Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alweer een moord gepleegd hier in de straat

+7
Ibbeltje
Blair
Floor
Gympie
MADDIE
Jeanette
Stuiterbal
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Alweer een moord gepleegd hier in de straat - Pagina 2 Empty Re: Alweer een moord gepleegd hier in de straat

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 8:38

He bah!!! Kan me voorstellen dat je hier naar van wordt. Gisteren hebben ze 2 straten bij mijn zusje vandaan een lijk in een vuilniszak gevonden....ook zoiets naars :S een oudcollega van me woont toevallig in dat portiek, die is ook heel erg geschrokken.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Alweer een moord gepleegd hier in de straat - Pagina 2 Empty Re: Alweer een moord gepleegd hier in de straat

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 8:52

Naar he als het zo dichtbij je huis gebeurt.

Laatst aangepast door yvonne op do 2 aug 2012 - 9:20; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Rumble do 2 aug 2012 - 8:52

Bah wat naar, Stuiterbal. Kan me voorstellen dat je geschrokken bent.
Voel je je wel veilig in je straat normaal gesproken?
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Stuiterbal do 2 aug 2012 - 9:01

Rumble ja hoor normaal wel ik voel me hier juist veiliger dan waar ik eerst gewoond heb.
Ik zelf heb onwijs fijne boven en onder buren en dat maakt het allemaal heel prettig.
Maar door deze 2 gebeurtenissen op 2 maanden tijd ga ik wel na denken. Als ik geen kind zou hebben zou het me niet zo erg raken als nu denk ik. Dan zou ik er ook van schrikken en het erg vinden maar nu denk ik echt steeds... "wat als"
Ik speel zo vaak met hem buiten in het speeltuintje hier achter of voor op straat.
Ik moet er echt niet aan denken dat het nog een keer gebeurt terwijl wij buiten zijn.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Rumble do 2 aug 2012 - 9:09

Ook wel toevallig dat dat in zo'n korte tijd twee keer gebeurt idd.
Ik kan me wel voorstellen, hoe fijn je het ook hebt met je buren e.d., dat je wel gaat nadenken over verhuizen.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 19:06

Mag ik vragen waar je vandaan komt Babydoll? smile

Stuit wat heftig! Ik vind zoiets wel een goede reden om te verhuizen. Zoals je aangaf..stel je eens voor? Je wilt natuurlijk je kind alle veiligheid bieden en deze dingen maken het toch een stuk lastiger. Was het weer in de zelfde straat? Zou bijna denken dat het een familieafrekening is? scratch

Gast
Gast

Bericht  Caresses do 2 aug 2012 - 19:26

He bah, dat is naar (ook voor jou Babydoll!).
Ik vind nog dat je er aardig nuchter onder blijft. Zelf is er voor onze (vorige) woning ook iemand neergeschoten en toen voelde ik mij er buiten echt niet meer veilig (vooral 's avonds). En dan heb ik nog niet eens kinderen.
Ik snap dan ook heel goed dat je misschien toch zou willen verhuizen. Staat je buurt ook als 'slechte wijk' bekend?

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Blair vr 3 aug 2012 - 0:09

Dropdraakje schreef:Mag ik vragen waar je vandaan komt Babydoll? smile

Stuit wat heftig! Ik vind zoiets wel een goede reden om te verhuizen. Zoals je aangaf..stel je eens voor? Je wilt natuurlijk je kind alle veiligheid bieden en deze dingen maken het toch een stuk lastiger. Was het weer in de zelfde straat? Zou bijna denken dat het een familieafrekening is? scratch

Waar ik nu woon bedoel je? Ik woon inmiddels al jaren niet meer in de plaats waar dit gebeurd is. Hoezo?
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 3 aug 2012 - 0:14

Oh heftig zeg inderdaad, is het echt pal voor je deur gebeurd?
Je woont niet echt in een lekkere buurt, maar toch verwacht je niet dat dit soort dingen dan zo gebeuren...

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover vr 3 aug 2012 - 0:20

Stuiterbal, wat heftig zeg. Zou je dat een reden vinden om te verhuizen?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Stuiterbal vr 3 aug 2012 - 5:55

Het is ongeveer 5 meter van mijn deur af gebeurd dus ja praktisch voor de deur. Ik ben idd in staat te verhuizen omdat ik niet eens meer graag nu met mijn zoon buiten ga spelen.

Tja en ik ben opzich wel nuchter eronder omdat ik mezelf niet gek wil maken want ik ben hier ook niet 1,2,3 weer weg.
Maar als ik met S naar buiten ga zorg ik wel dat ik elders ergens naar toe ga en niet meer hier in de buurt.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Ibbeltje vr 3 aug 2012 - 5:57

Zo vreselijk he dat je door zo'n idioten niet meer gewoon met je kind buiten kan in de buurt Sad
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: