Moord in Ede
+2
Cheesegirl
Butterfly78
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Moord in Ede
Hoorde het vanmorgen van me collega. Komt steeds dichterbij dit soort dingen. Schrok wel. Bah. Waar gaat het heen...
Veilingmeester Cees Lieftink vermoord in woning Stationsweg
Door: Freek Wolff | woensdag 12 januari 2011 16:09
EDE - Bij een overval op een woning aan de Stationsweg is dinsdagnacht rond 3.00 uur de 59-jarige veilingmeester Cees Lieftink om het leven gekomen.
De overvallers zijn nog voortvluchtig. Onduidelijk is nog wat de exacte doodsoorzaak van het slachtoffer is en hoe de daders de woning aan de Stationsweg binnendrongen. Wel staat vast dat het tot een worsteling kwam tussen de bewoner en de overvallers. De echtgenote van de 59-jarige man was ook in de woning, maar bleef ongedeerd. De politie heeft de zaak verder in onderzoek.
Veilingmeester Cees Lieftink vermoord in woning Stationsweg
Door: Freek Wolff | woensdag 12 januari 2011 16:09
EDE - Bij een overval op een woning aan de Stationsweg is dinsdagnacht rond 3.00 uur de 59-jarige veilingmeester Cees Lieftink om het leven gekomen.
De overvallers zijn nog voortvluchtig. Onduidelijk is nog wat de exacte doodsoorzaak van het slachtoffer is en hoe de daders de woning aan de Stationsweg binnendrongen. Wel staat vast dat het tot een worsteling kwam tussen de bewoner en de overvallers. De echtgenote van de 59-jarige man was ook in de woning, maar bleef ongedeerd. De politie heeft de zaak verder in onderzoek.
Butterfly78- Fluisteraar
- Aantal berichten : 163
Punten : 200
Registratiedatum : 01-01-11
Re: Moord in Ede
Bah, erg weer!
Naar idee als het zo in de buurt is hé...
Naar idee als het zo in de buurt is hé...
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Mijn vader woont daar om de hoek
Cherique- Fluisteraar
- Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10
Ik hoorde het van mijn moeder. Is vlak bij mijn stage..
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Verschrikkelijk. Je voelt je bijna niet meer veilig in je eigen huis.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Hier in de straat is eergisteren ook een gewapende overval geweest bij mensen thuis.
Daders wilden vluchten en auto strandde hier voor de deur.
Gisterenavond politie aan de deur die buurtonderzoek kwamen doen.
Weet wel dat ik mn voor- en achterdeur nu echt voort op de knip ga doen als ik binnen ben!
Weet wel dat ik mn voor- en achterdeur nu echt voort op de knip ga doen als ik binnen ben!
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Hier in de straat is eergisteren ook een gewapende overval geweest bij mensen thuis.
Dat is ook eng, prinsesbo. Ik zou inderdaad ook de klip op de voor en achterdeur doen.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Ik hoorden het vanmorgen rond half 7 op de radio. Nekharen stonden meteen overeind.
Dacht meteen aan mijn vader, alleen die woont dan niet in Ede, maar wel dezelfde leeftijd.
Ik dacht aan mijn vader, omdat, wanneer hij er niet meer mocht zijn, ik me een wees voel, terwijl mijn moeder er nog wel is, maar waar ik geen contact meer mee heb.
Dacht meteen aan mijn vader, alleen die woont dan niet in Ede, maar wel dezelfde leeftijd.
Ik dacht aan mijn vader, omdat, wanneer hij er niet meer mocht zijn, ik me een wees voel, terwijl mijn moeder er nog wel is, maar waar ik geen contact meer mee heb.
Gast- Gast
Deze gedachtegang volg ik niet helemaal.plumke schreef:Ik hoorden het vanmorgen rond half 7 op de radio. Nekharen stonden meteen overeind.
Wel eng zeg, zou ook echt niks durven doen als ik wakker zou worden. Gewoon stilletjes de politie bellen en dan alsof je slaapt. Brrr.
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Hier in de straat is eergisteren ook een gewapende overval geweest bij mensen thuis.
Oow jasses :S
Gast- Gast
Dat soort berichten zijn altijd schrikken, alleen ik sta er wel van te kijken dat sommigen van jullie nog nooit een moord in jullie buurt/woonplaats hebben gehad, of nouja, laat ik het anders zeggen... dat sommigen van jullie ervan schrikken omdat het ineens zo dichtbij lijkt te komen. In mijn woonplaats is al een aantal keer een moord geweest. Vind het nog altijd verschrikkelijk, maar ik denk niet (meer) in termen als 'het komt nu wel erg dichtbij'. Voor mij spelen moorden zich allang niet meer alleen af in de grote stad.
Gast- Gast
Echt eng dat dit in mijn oude woon en opgroei plaats gebeurd Mijn hele familie woont er. Ik ben in shock dat dit in Ede is gebeurd.
Magicwoman- Fluisteraar
- Aantal berichten : 20
Punten : 20
Soortgelijke onderwerpen
» ik denk dat ik zo een moord ga plegen...
» Ik zou er een moord voor doen!
» Ik zou een moord doen voor..
» Alweer een moord gepleegd hier in de straat
» Ik zou er een moord voor doen!
» Ik zou een moord doen voor..
» Alweer een moord gepleegd hier in de straat
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: