Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Baasje op vakantie, hond 11 dagen alleen!

+9
Barbabella
Raindrop
Blair
Ibbeltje
_Cyn_
_Nina
Caramba
Annemoontje
Caribbeanlover
13 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Baasje op vakantie, hond 11 dagen alleen! Empty Baasje op vakantie, hond 11 dagen alleen!

Bericht  Caribbeanlover za 28 jul 2012 - 11:53

http://www.telegraaf.nl/binnenland/12634713/__Hond_11_dagen_alleen__.html?fb_action_ids=405996342792112&fb_action_types=og.recommends&fb_source=timeline_og&action_object_map=%7B%22405996342792112%22%3A10151956331330274%7D&action_type_map=%7B%22405996342792112%22%3A%22og.recommends%22%7D&action_ref_map=[]

SCHANDALIG!!!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Baasje op vakantie, hond 11 dagen alleen! Empty Re: Baasje op vakantie, hond 11 dagen alleen!

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 18:19

Nou idd.. :O

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Baasje op vakantie, hond 11 dagen alleen! Empty Re: Baasje op vakantie, hond 11 dagen alleen!

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 18:20

Mijn hemel... Waar ben je als "baasje" zijnde dan mee bezig zeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Baasje op vakantie, hond 11 dagen alleen! Empty Re: Baasje op vakantie, hond 11 dagen alleen!

Bericht  Annemoontje za 28 jul 2012 - 18:30

Echt aso. Hoe kun je zoiets over je hart verkijgen om dat beestje zolang aan zijn lot over te laten. confused
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Baasje op vakantie, hond 11 dagen alleen! Empty Re: Baasje op vakantie, hond 11 dagen alleen!

Bericht  Caramba za 28 jul 2012 - 18:36

Ben ik blij dat wanneer mijn vader met vakantie is, de hond bij mij is. Moet er niet aan denken!
Vind het dan ook schandalig van dit baasje!
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Baasje op vakantie, hond 11 dagen alleen! Empty Re: Baasje op vakantie, hond 11 dagen alleen!

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 19:19

...


Laatst aangepast door Ostara op ma 29 okt 2012 - 7:54; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Baasje op vakantie, hond 11 dagen alleen! Empty Re: Baasje op vakantie, hond 11 dagen alleen!

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 20:14

Hmmmm dit is eigenlijk een berichtje met te weinig info? Bedoel misschien kwam een familielid wel elke dag even kijken of de hond uit laten?

Wie heeft dan de politie gebeld? Bedoel neem aan dat je niet de hele dag uit je raam gaat kijken naar de buren om te kijken hoe het zit met huisdieren? Misschien is de hond wel uitgelaten terwijl deze mensen het niet zagen, werken waren etc..

Ik lees ook niks over smerige omstandigheden etc. Dus ja zielig zeker maar ik vind de inhoud een beetje te kort om er gelijk een oordeel over te trekken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Baasje op vakantie, hond 11 dagen alleen! Empty Re: Baasje op vakantie, hond 11 dagen alleen!

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 21:00

Dropdraakje schreef:Hmmmm dit is eigenlijk een berichtje met te weinig info? Bedoel misschien kwam een familielid wel elke dag even kijken of de hond uit laten?

Wie heeft dan de politie gebeld? Bedoel neem aan dat je niet de hele dag uit je raam gaat kijken naar de buren om te kijken hoe het zit met huisdieren? Misschien is de hond wel uitgelaten terwijl deze mensen het niet zagen, werken waren etc..

Ik lees ook niks over smerige omstandigheden etc. Dus ja zielig zeker maar ik vind de inhoud een beetje te kort om er gelijk een oordeel over te trekken.

Dit was ook wat ik dacht. Aangezien het bij mijn hond straks ook zo gaat. Mijn ouders zijn op vakantie, de eerste week kan mijn zus de hond overdag nog wel uitlaten, maar die week erna niet. Dus zit ze de hele dag in huis. Maar dat wil niet zeggen dat er niemand komt! 's Avonds ben ik gewoon weer thuis.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Baasje op vakantie, hond 11 dagen alleen! Empty Re: Baasje op vakantie, hond 11 dagen alleen!

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 21:10

Het is wel de Telegraaf. Geloof het niet zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Baasje op vakantie, hond 11 dagen alleen! Empty Re: Baasje op vakantie, hond 11 dagen alleen!

Bericht  _Nina za 28 jul 2012 - 22:18

Met Dropdraakje eens. Misschien is het wel een hond die je niet in een ander huis moet willen plaatsen omdat hij daar voor die 11 dagen toch niet zal aarden, en komt er 3-4x per dag iemand langs om het beestje even te knuffelen en uit te laten. In dat geval vind ik het juist eerder goed geregeld. Het is en blijft telegraaf, die zijn een ster in eenzijdig sensatienieuws brengen, dus ik ben er eigenlijk wel van overtuigt dat de baasjes juist hun hond centraal hadden staan, ipv dat ze kwaad in de zin hadden. Als ze die hond echt aan z'n lot over zouden laten dan hadden ze hem niet thuis gelaten, maar hem aan een boom gebonden. Want áls ze kwaad in de zin hadden lijkt mij niet dat ze na een leuke vakantie geconfronteerd willen worden met een dode hond thuis. En juist dáárom denk ik dat het allemaal wel meevalt.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Baasje op vakantie, hond 11 dagen alleen! Empty Re: Baasje op vakantie, hond 11 dagen alleen!

Bericht  _Cyn_ za 28 jul 2012 - 23:17

Francaise schreef:Het is wel de Telegraaf. Geloof het niet zo.
Het stond ook op nu.nl...

Het kan inderdaad wel zo zijn, en het is niet goed dan. Maar wat ook al gezegd is, misschien komt iemand hem wel uitlaten wat niet gezien wordt. Volgens nu.nl was de hond er niet slecht aan toe namelijk, dus zal er wel iets goed gegaan zijn nog, wat anderen niet hebben gezien.
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Baasje op vakantie, hond 11 dagen alleen! Empty Re: Baasje op vakantie, hond 11 dagen alleen!

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 23:41

Omdat onze Boxer darmproblemen had en in de stress schoot van andere omgevingen, bleef hij tijdens de vakanties altijd thuis. Mijn opa en oma hebben één keer op het huis gepast en dus op de hond. Maar opa kon het laatste jaar de trap niet meer op en dus bleef de Boxer alleen en kwam oma meerdere malen per dag langs om hem uit te laten, hem eten te geven en zijn water te verversen. Het is misschien zielig, maar het was voor onze Boxer zieliger om hem in een Kennel te stoppen of hem uit logeren te sturen. Want hij blijft dagenlang overgeven en diarree is ook niet te zuinig. Sad

De huidige hond van mijn vader gaat uit logeren bij mijn tante. Die vindt het absoluut geen probleem om eens ergens anders te slapen en te spelen.

Maar als de hond 11 dagen alleen is geweest zonder dat iemand naar hem heeft omgekeken, dan vind ik het dus wel schandalig en niet kunnen. Want dat kan toch niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Baasje op vakantie, hond 11 dagen alleen! Empty Re: Baasje op vakantie, hond 11 dagen alleen!

Bericht  Caribbeanlover za 28 jul 2012 - 23:45

Wat een speculaties allemaal zeg! Je hoort een hond niet alleen thuis te laten als je op vakantie gaat, dat kan gewoon niet. Breng hem naar een pension of familie oid of zorg dat iemand gedurende je vakantie in je huis zit, dus niet iemand die soms langs komt. Zo werkt dat niet, het is geen kat!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Baasje op vakantie, hond 11 dagen alleen! Empty Re: Baasje op vakantie, hond 11 dagen alleen!

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 23:50

Caribbeanlover schreef:Wat een speculaties allemaal zeg! Je hoort een hond niet alleen thuis te laten als je op vakantie gaat, dat kan gewoon niet. Breng hem naar een pension of familie oid of zorg dat iemand gedurende je vakantie in je huis zit, dus niet iemand die soms langs komt. Zo werkt dat niet, het is geen kat!

En waarom niet dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Baasje op vakantie, hond 11 dagen alleen! Empty Re: Baasje op vakantie, hond 11 dagen alleen!

Bericht  Ibbeltje za 28 jul 2012 - 23:53

Fruity schreef:
Caribbeanlover schreef:Wat een speculaties allemaal zeg! Je hoort een hond niet alleen thuis te laten als je op vakantie gaat, dat kan gewoon niet. Breng hem naar een pension of familie oid of zorg dat iemand gedurende je vakantie in je huis zit, dus niet iemand die soms langs komt. Zo werkt dat niet, het is geen kat!

En waarom niet dan?


Nou idd, waarom kan dat niet?? Je bent toch ook een dag van huis om te werken? Als er toch op bepaalde tijden iemand komt?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Baasje op vakantie, hond 11 dagen alleen! Empty Re: Baasje op vakantie, hond 11 dagen alleen!

Bericht  Blair za 28 jul 2012 - 23:55

Omdat er stond dat de hond het verder goed maakt denk ik inderdaad dat er wel iemand langs is geweest voor water/voer en een plasje. Maar ook al komt er wel elke dag even een familielid langs, ik weiger te geloven dat deze ook echt een lekkere lange wandeling met hem/haar maakt en er een aantal uur bij blijft. Vooralsnog vind ik het dan zielig dat je je eigen huisdier 11 dagen alleen laat.

Wordt niet voor niks een melding gemaakt.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baasje op vakantie, hond 11 dagen alleen! Empty Re: Baasje op vakantie, hond 11 dagen alleen!

Bericht  Raindrop zo 29 jul 2012 - 0:20

Als iemand enkel langs komt voor een plasje, water en drinken en niet uitgebreid knuffelt/wandelt met de hond vind ik het ook zielig. Voor een kat zou ik het ook zielig vinden als hij niet geknuffeld zou worden.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baasje op vakantie, hond 11 dagen alleen! Empty Re: Baasje op vakantie, hond 11 dagen alleen!

Bericht  Caribbeanlover zo 29 jul 2012 - 0:42

Een kat/poes kan makkelijk thuis blijven zolang er maar eten en drinken en eventueel aandacht wordt gegeven.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Baasje op vakantie, hond 11 dagen alleen! Empty Re: Baasje op vakantie, hond 11 dagen alleen!

Bericht  Gast zo 29 jul 2012 - 0:43

Caribbeanlover schreef:Een kat/poes kan makkelijk thuis blijven zolang er maar eten en drinken en eventueel aandacht wordt gegeven.
En waarom is dat bij een hond anders?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Baasje op vakantie, hond 11 dagen alleen! Empty Re: Baasje op vakantie, hond 11 dagen alleen!

Bericht  Caribbeanlover zo 29 jul 2012 - 0:51

Moet ik nou werkelijk waar alles voorkauwen!? Een hond moet je uitlaten en als er iemand komt die alleen eten/drinken en eventueel aandacht geeft en niet uitlaat is dat genoeg.

Weet je niet of je een kat hebt, maar mensen die ze wel hebben weten dat het beter is om ze in hun eigen huis te laten tijdens vakantie. Kan dat niet, dan zijn er anderen oplossingen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Baasje op vakantie, hond 11 dagen alleen! Empty Re: Baasje op vakantie, hond 11 dagen alleen!

Bericht  Gast zo 29 jul 2012 - 0:52

Caribbeanlover schreef:Moet ik nou werkelijk waar alles voorkauwen!? Een hond moet je uitlaten en als er iemand komt die alleen eten/drinken en eventueel aandacht geeft en niet uitlaat is dat genoeg.
Huh, waarom is dat niet genoeg? Eten,drinken aandacht en uitlaten zijn toch dingen die een hond nodig heeft. Als er iemand anders regelmatig in jouw huis komt om naar de hond te kijken en ervoor te zorgen, zie ik geen enkel probleem hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Baasje op vakantie, hond 11 dagen alleen! Empty Re: Baasje op vakantie, hond 11 dagen alleen!

Bericht  Blair zo 29 jul 2012 - 1:08

Caribbeanlover schreef:Moet ik nou werkelijk waar alles voorkauwen!? Een hond moet je uitlaten en als er iemand komt die alleen eten/drinken en eventueel aandacht geeft en niet uitlaat is dat genoeg.


+1

Een hond heeft een goede wandeling nodig, een plasje in de tuin is écht niet genoeg, en ik zou me als baasje zijnde kapot schamen mijn huisdier 11 dagen alleen te laten.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baasje op vakantie, hond 11 dagen alleen! Empty Re: Baasje op vakantie, hond 11 dagen alleen!

Bericht  Ibbeltje zo 29 jul 2012 - 1:11

Babydoll schreef:
Caribbeanlover schreef:Moet ik nou werkelijk waar alles voorkauwen!? Een hond moet je uitlaten en als er iemand komt die alleen eten/drinken en eventueel aandacht geeft en niet uitlaat is dat genoeg.


+1

Een hond heeft een goede wandeling nodig, een plasje in de tuin is écht niet genoeg, en ik zou me als baasje zijnde kapot schamen mijn huisdier 11 dagen alleen te laten.

Wie weet wordt er ook mee gewandeld? Je weet het niet.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Baasje op vakantie, hond 11 dagen alleen! Empty Re: Baasje op vakantie, hond 11 dagen alleen!

Bericht  _Nina zo 29 jul 2012 - 1:11

Voor een dierenvriend ben je wel heel hard voor dieren. Net wat ik zeg, misschien doe je zo'n beestje wel veel meer ellende aan door hem ergens anders door te brengen, en is hij veel gelukkiger als hij die 11 dagen thuis is en er een aantal x per dag iemand langskomt om hem uit te laten. Jammer dat jij je eigen visie hebt, zónder de naad van de kous te weten, en je nergens anders voor open staat. Over speculeren gesproken, ik geloof dat jij degene bent die het hardst speculeert hier en die -misschien- onschuldige mensen die zielsveel van hun hond houden, afdoet als dierenbeul. Hoe zou jij het vinden als een ander zo negatief over jou sprak, dat je een dierenbeul zou zijn, terwijl je alleen maar doet wat het beste is voor je hondje?

En áls je op deze post van mij reageert, hoop ik niet dat je enkel op de laatste zin gaat reageren, zoals we van je gewend zijn. Hopelijk reageer je ook even op de eerste 3 zinnen uit deze post.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Baasje op vakantie, hond 11 dagen alleen! Empty Re: Baasje op vakantie, hond 11 dagen alleen!

Bericht  Gast zo 29 jul 2012 - 1:17

Babydoll schreef:
Caribbeanlover schreef:Moet ik nou werkelijk waar alles voorkauwen!? Een hond moet je uitlaten en als er iemand komt die alleen eten/drinken en eventueel aandacht geeft en niet uitlaat is dat genoeg.


+1

Een hond heeft een goede wandeling nodig, een plasje in de tuin is écht niet genoeg, en ik zou me als baasje zijnde kapot schamen mijn huisdier 11 dagen alleen te laten.
Het zou ook absoluut niet mijn keuze zijn, waarom heb je huisdieren als je ze 11 dagen alleen laat denk ik dan..ik vind het ergens ook wel zielig, zo'n hond mist zijn baadje ook vast.
Máár als jij bijv werken bent is die hond toch ook alleen? Dus als er elke dag iemand komt kijken, eten geeft en gaat wandelen met de hond vind ik dat nou geen dierenmishandeling ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Baasje op vakantie, hond 11 dagen alleen! Empty Re: Baasje op vakantie, hond 11 dagen alleen!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum