gebrek aan geld
+7
Flemy
Pannetoet
Lynn_
Arwyn
Imperfect
Susan
Milamber
11 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: gebrek aan geld
ABE schreef:Tea-Leaf schreef:Off topic: ABE, ben jij een oude bekende op Yes?
Ja.
Ik heb een vermoeden, is jouw nick hier een afkorting van je oude nicknaam? *Is niet nieuwsgierig ofzo*
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:ABE schreef:Tea-Leaf schreef:Off topic: ABE, ben jij een oude bekende op Yes?
Ja.
Ik heb een vermoeden, is jouw nick hier een afkorting van je oude nicknaam? *Is niet nieuwsgierig ofzo*
Ja.
(Het is wel kort antwoorden zo )
Gast- Gast
ABE schreef:Tea-Leaf schreef:ABE schreef:Tea-Leaf schreef:Off topic: ABE, ben jij een oude bekende op Yes?
Ja.
Ja.
Wahaha inderdaad. Mooie blauwe ogen, donker haar? Ja, ja? Heb ik t goed?
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:ABE schreef:Tea-Leaf schreef:ABE schreef:Tea-Leaf schreef:Off topic: ABE, ben jij een oude bekende op Yes?
Ja.
Ja.
Wahaha inderdaad. Mooie blauwe ogen, donker haar? Ja, ja? Heb ik t goed?
Ja hoor, dan zit je helemaal goed. Al vind ik mijn ogen gewoon blauw en niet mooi ofzo.
Gast- Gast
ABE schreef:
Ja hoor, dan zit je helemaal goed. Al vind ik mijn ogen gewoon blauw en niet mooi ofzo.
Ik herinner me nog een foto van jou, en ik vond ze toch echt wel prachtig blauw! Misschien omdat mijne heel bruin zijn
Leuk dat je er ook bent!
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:ABE schreef:
Ik herinner me nog een foto van jou, en ik vond ze toch echt wel prachtig blauw! Misschien omdat mijne heel bruin zijn
Leuk dat je er ook bent!
Dank je wel. Ik vind het leuk dat er veel oude forummers zijn meegekomen. Maakt het forum toch "af".
Gast- Gast
ABE schreef:Tea-Leaf schreef:ABE schreef:
Leuk dat je er ook bent!
Dank je wel. Ik vind het leuk dat er veel oude forummers zijn meegekomen. Maakt het forum toch "af".
Ja he? Al zijn we wel het topic aan het vervuilen, lol! Volgens mij heb ik dat wel eens vaker met jou gedaan!
Gast- Gast
Ik word hier zo moe van,
iedereen moet het lekker voor zichzelf weten wat hij/zij met zijn/haar geld doet..
iedereen moet het lekker voor zichzelf weten wat hij/zij met zijn/haar geld doet..
Laatst aangepast door Anousch op wo 26 jan 2011 - 22:25; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
True, maar als ik zeg dat ik ergens geen geld voor over heb, dan gaan mensen vragen om een verklaring.. Hoe makkelijk is het dan om te zeggen dat ik gewoon geen geld meer heb?Milamber schreef:Ik vind trouwens dat er wel verschil zit in er geen geld voor over hebben of geen geld hebben.
Gast- Gast
Ik zeg ook vaak dat ik geen geld meer heb om een bepaald iets te gaan doen/kopen. Wil niet zeggen dat ik helemaal geen geld meer heb, maar ik heb voor mijzelf gewoon een max. budget wat ik per periode aan bepaalde dingen uit wil geven, als ik dan bij alles en iedereen instem ben ik zo weer een paar honderd euro extra armer.
Het stomme is ook dat sommige mensen ook nog het lef hebben om te zeggen dat ik geld genoeg hebben, wat ik daar dan allemaal wel niet mee gedaan heb dat ik dat ene bedrag niet kan missen.
Veel mensen bemoeien zich tegenwoordig schaamteloos met de financien van anderen (zelfs al op een forum).
Wat betreft Marietje, misschien betaalt haar partner de verf wel.
Het stomme is ook dat sommige mensen ook nog het lef hebben om te zeggen dat ik geld genoeg hebben, wat ik daar dan allemaal wel niet mee gedaan heb dat ik dat ene bedrag niet kan missen.
Veel mensen bemoeien zich tegenwoordig schaamteloos met de financien van anderen (zelfs al op een forum).
Wat betreft Marietje, misschien betaalt haar partner de verf wel.
Gast- Gast
milambertje (ofzoiets) ik snap niet waar je je mee bemoeit, wie ben je om je druk te maken om andermans persoonlijke financiele toestand?
niemand is hier elkaar een verklaring schuldig wat ze met hun geld doen
niemand is hier elkaar een verklaring schuldig wat ze met hun geld doen
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Naar topic zeg, wie ben jij om je ermee te bemoeien dat mensen misschien geld uitgeven wat ze niet hebben? (wat mij overigens nog nooit is opgevallen, maar goed.)
Gast- Gast
Oh, het zal misschien bij mij ook wel eens opvallen, maar daar is een heel logische verklaring voor.. Ik werk, dus ik krijg salaris..
Gast- Gast
Tja, ik heb ook vaak geen geld voor dingen maar ga dan bijv. wel shoppen bij de Ikea. Maar dat laatste is dan gewoon al iets dat ik ingecalculeerd heb.
Het zijn dus afwegingen die ik maak. Ik koop liever iets voor in huis of voor Ciske of de baby dan dat ik naar de bioscoop ga (op dit moment)
Het zijn dus afwegingen die ik maak. Ik koop liever iets voor in huis of voor Ciske of de baby dan dat ik naar de bioscoop ga (op dit moment)
Gast- Gast
Ik ben het echt helemaal met je eens.Storm schreef:Naar topic zeg, wie ben jij om je ermee te bemoeien dat mensen misschien geld uitgeven wat ze niet hebben? (wat mij overigens nog nooit is opgevallen, maar goed.)
Vind het best brutaal eigenlijk.
Gast- Gast
Ik wil niemand veroordelen en iedereen mag zelf weten wat zij met haar geld doet. Ik verbaas me er alleen over, omdat ik zelf zoiets niet zou doen. Deze verbazing spreek ik uit en ik krijg direct behoorlijk felle reacties van mensen.
Zelf heb ik niet zo lang geleden samen met mijn vriend een eigen bedrijf gestart. Hieruit halen wij ook ons 'loon'. Het bedrijf loopt niet direct heel erg goed en dus hebben wij het eerste jaar alleen het hoogst noodzakelijke aan geld uit het bedrijf gehaald. Op dit moment gaat het weer wat beter en kunnen wij iets meer geld eruit halen, maar nog steeds niet veel. Dit is onze keuze en niet iedereen hoeft het zo te doen. Ik ben ook opgegroeid met sparen voor dingen en als je geen geld heb dan kan je het ook niet uitgeven. Ik verbaas mij daarom alleen dat mensen geen geld hebben en zodra ze loon hebben of stufi gelijk er wat van gaan kopen. Daar zou ik mij persoonlijk niet prettig bij voelen, maar dat zegt waarschijnlijk meer over mij dan over die andere mensen aan de reacties te lezen.
Excuses als ik mensen tegen het hoofd heb gestoten met dit topic, het was mijn eigen verbazing waardoor ik dit topic opende omdat ik zelf anders met geld omga. Het was niet de bedoeling om mensen te zeggen wat ze met hun geld moeten doen want dit is inderdaad hun eigen keuze.
Zelf heb ik niet zo lang geleden samen met mijn vriend een eigen bedrijf gestart. Hieruit halen wij ook ons 'loon'. Het bedrijf loopt niet direct heel erg goed en dus hebben wij het eerste jaar alleen het hoogst noodzakelijke aan geld uit het bedrijf gehaald. Op dit moment gaat het weer wat beter en kunnen wij iets meer geld eruit halen, maar nog steeds niet veel. Dit is onze keuze en niet iedereen hoeft het zo te doen. Ik ben ook opgegroeid met sparen voor dingen en als je geen geld heb dan kan je het ook niet uitgeven. Ik verbaas mij daarom alleen dat mensen geen geld hebben en zodra ze loon hebben of stufi gelijk er wat van gaan kopen. Daar zou ik mij persoonlijk niet prettig bij voelen, maar dat zegt waarschijnlijk meer over mij dan over die andere mensen aan de reacties te lezen.
Excuses als ik mensen tegen het hoofd heb gestoten met dit topic, het was mijn eigen verbazing waardoor ik dit topic opende omdat ik zelf anders met geld omga. Het was niet de bedoeling om mensen te zeggen wat ze met hun geld moeten doen want dit is inderdaad hun eigen keuze.
Milamber- Fluisteraar
- Aantal berichten : 90
Punten : 115
Registratiedatum : 08-01-11
Als je een dik iemand op straat ziet, die een patatje eet.
Ga je dan ook vragen : "Zou je dat nou wel doen? Je bent al zo dik... je moet 't zelf weten hoor! Ik ben alleen zo verbaasd dat je 't nog doet "
Ga je dan ook vragen : "Zou je dat nou wel doen? Je bent al zo dik... je moet 't zelf weten hoor! Ik ben alleen zo verbaasd dat je 't nog doet "
Gast- Gast
Trisha schreef:Als je een dik iemand op straat ziet, die een patatje eet.
whahahaha! Geweldig. :face:
Gast- Gast
als ik "geen geld" heb dan heb ik nog wel geld op mijn spaarrekening maar dat is niet de bedoeling dat ik daar aan kom. Ik moet het gewoon redden met mijn salaris en zo niet, op = op = pech voor mij
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Och, dat zeg ik ook zo vaak. Maar dan betekent dat, dat ik niet zoveel op mijn lopende rekening heb staan. Mijn spaarrekening is goed gevuld, maar die "reken" ik op dat moment niet mee.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
* Milamber: ik vind het alleen niet zo netjes dat je een heel nieuw topic opent naar aanleiding van een verbazing van je, waarin je dan ook nog eens een naam noemt van iemand die dit topic misschien helemaal niet leest.
Ik zou het persoonlijk niet leuk vinden als er over mij gepraat wordt in een topic. Maar goed. Wie ben ik?
Ik zou het persoonlijk niet leuk vinden als er over mij gepraat wordt in een topic. Maar goed. Wie ben ik?
Gast- Gast
SadButTrueSadButTrue schreef:* Milamber: ik vind het alleen niet zo netjes dat je een heel nieuw topic opent naar aanleiding van een verbazing van je, waarin je dan ook nog eens een naam noemt van iemand die dit topic misschien helemaal niet leest.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Marin schreef:Nou, applausje voor jou dat je het anders zou doen :S Haha sorry, maar ik krijg daar echt 'good for you' neigingen van. Fijn dat jij dat wel kan. Snap zo'n topic nooit echt.
Ik denk dat iedereen voor zichzelf wel kan bepalen hoe ie z'n geld uit geeft. Of het nou verstandig is of niet.
Heel erg mee eens.
Gast- Gast
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Kost geld wisselen bij de bank geld?
» Verborgen gebrek
» Gebrek aan diversiteit celebs?
» Wat doe jij met je geld?
» Heb jij geld overgemaakt?
» Verborgen gebrek
» Gebrek aan diversiteit celebs?
» Wat doe jij met je geld?