Verborgen gebrek
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Verborgen gebrek
Hallo,
Is er ook iemand die weet tot wanneer een verborgen gebrek kan verhalen op de verkope van je huis?
Wij zijn nu in onze badkamer bezig en hebben hier een behoorlijke ellende gevonden.
We moeten een complete muur gaan vervangen omdat deze vol water blijkt te zitten. Verder zijn de leidingen aan het roesten en groeit er een soort n plantje min de badkamer.
Deze zat verstopt achter een koofje. Toen mijn man dit koofje weghaalde stroomde er gewoon water achterweg!
Wij hebben het huis sinds december 2007.
Graag hoor ik jullie adviezen!
Is er ook iemand die weet tot wanneer een verborgen gebrek kan verhalen op de verkope van je huis?
Wij zijn nu in onze badkamer bezig en hebben hier een behoorlijke ellende gevonden.
We moeten een complete muur gaan vervangen omdat deze vol water blijkt te zitten. Verder zijn de leidingen aan het roesten en groeit er een soort n plantje min de badkamer.
Deze zat verstopt achter een koofje. Toen mijn man dit koofje weghaalde stroomde er gewoon water achterweg!
Wij hebben het huis sinds december 2007.
Graag hoor ik jullie adviezen!
Angel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 36
Punten : 136
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Verborgen gebrek
http://www.nijhof-advocaten.nl/vraagantwoordkv.html
Hier staat 't een en ander op.
Hier staat 't een en ander op.
Dank je wel!
Angel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 36
Punten : 136
Registratiedatum : 18-11-10
graag gedaan, ik heb het ook gewoon opgezocht op google haha.
Ik dacht namelijk eerst dat het ongeveer een jaar na aankoop nog dingen kon betrekken op de vorige eigenaar. Ons huis kochten we ook in 2007 en wij hadden na 2 jaar iets en wij hadden gewoon pech. Maar hier staat het allemaal duidelijker op.
Ik dacht namelijk eerst dat het ongeveer een jaar na aankoop nog dingen kon betrekken op de vorige eigenaar. Ons huis kochten we ook in 2007 en wij hadden na 2 jaar iets en wij hadden gewoon pech. Maar hier staat het allemaal duidelijker op.
Soortgelijke onderwerpen
» gebrek aan geld
» Verborgen gebreken, kosten verkoper?
» Verborgen Reflux
» Verborgen reflux en/of koemelkallergie.
» Wat zijn verborgen leden?
» Verborgen gebreken, kosten verkoper?
» Verborgen Reflux
» Verborgen reflux en/of koemelkallergie.
» Wat zijn verborgen leden?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: