Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ervaringen Katjeskelder gevraagd

+4
Vanilla Queen
Schaapke
Marin
Lilypie
8 plaatsers

Ga naar beneden

Ervaringen Katjeskelder gevraagd Empty Ervaringen Katjeskelder gevraagd

Bericht  Gast ma 30 jul 2012 - 7:14

Wij hebben vanmorgen een weekje Katjeskelder van Roompot geboekt. Ik ben niet zo'n vakantiemens, maar mijn man vindt het wel fijn om nog even eruit te zijn, en voor de kinderen is het natuurlijk ook erg leuk.

Nu lees ik zoveel verschillende ervaringen op internet, dat het vies is enz enz, en laat ik nou snel vies zijn van vakantiehuisjes...Ja, dan kun je beter thuis blijven, ik weet het, maar dan komt er nooit wat van.

Ik zie er gewoon een beetje tegenop nu.Rolling Eyes

Dus, wie is er al eens geweest en hoe vonden jullie het? Is het echt zo leuk voor kinderen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Katjeskelder gevraagd Empty Re: Ervaringen Katjeskelder gevraagd

Bericht  Gast ma 30 jul 2012 - 7:20

Wij zijn vorig jaar geweest, een weekendje. Wij zaten in het nieuwere gedeelte, en het huisje was top! Ruim en schoon ook. Vrienden van ons zijn weleens in het oudere gedeelte geweest, en volgens hen was dat wat gedateerd allemaal. We zijn nog even in het zwembad geweest, dit is niet heel groot, maar voor ons zoontje van toen 1 genoeg. Verder op het park zijn we niet geweest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Katjeskelder gevraagd Empty Re: Ervaringen Katjeskelder gevraagd

Bericht  Lilypie ma 30 jul 2012 - 7:20

wij zijn er 2 jaar terug geweest.
Over het huisje hadden we niks te klagen, we hadden een vip huisje met stoomcabine, bubbelbad etc en het was allemaal goed schoon.
ook was er voor onze dochter een goed bedje en box(allemaal gewoon van hout).
Het zwembad is wel erg klein, maar op zich voor de kleintjes genoeg om zich te vermaken.
Binnen heb je nog zon klein speeltoestel staan en nog wat speeltuintjes voor de rest weet ik het zo even niet meer.
Wij hebben er in ieder geval een leuke vakantie gehad smile .
Veel plezier alvast!
Lilypie
Lilypie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Katjeskelder gevraagd Empty Re: Ervaringen Katjeskelder gevraagd

Bericht  Marin ma 30 jul 2012 - 7:21

Ik ben er als tiener geweest en vond het toen wel leuk. Ik geloof niet dat het vies was.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Katjeskelder gevraagd Empty Re: Ervaringen Katjeskelder gevraagd

Bericht  Gast ma 30 jul 2012 - 7:28

Je leest natuurlijk altijd van alles wel negatieve dingen, maar voor mij verpest dat het al weer....

Ik heb geen idee of we in het oude of nieuwe gedeelte zitten, dus dat is afwachten.

Ik vroeg me wel ineens af, er staat standaard een kinderbedje in, en omdat we erg weinig pakruimte hebben in de auto hebben we er nog 1 bijgeboekt, zodat we dus geen bedjes mee hoeven te nemen. Maar is dat houten bedje wel verstelbaar? Onze dames slapen natuurlijk niet meer op de hoogste stand.

Ik heb net een mail gestuurd, maar misschien weet iemand dit.

Ik baal nu ook al dat ik zelf geen beddegoed mee kan nemen, kan er niks aan doen, maar ook daar ben ik vies van..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Katjeskelder gevraagd Empty Re: Ervaringen Katjeskelder gevraagd

Bericht  Lilypie ma 30 jul 2012 - 7:29

_MamaRosa_ schreef:Je leest natuurlijk altijd van alles wel negatieve dingen, maar voor mij verpest dat het al weer....

Ik heb geen idee of we in het oude of nieuwe gedeelte zitten, dus dat is afwachten.

Ik vroeg me wel ineens af, er staat standaard een kinderbedje in, en omdat we erg weinig pakruimte hebben in de auto hebben we er nog 1 bijgeboekt, zodat we dus geen bedjes mee hoeven te nemen. Maar is dat houten bedje wel verstelbaar? Onze dames slapen natuurlijk niet meer op de hoogste stand.

Ik heb net een mail gestuurd, maar misschien weet iemand dit.

Ik baal nu ook al dat ik zelf geen beddegoed mee kan nemen, kan er niks aan doen, maar ook daar ben ik vies van..

Het bedje stond toen bij ons helemaal op de laagste stand en was inderdaad een houten bed.
Lilypie
Lilypie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Katjeskelder gevraagd Empty Re: Ervaringen Katjeskelder gevraagd

Bericht  Schaapke wo 1 aug 2012 - 11:17

Ik ben er nog nooit geweest, dus daar kan ik je niets over vertellen, maar wat betreft het beddengoed: dat kan je toch gewoon zelf meenemen ook al hebben ze dat daar standaard van het park?

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Katjeskelder gevraagd Empty Re: Ervaringen Katjeskelder gevraagd

Bericht  Gast wo 1 aug 2012 - 11:54

Katjeskelder? Is dat serieus de naam van het park? Dat klinkt op zich al smerig.

Zonder gekheid, hopelijk valt het je mee. Ik denk bij negatieve berichten op internet altijd maar zo dat vooral de klagers een platform zoeken en dat de mensen die het wel leuk en goed hebben gehad geen reden hebben om een ervaring op internet te zetten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Katjeskelder gevraagd Empty Re: Ervaringen Katjeskelder gevraagd

Bericht  Vanilla Queen wo 1 aug 2012 - 17:47

Megara schreef:Katjeskelder? Is dat serieus de naam van het park? Dat klinkt op zich al smerig.


Ervaringen Katjeskelder gevraagd 561177
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Katjeskelder gevraagd Empty Re: Ervaringen Katjeskelder gevraagd

Bericht  Gast wo 1 aug 2012 - 19:19

Vanilla Queen schreef:
Megara schreef:Katjeskelder? Is dat serieus de naam van het park? Dat klinkt op zich al smerig.


Ervaringen Katjeskelder gevraagd 561177

Mijn zoontje is er bang voor; "ik wil niet in de katjeskelder!"
Die ziet een kelder met katten voor zich....

Beddegoed nemen we dit keer niet mee uit ruimtegebrek. Het is zo al een complete volksverhuizing.
Maa her komt wel goed! Heb er nu wel zin in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Katjeskelder gevraagd Empty Re: Ervaringen Katjeskelder gevraagd

Bericht  Gast wo 1 aug 2012 - 19:51

_MamaRosa_ schreef:
Vanilla Queen schreef:
Megara schreef:Katjeskelder? Is dat serieus de naam van het park? Dat klinkt op zich al smerig.


Ervaringen Katjeskelder gevraagd 561177

Mijn zoontje is er bang voor; "ik wil niet in de katjeskelder!"
Die ziet een kelder met katten voor zich....

Beddegoed nemen we dit keer niet mee uit ruimtegebrek. Het is zo al een complete volksverhuizing.
Maa her komt wel goed! Heb er nu wel zin in.
Ja logisch toch dat je zoon dat denkt, ik zie het ook meteen voor me Wink
Ik lees inderdaad ook veel 'slechte' recensies 'een heel kerkhof aan doodgeslagen beesten op de muur in de woonkamer' laughcry dus ik snap best dat je wat huiverig bent.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Katjeskelder gevraagd Empty Re: Ervaringen Katjeskelder gevraagd

Bericht  Jeanette do 2 aug 2012 - 0:56

Daar ging ik altijd heen toen ik klein was! Very Happy Mijn tante stond daar dan op de camping en dan bleef ik ook altijd een paar dagen slapen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Katjeskelder gevraagd Empty Re: Ervaringen Katjeskelder gevraagd

Bericht  Jazzlyn do 2 aug 2012 - 1:39

Hi, das wel erg dicht bij ons Ervaringen Katjeskelder gevraagd 561177

Ben er dan nog nooit geweest, iets te dichtbij. Hier in de omgeving staat het niet slecht bekend hoor.
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Katjeskelder gevraagd Empty Re: Ervaringen Katjeskelder gevraagd

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 2:28

@zelda. Dat dus idd. Die recensies die doen het 'm bij mij.
Maar ach, ik ga er maar vanuit dat het de overdrijvers zijn. Er staat ook genoeg positiefs op!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Katjeskelder gevraagd Empty Re: Ervaringen Katjeskelder gevraagd

Bericht  blondje1313 do 2 aug 2012 - 2:33

Ik heb van een ander forum hele goede ervaringen van afgelopen zomer. Allebei met kleine kinderen (van 6 maanden tot 3 jaar), maar ik denk dat het voor iets ouder ook wel leuk is. (Of is jouw oudste niet ouder?)
Kinderbedjes staan eigenlijk standaard op de laagste stand, soms kunnen ze omhoog, maar meestal juist niet.
Als je het beddengoed niet vertrouwd kun je het daar zelf opnieuw wassen, ze zullen vast wel een wasserette hebben.

Van het andere forum:
Heb je een kindervilla geboekt:
De andere genoemde parken ken ik ook, het leuke van een kindervilla op de katjeskelder is dat er naast bed, bad, commode, stoel en box ook veel speelgoed is. De huisjes zijn in groepjes omheind, er zit een deur in het hek die je kind niet open krijgt en er staan buiten ook overal speeltoestellen. Het zwembad op het park is ook leuk, niet zo uitgebreid als bij centerparcs maar voor een dreumes prima!
In oosterhout zit chimpie champ en in breda joepie, leuke kinderspeelparadijzen.
En wat echt niet kan ontbreken in jullie vakantie naar de katjeskelder is een bezoek aan Een heel tof pannekoekenhuis in de buurt: http://www.koeckers.nl/

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Katjeskelder gevraagd Empty Re: Ervaringen Katjeskelder gevraagd

Bericht  blondje1313 do 2 aug 2012 - 2:34

Die huisjes zijn vaak niet helemaal schoon, dat klopt. Het ligt er een beetje aan wat voor mensen er voor je gezeten hebben. Om schoon te maken krijgen ze geloof ik niet eens een half uur, dan is echt niet elk spinnewebje weg te krijgen.
Heel veel plezier in elk geval.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Katjeskelder gevraagd Empty Re: Ervaringen Katjeskelder gevraagd

Bericht  Zonnetje do 2 aug 2012 - 6:45

Er is in ieder geval leuk entertainment. Mijn vriend moet daar een paar zondagen optreden als gooch.elaar.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Katjeskelder gevraagd Empty Re: Ervaringen Katjeskelder gevraagd

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum