Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Yikes, overval hier in de straat

5 plaatsers

Ga naar beneden

Yikes, overval hier in de straat Empty Yikes, overval hier in de straat

Bericht  RYW za 3 maa 2012 - 2:19

Wel even schrikken: ik woon in een heel rustig, lief dorpje waar iedereen elkaar kent. Er gebeurt hier echt nooit wat. Maar gisteren wel... Er is een buurvrouw overvallen om 10u 's avonds. Klap in haar nek gehad bij haar deur, en ze zijn er met haar tassen vandoor. Wel eng, zo dichtbij, zij woont op nr 5 en ik op 11. En onverwacht! Ik hoor ivm mijn werk wel veel nare dungen, maar in dit lieve, rustige dorpje? Bizar.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yikes, overval hier in de straat Empty Re: Yikes, overval hier in de straat

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 2:21

Daar zou ik ook van schrikken ja! Heeft ze zelf de deur open gedaan of kwam ze net thuis?

Gast
Gast

Bericht  RYW za 3 maa 2012 - 2:23

Ze kwam thuis, het was zegmaar tussen de auto en haar huis gebeurd, ze was bewusteloos door de klap en een andere buur had wat gehoord en heeft haar zo aangetroffen. Echt schrikken!

Apart detail: die vrouw woont er nog maar net. Kort hiervoor woonde daar mijn voormalige vriendin, degene met wie mijn ex is vreemdgegaan.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  CCC za 3 maa 2012 - 2:31

Jeetje dat is wel even schrikken zeg! Wat naar eigenlijk ook, dat het zo snel gebeurd kan zijn...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Roza za 3 maa 2012 - 2:35

Hè bah wat naar.. Dan komt het ineens wel erg dichtbij!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  RYW za 3 maa 2012 - 2:35

Ja zeker. Wat ik ook wel rot vind is dat zij alleen woont. Ik hoop dat ze van die angst afkomt.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Rovine za 3 maa 2012 - 2:39

Mijn ex is hier bij de deur 's avonds ook wel eens aangehouden toen hij fietsend thuiskwam. Er stonden een paar mannen voor de deur die zeiden dat ze buren waren en de sleutel vergeten. Nu kent hij onze buren, dus trapte er niet in. Godzijdank, eenmaal in de gang van de berging ziet of hoort niemand ze als ze kwaad in de zin hebben.

Sindsdien kijk ik 's avonds dus ook altijd even of de straat leeg is als ik aankom en sluit dan heel snel de portiekdeur voor ik mijn fiets wegzet. In de auto blijf ik dan even wachten als er mensen zijn.

Is degene die het gedaan heeft al gepakt?
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 2:44

Dat lijkt me echt een van de vreselijkste dingen om mee te maken, overvallen worden in of bij je eigen huis. Dat hoort toch een veilige haven te zijn, en door zo'n overval is dat (even) weg.

Brr, krijg er helemaal kippenvel van als ik dit zo lees.

Gast
Gast

Bericht  RYW za 3 maa 2012 - 2:58

Rovine schreef:Mijn ex is hier bij de deur 's avonds ook wel eens aangehouden toen hij fietsend thuiskwam. Er stonden een paar mannen voor de deur die zeiden dat ze buren waren en de sleutel vergeten. Nu kent hij onze buren, dus trapte er niet in. Godzijdank, eenmaal in de gang van de berging ziet of hoort niemand ze als ze kwaad in de zin hebben.

Sindsdien kijk ik 's avonds dus ook altijd even of de straat leeg is als ik aankom en sluit dan heel snel de portiekdeur voor ik mijn fiets wegzet. In de auto blijf ik dan even wachten als er mensen zijn.

Is degene die het gedaan heeft al gepakt?

Nee helaas!

Ook eng van jouw ex... Hoe heeft hij die mannen afgepoeierd? Hoe reageerden ze?

Ik vind het ook wel eng hoor, ik woon ook alleen met mijn jongens en heb er nooit een seconde bij stilgestaan dat dat soort dingen hier kunnen gebeuren, op de parkeerplaats waar mijn kinderen ook buiten spelen (ok, niet om 10 uur 's avonds' maar toch)..
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 3:11

Ik ben ook echt een angsthaas met dat soort dingen. Als ik laat thuis moet komen laat ik de mobiel van mijn vriend even overgaan, dan kijkt hij uit het raam. Vind ik wel een veilig idee.

RYW: ik hoop ook dat je buurvrouw van die angst afkomt, maar dat gaat vast heel lang duren Sad

Gast
Gast

Bericht  Coco za 3 maa 2012 - 3:37

Wat zielig! Ik hoop ook dat ze er overheen komt. Zoiets achtervolgt je levenslang. Op mijn 15de in huis overvallen, dat achtervolgt mij nog dagelijks nu 12 jaar later. Als mijn man avonddienst heeft blijf ik meestal boven nu we een gezinswoning hebben. Simpelweg zodat ik de tijd heb om mij voor te bereiden op een verdediging en niet direct oog in oog sta.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 7:48

O bah, daar zou ik toch wel een beetje bang van worden. Een aantal maanden terug is het hier 1 straat terug gebeurd, werd aangebeld en moeder met kindje deed open (was om 23.00u in de avond)... Als ik alleen ben, doe ik gewoon de deur niet open.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: