Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe was jullie weekend?

+9
Bliss
Mom-Of-3
Sarah1985
Suus
Mizz_S
Japie
Blair
Marin
VanillaRose
13 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe was jullie weekend? Empty Hoe was jullie weekend?

Bericht  Gast zo 29 jul 2012 - 9:56

Vertel, fijn weekend gehad?

Ik heb het hele weekend gewerkt. Het zou stil zijn, maar ik heb het echt hartstikke druk gehad, en ontzettend lange dagen gemaakt uiteindelijk. Ik vind het echt niks, een heel weekend werken :nopompom: Gisteren kwam een vriendin eten en hebben we de hele avond met een fles rosé zitten kletsen I love you

Vandaag was echt een zielige dag. Meneer poes had tóch weer een ontstoken oogje..... en dat was ZO erg geworden dat hij kreunde van de pijn, niks gegeten had en het stond echt helemaal bol bij zijn wang/oog/neus. Toen we het schoon gingen maken knapte het, en besloten we toch de weekendarts maar te bellen. Ik moest werken; dus mijn vriend is gegaan. Na een uur wachten (waarin onze kat de hele boel onder heeft lopen schreeuwen, die houdt niet van zijn mandje) was hij aan de beurt. Tot mijn vriends (en arts) grote schrik.... had hij 41.2 (!!) graden koorts, was het echt gigantisch ontstoken & was die echt ziek. Nu heeft hij zalf, een prik tegen de koorts (hij voelt ook niet warm meer aan) moeten we het schoon blijven maken en heeft hij antibiotica. Arme schat Cry Ik heb zo'n medelijden met hem.... Al voelt hij zich al een stuk beter, en wordt het een gigantisch monster als we iets bij hem (proberen) te doen. We rollen hem in een handdoek, 1 houd hem vast & 1 mag de handelingen verrichten haha!

Zo, dat moest ik even kwijt. Vertel, jullie wel een leuk weekend? Laughing

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jullie weekend? Empty Re: Hoe was jullie weekend?

Bericht  VanillaRose zo 29 jul 2012 - 10:01

Aaahh pippa, zielig voor je kat zeg, hopelijk knapt hij snel weer op. Mijn weekend was lekker relaxed, ik heb inmiddels al een week vakantie dus ben in vakantie stemming. Gisteren niet veel bijzonders gedaan maar vandaag zijn we met mijn schoonouders naar een dorpje geweest. Hebben we ruim 10km gewandeld en geluncht.Was erg gezellig!

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Marin zo 29 jul 2012 - 10:08

Heerlijk weekend gehad!
Zaterdag fotograferen op de bruiloft van Ecrits, was echt super.
En vandaag echt een heerlijk een dagje niks gedaan, daar waren we zo aan toe en hadden we al zo lang niet gedaan. Uitgeslapen, op de Wii gespeeld, even boodschappen gedaan en gekookt en dat was t wel zo'n beetje. Echt een weekend dag. Was lang geleden!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Blair zo 29 jul 2012 - 10:13

Klinkt als een heerlijke zondag @ Marin I love you

Mijn weekend was ook relaxed, zaterdag met J. en zijn oompie naar de bioscoop geweest, madagascar 3 3D, en vandaag lekker geluierd en de Wii maar eens van zolder gehaald en een potje Wario gespeeld met J.

Mis mijn mannetje toch wel echt zeg, over anderhalf week is hij er eindelijk weer.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Japie zo 29 jul 2012 - 10:27

Ik heb het hele weekend afwisselend op de bank en op bed gelegen omdat ik ziek ben. Ik kijk nu al weer uit naar volgend weekend. Dan kan ik wel weer weg en ga ik allemaal leuke dingen doen! Hoe was jullie weekend? 561177
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Mizz_S zo 29 jul 2012 - 20:45

Ik heb echt een geweldig weekend gehad, want ik ben naar London geweest! Wow, wat bijzonder om een keer de Olympische Spelen mee te maken zeg.
Olympic Parc was echt heel groots en leuk om te zijn, en we hadden kaarten voor het dames basketbal op zaterdagochtend. Das nou echt een sport waar ik eigenlijk niets mee heb, maar het was toch superleuk om een keer mee te maken en nog best spannend! Hoogtepunt was natuurlijk Marianne Vos gisteren, echt geweldig!
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Suus zo 29 jul 2012 - 20:48

Ik heb zaterdag mijn trouwjurk afgepast en daarna heb ik lekker in de stad geluncht met mijn moeder. 's Avonds kreeg ik mijn proefkapsel en make-up Very Happy Gisteren zijn we bij vrienden op bezoek geweest, was erg gezellig. We zijn ook nog even naar de kermis geweest, de botsautootjes waren een groot succes Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  Sarah1985 zo 29 jul 2012 - 21:09

Vrijdag avond bbq gehad bij vrienden had alleen het idee dat we snel weg moesten want die vriend zei steedsben zo moe wil op bed. Iig zijn we vroeg weggegaan

Zaterdag de kasten in de inloop kast in elkaar gezet
En in de avond werd ik niet lekker hele avond en nacht op de wc doorgebracht

Zondag lekker.niks gedaan. Wat Friends gekeken. En mijn ouders kwamen op visite. Helaas had mijn vader een gekke bui dus daarna was ik weer verdrietig

Best een saai weekend
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  Mom-Of-3 zo 29 jul 2012 - 21:11

Ik heb het hele weekend gewerkt, niet veel bijzonders dus. Maar nu lekker vakantie!

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Bliss zo 29 jul 2012 - 21:41

Ik ben van donderdag t/m gisteren in Antwerpen geweest en dat was erg leuk!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  kajaka88 zo 29 jul 2012 - 21:49

Zaterdag gewerkt, zaterdagavond gezellige avond thuis met mn vriend gehad. En gisteren eerst heerlijk uitgeslapen. Lekker ontbeten. S'middags en s'avonds naar een festival geweest. Heel fijn weekend gehad:D
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Bericht  Elliot zo 29 jul 2012 - 23:01

Ahh Pippa arme meneer Poes! Zielig hoor, ik hoop dat hij snel weer de oude is.

Ik heb zaterdag overdag met mijn zus taarten gemaakt en 's avonds had ik een BBQ van een vriendin die jarig was. Zondag vierde ik zelf mijn verjaardag, dus dat was wel heel gezellig. Het weer was prima, maar één buitje gehad dus we hebben lekker buiten gezeten en gebbq't. Nu ben ik de troep op aan het ruimen en mijn cadeautjes aan het bewonderen Wink

Oh en ik kwam er net achter dat mijn hele container vol maden zit, dus ik ben nu water aan het koken om eroverheen te gooien. Ik heb al een hele fles chloor leeggespoten in de bak om ze te killen, en nu hoop ik dat ze wegblijven.. Hoe was jullie weekend? 1270000679
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Flippin' Bitch zo 29 jul 2012 - 23:09

Ik heb een fijn weekend gehad. De afgelopen weken heb ik heel veel gewerkt bij m''n oude en nieuwe baan en was echt even toe aan een paar dagen rust. Gelukkig mocht ik donderdag thuisblijven van mijn oude baan. En zo was ik ineens na lange tijd weer eens 3 dagen vrij, echt heerlijk!

Donderdag: uitgeslapen tot half 1 (was echt helemaal kapot), in de tuin liggen zonnen, in de tuin gewerkt. 's Avonds kwam mijn vriend, hebben we samen gekookt. Vervolgens kleedje meegenomen en gedineerd in het park hier vlakbij. Daarna nog naar de Oosterschelde gefietst en zonsondergang zitten kijken.

Vrijdag: Weer lekker liggen zonnen en in de tuin gewerkt. 's Middags naar stal geweest om voor mijn verzorgpaard te zorgen. 's Avonds lekker spinninglesje gevolgd, tv gekeken en vroeg naar bed.

Zaterdag: Naar mijn vriend geweest. 's Avonds hadden we een whiskyproeverij met vrienden, heel leuk. Drie van hen hadden het helemaal voorbereid met presentatie en al, uitleg over het proeven, formulieren waarop je kon invullen hoe het smaakte etc. Daarna kampvuur gestookt met z'n allen.

Zondag: hele dag gewerkt bij de 'oude' baan. Was pas vannacht thuis.

Vandaag weer vrij, wat regeldingetjes. Vanmiddag naar mijn verzorgpaard en vanavond spinning.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Blond zo 29 jul 2012 - 23:12

Heel leuk! Vrijdagavond met Chipp uit eten geweest in Utrecht en zaterdag met Feline en Pixie gewinkeld/gegeten/geborreld Very Happy
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: