrijp je onzekerheid, maar inmiddels is de kans nog maar klein dat het mis kan zijn gegaan toch? Succes!
Ik kon het ook echt niet voor me houden voor m'n moeder.
Ga je het deze week dan ook al tegen de opa's en oma vertellen? Dat lijkt me zo leuk om te doen!
chocolate- Fluisteraar
Pas mijn gewone BH's opeens niet meer ! Gelukkig heb ik een paar soft BH's liggen, wel met beugels maar cups lijken een beetje op van die triangle bikini's en zijn heel zacht, dat gaat nog wel...
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Ben eigenlijk niet zenuwachtig, komt morgen pas denk ik. En tja, het is gewoon afwachten, hoop dat er nogsteeds 2 knipperlichtjes zijn op de echo en dat ze ongeveer een mm per dag gegroeit zijn, dan komt het vast goed!Happydobby schreef:@BA, ben je zenuwachtig? Ik zeg steeds tegen mezelf dat het vast wel goed is, maarja misschien hoor ik morgen dat het niet leeft, dat het er 2 zijn, enz tja je weet het niet he!
Mijn vriend is 1 eiig, het is best leuk, alleen mijn schoonmoeder vond de eerste 2 jaar pittig, ze vergiste zich ook wel eens, dan had ze er 1 gevoed en werd ze gebeld door iemand, ging ze weer dezelfde voeden, en die andere maar huilen. haha best grappig nu lacht ze erom.
Alleen ik weet nu al dat ik graag thuis wil bevallen als dat kan, maar als je een tweeling verwacht dat mag dat niet. Maargoed als het er twee zijn dan is dat zo en ik zou het wel leuk vinden.
Nou is een 1eiige tweeling krijgen een kans van 1 op de 400 zwangerschappen.
En ik heb weinig kwaaltjes dus het zal er wel 1 zijn.
Happydobby- Ratel
Hallo dames,
Voor de nieuwe meiden: GEFELICITEERD en ik wens jullie een zorgeloze zwangerschap toe.
Er is hier alweer lekker gekletst! Ik heb morgenmiddag de intake bij de verloskundige. Ik vind het heel spannend. Hier krijg ik een doorverwijzing voor bloedprikken en een echo. Hoop dat de echo snel kan, ik denk dat een kloppend hartje me alleen maar rustiger maakt.
Verder heb ik weinig klachten. Bijna niet meer misselijk en ik slaap weer goed. Heb eigenlijk alleen maar last van pijnlijke borsten. Natuurlijk heel fijn, maar maak me er ook wel eens ongerust over. Ik hoop dat alles goed zit!!!
Voor de nieuwe meiden: GEFELICITEERD en ik wens jullie een zorgeloze zwangerschap toe.
Er is hier alweer lekker gekletst! Ik heb morgenmiddag de intake bij de verloskundige. Ik vind het heel spannend. Hier krijg ik een doorverwijzing voor bloedprikken en een echo. Hoop dat de echo snel kan, ik denk dat een kloppend hartje me alleen maar rustiger maakt.
Verder heb ik weinig klachten. Bijna niet meer misselijk en ik slaap weer goed. Heb eigenlijk alleen maar last van pijnlijke borsten. Natuurlijk heel fijn, maar maak me er ook wel eens ongerust over. Ik hoop dat alles goed zit!!!
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Beauty Addict schreef:Pas mijn gewone BH's opeens niet meer ! Gelukkig heb ik een paar soft BH's liggen, wel met beugels maar cups lijken een beetje op van die triangle bikini's en zijn heel zacht, dat gaat nog wel...
Herkenbaar!! En doen die bh's ook zo'n pijn?
Darmen zijn ook flink opgezet, ik heb al nieuwe broeken kunnen kopen
chocolate- Fluisteraar
@chocolate, ja we gaan het dan morgenavond vertellen, Ik heb ook al een datum geprikt om het op mijn werk te vertellen. En ik bel deze week mijn vriendinnen effe.
Happydobby- Ratel
1 eiig is natuurlijk niet erfelijk maar gewoon geluk/ pech, net hoe je het vind.Happydobby schreef:Beauty Addict schreef:Ben eigenlijk niet zenuwachtig, komt morgen pas denk ik. En tja, het is gewoon afwachten, hoop dat er nogsteeds 2 knipperlichtjes zijn op de echo en dat ze ongeveer een mm per dag gegroeit zijn, dan komt het vast goed!Happydobby schreef:@BA, ben je zenuwachtig? Ik zeg steeds tegen mezelf dat het vast wel goed is, maarja misschien hoor ik morgen dat het niet leeft, dat het er 2 zijn, enz tja je weet het niet he!
Mijn vriend is 1 eiig, het is best leuk, alleen mijn schoonmoeder vond de eerste 2 jaar pittig, ze vergiste zich ook wel eens, dan had ze er 1 gevoed en werd ze gebeld door iemand, ging ze weer dezelfde voeden, en die andere maar huilen. haha best grappig nu lacht ze erom.
Alleen ik weet nu al dat ik graag thuis wil bevallen als dat kan, maar als je een tweeling verwacht dat mag dat niet. Maargoed als het er twee zijn dan is dat zo en ik zou het wel leuk vinden.
Nou is een 1eiige tweeling krijgen een kans van 1 op de 400 zwangerschappen.
En ik heb weinig kwaaltjes dus het zal er wel 1 zijn.
Kwaaltjes had ik heel vroeg, maar de een is daar gevoeliger voor als de ander natuurlijk!
Thuis bevallen had ook echt mijn voorkeur, net als kraamtijd lekker thuis, die kans is nu heel klein. Maar ach, als ze allebei gezond zijn maakt dat heel veel goed!
Gast- Gast
yes1984 schreef:Hallo dames,
Wat fijn dat je morgen de intake hebt. Hopelijk krijg je snel de eerste echo!
Je kunt heel erg gaan piekeren he aan wat je wel of niet voelt. Het zal vast allemaal wel goed zitten!
chocolate- Fluisteraar
chocolate schreef:Beauty Addict schreef:Pas mijn gewone BH's opeens niet meer ! Gelukkig heb ik een paar soft BH's liggen, wel met beugels maar cups lijken een beetje op van die triangle bikini's en zijn heel zacht, dat gaat nog wel...
Herkenbaar!! En doen die bh's ook zo'n pijn?
Darmen zijn ook flink opgezet, ik heb al nieuwe broeken kunnen kopen
Mijn bh's passen nog wel. Eerst had ik alleen pijnlijke borsten wanneer ik op mijn buik ging liggen in bed. Maar nu zeurt het overdag ook. En veel last van extreem harde en pijnlijke tepels op de gekste momenten.
yes1984- Prater
chocolate schreef:yes1984 schreef:Hallo dames,
Wat fijn dat je morgen de intake hebt. Hopelijk krijg je snel de eerste echo!
Je kunt heel erg gaan piekeren he aan wat je wel of niet voelt. Het zal vast allemaal wel goed zitten!
Dank je! Eigenlijk overheerst vaak ook wel het gevoel dat het wel goed zit! Heb zo'n zin om het kindje te zien en zijn/haar hartje te horen!
Hebben jullie ook een gevoel over het geslacht??? Ook al is het nergens op gebaseerd?
yes1984- Prater
Pagina 14 van 35 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 24 ... 35
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
» Voor de dames die weten hoe ik eruit zie..
» Hoera voor de dames van Sterrin!
» Voor de dames met een (mirena)spiraaltje
» Vraagje voor de dames met een piercing
» Voor de dames die weten hoe ik eruit zie..
» Hoera voor de dames van Sterrin!
» Voor de dames met een (mirena)spiraaltje
» Vraagje voor de dames met een piercing
Pagina 14 van 35
Permissies van dit forum: