Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is jouw relatie veranderd?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Is jouw relatie veranderd? Empty Is jouw relatie veranderd?

Bericht  Nana wo 28 dec 2011 - 10:00

Hoi meiden!

Is jullie relatie veranderd na de komst van een kindje? Waar merk je dit aan? En vind je dit een positieve of negatieve verandering?
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jouw relatie veranderd? Empty Re: Is jouw relatie veranderd?

Bericht  Pien wo 28 dec 2011 - 10:09

Positiever, in vrijwel alle opzichten!!! Daarnaast zijn we beide wel een stuk moeier waardoor we periodes weinig van elkaar kunnen hebben en dan wat meer kribbig zijn tegen elkaar.

Wat ik zelf heel fijn vind is dat hij zo lief voor mij en voor E is. Hij is echt de meest geweldige papa die ik me had kunnen wensen!!! Heb alleen maar meer liefde en respect voor hem gekregen.
Hij andersom net zo, hij heeft me met zoveel complimentjes overladen toen ik in het ziekenhuis terecht kwam, overtijd liep, een zware bevalling te doen had, sterk bleef toen ons meisje door de kinderarts werd meegenomen etc....

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  -Ieniemienie- wo 28 dec 2011 - 10:11

Ja onze relatie is wel veranderd.
We hebben veel minder tijd voor elkaar het veeldraait om de kids.
Maar we maken wel tijd vrij eens in de zoveel tijd voor elkaar. AL zouden we het eigenlijk vaker moeten doen.

Wel is onze emotionele band veel sterker geworden na alles wat er gebeurd is (zwangerschap, Mk, de bevallingen) Je deelt toch het meest persoonlijke met elkaar. Verder bewonderen we elkaar heel erg in het papa en mama zijn.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Roodkapje wo 28 dec 2011 - 12:07

Ja.

We hebben een heel hectisch leven. Werken beide onregelmatig en dan ook nog eens veel uur. Mijn man werkt zeker 6 dagen in de week 10 maanden per jaar. In juli en augustus heeft hij "vrij". Er komen dan nauwelijks meer bands optreden omdat alle tours zomerstop heben. Hij heeft dan nog wel onderhoudswerkzaamheden maar dat is gewoon overdag. Vroeger zonder kinderen was dit helemaal geen probleem. We zagen elkaar weinig maar wanneer we elkaar zagen was het echt 100% onze tijd. We vermaakten ons met vaak uit eten, lekker strandwandelen, relaxen ergens in een sauna, veel op reis.

We doen nu nog hetzelfde werk. Ik ben zelfs meer gaan werken en ook nog onregelmatiger ( nachtdiensten erbij) om zo overdag geen oppas/ na schoolse opvang nodig te hebben. We zien elkaar dus nog steeds weinig en wanneer we elkaar zien betekent dit automatisch dat de kinderen hun papa zien. Er gaat heel veel tijd naar de kinderen en een heel klein beetje naar mij. Ik vond dat in het begin heel erg wennen, niet jaloers, maar gewoon wennen dat we niet meer alle leuke dingen konden doen in onze kostbare vrije tijd.

Onze emotionele band is zoveel sterker geworden.. we kennen elkaar door en door en weten precies wat de ander op bepaalde momenten zou denken... We zijn echt 1 team en daar ben ik ontzettend trots op... wel een estafette team want we geven het stokje steeds door. De vrije tijd dat we met elkaar hebben besteden we dan ook altijd goed. Je zal ons niet vaak zien niksen als gezin! Samen gaan we er ook regelmatig even tussenuit zonder kinderen om even tijd en aandacht aan elkaar te geven. Dit doen we een paar keer per jaar. We gaan in februari naar Marrakech. Heerlijk vooruitzicht...
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: