Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zijn jullie plannen voor dit koude weekend?

+28
Rovine
Sorella
Eliesje
patjuhhh
Flippin' Bitch
Caro
minoessepoes
Zonnetje
Arwyn
Snoes
Oasis
MissBlunt
Pompoen
Joli86
Kqip
Atelier Madame
sanne-84
Sterre
studiebol
Lavendel
MissD
Sanne_86
Roxi3
Juul
Jade
Suus
Sarah1985
Lotus
32 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor dit koude weekend? Empty Wat zijn jullie plannen voor dit koude weekend?

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 2:04

Wat gaan jullie dit herfstachtige weekend allemaal doen? Nog speciale plannen?

Ik kan eindelijk een keer zeggen dat ik helemaal niks ga doen dit weekend, in ieder geval geen verplichte dingen.
Zaterdagavond met mijn man Sonny Boy kijken, nooit gezien, ben erg benieuwd.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor dit koude weekend? Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor dit koude weekend?

Bericht  Lotus vr 7 okt 2011 - 2:07

Ik ga zo naar mijn moeder. Vanavond komt er iemand eten. Hoop dat mijn moeder zich niet al te erg uitslooft met het eten. Ik moet morgen met mijn moeder en broertjes de boot winterklaar maken. Ik denk alleen niet dat ik dat overleef met dit weer, dus ik hoop dat ik er onderuit kan komen. En verder weet ik het nog niet. Ik wil morgen en overmorgen het liefst gewoon sporten 's ochtends en de rest van de dag rustig aan doen.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Wat zijn jullie plannen voor dit koude weekend? Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor dit koude weekend?

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 2:10

Straks sporten en vanavond rustig aan, the voice zien smile

Morgen: Werken van 6:15 tot een uur of 16:00, ´s avonds ben ik doodop dus weer lekker relaxte avond.

Zondag: Onbekend, (het huishouden), wil regelen dat we bij m´n ouders eten zo ja dan ga ik even iets lekkers bakken voor bij de koffie smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 2:12

Lotus, waarom wil je niet dat je moeder zich uitslooft in de keuken?

Daisy, weet je al wat je ongeveer gaat maken voor lekkers voor bij de koffie?

Gast
Gast

Bericht  Lotus vr 7 okt 2011 - 2:13

Omdat dat alleen maar voor heel veel spanning zorgt bij mij.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Sarah1985 vr 7 okt 2011 - 2:13

vanavond the voice zien en tussendoor zappen naar voetbal

Morgen mijn man is weer werken al sinds maart dit jaar iedere zaterdag. Ik ga dan het huis poetsen verder weinig

Zondag geen idee mijn man zal wel moe zijn dus zullen wel thuis blijven
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 2:17

Gefelicitass schreef:

Daisy, weet je al wat je ongeveer gaat maken voor lekkers voor bij de koffie?

Euhm nee laughcry
Heb nog spul liggen voor: chocolade taart, citroen taart, cup cakes, cake, gevulde speculaas.
Dus genoeg keuze Laughing

Gast
Gast

Bericht  Suus vr 7 okt 2011 - 2:20

Vandaag nog sporten, eten met vrienden en op stap. Morgen cadeautjes kopen en 's avonds uit eten. En tegen zondag zie ik het meest op: de 4 Mijl van Groningen lopen, volgens mij zit het weer niet echt mee...
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jade vr 7 okt 2011 - 2:31

Mijn vriend en schoonzusje komen hier vanavond.

morgen ben ik vrijwilliger bij de Military in Boekelo. Mijn "schoonzusje" gaat dit jaar ook (voor het eerst) helpen. Erg gezellig dus! Morgenavond ben ik denk ik te moe om iets te doen.

zondag gaat mijn "schoonzusje" weer naar huis.

(noem je de vriendin van de broer van je vriend ook schoonzusje? :P )

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Juul vr 7 okt 2011 - 2:35

Vandaag: nog even voor school aan de slag, de vliegtickets voor NYC ophalen bij het reisbureau, the voice kijken en verder lekker helemaal niets. (ook wel een lekker)
Morgen: op bezoek bij mijn moeder, boodschappen doen, 's avonds de lichtjesroute rijden met mijn man en zus.
Zondag: naar de dressuurwedstrijd van mijn zus.
Genoeg leuke dingen te doen ;-)
Juul
Juul
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11

Bericht  Roxi3 vr 7 okt 2011 - 2:36

Ik ga als ik thuis kom de benedenverdieping schoonmaken en mijn tas inpakken. Daarna ga ik richting mijn ouders in Zeeland. Voor morgen overdag nog geen plannen, morgenavond gaan mijn vriend en ik met mijn ouders naar symphonica in rosso. Zondag gaan we naar mijn tante om de verjaardag van mijn nichtje te vieren.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 2:37

Vanavond eerst eten met een vriendin en mijn vriend, dan the voice kijken, daarna naar Awakenings.
Morgen lekker uuuiiitslapen, 's avonds werken als gastvrouw bij een feestje en zondag hockeyen!

En dan is het weekend alweer voorbij Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 2:39

Vanavond bij een vriendin eten en the voice kijken.
Morgen klussen en zondag een relax dagje.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 2:40

Straks komen als het goed is mijn vader en zijn vrouw hier koffie drinken en daarna gaan we uit eten. Morgen weet ik nog niet zeker, in ieder geval weer wat tijd met m'n vader besteden (ze zijn hier heel even op bezoek uit Hongarije) en 's avonds ga ik met mijn man naar het concert van Janis Ian.smile Zondag waarschijnlijk heel rustig aan, chillen op de bank.

Laatst aangepast door freakielief op vr 7 okt 2011 - 3:11; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Sanne_86 vr 7 okt 2011 - 3:09

Ik ben vandaag de hele dag in huis bezig geweest (grote schoonmaak) en zit daar nu even van bij te komen. Vanavond waarschijnlijk The X Files kijken (we hebben alle 9 de seizoenen en zijn pas bij 3, dus we hebben nog wel even te gaan).
Morgenavond met schoonouders naar de wok en daarna hebben we nog een verjaardag.
Zondag wordt denk ik weer zo'n pyjamadag, dus de hele dag op de bank hangen, films kijken en wat laptoppen.
Sanne_86
Sanne_86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 171
Punten : 208
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 3:14

Vanavond ga ik met mijn vriend op visite bij Snoes en haar vriend, morgen shoppen voor mijn zoontje en morgenavond een personeelsfeest van mijn vriend in Den Bosch. Glennis Grace komt en er is een groot buffet en cocktails Very Happy zondag uitslapen en s' middags naar de kledingruil met de meiden van dit forum.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 3:18

Ik heb weekend, heerlijk!

Morgen uitslapen & daarna ons kantoor op het werk verbouwen (yes, eindelijk geen last meer van de heks!)
Zondag lekker relaxed en de verjaardag van mijn vriend zijn oma, die wordt 80!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 3:18

Vandaag hele dag gepoetst en gewassen. Vanavond gaan mijn vriend en ik naar zijn broer en vriendin. Wijntjes drinken.

Morgenvroeg hondencursus en overdagboodschappen doen. Savonds krijgen we eters.

Zondaguitslapen en spullen inpakken voor vakantie.
We gaan maandag een midweek naar een huis in Winterbergb Laughing even lekker niksen!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 3:19

Pippa, welke heks?

PB, lekker hoor een midweekje weg, geniet ervan!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 3:21

Dankjewel, Storm!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 3:21

Storm schreef:Pippa, welke heks?

Mijn allergrootste vriendin van de linnenverzorging in het hotel, iedereen heeft ruzie met haar, maar wij zitten met haar opgescheept in het kantoor, en nu wordt er een grote kast tussen geplaatst en geschoven zodat we een eigen ruimte hebben I love you

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 3:22

Storm schreef:Vanavond ga ik met mijn vriend op visite bij Snoes en haar vriend, morgen shoppen voor mijn zoontje en morgenavond een personeelsfeest van mijn vriend in Den Bosch. Glennis Grace komt en er is een groot buffet en cocktails Very Happy zondag uitslapen en s' middags naar de kledingruil met de meiden van dit forum.

Jij hebt ondanks alles wel een weekendje vol afleiding voor de boeg. Lijkt mij wel 'fijn' persoonlijk. hug

Mijn weekend heeft niet zoveel. ZOndag de kledingruil en morgen ff uitzoeken wat ik meeneem.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 3:26

Jullie moeten nog een keer een kledingruil doen hoor. Heb vandaag zoveel in een zak gedaan wat nog erg mooi is!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 3:27

Als dit een succes wordt PB dan komen er vast nog meer smile

Gast
Gast

Bericht  MissD vr 7 okt 2011 - 4:01

Ik heb beide dagen een vroege dienst. Na het werk denk ik lekker op de bank met een filmpje en wat lekkers.
Geloof niet dat ik veel ga doen...

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: