Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zijn er hier wielrensters?

+6
Happinaz
Kqip
Lousanne
Sterre
ellibre
Ooh La La!
10 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Zijn er hier wielrensters? - Pagina 2 Empty Re: Zijn er hier wielrensters?

Bericht  Gast wo 1 aug 2012 - 22:00

Bij mij ligt het er aan wat op mijn trainingsschema staat. Veel in duur 1 fietsen en dan fiets ik 25-28km/u gemiddeld (denk ik, mijn teller doet het dus niet) En hoe hoger in mijn hartslag hoe harder ik fiets!

En ja een damesbroek zit veel lekkerder. Ik ben alleen nog op zoek naar een fijn zadel.... Ik heb nu een ISM zadel, maar die gaat bij mij pijn doen op een tijdritfiets :-(

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Kqip wo 1 aug 2012 - 22:13

Ik fiets al sinds mijn 11e. 15 jaar nu. Heb veel wedstrijden gereden tot mijn 23e maar doe dat nu niet meer. Reed toen bijv. altijd tegen / met Marianne Vos Wink. Fiets nu nog 1 a 2 x per week gewoon voor de lol. Gemiddelde verschilt per keer. De ene keer is het 25 de andere keer 35. Toen ik wedstrijden reed was ik echt een ijdeltuit, alles moest bij elkaar passen. Fiets, kleur van helm, schoenen, kleding. En de bril moest vooral eruit blinken. Heb ook nog steeds van alles 2..2 fietsen, reserve wielen, 2 helmen, 2 paar schoenen, 2 paar handschoenen, 4 broeken, 3 shirts, 2 Oakley brillen etc.. Spullen in overvloed zegmaar.. alleen mijn baanfiets heb ik inmiddels verkocht.

@Jip een spaakmagneet verkopen ze gewoon bij de fietsenwinkel, paar euro Wink
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Gast wo 1 aug 2012 - 22:20

Weet ik, maar die van mij moet van Polar zijn. En als ik vrij ben is de winkel dicht. Mijn vriend zou 'm halen, want hij heeft 'm gesloopt en dat doet ie steeds niet. En heel eerlijk gezegd interesseert me de afstand en snelheid niet zo. Ik fiets toch op hartslag en tijd.

Een 'ex' vriendinnetje van mij fietste ook tegen/met Marianne Vos. Misschien kennen jullie elkaar wel.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 1 aug 2012 - 23:17

Ik ga er ook mee beginnen. Heb laatst op mijn gewone fiets bijna 100 km gefietst met allemaal wielrenners om me heen en toen reden we over de gehele dag gemeten gemiddeld 25. Op een gegeven moment zaten we over de 30, toen kwam ik wat versnellingen te kort :P

Nu is mijn man fanatiek wielrenner en hij heeft een fiets over (daarmee traint hij op een tacx, een droogtrainer) en die fiets hebben we gister op mijn maten afgesteld. We nemen beide dus een fiets mee op vakantie en gaan in Oostenrijk en Kroatië wat tochtjes maken smile

Uiteraard mét wielerkleding en een helm.

Na de vakantie ga ik kijken of ik er serieus mee aan de slag wil en dan wil ik zelf een fiets aanschaffen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 aug 2012 - 4:21

Een beetje jammer dat mijn zus het fietsen nu ontdekt heeft en steeds mijn fiets leent haha. Wat voor fiets hebben jullie?

Ik zal voortaan braaf met helm fietsen ;-).

Misschien kunnen we een keer een fietsmeeting doen!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 aug 2012 - 7:19

Niet quoten. Ik heb een Bulls racefiets en een felt b12 tijdritfiets. Dit is mijn tijdritfiets:

*weg*

Laatst aangepast door Jip83 op ma 6 aug 2012 - 8:27; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Ooh La La! vr 3 aug 2012 - 7:36

Plaatje plakken lukt niet mobiel, maar dit is mijn fiets.

http://petercycle.com/productimage.php?product_id=987

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 0:51

Cool meiden! (Had al eerder gekeken naar jullie fietsen maar vergeten te reageren)

Zijn er hier wielrensters? - Pagina 2 Cube-aerial-2010

Ik heb deze.

Gast
Gast

Bericht  ellibre di 7 aug 2012 - 1:02

Dit is de mijne, een jaar of 5 geleden tweedehands gekocht:
Zijn er hier wielrensters? - Pagina 2 TCR_1999_ONCE_Replica
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Bericht  Lousanne di 7 aug 2012 - 1:45

Ik wist niet eens wat voor merk fiets ik had:oops:

Maar heb even gekeken en ik heb ook een bulls, kan er geen plaatje van vinden..
Ik heb deze fiets begin van het seizoen gekocht voor 600 euro van iemand die hem een paar maand daarvoor voor 1100 euro nieuw had gekocht, en er maar 1400 km op had gefietst, de fiets zag eruit als nieuw. Heb de originele bon en het garantiebewijs erbij gekregen:) ben er echt blij mee, hij fietst superfijn! veel fijner dan mijn oude fiets (maar dat was ook echt een antiek model..)
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Bericht  Happinaz di 7 aug 2012 - 3:51

Sterre schreef:Jullie verhalen steken me een beetje aan! Ik ben er over aan het denken of het iets voor mij is. Wat me een beetje tegenhoudt is dat we hier geen plek hebben om een fiets binnen op te bergen, en dat je er vrij veel voor moet aanschaffen (het 'apenpakje' + helm, dat lijkt me namelijk ook niet meer dan verstandig ;-) ). Eerst zou ik een tijdje willen uitproberen of ik het leuk genoeg vind.

Ik heb dit ook! Ik wil het eerst uitproberen voordat ik alles aanschaf. Ik ben toen gaan googelen op: "starten met wielrennen" en "orienteren op wielrennen" en heb o.a in A.msterdam allerlei groepen gevonden (o.a vanuit fietsenwinkels) die clinics organiseren. Met een groep beginners ga je dan een keer of 8 á 10 wielrennen in de omgeving om het uit te proberen, dingen te leren en routes te ontdekken. Je betaalt daar ongeveer 100-150 euro voor en daar zit de huur van een op maat afgepaste fiets+ kleding bij in.
Misschien zit dat ook bij jou in de buurt?
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Silver za 11 aug 2012 - 5:11

Goh, ik zie dit topic nu pas. Helaas woon ik niet echt in de buurt van adam. Maar een wielren-meeting wil ik me wel bij aansluiten. Very Happy
Ik heb sinds vorig jaar een fiets gekocht en sinds dit jaar maart ben ik echt aan het trainen, mijn gemiddelde ligt wel wat lager dan dat van jullie. (kom ook net om de hoek kijken) Na de vakantie zal ik me aanmelden bij een wielervereniging, ja jip, dat moet nog steeds.. Embarassed

Laatst aangepast door Silver op ma 13 aug 2012 - 2:39; in totaal 1 keer bewerkt
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 20:41

Foei Zilver! ;-)

Gast
Gast

Bericht  ellibre za 11 aug 2012 - 21:59

Toepasselijk kleurtje Wink
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Bericht  Ooh La La! ma 13 aug 2012 - 1:42

Wat een mooie fietsen zitten er tussen! smile

Gister sinds bijna 3 weken weer op de fiets gezeten. Door vakantie en pech met de auto (auto stond stil in Duitsland met alle fietskleding er nog in) heb ik niet eerder kunnen fietsen.
Ik had als doel om voor 1 augustus pijnloos 50 km te fietsen. Helaas is dat niet gelukt. 12 dagen te laat toch gefietst, uiteindelijk 60 km. Pijnloos... nee. Qua knieblessure ging het goed, maar heb m'n eerste valpartij(tje) gehad. Dus nu een dikke rode en schaafde knie laughcry

Gelukkig is m'n fiets niet beschadigd haha. Vandaag ben ik behoorlijk stijf, donderdag ga ik weer een ritje maken.

Ooh La La!
Prater
Prater

Bericht  Silver ma 13 aug 2012 - 2:43

Goed bezig! Wel balen dat je dan niet kan fietsen omdat je je spullen niet bij de hand hebt.
Ik heb vorige week vrijdag een blokje gedaan met een nieuw fietsmaatje (opgetrommeld via fietsvrienden.nl) ofzo. Maar deze persoon was geen 26-30 maar 55! laughcry Ach, zij heeft de ervaring wel, dus kon mooi met haar mee fietsen en automatisch fietste ik veel sneller, beetje jammer dat ik het laatste stukje echt kapot was...
Ik zal deze mevrouw weer even smsen om te horen of ze van de week nog een blokje wil doen. smile
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 19:46

Ik heb ook een racefiets, maar fiets eigenlijk veel te weinig. Heb toevallig vorige week nog een rondje gemaakt van 30 km. Mijn gemiddelde ligt rond de 25 km p/u. Maar ik woon heel ver van Amsterdam Zijn er hier wielrensters? - Pagina 2 394967

Gast
Gast

Bericht  Ooh La La! ma 20 aug 2012 - 23:40

Ik heb me net ingeschreven voor de Gerrie Knetemann Classic op 9 september.
Een tochtje van 75 km.

Ooh La La!
Prater
Prater

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 0:42

Ik heb op vakantie maar één keer gefietst. Het was zó heet in Kroatië, dus het bleef bij 25 km. We zijn een uurtje weggeweest. Wel zwaar fietsen met die hitte én met flink wat stijgingen en afdalingen.

Gast
Gast

Bericht  Ooh La La! di 21 aug 2012 - 0:53

Youandi schreef:Ik heb op vakantie maar één keer gefietst. Het was zó heet in Kroatië, dus het bleef bij 25 km. We zijn een uurtje weggeweest. Wel zwaar fietsen met die hitte én met flink wat stijgingen en afdalingen.

Toch netjes dat jullie toch een stukje gefietst hebben. Wij wilden gaan mountainbiken op vakantie maar door de hitte hebben we dat uiteindelijk niet gedaan.

Ooh La La!
Prater
Prater

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 1:21

Ooh La La! schreef:
Youandi schreef:Ik heb op vakantie maar één keer gefietst. Het was zó heet in Kroatië, dus het bleef bij 25 km. We zijn een uurtje weggeweest. Wel zwaar fietsen met die hitte én met flink wat stijgingen en afdalingen.

Toch netjes dat jullie toch een stukje gefietst hebben. Wij wilden gaan mountainbiken op vakantie maar door de hitte hebben we dat uiteindelijk niet gedaan.

Mijn man heeft in Oostenrijk wel een paar keer een flinke tocht gemaakt, dwars door de bergen. Maar daar begin ik niet aan Wink

Soms is het gewoon écht te heet ja. Op de fiets heb je in het begin ook bijna niet door dat je het zo heet hebt en voor je het weet lig je onderuit.

Gast
Gast

Bericht  Silver za 22 sep 2012 - 3:35

Zijn er hier ook dames die nu nog gewoon doorfietsen? Ik vind het toch elke keer te koud. Behalve vandaag, maar was vandaag anders druk... Vanaf wanneer gaan jullie binnen fietsen, of een andere binnensport uitoefenen?
Ik heb sinds een paar weken een tacx fietstrainer en zit te denken mijn fiets helemaal te poetsen en die dus binnenkort al in de fietstrainer te zetten, maar twijfel van stel dat het toch nog mooi weer gaat worden... Rolling Eyes Want even erin en eruit is ook niet praktisch, helemaal omdat ik mijn fiets niet alleen boven kan krijgen..
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Ooh La La! za 22 sep 2012 - 4:01

Silver schreef:Zijn er hier ook dames die nu nog gewoon doorfietsen? Ik vind het toch elke keer te koud. Behalve vandaag, maar was vandaag anders druk... Vanaf wanneer gaan jullie binnen fietsen, of een andere binnensport uitoefenen?
Ik heb sinds een paar weken een tacx fietstrainer en zit te denken mijn fiets helemaal te poetsen en die dus binnenkort al in de fietstrainer te zetten, maar twijfel van stel dat het toch nog mooi weer gaat worden... Rolling Eyes Want even erin en eruit is ook niet praktisch, helemaal omdat ik mijn fiets niet alleen boven kan krijgen..

Ik ben van plan echt zo lang mogelijk door te fietsen.
Heb vanmiddag een warme jersey gekocht en een lange broek. Een winterjasje gaat er ook nog komen maar dat pas als het nodig is.
Daarnaast wil ik gaan schaatsen en/of spinnen.

Dit is m'n nieuwe aanwinst Very Happy
http://www.trentinobikewear.nl/product/1864/castelli-viva-jersey-fz

Ooh La La!
Prater
Prater

Bericht  Gast za 22 sep 2012 - 5:01

Ik heb vorig jaar (muv december, januari en februari, want toen was ik reizen) buiten doorgefietst. Jaar ervoor ook minstens 1keer per week buiten. 1 keer in de week buiten op de racefiets en 1 keer in De week op de ATB. Ik wil dat nu ook weer doen. Ik wil ook op de tacx fietsen. Die zet ik beneden. Enige nadeel is dat je de banden steeds moet verwisselen. Of een extra achterwiel.

Gast
Gast

Bericht  Lousanne wo 26 sep 2012 - 4:41

Ik ben er net een weekje weer uit Italie. Daar een beetje gefietst in de Dolomieten, maar dat was toch niet erg succesvol (lees: heuvel 12% klimmen gedurende 16 km, ik die roep 'ik kan niet meer', vriend die me duwt maar op een gegeven moment ook niet meer kan;)). Afgelopen zaterdag nog 90 km over de veluwe gefietst, en nu berg ik m op. Vind het niet fijn om te fietsen met alle bladeren, eikels etc op de weg. Dus aankomende zondag mijn eerste tocht op de mountainbike:)
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: