Little people (ervaringen gevraagd!)
+14
Diese
Printje
duckie
-Ieniemienie-
Linda
Liadan
*Lookie*
Happydobby
Flower_L
Susan
PapillonRose
Annie24
Tiara
Parisienne
18 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Little people (ervaringen gevraagd!)
Ik twijfel: Ik wil voor Sinterklaas de schoolbus óf het vliegtuig van Little People bestellen (of misschien nog iets anders?) maar welke is leuker (lees: welke vinden jullie kindjes leuker, waar kun je meer mee?). Ze lijken me beide erg leuk, prijs is ook ongeveer hetzelfde. Ben even benieuwd! En wat van Little people is nog meer erg leuk (voor jongetjes)?
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Little people (ervaringen gevraagd!)
Ik heb alleen ervaring met de schoolbus en die is wel leuk.
Ik vind zelf de recyclebus en de postbezorgbus het leukste, maar ik weet niet of die nog worden verkocht.
Ik vind zelf de recyclebus en de postbezorgbus het leukste, maar ik weet niet of die nog worden verkocht.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Als je zoon van dieren houdt is de boerderij denk ik ook erg leuk! Die is hier bij dochter altijd een succes geweest!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik vind ze alletwee leuk. Bij de kruidvat heb je nu ook de safari auto in de aanbiedingen die vind ik ook heel leuk.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Y. heeft o.a. de bus en het vliegtuig en hij speelt meer met de bus. Die kan hij beter optillen en mee gaan lopen slepen dan met het vliegtuig
Verder is de grote boerderij hier een grote hit!
Verder is de grote boerderij hier een grote hit!
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Aan mijn reactie heb je niet veel, want ze zijn hier allebei een succes. Als ik echt moet kiezen ga ik toch voor de bus, daar speelt ze denk ik net iets vaker mee dan het vliegtuig.
We hebben hier nog meer van Little People en ze vindt alles erg leuk. Bijvoorbeeld de brandweerauto en de kiepauto, die worden ook regelmatig gebruikt. Hoewel ik die laatste twee zoals ze nu verkocht worden (er is net een nieuw model zag ik laatst) vind ik ze veel minder leuk dan die wij hebben.
Verder hebben we ook nog wat duurdere (maar ook grotere) dingen, en die zijn ook een succes. De boerderij bijvoorbeeld, dat is ook een aanrader. En het pretpark is ook al leuk!
Wij zijn fan zoals je kunt lezen
We hebben hier nog meer van Little People en ze vindt alles erg leuk. Bijvoorbeeld de brandweerauto en de kiepauto, die worden ook regelmatig gebruikt. Hoewel ik die laatste twee zoals ze nu verkocht worden (er is net een nieuw model zag ik laatst) vind ik ze veel minder leuk dan die wij hebben.
Verder hebben we ook nog wat duurdere (maar ook grotere) dingen, en die zijn ook een succes. De boerderij bijvoorbeeld, dat is ook een aanrader. En het pretpark is ook al leuk!
Wij zijn fan zoals je kunt lezen
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Y wil graag een soort pretpark/parkeergarage-achtig ding met een heel steile helling en een looping, maar ik vind haar eigenlijk te groot voor Little People, ik denk dat ze er snel op uitgekeken is. Maar voor een jonger kind lijkt me dat wel leuk.
Susan- Lady Post-a-lot
Boerderij is leuk!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Wij hebben de bus gekregen zonder deur en poppetjes maar dat geeft niks, sinds we die bus hebben is het een dikke hit. Soms kijkt hij er een week niet naar maar daarna speelt hij er weer mee.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Oké, ik denk dat het de bus dan maar moet worden. De boerderij vind ik ook erg leuk, en H is jarig vlak voor Sinterklaas. Wij hebben zelf al een cadeau, maar misschien krijgt hij wel geld, of ik zal mijn schoonouders eens hinten , als ze het te duur vinden kunnen ze ook altijd een bijdrage doen in de vorm van een Intertoys cadeaubon of iets dergelijks. Dan kan ik hem later alsnog halen!
*Lookie*- Kletskop
Wij hebben de bus en het vliegtuig en ik vind zelf de bus leuker. Mijn dochter heeft nooit veel met haar little people gespeeld en zoon kijkt er ook nog niet veel naar om maar pakt sneller naar de bus dan naar het vliegtuig. Met de bus kan je ook makkelijker rondrijden.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Mijn dochter speelt ook niet heel intensief met haar little people speelgoed, maar de bus vindt ze wel leuker dan het vliegveld.
Die jungle is ook erg leuk!! Alleen jammer dat die losse dieren zo duur zijn.
Die jungle is ook erg leuk!! Alleen jammer dat die losse dieren zo duur zijn.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
*Lookie* schreef:Oké, ik denk dat het de bus dan maar moet worden. De boerderij vind ik ook erg leuk, en H is jarig vlak voor Sinterklaas. Wij hebben zelf al een cadeau, maar misschien krijgt hij wel geld, of ik zal mijn schoonouders eens hinten , als ze het te duur vinden kunnen ze ook altijd een bijdrage doen in de vorm van een Intertoys cadeaubon of iets dergelijks. Dan kan ik hem later alsnog halen!
De boederij is nu 35 euro.. hij is in de aanbieding bij de intertoys.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Vroeger was er een webshop waar je bijna alles van Little People tweedehands, maar wel zo goed als nieuw kon bestellen, ook losse poppetjes en diertjes en ook dingen die niet meer in de winkel lagen. Helaas was die webshop op een gegeven moment plotseling van de aardbodem verdwenen.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik had de grote boerderij helemaal compleet voor € 10,00 op MP
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Wij hebben de bus en boerderij is zijn allebij een groot succes!
T heeft voor zn verjaardag ook het vliegveld gekregen (intertoys) en die is ook echt heel gaaf voor een jongen.
T heeft voor zn verjaardag ook het vliegveld gekregen (intertoys) en die is ook echt heel gaaf voor een jongen.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Hier alleen de bus maar die is een groot succes... Tegenwoordig gaar ze er zelf op zitten en dan rijden
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
studiebol schreef:*Lookie* schreef:Oké, ik denk dat het de bus dan maar moet worden. De boerderij vind ik ook erg leuk, en H is jarig vlak voor Sinterklaas. Wij hebben zelf al een cadeau, maar misschien krijgt hij wel geld, of ik zal mijn schoonouders eens hinten , als ze het te duur vinden kunnen ze ook altijd een bijdrage doen in de vorm van een Intertoys cadeaubon of iets dergelijks. Dan kan ik hem later alsnog halen!
Oh, echt? Op de site staat ie voor 55 euro.., ik zie de aanbieding nergens staan! Of is het alleen in de winkels? Dan zal ik schoonmoeder het meteen even doorgeven, dat zou super zijn!
Laatst aangepast door *Lookie* op ma 29 okt 2012 - 8:59; in totaal 1 keer bewerkt
*Lookie*- Kletskop
Hier is het kasteel het allergrootste succes van lp. En de losse auto's trouwens ook.
De boerderij heeft ie niets mee gedaan (die staat trouwens te koop voor geïnteresseerde)
De boerderij heeft ie niets mee gedaan (die staat trouwens te koop voor geïnteresseerde)
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
L heeft de grote en kleine dierentuin en het vliegtuig. Met de eerste 2 speelt ze wel veel, naar het vliegtuig kijkt ze niet om..
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
T. speelt t meest met de boerderij en het poppenhuis (ook dát vinden jongens leuk)!
Check mijn topic bij vraag en aanbod, ik heb nog een aantal little people spullen te koop staan daar!
Check mijn topic bij vraag en aanbod, ik heb nog een aantal little people spullen te koop staan daar!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Hier heeft ons kindje nooit echt met LP gespeeld. Ondertussen heb ik alles verkocht... behalve het vliegtuig. Dus als je nog een vliegtuig zoek...
munk- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 314
Registratiedatum : 29-10-12
Het huis is trouwens ook leuk! Al weet ik nog niet of dat een succes blijft, want ze heeft hem pas twee dagen. Maar ze is er druk mee in de weer sinds ze hem heeft, en de geluiden die erin zitten zijn ook echt geweldig
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
*Lookie* schreef:studiebol schreef:*Lookie* schreef:Oké, ik denk dat het de bus dan maar moet worden. De boerderij vind ik ook erg leuk, en H is jarig vlak voor Sinterklaas. Wij hebben zelf al een cadeau, maar misschien krijgt hij wel geld, of ik zal mijn schoonouders eens hinten , als ze het te duur vinden kunnen ze ook altijd een bijdrage doen in de vorm van een Intertoys cadeaubon of iets dergelijks. Dan kan ik hem later alsnog halen!
Oh, echt? Op de site staat ie voor 55 euro.., ik zie de aanbieding nergens staan! Of is het alleen in de winkels? Dan zal ik schoonmoeder het meteen even doorgeven, dat zou super zijn!
Ik heb hem donderdag in de winkel gehaald dankzij een tip van iemand van hier. Maar volgens mij stond het toen ook op de site dat hij goedkoper was.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Ik heb deze besteld voor Sinterklaas:
En van mijn schoonouders + zwagers krijgt hij voor zijn verjaardag deze :
En van mijn schoonouders + zwagers krijgt hij voor zijn verjaardag deze :
*Lookie*- Kletskop
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Fulltime kolven tips en ervaringen gevraagd
» Ervaringen inleiding gevraagd...
» Speelgoed van Little People