Alweer een moord gepleegd hier in de straat
+7
Ibbeltje
Blair
Floor
Gympie
MADDIE
Jeanette
Stuiterbal
11 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Alweer een moord gepleegd hier in de straat
2 maanden geleden was het al raak hier en vandaag alweer.
Op klaar lichte dag voor mijn deur is iemand neer geschoten en op slag dood. En echt ik baal er nu wel van. Ik red me wel maar ik heb een kind. En nu denk ik echt....
Stel ik was niet werken vandaag en met S buiten aan het spelen wat een mega grote kans was geweest, dan was mijn kind gewoon bloot gesteld aan geweld voor de deur !
De daders zijn gevlucht en het onderzoek is nu nog in volle gang. Alles afgezet en vol met politie ect.
Ik woon in principe goed hier ik heb in ieder geval geen overlast maar naar deze gebeurtenissen ben ik in staat om te gaan verhuizen.
Op klaar lichte dag voor mijn deur is iemand neer geschoten en op slag dood. En echt ik baal er nu wel van. Ik red me wel maar ik heb een kind. En nu denk ik echt....
Stel ik was niet werken vandaag en met S buiten aan het spelen wat een mega grote kans was geweest, dan was mijn kind gewoon bloot gesteld aan geweld voor de deur !
De daders zijn gevlucht en het onderzoek is nu nog in volle gang. Alles afgezet en vol met politie ect.
Ik woon in principe goed hier ik heb in ieder geval geen overlast maar naar deze gebeurtenissen ben ik in staat om te gaan verhuizen.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Re: Alweer een moord gepleegd hier in de straat
Tsjee, heftig zeg! Ik kan me daar wel iets bij voorstellen inderdaad!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Jeetje wat heftig zeg!!Kan me je zorgen heel goed voorstellen!!
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Oh, shit hé! Dat is naar en ik snap dat dat absoluut niet goed voelt, zeker niet met kind.
Ben je nog bezig met een hypotheek? Niet dat ik zeg dat je moet verhuizen, maar dat zou nu wel helemaal goed uitkomen.
Ben je nog bezig met een hypotheek? Niet dat ik zeg dat je moet verhuizen, maar dat zou nu wel helemaal goed uitkomen.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Wat heftig als het zo dichtbij komt.
Ik snap wel dat je met zo'n gebeurtenissen toch weer denkt aan verhuizen.
Ik snap wel dat je met zo'n gebeurtenissen toch weer denkt aan verhuizen.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Oeh bah, wat een akelig nieuws.
Gelukkig was je aan het werk en speelde jouw zoontje niet buiten. Maar ik snap jouw 'wat als' gedachte wel. Je moet er NIET aan denken! Buh!
Gelukkig was je aan het werk en speelde jouw zoontje niet buiten. Maar ik snap jouw 'wat als' gedachte wel. Je moet er NIET aan denken! Buh!
Gast- Gast
Het huisje gaat niet door Gympy helaas.
Ik voel me er wel naar onder. Als het in de nacht gebeurt oke maar nu is het gewoon op klaar lichte dag gebeurd. En ook nog voor mijn huis. Ik hoor net dat het een papa is van een kindje van net 2 maanden.
Bah ik word er gewoon naar van.
Ik voel me er wel naar onder. Als het in de nacht gebeurt oke maar nu is het gewoon op klaar lichte dag gebeurd. En ook nog voor mijn huis. Ik hoor net dat het een papa is van een kindje van net 2 maanden.
Bah ik word er gewoon naar van.
Stuiterbal- Kletskop
..
Laatst aangepast door Babydoll op do 2 aug 2012 - 8:05; in totaal 1 keer bewerkt
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Babydoll schreef:.....
Ja dat klopt.
Laatst aangepast door Stuiterbal op do 2 aug 2012 - 8:32; in totaal 1 keer bewerkt
Stuiterbal- Kletskop
Stuiterbal schreef:Babydoll schreef:Als je uit zuid limburg komt, dan heb je het over de vriend van mijn vriendin. Heb het net gehoord.
Ja dat klopt.
Dan kennen wij elkaar vast wel?
Laatst aangepast door Babydoll op do 2 aug 2012 - 7:55; in totaal 1 keer bewerkt
Blair- Kletskop
Jeetje heftig Stuit Zo op klaar lichte dag ook
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Babydoll schreef:Stuiterbal schreef:Babydoll schreef:......
Ja dat klopt.
Dan kennen wij elkaar vast wel?
Ohh echt ?? Ik woon zelfs pas sinds anderhalf jaar in deze straat ben zelf opgegroeid ......
Maar wat erg zeg ! Hoe is het met je vriendin en met jou ?? hoe voel jij je ?? jeetje wat erg !
Laatst aangepast door Stuiterbal op do 2 aug 2012 - 8:33; in totaal 2 keer bewerkt
Stuiterbal- Kletskop
Ik PM je ff, wil geen persoonlijke dingen meer hier op Yes.
Blair- Kletskop
Wat een nare gebeurtenis, helemaal zo dichtbij.
Even iets anders, ben je jezelf er wel bewust van dat je via het bijbehorende nieuwsbericht je straat en woonplaats kan achterhalen. Wellicht niet zo handig op een openbaar forum, maar dat is aan jou.
Even iets anders, ben je jezelf er wel bewust van dat je via het bijbehorende nieuwsbericht je straat en woonplaats kan achterhalen. Wellicht niet zo handig op een openbaar forum, maar dat is aan jou.
Gast- Gast
Ja daar ben ik me van bewust maar onbekend ben ik niet hier. Dan zou ik ook geen foto's moeten plaatsen. Maar lief dat je me erop attendeert
Stuiterbal- Kletskop
Forummers zelf zullen er ook vast niets geks mee doen, maar je weet nooit wie er daar buiten nog meelezen en misschien kwaad in de zin hebben. Ook een van de redenen waarom ik het even aankaartte.
Gast- Gast
Megara schreef:Forummers zelf zullen er ook vast niets geks mee doen, maar je weet nooit wie er daar buiten nog meelezen en misschien kwaad in de zin hebben. Ook een van de redenen waarom ik het even aankaartte.
Stuiterbal- Kletskop
Wat erg zeg, en een kindje van 2 maanden, jeetje. Was het toeval dat het die man was of was het een bewuste daad zeg maar?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik heb zelf totaal geen idee hoe wat en waarom. Ik heb de hele dag gewerkt en toen ik thuis kwam stond alles afgezet.
Heel veel volk erom heen. Er werd op dat moment een auto mee genomen voor onderzoek, veel politie enz.
Een heel naar beeld.
Heel veel volk erom heen. Er werd op dat moment een auto mee genomen voor onderzoek, veel politie enz.
Een heel naar beeld.
Stuiterbal- Kletskop
Jakkes zeg das wel enorm K thuiskomen..heeft je mannetje het ook gezien?
Het lijkt me zo erg als het gewoon toeval was wanneer die man daar liep, een onschuldig iemand. Anders is het natuurlijk ook heel erg maar als hij gewoon zomaar op de verkeerde plaats was is het misschien nog wel net wat erger.
Het lijkt me zo erg als het gewoon toeval was wanneer die man daar liep, een onschuldig iemand. Anders is het natuurlijk ook heel erg maar als hij gewoon zomaar op de verkeerde plaats was is het misschien nog wel net wat erger.
Printje- Lady Post-a-lot
Nee S had ik niet bij me gelukkig. Hij is zelf nogal gefascineerd door politie die had ik daar niet weg gekregen of het had zo'n indruk gemaakt dat hij er nog heel lang over na zou praten.
Waarom het is gebeurt weet ik niet en er zullen vast speculaties te ronde gaan. Ik houd me er niet zo mee bezig ik vind het gewoon echt zo onbegrijpelijk dat dit kan gebeuren.
Of het nou toeval is, of met een reden, je schiet niet gewoon zomaar iemand dood.
Waarom het is gebeurt weet ik niet en er zullen vast speculaties te ronde gaan. Ik houd me er niet zo mee bezig ik vind het gewoon echt zo onbegrijpelijk dat dit kan gebeuren.
Of het nou toeval is, of met een reden, je schiet niet gewoon zomaar iemand dood.
Stuiterbal- Kletskop
Stuiterbal schreef:Nee S had ik niet bij me gelukkig. Hij is zelf nogal gefascineerd door politie die had ik daar niet weg gekregen of het had zo'n indruk gemaakt dat hij er nog heel lang over na zou praten.
Nee dat is natuurlijk ook zo maar voor mijn gevoel is het gewoon nog erger wanneer hij daar per toeval geraakt is, dan had ieder van ons het ook kunnen zijn, wanneer het bewust was is het ook heel erg maar toch anders.
Printje- Lady Post-a-lot
Ja dat is ook zo Printje !
Stuiterbal- Kletskop
Stuiterbal schreef:Ja dat is ook zo Printje !
Heel stom en krom maar ik zou me nog net iets veiliger voelen wanneer het een bewuste daad was dan wanneer een halve gare zomaar iemand neerschiet.
Printje- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Yikes, overval hier in de straat
» Ik zou er een moord voor doen!
» Moord in Ede
» Respectloze mannen op straat
» ik denk dat ik zo een moord ga plegen...
» Ik zou er een moord voor doen!
» Moord in Ede
» Respectloze mannen op straat
» ik denk dat ik zo een moord ga plegen...
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: