Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ik denk dat ik zo een moord ga plegen...

+12
Jeanette
Ugly Betty
Susan
Lotus
Angela_1986
Effie_O
Pepper
Ella
Kabouter
Julia
NerdChic
JD
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

ik denk dat ik zo een moord ga plegen... Empty ik denk dat ik zo een moord ga plegen...

Bericht  JD do 6 jan 2011 - 5:29

op de duiven van mijn buurman....aaaaarrrggghhh!!!!

denk je in....dat je de heeeeeeeeeeeeeeeeeele dag (en groot deel van de nacht) zo'n 50 duiven "ROEKOE" hoort zeggen....non stop....door elkaar heen....dat je er niet van kan slapen, er van wakker wordt s ochtends vroeg.....t lijkt verdomme wel of mn huis midden op de Dam staat..............

zo ik moest even zeuren.....dat mag ook wel eens toch....

*wou dat ik een luchtbux had*...:shock:
*of gewoon een waterpistool.....* angel
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ik denk dat ik zo een moord ga plegen... Empty Re: ik denk dat ik zo een moord ga plegen...

Bericht  NerdChic do 6 jan 2011 - 5:37

Even diep in en uit ademen en tot 10 tellen.

Nee, zonder dollen dat is echt heel vervelend. Kun je er niet met hem over praten? En anders naar de gemeente stappen?
Succes!!
NerdChic
NerdChic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10

ik denk dat ik zo een moord ga plegen... Empty Re: ik denk dat ik zo een moord ga plegen...

Bericht  Julia do 6 jan 2011 - 5:38

hahahaha sorry, maar ik moest er echt ff om lachen. Ik zou er ook knettergek van worden en vraag me af of dit eigenlijk wel mag, valt dit niet onder geluidsoverlast ofzo :P
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Kabouter do 6 jan 2011 - 5:40

Heb je de buurman al laten weten dat je knettergek van zijn huisdieren wordt?!
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 5:42

Koop een slimme kat! Twisted Evil

Gast
Gast

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 5:44

Besef je je wel dat je, door deze moord hier aan te kondigen, het risico loopt op een veel hogere straf? Nu wordt het zometeen 'moord met voorbedachte rade'.....

Kun je niet dit topic verwijderen, in die tuin gaan staan, doen alsof al die duiven je aanvallen en ze een voor een afmaken? Dan is het 'zelfverdediging'....
Veeeeeeel gunstiger!

Gast
Gast

Bericht  Kabouter do 6 jan 2011 - 5:46

Hahahahahahahaha Very Happy
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123

Bericht  Ella do 6 jan 2011 - 5:49

Dolores schreef:Besef je je wel dat je, door deze moord hier aan te kondigen, het risico loopt op een veel hogere straf? Nu wordt het zometeen 'moord met voorbedachte rade'.....

Kun je niet dit topic verwijderen, in die tuin gaan staan, doen alsof al die duiven je aanvallen en ze een voor een afmaken? Dan is het 'zelfverdediging'....
Veeeeeeel gunstiger!
Haha leuk geschreven
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  JD do 6 jan 2011 - 5:54

Yvette schreef:
Dolores schreef:Besef je je wel dat je, door deze moord hier aan te kondigen, het risico loopt op een veel hogere straf? Nu wordt het zometeen 'moord met voorbedachte rade'.....

Veeeeeeel gunstiger!
Haha leuk geschreven

hahahahah die vind ik echt leuk bedacht! Very Happy
ohhh t is zo irritant....weet dat de andere buren de woningbouw al gebeld hebben. t is huur, dus dan zijn er nog strengere regels aan....alleen is er tot nu toe nog niks gebeurd.....zuchtttttt.....

*alle duifjes op de dam, shalalalie, shalalala......*
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Pepper do 6 jan 2011 - 6:04

Daar zou ik ook echt knettergel van worden ja!

Misschien dat je zelf ook even de Woningbouw kunt bellen? 2 buren die klagen ipv 1 zorgt misschien voor een snellere reactie/actie?
Pepper
Pepper
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 112
Punten : 131

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 6:04

Ik heb wel een buks Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Effie_O do 6 jan 2011 - 6:25

Och daar heb ik ook jarenlang last van gehad! Buurman met groot duivenhok in kleine tuin. Gelukkig woonde buurman bij zijn moeder, toen moeder in een bejaardentehuis kwam moest hij er weg. Inclusief duiven!

Wat ik vooral zo irritant vond was dat hij die duiven altijd tegen etenstijd liet vliegen. Over onze tuin. Over onze borden. En over de schone was. Je kunt wel raden wat er dan gaat gebeuren....En dan dat stom schudden met een voederbakje om ze terug te lokken en stomme geluiden erbij maken. ARGH!

Echt, ik leef met je mee.
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592

Bericht  Angela_1986 do 6 jan 2011 - 6:32

Als jij dan toch bezig bent... ik heb hier verderop in de straat nog 'n paar hard blaffende honden zitten. Zó verschrikkelijk irritant, die blaffen úren aan een stuk, woningbouw en politie zijn al verschillende keren geweest maar helpt niets (of nou ja, er zijn nu nog 'maar' 3 i.p.v. 6 honden).
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Lotus do 6 jan 2011 - 6:36

Fijn, mensen met lawaaierige huisdieren. Rolling Eyes Ik heb gelukkig nergens last van. Alleen bij mijn moeder hebben de achterburen een hond die iedere keer blaft als er iemand op het fietspad langskomt. Maar daar valt wel mee te leven.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188

Bericht  Susan do 6 jan 2011 - 6:43

Moord is altijd met voorbedachte rade, dat is het verschil met doodslag. Wink
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 6:48

Ik zou de duiven op marktplaats zetten onder 'gratis af te halen'. Ben jij er vanaf en geen moord op je geweten smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 6:52

Beauty Addict schreef:Ik zou de duiven op marktplaats zetten onder 'gratis af te halen'. Ben jij er vanaf en geen moord op je geweten smile

Dan vallen ze een ander lastig..

Ik ben als de dood voor duiven Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Ella do 6 jan 2011 - 6:56

Beauty Addict schreef:Ik zou de duiven op marktplaats zetten onder 'gratis af te halen'. Ben jij er vanaf en geen moord op je geweten smile
Oh ja geweldig en dan wel mee luisteren als iemand aanbeld bij de buurman.....

Maar goed on topic: heel vervelend lijkt me dit. Hopelijk wordt er snel iets aan gedaan
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Ugly Betty do 6 jan 2011 - 10:19

Wat irritant! Mijn buurman heeft ook duiven, maar ik hoor ze nooit, misschien heeft hij ze beter afgericht Wink
Inderdaad even met je buurman praten...
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 10:23

Ik dacht heel even dat ze de boel onder zaten te schijten ... lol!
Maar daar heb je dus blijkbaar geen last van? Zou ik denk ik erger vinden dan het geluid van de duiven, maar mijn opa heeft ook altijd duiven gehad dus ik ben het wel gewend.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 10:25

Ik heb nog drie duiven voor jou buurman in de aanbieding. Als jij die dan als eerste afschiet, ben ik van het gedonder af. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 10:47

Ik heb ook ontzettende last van duiven op mijn balkon. Geen idee wat ze daar moeten! Ik heb geen voer ofzo maar ze blijven maar komen...

En vandaag had ik een brief in de bus van de bovenbuurvrouw of ik wat aan die duiven wil doen omdat ze er last van heeft! Ik kon ze dan oppakken en van de reling 'gooien' dan zouden ze niet meer terugkomen... Ik weet niet hoor, maar ik ga toch echt geen duiven vastpakken (als het me uberhaupt al lukt). Volgende week dus maar even een praatje met d'r maken.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 10:54

vruchtenhagel schreef:Ik heb ook ontzettende last van duiven op mijn balkon. Geen idee wat ze daar moeten! Ik heb geen voer ofzo maar ze blijven maar komen...

En vandaag had ik een brief in de bus van de bovenbuurvrouw of ik wat aan die duiven wil doen omdat ze er last van heeft! Ik kon ze dan oppakken en van de reling 'gooien' dan zouden ze niet meer terugkomen... Ik weet niet hoor, maar ik ga toch echt geen duiven vastpakken (als het me uberhaupt al lukt). Volgende week dus maar even een praatje met d'r maken.

Ik heb ook drie duiven, al zolang ik hier woon. En met hier bedoel ik in dit complex. Toen ik verhuisde, verhuisden zij met mij mee. Klerebeesten! Ze roeken als gekken, schijten alles eronder, maar als je de deur opendoet dan zijn ze weg.

Wij hebben een duivenvanger gehad. Hij vangt de duiven en zet ze ergens anders uit. Dit helpt maar kort helaas, maar het zegt wel dat wij echt een duivenplaag hebben en dit het enige is wat ze kunnen doen. Waarom? Omdat de helft van de duiven van telers zijn, die zichzelf vermengd hebben met bastaards. Ja, en zo blijven we bezig.

Duiven vind ik schatten van vogels, maar zeer zeker niet op mijn balkon, of zoals van het zomer, in mijn huis. En dat wat jouw buurvrouw zegt vind ik nogal makkelijk... Wat dacht ze ervan om samen even contact op te nemen met de VvE?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 11:01

Ja ik was ook echt niet van plan om 'pak me dan als je kan' te spelen met duiven! smile Ik ga wel even bij d'r langs en dan mag ze met een andere tip komen.

Al vraag ik me wel af waarom zij er last van heeft terwijl ze bij mij op het balkon zitten.. Ze had het over luizen ofzo... De bovenbuurman/vrouw naast haar heeft wel voer hangen aan het balkon. Zou het schelen als dat weg wordt gehaald?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 11:06

vruchtenhagel schreef:Ja ik was ook echt niet van plan om 'pak me dan als je kan' te spelen met duiven! smile Ik ga wel even bij d'r langs en dan mag ze met een andere tip komen.

Al vraag ik me wel af waarom zij er last van heeft terwijl ze bij mij op het balkon zitten.. Ze had het over luizen ofzo... De bovenbuurman/vrouw naast haar heeft wel voer hangen aan het balkon. Zou het schelen als dat weg wordt gehaald?

Jouw buurman is dus de boosdoener, want die verwend ze met voer. Slechte man. :P

Ik heb geleerd in de twee jaar dat ik hier woon, dat duiven balkonia's gewoon fantastisch vinden. Zo zijn ze beschut tegen weer en wind. Ik zou het ook helemaal niet erg vinden om ze als "huisdier" te hebben, als ze niet mijn hele balkon eronder zouden schijten en zo verschrikkelijk, wanneer je net de ogen open hebt, te roeken. Of uberhaupt, zolang ze niet roeken of schijten, dan wil ik ze best nog wel even laten zitten. Maar aangezien je een duif niet kunt trainen waar ze mogen roeken of schijten.... Tja...

Maar is een duivenvanger niet even iets voor jullie? Wij zijn van plan om hem vier keer per jaar te laten komen. Een daad van hen en we zijn een kwartaal van ze verlost. smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: