Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ervaringen met Corendon gevraagd.

+3
LieveSterre
mzcharlotte
Caresses
7 plaatsers

Ga naar beneden

Ervaringen met Corendon gevraagd. Empty Ervaringen met Corendon gevraagd.

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 23:06

Jaren geleden zijn wij naar Turkije geweest en de reis viel onder Corendon. De hostess was daar iig van dus zal de hele reis ook wel daarvan geweest zijn.
Om een lang verhaal kort te maken, het was niet zo leuke vakantie. Hotel viel erg tegen en mijn koffer was kwijt bij aankomst dus heb ik 3 dgn zonder gemoeten.
Buiten dat was de hostess er totaal niet voor de mensen en zat al lachen te spelen met zijn mobiel. Dat deed hij niet alleen bij ons, maar bij iedereen.
Ook waren er een tijd geleden problemen met de vliegtuigen, maar ik weet niet exact wat.
Ondanks dat ben ik wel bereid om eventueel weer met hun te gaan. We hebben een folder van hen gehad waarin leuke reizen staan voor een schappelijke prijs.
Dus mijn vraag is wat jullie ervaringen zijn met hun.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen met Corendon gevraagd. Empty Re: Ervaringen met Corendon gevraagd.

Bericht  Caresses ma 10 jan 2011 - 0:56

Ik heb één keer met hun gereisd.
Vlak voor het inchekken bleek dat we de heenweg een vertraging hadden waardoor we pas 6 uur later vertrokken. (Achteraf hoorden we dat ze dit allang wisten omdat het vliegtuig nog een andere vlucht had, weet niet precies) maar dat was dus erg vervelend.
Onze hostess was verder erg aardig, het hotel was ook fijn en de terugweg hadden we nog veel langer vertaging (alleen kwam het dit x door de mist). Toen kwam de hostess speciaal nog langs op het vliegveld om alles te regelen, dus dat vind ik wel een positief punt.

Al met al een goede ervaring (m.u.v. de vertraging van de heenreis wat echt nergens op sloeg).

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen met Corendon gevraagd. Empty Re: Ervaringen met Corendon gevraagd.

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 2:46

Ik had dus de hostessm ter plaatse gebeld met de vraag of zij mijn koffer had gezien en het antwoord was nee.
Dus ik bleef bellen totdat ze hem had. Toen ik dus weer een keer belde zei ze doodleuk ''oh ja die staat naast me, is het een grijze''. Bleek dat ze hem vanaf dag 1 al bij zich had ! Twisted Evil
Het enige was ze had moeten doen is heel simpel het label omdraaien zodat ze mijn naam kon zien en dat had ze niet gedaan.
Er gaat toch bij een normaal iemand een lichtje branden als je een koffer krijgt en dan kijk je van wie die is!
Nou zij dus niet. Ik heb een klacht ingediend en had 50 gulden, ja gulden was het toen nog gekregen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen met Corendon gevraagd. Empty Re: Ervaringen met Corendon gevraagd.

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 4:08

Caribbeanlover schreef: Ik heb een klacht ingediend en had 50 gulden, ja gulden was het toen nog gekregen.

Nou zeg, wat heb je daar allemaal voor gekocht :P Twisted Evil

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen met Corendon gevraagd. Empty Re: Ervaringen met Corendon gevraagd.

Bericht  mzcharlotte ma 10 jan 2011 - 6:21

Vanwege die belachelijke, onprofessionele (mijn insziens) en vooral vreselijke reclame, zou ik daar voor geen goud willen boeken. Een vreselijk oppervlakkige mening, maar ach. Een klantje meer of minder zal ze niet deren toch?
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen met Corendon gevraagd. Empty Re: Ervaringen met Corendon gevraagd.

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 8:10

Break Of Day schreef:
Caribbeanlover schreef: Ik heb een klacht ingediend en had 50 gulden, ja gulden was het toen nog gekregen.

Nou zeg, wat heb je daar allemaal voor gekocht :P Twisted Evil

Een hoop stenen die ik vervolgens bij die reisorganisatie door de ramen heb gepleurd! Twisted Evil

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen met Corendon gevraagd. Empty Re: Ervaringen met Corendon gevraagd.

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 8:24

Caribbeanlover schreef:
Break Of Day schreef:
Caribbeanlover schreef: Ik heb een klacht ingediend en had 50 gulden, ja gulden was het toen nog gekregen.

Nou zeg, wat heb je daar allemaal voor gekocht :P Twisted Evil

Een hoop stenen die ik vervolgens bij die reisorganisatie door de ramen heb gepleurd! Twisted Evil

Zo kennen we je weer Cool

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen met Corendon gevraagd. Empty Re: Ervaringen met Corendon gevraagd.

Bericht  LieveSterre ma 10 jan 2011 - 9:21

Ik ben een keer met Corendon naar Turkije geweest. Was op zich allemaal prima, alleen het vliegtuig vond ik een beetje "gaar". Maargoed ik was toen nog niet zo'n held met vliegen angel Verder was alles wel goed geregeld etc.
LieveSterre
LieveSterre
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 103
Punten : 148
Registratiedatum : 10-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen met Corendon gevraagd. Empty Re: Ervaringen met Corendon gevraagd.

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 10:34

zegmaar_ schreef:Vanwege die belachelijke, onprofessionele (mijn insziens) en vooral vreselijke reclame, zou ik daar voor geen goud willen boeken. Een vreselijk oppervlakkige mening, maar ach. Een klantje meer of minder zal ze niet deren toch?

Ik ken reclame van hun op tv.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen met Corendon gevraagd. Empty Re: Ervaringen met Corendon gevraagd.

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 10:35

LieveSterre schreef:Ik ben een keer met Corendon naar Turkije geweest. Was op zich allemaal prima, alleen het vliegtuig vond ik een beetje "gaar". Maargoed ik was toen nog niet zo'n held met vliegen angel Verder was alles wel goed geregeld etc.

Zolang je maar veilig aan komt en het is niet zolang vliegen, 3 uur ofzo toch?!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen met Corendon gevraagd. Empty Re: Ervaringen met Corendon gevraagd.

Bericht  LieveSterre ma 10 jan 2011 - 10:37

Caribbeanlover schreef:
LieveSterre schreef:Ik ben een keer met Corendon naar Turkije geweest. Was op zich allemaal prima, alleen het vliegtuig vond ik een beetje "gaar". Maargoed ik was toen nog niet zo'n held met vliegen angel Verder was alles wel goed geregeld etc.

Zolang je maar veilig aan komt en het is niet zolang vliegen, 3 uur ofzo toch?!

Ja, weet niet meer precies hoelang dat vliegen is.. Is alweer tijdje terug. Maare nu gaat het best goed hoor met mijn vliegangst, je moet toch vliegen om ergens te komen he!
LieveSterre
LieveSterre
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 103
Punten : 148
Registratiedatum : 10-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen met Corendon gevraagd. Empty Re: Ervaringen met Corendon gevraagd.

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 11:09

LieveSterre schreef:
Caribbeanlover schreef:
LieveSterre schreef:Ik ben een keer met Corendon naar Turkije geweest. Was op zich allemaal prima, alleen het vliegtuig vond ik een beetje "gaar". Maargoed ik was toen nog niet zo'n held met vliegen angel Verder was alles wel goed geregeld etc.

Zolang je maar veilig aan komt en het is niet zolang vliegen, 3 uur ofzo toch?!

Ja, weet niet meer precies hoelang dat vliegen is.. Is alweer tijdje terug. Maare nu gaat het best goed hoor met mijn vliegangst, je moet toch vliegen om ergens te komen he!

Da's waar anders blijf je ook zo hangen in busreizen en kom je niet veel verder dan Spanje Mad

Ik ben er 1x geweest en nooit meer zei ik, maar zeg nooit nooit he :P . Het is gewoon tegengevallen, hotel was echt crappy shit. Maar er zijn genoeg anderen en ik wil dan wel 5 sterren, want er gaat er vaak nog 1 vanaf. Je kan het niet vergelijken met 5 hier dus daar is 5 weer anders, maar toen hadden we 3 nou ik weet nu wel waarom. Dacht dat het 3 uur vliegen was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen met Corendon gevraagd. Empty Re: Ervaringen met Corendon gevraagd.

Bericht  LieveSterre ma 10 jan 2011 - 11:20

Caribbeanlover schreef:
LieveSterre schreef:
Caribbeanlover schreef:
LieveSterre schreef:Ik ben een keer met Corendon naar Turkije geweest. Was op zich allemaal prima, alleen het vliegtuig vond ik een beetje "gaar". Maargoed ik was toen nog niet zo'n held met vliegen angel Verder was alles wel goed geregeld etc.

Zolang je maar veilig aan komt en het is niet zolang vliegen, 3 uur ofzo toch?!

Ja, weet niet meer precies hoelang dat vliegen is.. Is alweer tijdje terug. Maare nu gaat het best goed hoor met mijn vliegangst, je moet toch vliegen om ergens te komen he!

Da's waar anders blijf je ook zo hangen in busreizen en kom je niet veel verder dan Spanje Mad

Ik ben er 1x geweest en nooit meer zei ik, maar zeg nooit nooit he :P . Het is gewoon tegengevallen, hotel was echt crappy shit. Maar er zijn genoeg anderen en ik wil dan wel 5 sterren, want er gaat er vaak nog 1 vanaf. Je kan het niet vergelijken met 5 hier dus daar is 5 weer anders, maar toen hadden we 3 nou ik weet nu wel waarom. Dacht dat het 3 uur vliegen was.

Ik vond het inderdaad ook leuk voor een keertje angel Maargoed ik ga sowieso niet vaak terug naar dezelfde plek, jij wel? Sommige zeggen dan als het goed is is het goed maargoed er is zooo veel moois te zien op de wereld cheers Maar inderdaad in het buitenland moet je er zeker 1 ster vanaf halen ja!
LieveSterre
LieveSterre
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 103
Punten : 148
Registratiedatum : 10-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen met Corendon gevraagd. Empty Re: Ervaringen met Corendon gevraagd.

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 21:16

Met genoeg anderen bedoelde ik anderen hotels in Turkije. Ik had daarna een slecht beeld van het land en dacht dat alle hotels slecht waren, maar je hebt ook wel goede natuurlijk alleen moet je die dan wel weten te vinden.
Ik ben nooit naar hetzelfde hotel geweest,maar wel 4x DR en 3x Mexico. In 2006 in een heel mooi resort geweest in Mexico en daar wilde ik dit jaar heen alleen wil mijn man niet zover. Misschien valt hij nog over te halen angel . Dan zijn we daar ook 4x geweest en is het mooi gelijk Laughing .

Sommige hotels die in de Corendonfolder staan zien er best mooi uit alleen wil liever niet bij hen boeken. Gelukkig zijn de meeste ook bij Straus en de Vakantiediscounter te boeken dus dat is wel fijn. Bij beide heb ik ooit vakanties geboekt en ik ben zeer tevreden over hun. Ik heb bj Straus gezien dat een hotel in Turkije uit de Corendonfolder bij Straus is te boeken en dan valt het onder Neckermann. Dus de hostes zal dan niet van Corendon zijn, gelukkig want ik heb er geen goed gevoel over.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen met Corendon gevraagd. Empty Re: Ervaringen met Corendon gevraagd.

Bericht  Kqip ma 10 jan 2011 - 23:43

Caribbeanlover schreef:Met genoeg anderen bedoelde ik anderen hotels in Turkije. Ik had daarna een slecht beeld van het land en dacht dat alle hotels slecht waren, maar je hebt ook wel goede natuurlijk alleen moet je die dan wel weten te vinden.
Ik ben nooit naar hetzelfde hotel geweest,maar wel 4x DR en 3x Mexico. In 2006 in een heel mooi resort geweest in Mexico en daar wilde ik dit jaar heen alleen wil mijn man niet zover. Misschien valt hij nog over te halen angel . Dan zijn we daar ook 4x geweest en is het mooi gelijk Laughing .

Sommige hotels die in de Corendonfolder staan zien er best mooi uit alleen wil liever niet bij hen boeken. Gelukkig zijn de meeste ook bij Straus en de Vakantiediscounter te boeken dus dat is wel fijn. Bij beide heb ik ooit vakanties geboekt en ik ben zeer tevreden over hun. Ik heb bj Straus gezien dat een hotel in Turkije uit de Corendonfolder bij Straus is te boeken en dan valt het onder Neckermann. Dus de hostes zal dan niet van Corendon zijn, gelukkig want ik heb er geen goed gevoel over.

Kun je dan niet beter rechtstreeks bij Neckermann kijken en boeken? Scheelt je waarschijnlijk extra administratiekosten ook. Enige wat je hebt als je rechtstreeks boekt en je hebt achteraf gegronde klachten je geen tussenpersoon hebt en dat heb je met Straus wel, waardoor zij op moment van gegronde klachten voor jou nog wat kunnen rellen.
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen met Corendon gevraagd. Empty Re: Ervaringen met Corendon gevraagd.

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 0:04

Kqip schreef:
Caribbeanlover schreef:Met genoeg anderen bedoelde ik anderen hotels in Turkije. Ik had daarna een slecht beeld van het land en dacht dat alle hotels slecht waren, maar je hebt ook wel goede natuurlijk alleen moet je die dan wel weten te vinden.
Ik ben nooit naar hetzelfde hotel geweest,maar wel 4x DR en 3x Mexico. In 2006 in een heel mooi resort geweest in Mexico en daar wilde ik dit jaar heen alleen wil mijn man niet zover. Misschien valt hij nog over te halen angel . Dan zijn we daar ook 4x geweest en is het mooi gelijk Laughing .

Sommige hotels die in de Corendonfolder staan zien er best mooi uit alleen wil liever niet bij hen boeken. Gelukkig zijn de meeste ook bij Straus en de Vakantiediscounter te boeken dus dat is wel fijn. Bij beide heb ik ooit vakanties geboekt en ik ben zeer tevreden over hun. Ik heb bj Straus gezien dat een hotel in Turkije uit de Corendonfolder bij Straus is te boeken en dan valt het onder Neckermann. Dus de hostes zal dan niet van Corendon zijn, gelukkig want ik heb er geen goed gevoel over.

Kun je dan niet beter rechtstreeks bij Neckermann kijken en boeken? Scheelt je waarschijnlijk extra administratiekosten ook. Enige wat je hebt als je rechtstreeks boekt en je hebt achteraf gegronde klachten je geen tussenpersoon hebt en dat heb je met Straus wel, waardoor zij op moment van gegronde klachten voor jou nog wat kunnen rellen.

Als ik dezelfde reis bij Neckermann boek kan het vaak duurder zijn en bij Straus is het vaak een stuk goedkoper. Zij bieden reizen aan van verschillende touroperators zoals OAD. Dus boek ik bij Straus en de reis valt onder OAD, dan heb ik evenveel recht als klanten die rechtstreeks bij OAD hebben geboekt snap je. Straus is echt betrouwbaar en ik heb er goede ervaringen mee en zou zo weer bij hun boeken. Waarom zou ik rechtstreeks boeken als het daar duurder is? Vind ik zonde.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen met Corendon gevraagd. Empty Re: Ervaringen met Corendon gevraagd.

Bericht  Tatjana1987 wo 12 jan 2011 - 4:14

Ik heb 1 positieve ervaring naar istanbul de reisleiding was gezellig en alles was zeer goed geregeld en vliegtijden klopte!

en een wat mindere ervaring ivm naast de baan landing met corendon, maar dat was niet de fout van corendon maar schiphol. en is op schiphol daarna goed opgelost en de klachten zijn goed afgehandeld.

Kortom mijn ervaring met corendon is overwegend goed, klachten worden serieus genomen en afgehandeld. en de geboekte hotels waren altijd goed en beschreven zoals in de reisinformatie!
Tatjana1987
Tatjana1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 56
Punten : 56
Registratiedatum : 31-12-10
Woonplaats : almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen met Corendon gevraagd. Empty Re: Ervaringen met Corendon gevraagd.

Bericht  Le Chat Noir do 13 jan 2011 - 1:49

Wij zijn vorig jaar mei naar Turkije geweest met Corendon. Gewoon goede ervaringen mee! Niks raars gebeurd ofzo...
Van te voren kijk ik altijd wel op Zoover om de accomodatie te checken, dus dan weet je zeker dat het goed is als deze een 8 heeft en veel beoordelingen..
Corendon was de 1e maatschappij waarbij we een persoonlijk gesprekje hadden met de host. Dus dat vond ik wel heel netjes, alhoewel we verder geen trips bij hem geboekt hebben. Maar konden altijd terecht met hem met eventuele klachten enz. Was alleen niet nodig!
Dus wij hebben alleen maar goede ervaringen met Corendon! (en bood de accomodatie en vliegreis als goedkoopste aan van alle reisaanbieders..dusss)
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen met Corendon gevraagd. Empty Re: Ervaringen met Corendon gevraagd.

Bericht  Lien do 13 jan 2011 - 23:51

Ik heb ook niet echt een positieve ervaring met Corendon. Bij aankomst op het vliegveld was er geen hostess en moesten e maar in een andere bus stappen omdat wij de enige twee waren die met Corendon daar waren, ook bij aankomst in het hotel geen hostess en toen bleken we ook nog eens niet op de lijst van die dag maar van de volgende dag te staan, gelukkig deed het hotel niet moeilijk en kregen we al eerder onze kamer.

Tijdens de hele reis hebben we een keer een hostess gezien om een mapje met optionele excursies gekregen en de tijden dat we haar konden bereiken, nou ze was er dus nooit. Wij hebben hierover wel een klacht ingediend maar niets voor gekregen, je een excuses.
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen met Corendon gevraagd. Empty Re: Ervaringen met Corendon gevraagd.

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 3:21

Lien schreef:Ik heb ook niet echt een positieve ervaring met Corendon. Bij aankomst op het vliegveld was er geen hostess en moesten e maar in een andere bus stappen omdat wij de enige twee waren die met Corendon daar waren, ook bij aankomst in het hotel geen hostess en toen bleken we ook nog eens niet op de lijst van die dag maar van de volgende dag te staan, gelukkig deed het hotel niet moeilijk en kregen we al eerder onze kamer.

Tijdens de hele reis hebben we een keer een hostess gezien om een mapje met optionele excursies gekregen en de tijden dat we haar konden bereiken, nou ze was er dus nooit. Wij hebben hierover wel een klacht ingediend maar niets voor gekregen, je een excuses.

Wat raar zeg en aan excuses heb je niks. Nou ik hoor het al ik ga niet met ze in zee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen met Corendon gevraagd. Empty Re: Ervaringen met Corendon gevraagd.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum