Droger kopen... ervaringen gevraagd!
+7
Benthe
Puggle
Jezzie
anne87
Vanilla Queen
PapillonRose
mezzoforte
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Droger kopen... ervaringen gevraagd!
Gisteren wilde ik mijn was in de droger toen, en helaas bleek dat hij het niet meer deed.
Aangezien hij het de laatste tijd al minder goed deed, wel een beetje verwacht.
Maarrrrrrrrr...... nu ben ik aan het rondkijken voor een nieuwe droger, alleen weet niet goed welke te kiezen!
Wat zijn jullie ervaringen met verschillende merken drogers? Of maakt het volgens jullie echt niets uit welk merk je koopt?
Aangezien hij het de laatste tijd al minder goed deed, wel een beetje verwacht.
Maarrrrrrrrr...... nu ben ik aan het rondkijken voor een nieuwe droger, alleen weet niet goed welke te kiezen!
Wat zijn jullie ervaringen met verschillende merken drogers? Of maakt het volgens jullie echt niets uit welk merk je koopt?
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Re: Droger kopen... ervaringen gevraagd!
Merken zeggen me niet zo heel erg veel. Zolang de droger kan luchten en drogen, vind ik het prima. In het verleden heb ik een Indesit droger gehad, destijds nog een onbekend merk, en welk merk ik nu heb vergeet ik continu weer. Een Bosch volgens mij (of was dat de wasmachine?), maar deze heb ik niet nieuw gekocht.
Gast- Gast
Ik heb een Indesit ID-73. Een goedkope droger die prima bevalt! Is wel energieklasse ¢, maar voor mij geeft dat niet zo. Hij staat toch geen hele dagen aan hier. Ik heb dus een goedkope droger, en mijn wasmachine was ook goedkoop (gamma). Over beiden heel tevreden, dus mij zeggen merken niet zoveel.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik had inderdaad al een goedkope Indesit gezien die goede reviews krijgt op internet.
Energieklasse interesseert mij ook niet zo, ik gooi toch niet alle was in de droger.
Maar omdat dit de eerste droger is die ik zelf ga kopen (vorige gratis gekregen) vroeg ik het me toch af; zou het zonde vinden om een paar honderd euro te betalen voor een droger als het niet echt goed werkt ofzo.
Energieklasse interesseert mij ook niet zo, ik gooi toch niet alle was in de droger.
Maar omdat dit de eerste droger is die ik zelf ga kopen (vorige gratis gekregen) vroeg ik het me toch af; zou het zonde vinden om een paar honderd euro te betalen voor een droger als het niet echt goed werkt ofzo.
mezzoforte- Prater
Dit is wel handig denk ik:
http://www.kieskeurig.nl/zoeken/index.html?q=droger
Vanilla Queen- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10
Hey hey,
Ik weet niet waar je woont maar in nijkerk zit vdlagemaat, een witgoed zaak waar ze ook nieuwe drogers verkopen met een deukje ergens maar veel goedkoper, ik heb mijn droger ervandaan (nordland) en die doet het perfect maar was wel veel goedkoper!
Ik zou kijken of er zon soort zaak in de buurt zit want het scheelt je veel geld voor een goede droger!
AEG en Miele zijn voor mij nog steeds de fijnste wasmachne en droger merken, ze gaan altijd erg lang mee!
Succes!
Ik weet niet waar je woont maar in nijkerk zit vdlagemaat, een witgoed zaak waar ze ook nieuwe drogers verkopen met een deukje ergens maar veel goedkoper, ik heb mijn droger ervandaan (nordland) en die doet het perfect maar was wel veel goedkoper!
Ik zou kijken of er zon soort zaak in de buurt zit want het scheelt je veel geld voor een goede droger!
AEG en Miele zijn voor mij nog steeds de fijnste wasmachne en droger merken, ze gaan altijd erg lang mee!
Succes!
anne87- Fluisteraar
- Aantal berichten : 51
Punten : 77
Registratiedatum : 08-08-11
Ik heb een whirlpool droger. Hij voldoet mij erg goed!
Alleen vind ik wel dat die soms best veel lawaai maakt.
Alleen vind ik wel dat die soms best veel lawaai maakt.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Wij hebben een zanussi. Hij is energie klasse B en was 350,- ongeveer. Erg tevreden over en hebben hem intussen 2,5 jaar en werkt prima.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ik heb ook een indesit en ben er heel tevreden over, hij doet het prima!
Gast- Gast
Ik heb ook een Whirlpool en dat is echt een rondding. Geen aanrader. Weet zo overigens niet wat voor type wij hebben, want het zal niet bij alle soorten van dit merk zo zijn, maar het was een vrij goedkope in ieder geval.
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Puggle schreef:Wij hebben een zanussi. Hij is energie klasse B en was 350,- ongeveer. Erg tevreden over en hebben hem intussen 2,5jaar en werkt prima.
+1
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
ik weet niet waar je woont, maar wij hebben er hier 1 staan die we niet gebruiken. Het is een whirlpool en voor 50 euro mag ie weg.
Gast- Gast
Ik heb een AEG Lavatherm. Was ongeveer 450 euro en heb hem nu 2 jaar. Bevalt heel goed.
rianne287- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
rianne287 schreef:Ik heb een AEG Lavatherm. Was ongeveer 450 euro en heb hem nu 2 jaar. Bevalt heel goed.
Hier ook, wij hebben 'm nu ruim een jaar. De wasmachine is van hetzelfde merk en type, en doet het al bijna 6 jaar probleemloos, terwijl er heel wat wassen per week doorgaan. *afkloppen*
Gast- Gast
Veel reacties alweer zie ik!
Thanks iedereen voor de tips en zelfs het aanbod om goedkoop een droger over te nemen
We hebben uiteindelijk besloten om een droger van Indesit te bestellen; wordt thuisbezorgd en de oude nemen ze mee (en dat voor minder als 300 euro!)
Dus als alles goed gaat heb ik woensdag weer een werkende droger.
Thanks iedereen voor de tips en zelfs het aanbod om goedkoop een droger over te nemen
We hebben uiteindelijk besloten om een droger van Indesit te bestellen; wordt thuisbezorgd en de oude nemen ze mee (en dat voor minder als 300 euro!)
Dus als alles goed gaat heb ik woensdag weer een werkende droger.
mezzoforte- Prater
Wij hebben ook een Indesit en bevalt erg goed!!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
+1, alleen was de onze 250 euro.Caroow schreef:Puggle schreef:Wij hebben een zanussi. Hij is energie klasse B en was 350,- ongeveer. Erg tevreden over en hebben hem intussen 2,5jaar en werkt prima.
+1
Ik vind bij een droger (in tegenstelling tot bij een wasmachine) het merk niet zo belangrijk omdat we 'm niet zoveel gebruiken, enkel voor handdoeken e.d. Dus ik vind het prima als hij gewoon goed droogt. Bovendien hebben wij een afvoerdroger, daar ben ik wel erg tevreden over.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Little people (ervaringen gevraagd!)
» Ervaringen inleiding gevraagd...
» Wasmachine kopen, waar op letten en tips gevraagd
» Ervaringen met Corendon gevraagd.
» Online tv kopen, ervaringen?
» Ervaringen inleiding gevraagd...
» Wasmachine kopen, waar op letten en tips gevraagd