Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kan ik hier zo moe van zijn?

+2
PluDan
Atelier Madame
6 plaatsers

Ga naar beneden

Kan ik hier zo moe van zijn? Empty Kan ik hier zo moe van zijn?

Bericht  Gast vr 27 jan 2012 - 4:31

Ik zit heel de maand januari al thuis zonder werk (gelukkig nog maar tot maandag). Ik slaap uit, doe een hoop dingen hier thuis, ga gewoon sporten 's avonds, maar verder doe ik vrij weinig. De mensen om mij heen zijn allemaal aan het werk en/of zitten op school, dus met vriendinnen/vrienden iets afspreken zit er niet in. Ik merk de laatste paar dagen ook dat ik gewoon echt moe ben, ga ik even op de bank zitten om een boek te lezen en zou ik zo in slaap kunnen vallen. Als ik even op bed of op de bank durf te gaan liggen slaap ik zo. Zou het kunnen dat ik van het niks (weinig) doen zo moe ben?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ik hier zo moe van zijn? Empty Re: Kan ik hier zo moe van zijn?

Bericht  Atelier Madame vr 27 jan 2012 - 4:35

Ik ken het wel, juist als ik niets te doen heb heeft mn lichaam zoiets van, moeeeee. Heb bijv ook als ik uitslaap dat ik moeier wakker wordt dan door de weeks als ik om 6u op sta voor mn werk.
Ik zou je toch adviseren om enig ritme in je dag aan te brengen, bijvoorbeeld toch jezelf dwingen elke dag om 8 uur op te staan, en dan misschien juist in de ochtend naar de sportschool zodat je al een frisse neus hebt gehad en gewoon lekker de rest van de dag kan plannen.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ik hier zo moe van zijn? Empty Re: Kan ik hier zo moe van zijn?

Bericht  Gast vr 27 jan 2012 - 4:41

Ik heb dat inderdaad ook, als ik moet werken ben ik vroeg op en heb ik heel de dag energie genoeg. Ik ben dus ook blij dat ik maandag weer lekker aan de slag kan.
Ritme in mijn dagen was wel een goed idee ja, alleen vind ik dat zo moeilijk. Zeker als het om 8 uur nog donker is en ik weet dat ik geen afspraken heb, dan is het zo verleidelijk om lekker te blijven liggen Embarassed Slechte instelling, ik weet het, maar daar heb ik altijd al moeite mee gehad..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ik hier zo moe van zijn? Empty Re: Kan ik hier zo moe van zijn?

Bericht  PluDan vr 27 jan 2012 - 4:43

Ik herken het wel Jaya. Vaak als ik werk en dan vooral als ik een dagdienst heb (sta dan 6.00 uur op) voel ik me veel fitter dan wanneer ik blijf liggen. Als ik vrij ben dan kan ik ook wel zo tot 10.00 uur blijven liggen, terwijl ik me beter voel als ik dan om 8.00 uur op zou staan bijv. Ik moet mijzelf dan ook echt wel een schop onder mijn kont geven!
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ik hier zo moe van zijn? Empty Re: Kan ik hier zo moe van zijn?

Bericht  Gast vr 27 jan 2012 - 4:44

Hahaha heel herkenbaar hoor, dat blijven liggen. Ik neem me elke vrijdag ook voor om er op tijd uit te gaan. Maar als m'n wekker dat gaat om 8 uur dan blijf ik gerust tot 10 uur liggen. Gewoon omdat het kan Very Happy Op zondag ben ik ook altijd sloom als ik de hele dag niets doe, heel vervelend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ik hier zo moe van zijn? Empty Re: Kan ik hier zo moe van zijn?

Bericht  Gast vr 27 jan 2012 - 5:06

Misschien dat het hele probleem dan wel gewoon ligt bij het uitslapen, want uitslapen is bij mij altijd wel 10:00 uur. En dan word ik ook gerust pas wakker hoor als ik geen wekker zet. Maar het is dus een herkenbaar probleem, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ik hier zo moe van zijn? Empty Re: Kan ik hier zo moe van zijn?

Bericht  tweeling di 31 jan 2012 - 7:48

Ik herken het wel, als ik uitslaap ben ik niet vooruit te branden. Terwijl als ik 's ochtends meteen ga sporten voel ik me de hele dag topfit! Misschien dan 's ochtends sporten ipv 's avonds?
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ik hier zo moe van zijn? Empty Re: Kan ik hier zo moe van zijn?

Bericht  Nora di 31 jan 2012 - 23:30

Ik herken het hoor!
Hoe drukker mijn dag, hoe meer energie en hoe leger de dag hoe minder energie.
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ik hier zo moe van zijn? Empty Re: Kan ik hier zo moe van zijn?

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 6:00

Nou ben inmiddels 3 dagen aan het werk, en het luie gevoel is helemaal weg. Kan er 's ochtends goed uit en heb overdag nergens last van. Ben nu alleen moe als ik 's avonds op de bank plof, maar dat komt omdat ik natuurlijk 4 weken niks uit heb gevoerd Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ik hier zo moe van zijn? Empty Re: Kan ik hier zo moe van zijn?

Bericht  Jeanette wo 1 feb 2012 - 11:26

Nora schreef:Ik herken het hoor!
Hoe drukker mijn dag, hoe meer energie en hoe leger de dag hoe minder energie.

Heel herkenbaar! Ik ben dan ook niet vooruit te branden. En dan telkens neem ik me dan voor om er vroeger uit te gaan. laughcry
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ik hier zo moe van zijn? Empty Re: Kan ik hier zo moe van zijn?

Bericht  Suus wo 1 feb 2012 - 21:40

Ik heb dat ook vaak op vrije dagen, dan wil ik lekker uitslapen, maar sta dan juist moe op en kom de hele dag niet op gang. Heel vervelend! Fijn dat je weer aan het werk bent, Jaya Kan ik hier zo moe van zijn? 561177
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ik hier zo moe van zijn? Empty Re: Kan ik hier zo moe van zijn?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 6:56

Suus schreef:Ik heb dat ook vaak op vrije dagen, dan wil ik lekker uitslapen, maar sta dan juist moe op en kom de hele dag niet op gang. Heel vervelend! Fijn dat je weer aan het werk bent, Jaya Kan ik hier zo moe van zijn? 561177

Ja ik ben er zelf ook erg blij mee, ben ook weer een stuk fitter gelukkig! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ik hier zo moe van zijn? Empty Re: Kan ik hier zo moe van zijn?

Bericht  Suus ma 6 feb 2012 - 7:45

Goed om te horen smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ik hier zo moe van zijn? Empty Re: Kan ik hier zo moe van zijn?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum