cyclus veranderd na de zwangerschap?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
cyclus veranderd na de zwangerschap?
Voor mijn zwangerschap was ik altijd erg onregelmatig ongesteld met lange cyclussen.. (tussen de 30 en 50 dagen meestal)
Ik ben na de bevalling redelijk snel weer aan de pil gegaan en heb dus nog geen normale menstruatie gehad na mijn bevalling.. nu ben ik weer gestopt met de pil omdat we voor een tweede kindje willen gaan.
Nu ben ik benieuwd hoe mijn cylcus nu gaat worden.. Hoe is het bij jullie gegaan? veranderd of niet??
En was je de tweede keer sneller zwanger of juist niet? of ongeveer gelijk?
Ik ben na de bevalling redelijk snel weer aan de pil gegaan en heb dus nog geen normale menstruatie gehad na mijn bevalling.. nu ben ik weer gestopt met de pil omdat we voor een tweede kindje willen gaan.
Nu ben ik benieuwd hoe mijn cylcus nu gaat worden.. Hoe is het bij jullie gegaan? veranderd of niet??
En was je de tweede keer sneller zwanger of juist niet? of ongeveer gelijk?
Gast- Gast
Re: cyclus veranderd na de zwangerschap?
Ik ben na mijn zwangerschap nooit aan de pil geweest. Maar werd na 15 maanden weer ongesteld. Ben 3x ongesteld geweest en gelukkig gewoon elke keer 28 dagen dat had ik ook voor mijn zwangerschap. Ben na die 3x onverwachts zwanger geraakt. Is miskraam geworden. Daarna weer na 28 dagen ongesteld. Daarna was ik gepland zwanger.
Bij is er dus niks veranderd kwa cyclus.
Ik ben vrijwel elke keer snel zwanger geworden.
Bij is er dus niks veranderd kwa cyclus.
Ik ben vrijwel elke keer snel zwanger geworden.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
mijn cyclus is weer precies hetzelfde als voor dat ik zwanger werd.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
leuk dat jullie voor een tweede kindje willen gaan!
ik ben na de bevalling niet meer aan de pil gegaan en mijn cyclus is zo ongeveer hetzelfde als voor de zwangerschap, altijd tussen de 27 en 29 dagen.
ik ben na de bevalling niet meer aan de pil gegaan en mijn cyclus is zo ongeveer hetzelfde als voor de zwangerschap, altijd tussen de 27 en 29 dagen.
Gast- Gast
Ik hoop hier dus wel dan mijn cyclus wat regelmatiger wordt.. al vrees ik van niet aangezien ik nu op dag 35 zit.
Gast- Gast
Voor mijn 1e zwangerschap was ik al een jaar gestopt met de pil en had ik in dat jaar stipt 28 dagen cyclus, en na de bevalling werd dat tussen de 28-35 dagen, wisselend.
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Na de eerste zwangerschap was mijn cyclus korter en heel regelmatig geworden, alleen in de maand waarin ik zwanger raakte van Yrsa had ik toevallig een afwijkende, langere cyclus. Ben dus ook zwanger geraakt toen ik dacht dat ik mijn eisprong allang had gehad.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Na de eerste zwangerschap was mijn cyclus korter en heel regelmatig geworden, alleen in de maand waarin ik zwanger raakte van Yrsa had ik toevallig een afwijkende, langere cyclus. Ben dus ook zwanger geraakt toen ik dacht dat ik mijn eisprong allang had gehad.
Maar had je dan voor je eerste zwangerschap ook een onregelmatige cyclus dan?
Gast- Gast
Laurientje85 schreef:Susan schreef:Na de eerste zwangerschap was mijn cyclus korter en heel regelmatig geworden, alleen in de maand waarin ik zwanger raakte van Yrsa had ik toevallig een afwijkende, langere cyclus. Ben dus ook zwanger geraakt toen ik dacht dat ik mijn eisprong allang had gehad.
Ja, toen had ik een onregelmatige cyclus. Altijd al gehad, maar zeker na de pil en de Nuvaring was het echt een zooitje geworden.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Laurientje85 schreef:Susan schreef:Na de eerste zwangerschap was mijn cyclus korter en heel regelmatig geworden, alleen in de maand waarin ik zwanger raakte van Yrsa had ik toevallig een afwijkende, langere cyclus. Ben dus ook zwanger geraakt toen ik dacht dat ik mijn eisprong allang had gehad.
Ja, toen had ik een onregelmatige cyclus. Altijd al gehad, maar zeker na de pil en de Nuvaring was het echt een zooitje geworden.
Oke! het blijft toch een vaag iets hoor... we wachten het maar weer af hoe het nu hier gaat lopen.. momenteel zit in nu op dag 35 dus het kan nog alle kanten op
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» onregelmatige cyclus na zwangerschap
» eerste zwangerschap en tweede zwangerschap
» Je leven erg veranderd?
» Tentamenstof veranderd....:'(
» nav poetsvraagjes, ben jij veranderd?
» eerste zwangerschap en tweede zwangerschap
» Je leven erg veranderd?
» Tentamenstof veranderd....:'(
» nav poetsvraagjes, ben jij veranderd?
Pagina 1 van 1