nav poetsvraagjes, ben jij veranderd?
+24
Printje
pindaatje
Flower_L
*Lookie*
SarahKey
Liadan
Clapperdie
Filoria
PapillonRose
Slakje
Dille
Fiwen
blondje1313
Novalee
teletascha
Sophiee
Coco
Ezzer
_Lana_
kwak
Annemie
Steep
Floor
Ayla
28 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: nav poetsvraagjes, ben jij veranderd?
Hier is het hetzelfde gebleven, enige wat veranderd is , is dat we nu meer moeten plannen.
Ik ben wel netter geworden. Voor de zwangerschap was ik bes laks met het huishouden, en een rommelkont. Tijdens de zwangerschap alle kamers van het huis opgeruimd, heel veel weggedaan. Daardoor hou ik het nu ook netter. Maar ik ben nog steeds wel laks, al hou ik het nu echt veel beter bij. Stofzuigen en dweilen moet ik nu wel regelmatig doen (liefst elke dag) omdat onze zoon nu van zijn kleedje af begint te scharrelen op de grond. Dan doe ik het dus wel, omdat het in zijn belang is.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Ik poets meer dan voorheen. Als ik naar bed ga moet het voor mijn gevoel opgeruimd zijn.
niet dat ik elke avond poets...pfff...nee bedanky. Maar meer dat het voor het zicht netjes is. Wel haal ik dagelijks een doek over de belangrijkste dingen, en veeg of stofzuig ik even asn el. Echt poetsen op vrije dag en op zaterdag met vriend
niet dat ik elke avond poets...pfff...nee bedanky. Maar meer dat het voor het zicht netjes is. Wel haal ik dagelijks een doek over de belangrijkste dingen, en veeg of stofzuig ik even asn el. Echt poetsen op vrije dag en op zaterdag met vriend
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Door dit en het andere topic ben ik beginnen poetsen :')
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Steep schreef:Ik ben juist een stuk netter geworden en ik heb regelmaat aangebracht in de huishoudelijke taken. Dat werkt goed
+1
Gast- Gast
Liadan schreef:Hier hetzelfde (en ik was al niet zo'n poetser). Ik laat het huishouden ook gerust een dag (of nog langer) wachten. Er zijn een paar dingen die ik wel dagelijks gedaan wil hebben, maar de rest vind ik minder belangrijk.Snoepy87 schreef:Ik ben makkelijker geworden, mijn kindjes gaan voor het huishouden dat betekend dat ik liever een dagje met de kindjes op pad ga dan ga poetsen en laat dus gerust het huishouden een dag wachten.
Hier ook hetzelfde... Ik kan het huishouden gerust een dag (of langer) laten wachten, maar let wel op dat het niet de spuigaten uitloopt natuurlijk .. Hier gaan de kindjes ook voor het huishouden.
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
pindaatje schreef:Liadan schreef:Hier hetzelfde (en ik was al niet zo'n poetser). Ik laat het huishouden ook gerust een dag (of nog langer) wachten. Er zijn een paar dingen die ik wel dagelijks gedaan wil hebben, maar de rest vind ik minder belangrijk.Snoepy87 schreef:Ik ben makkelijker geworden, mijn kindjes gaan voor het huishouden dat betekend dat ik liever een dagje met de kindjes op pad ga dan ga poetsen en laat dus gerust het huishouden een dag wachten.
Hier ook hetzelfde... Ik kan het huishouden gerust een dag (of langer) laten wachten, maar let wel op dat het niet de spuigaten uitloopt natuurlijk .. Hier gaan de kindjes ook voor het huishouden.
+1
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Het was hier niet spik en span maar toen poetste ik wel echt elke week op een vaste dag. Dan kreeg ik ook eigenlijk alles wel gedaan. Mijn vriend deed de badkamer en wc. Wat ik altijd deed om het poetsen iets leuker te maken is kei hard cd's draaien en mee blehren...maarja, dat kan niet meer met T. erbij en nu is poetsen nóg minder leuk!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Er is wel wat veranderd ja. Ik ben iets meer relaxed geworden. Het is hier soms een onbegonnen zaak
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Sophiee schreef:Ik ben een stuk netter geworden. Waar ik voorheen met gemak wat taken liet liggen voor de volgende week, heb ik nu geen rust als ik het niet gedaan heb. Ik doe het nu veel meer in etappes, iedere dag een beetje en probeer alles zoveel mogelijk bij te houden.
+1
En natuurlijk sla ik het af en toe over want leuke dingen doen met m'n kind gaat natuurlijk voor. Maar aan de andere kant de meeste dingen zijn ook zo gedaan
Gast- Gast
Razz_ schreef:Sophiee schreef:Ik ben een stuk netter geworden. Waar ik voorheen met gemak wat taken liet liggen voor de volgende week, heb ik nu geen rust als ik het niet gedaan heb. Ik doe het nu veel meer in etappes, iedere dag een beetje en probeer alles zoveel mogelijk bij te houden.
+1
En natuurlijk sla ik het af en toe over want leuke dingen doen met m'n kind gaat natuurlijk voor. Maar aan de andere kant de meeste dingen zijn ook zo gedaan
Juist goed voor de weerstand als het wat 'viezer' is hahaha En hier is het ook niet vies natuurlijk maar ik ga liever leuke dingen doen, hha
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Voorheen was ik een ramp in het huishouden en nu ben ik er wel wat beter in geworden, maar het zal nooit mijn grote talent worden.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Nee, eigenlijk niet veel veranderd, het is hier nog steeds oppervlakkig schoon, met af en toe een grote poetsbeurt!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» poetsvraagjes
» Je leven erg veranderd?
» Tentamenstof veranderd....:'(
» cyclus veranderd na de zwangerschap?
» Is jouw relatie veranderd?
» Je leven erg veranderd?