Voor de dames die in het 1e trimester zitten.
+28
Earane
Fearie
Bluebird
_Sneeuwwitje_
peach
Floor
andreake1984
chocolate
yes1984
Schism
Laced
Funk
Fiebje
Blair
Petteflet
Steep
joyce0606
Milan
Pien
Theezakje13
Novalee
Dora
SarahKey
NowImNothing
schuddebuikje
chipa
Mizzie
Happydobby
32 plaatsers
Pagina 7 van 35
Pagina 7 van 35 • 1 ... 6, 7, 8 ... 21 ... 35
Re: Voor de dames die in het 1e trimester zitten.
Bloedonderzoek hoeft toch niet op afspraak? Tja, na je echo weet je het pas zeker he, hoe ver je bent... Vind het ook wel spannend hoor, wil zo graag weten hoe ver ik precies ben omdat het allemaal een beetje vaag is.Happydobby schreef:Net bij de VK geweest, alles is goed! Nouja voor zover ze iets doen haha.
Alleen ik dacht dat ik vandaag 8 weken was maar ze zei dat ik 7+6 dagen was. Nouja de ene berekening op internet zei 26 juli en de andere 27 juli.
Morgen naar het ziekenhuis bellen voor een afspraak ivm bloedonderzoek en de termijnecho.
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Bloedonderzoek hoeft toch niet op afspraak? Tja, na je echo weet je het pas zeker he, hoe ver je bent... Vind het ook wel spannend hoor, wil zo graag weten hoe ver ik precies ben omdat het allemaal een beetje vaag is.Happydobby schreef:Net bij de VK geweest, alles is goed! Nouja voor zover ze iets doen haha.
Alleen ik dacht dat ik vandaag 8 weken was maar ze zei dat ik 7+6 dagen was. Nouja de ene berekening op internet zei 26 juli en de andere 27 juli.
Morgen naar het ziekenhuis bellen voor een afspraak ivm bloedonderzoek en de termijnecho.
Nee bloedonderzoek idd niet maar de echo wel, ik wil het eigenlijk in 1 bezoekje aan het zk doen.
Wanneer was je gestopt met de pil dan? en hoeveel menstuaties heb je daarna gehad? Want dan kan je het gewoon makkelijk uitrekenen.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
5 nov ben ik ongesteld geweest. Dacht ik. Was licht, paar druppels helder, verder meer roze. Maar gewoon als menstuatie gerekend en dagen ervoor waren testen negatief dus verder niet zo heel erg bij stil gestaan. Heb een cyclus van 25 dagen, dus zou ik rond 18 november eisprong moeten hebben.Happydobby schreef:Beauty Addict schreef:Bloedonderzoek hoeft toch niet op afspraak? Tja, na je echo weet je het pas zeker he, hoe ver je bent... Vind het ook wel spannend hoor, wil zo graag weten hoe ver ik precies ben omdat het allemaal een beetje vaag is.Happydobby schreef:Net bij de VK geweest, alles is goed! Nouja voor zover ze iets doen haha.
Nee bloedonderzoek idd niet maar de echo wel, ik wil het eigenlijk in 1 bezoekje aan het zk doen.
Wanneer was je gestopt met de pil dan? en hoeveel menstuaties heb je daarna gehad? Want dan kan je het gewoon makkelijk uitrekenen.
Maar 22 november testte ik al positief, en dat is als je de menstruatie van 5 nov aanhoud veel te vroeg. Mijn huisarts zei gister dat hij dacht dat het dan misschien een innestelbloeding is geweest en ik dus ook al 4 weken verder kan zijn.
Maar kan ook lichte menstruatie geweest zijn...
Gast- Gast
Ik weet sinds een paar weken dat ik zwanger ben. In eerste instantie schrok ik heel erg, ik was aan de pil namelijk! Maar na een bezoekje aan de huisarts werd het allemaal wel duidelijk (ik was aan de diaree geweest en tja dan werkt de pil niet..) Vriend en ik hebben het een paar dagen laten inwerken en nu zijn we eigenlijk heel blij! Of het handig is, is een ander verhaal. Ik zit midden in het 3e jaar van mijn opleiding (wat inhoudt dat ik fulltime moet stage lopen) en ik ben (waarschijnlijk) 26 Juli uitgerekend en ik loop stage tot 15 Juli, dat gaat dus niet werken. Ik heb net een verzoek bij mijn studie loopbaanbegeleider ingediend voor een gesprek. Ik weet wel dat er allemaal regelingen zijn voor zwangere dus ik hoop het beste! Verder hebben we genoeg ruimte en wonen we op een goede locatie (consultatiebureau, kdv, basisschool, middelbare school allemaal om de hoek).
Ik vind het allemaal erg spannend, ben af en aan misselijk en heb sinds gister last met lopen, dan doet mijn heup aan de linkerkant pijn, maar gelukkig mag ik morgen naar de VK voor de eerste keer! Ik zal alleen geen echo krijgen ( ), die krijg ik de volgende keer, dus ik ben wel jaloers op degene die wel een echo kregen haha!
Volgens de berekeningen op internet ben ik 8 weken en 1 dag zwanger.
Hoe hebben of gaan jullie het vertellen aan de aanstaande opa's en oma's? Ik wil nog graag ideetjes opdoen haha!
Groetjes!
Ik vind het allemaal erg spannend, ben af en aan misselijk en heb sinds gister last met lopen, dan doet mijn heup aan de linkerkant pijn, maar gelukkig mag ik morgen naar de VK voor de eerste keer! Ik zal alleen geen echo krijgen ( ), die krijg ik de volgende keer, dus ik ben wel jaloers op degene die wel een echo kregen haha!
Volgens de berekeningen op internet ben ik 8 weken en 1 dag zwanger.
Hoe hebben of gaan jullie het vertellen aan de aanstaande opa's en oma's? Ik wil nog graag ideetjes opdoen haha!
Groetjes!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
@Steep, gefeliciteerd! En alles komt vast goed.
Ben net in het zk geweest, Heb bloed laten afnemen en een afspraak gemaakt voor de termijnecho. Dit kon helaas pas 5 januari, Dan zou ik 11 weken zijn. Een week later heb ik weer een afspraak bij de VK en dan gaat ze naar het hartje luisteren.
Wij hebben het ook nog niet verteld aan onze ouders, we denken erover om dat dit weekend te gaan doen.
Ben net in het zk geweest, Heb bloed laten afnemen en een afspraak gemaakt voor de termijnecho. Dit kon helaas pas 5 januari, Dan zou ik 11 weken zijn. Een week later heb ik weer een afspraak bij de VK en dan gaat ze naar het hartje luisteren.
Wij hebben het ook nog niet verteld aan onze ouders, we denken erover om dat dit weekend te gaan doen.
Happydobby- Ratel
vandag ga ik de foto's bij de fotozaak halen. en meteen op usb stick zetten. dus vanmiddag staan ze online. ben benieuwd of het gelukt is maar dat zal wel.
verder heb ik gisteren middag lang geslapen. van half 2 tot kwart over 4. daarna in bad. eten en avondje film kijken. en om half 1 lag ik er in. en om 5 uur er weer uit ( werd half 6 ) nu ga ik maar eens een ontbijt eten. verder beginnen mijn borsten minder zeer te doen. alleen soms nog in bed als ik me omdraai.
verder heb ik gisteren middag lang geslapen. van half 2 tot kwart over 4. daarna in bad. eten en avondje film kijken. en om half 1 lag ik er in. en om 5 uur er weer uit ( werd half 6 ) nu ga ik maar eens een ontbijt eten. verder beginnen mijn borsten minder zeer te doen. alleen soms nog in bed als ik me omdraai.
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
deze echo's waren van maandag. toen was ik precies 13 weken. en de uk 6,5 CM
schuddebuikje- Prater
Vet hoor schuddebuikje, ben zelf ook wel beniewd naar de eerste echo, ik hoop dat de de tijd nu wat sneller gaat! straks weer werken, heb weer nachtdienst, eerste nachtdienst ging deze keer probleemloos.
Als ik nachtdienst heb heb ik ook geen last van ochtendmisselijkheid, ook al sta ik natuurlijk pas smiddags op.
Als ik nachtdienst heb heb ik ook geen last van ochtendmisselijkheid, ook al sta ik natuurlijk pas smiddags op.
Happydobby- Ratel
@schuddebuikje, fijn dat de echo van de week goed was!! al moet ik wel zeggen dat ik de foto's niet superduidelijk vind...
@all, ik heb vandaag voor het eerst een positierokje aan. mijn oude kleding zit allemaal wat strak bij mijn buik en doet echt pijn! Heb sowieso de laatste dagen veel pijn onderin mn buik, bandenpijn zegt de vk. mijn baarmoeder ligt erg diep en gekanteld en daardoor heb ik denk ik extra pijn ofzo.. woensdag weer naar de vk dus dan maar even vragen. verder heb ik ook pijn in mn rechterbil, die uitstraalt naar mn been en soms tinteld.... ook maar even navragen!
Hebben jullie inmiddels al spullen gekocht?
@all, ik heb vandaag voor het eerst een positierokje aan. mijn oude kleding zit allemaal wat strak bij mijn buik en doet echt pijn! Heb sowieso de laatste dagen veel pijn onderin mn buik, bandenpijn zegt de vk. mijn baarmoeder ligt erg diep en gekanteld en daardoor heb ik denk ik extra pijn ofzo.. woensdag weer naar de vk dus dan maar even vragen. verder heb ik ook pijn in mn rechterbil, die uitstraalt naar mn been en soms tinteld.... ook maar even navragen!
Hebben jullie inmiddels al spullen gekocht?
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ooo, ik wil ook een echo... moet alleen nog even wachten tot 7 januari.
Morgen ga ik wat positiekleding shoppen, waar ik graag wil gaan kijken/shoppen is het nu uitverkoop, dus dat komt goed uit!
Morgen ga ik wat positiekleding shoppen, waar ik graag wil gaan kijken/shoppen is het nu uitverkoop, dus dat komt goed uit!
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Gaaf die echo's! Wow!
Ik vind ze wel duidelijk hoor, maar komt misschien omdat ik er meer in 'getraind' ben
Kan echt niet wachten tot de 28e, dan heb ik de eerste en weet ik in elk geval zeker hoe er ik ben...
Ik vind ze wel duidelijk hoor, maar komt misschien omdat ik er meer in 'getraind' ben
Kan echt niet wachten tot de 28e, dan heb ik de eerste en weet ik in elk geval zeker hoe er ik ben...
Gast- Gast
ik vind ze ook wel duidelijk hoor. als je bedenkt dat het nog heel ver weg zit. ze had het volgens mij over 12 CM in me buik. dat staat ook in de linkerkant. je moet ff weten waar alles zit.. we konden al vingertjes zien, ze maag, ze blaas, ze onder en boven kaak. voetjes. nu pas eind februari weer. 20 weken echo. nemen jullie binnen kort nog iemand anders mee dan je vriend ? mijn ouders willen wel een keer graag mee.
schuddebuikje- Prater
7 januari gaan mee:
- mijn vrouw (natuurlijk!)
- ons 1ste kindje
- mijn moeder
- waarschijnlijk mijn vader
- waarschijnlijk mijn schoonmoeder
- en waarschijnlijk Hanneke, dat is een lang verhaal wie dat is/hoe die 'relatie' met haar is, maar logeert bij mijn schoonmoeder, maar dat is het rijtje.....
mijn schoonvader vind dat niet interessant, snapt ook niks van een 2d en 3d-echo.
- mijn vrouw (natuurlijk!)
- ons 1ste kindje
- mijn moeder
- waarschijnlijk mijn vader
- waarschijnlijk mijn schoonmoeder
- en waarschijnlijk Hanneke, dat is een lang verhaal wie dat is/hoe die 'relatie' met haar is, maar logeert bij mijn schoonmoeder, maar dat is het rijtje.....
mijn schoonvader vind dat niet interessant, snapt ook niks van een 2d en 3d-echo.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
oke heel hok vol dus. ik weet niet wat gebruikelijk was.
ik zal met de 20 weken echo eens even kijken wie er mee kan.
ik zal met de 20 weken echo eens even kijken wie er mee kan.
schuddebuikje- Prater
Nou ik kom mij ook maar eens hier melden. Heb zaterdag, zondag en woensdag positief getest , ik ben er dus wel zeker van dat ik zwanger ben.... Ben als het goed is nu 5w1d.
Ben 27, woon samen en we hebben al een zoontje van 3,5.
10 Januari heb ik de eerste echo en 13 januari de intake bij de verloskundige. Spannend!
Liefs
Ben 27, woon samen en we hebben al een zoontje van 3,5.
10 Januari heb ik de eerste echo en 13 januari de intake bij de verloskundige. Spannend!
Liefs
Petteflet- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 638
Ik heb de 28e mijn eerste echo en ga samen met mijn man!
Gast- Gast
Ik mag me hier ook weer melden.
Ik ben zwanger van ons 2e kindje.
Ik heb al een kleuter van 3, Joaquin.
Dit is voor ons een gehele verassing, maar zéér welkom.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Babydoll schreef:Ik mag me hier ook weer melden.
Hé, wat leuk! Gefeliciteerd!
Gast- Gast
Hey MamaRosa, wij zaten ook al in het zwangerschaptopic van de 1e back in 2007.
Wat leuk zeg!
Wat leuk zeg!
Blair- Kletskop
Babydoll schreef:Hey MamaRosa, wij zaten ook al in het zwangerschaptopic van de 1e back in 2007.
Wat leuk zeg!
Ik 'hoor' hier officieel al niet meer, maar zag dat jij als laatste een reactie had geplaatst, en toen werd ik toch even nieuwsgierig. En nu dit nieuws! Onverwachts dus?Heb ik het mis, of wilde jij het anders maar bij 1 houden?
Gast- Gast
Babydoll schreef:Ik mag me hier ook weer melden.
Hey Babydoll, stond jij pas niet in de yes over jonge moeders?
Gefeliciteerd hoor.
Hier alles prima, mijn vriend wil pas na de eerste echo het nieuws vertellen aan onze ouders enz. Dus dat word afzien met oud en nieuw!
Happydobby- Ratel
MamaRosa, dat klopt hoor, wij wilden het ook echt bij J. houden, en deze zwangerschap was ook niet gepland.
Maar toen ik eenmaal de test in mijn handen had.. tja... het is heel erg welkom!
Happydobby, jep, dat was ik. Oeh, spannend hoor, nog even volhouden dan. Hier weten een aantal mensen het al.
Mijn moeder en broer ook trouwens. De rest moet nog even wachten.
Maar toen ik eenmaal de test in mijn handen had.. tja... het is heel erg welkom!
Happydobby, jep, dat was ik. Oeh, spannend hoor, nog even volhouden dan. Hier weten een aantal mensen het al.
Mijn moeder en broer ook trouwens. De rest moet nog even wachten.
Blair- Kletskop
babydoll, join the club. leuk zeg je zwangerschap.
happy dobby moeilijk he om je mond te houden. ik wou het iets langer stil houden als mijn vriend. maarwij hadden het al met 8 weken verteld volgens mij..
hier gaaat alles lekker, alleen nog erg moe en pijnlijke tanden met koud drinken. zak door de grond. heeft met je hormonen te maken schijnt het...
happy dobby moeilijk he om je mond te houden. ik wou het iets langer stil houden als mijn vriend. maarwij hadden het al met 8 weken verteld volgens mij..
hier gaaat alles lekker, alleen nog erg moe en pijnlijke tanden met koud drinken. zak door de grond. heeft met je hormonen te maken schijnt het...
schuddebuikje- Prater
petteflep ook welkom... sorry jou had ik nog niet gezien hier
schuddebuikje- Prater
Heey dames, ik ben er ook weer... weer opgeknapt van de griep. Ben een dikke week flink ziek geweest. Leuk dat er weer nieuwe meiden bij zijn! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Ik heb over 2 dagen mijn afspraak bij de VK, ik kijk er echt naar uit!
Ik heb over 2 dagen mijn afspraak bij de VK, ik kijk er echt naar uit!
Gast- Gast
Pagina 7 van 35 • 1 ... 6, 7, 8 ... 21 ... 35
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
» Voor de dames die weten hoe ik eruit zie..
» Hoera voor de dames van Sterrin!
» Voor de dames met een (mirena)spiraaltje
» Vraagje voor de dames met een piercing
» Voor de dames die weten hoe ik eruit zie..
» Hoera voor de dames van Sterrin!
» Voor de dames met een (mirena)spiraaltje
» Vraagje voor de dames met een piercing
Pagina 7 van 35
Permissies van dit forum: