Alleen een paar dagen weg
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Alleen een paar dagen weg
Ik wil een keer alleen een paar dagen weg. Lijkt me heerlijk rustig om een keertje te doen. Maar eigenlijk heb ik nog geen idee waar ik heen wil en wat ik wil doen. Dus iemand een leuk idee?
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Alleen een paar dagen weg
Dan zou ik naar een stad gaan. Zijn er steden die je aantrekken? Zelf zou ik voor bv Dublin kiezen of Kopenhagen omdat ik niet van heel grote steden hou zoals Londen en Parijs maar genoeg mensen vinden dat juist weer leuk . Of je gaat naar Barceloa, heb je ook nog strand.
Gast- Gast
Ik wil nog steeds wen keertje alleen naar New York. Londen of Dublin lijken me ook wel erg leuk. Misschien vind je een Duitse stad wel leuk? Die trekken mij alleen niet zo.
Ik zou van de zomer alleen een paar dagen weg gaan, alleen het geld houdt me een beetje tegen. Het vliegt er zo hard uit allemaal, en als m'n vriend na september geen baan heeft, hebben we het dubbel zo hard nodig..
Ik zou van de zomer alleen een paar dagen weg gaan, alleen het geld houdt me een beetje tegen. Het vliegt er zo hard uit allemaal, en als m'n vriend na september geen baan heeft, hebben we het dubbel zo hard nodig..
Gast- Gast
Lennox schreef:Ik wil nog steeds wen keertje alleen naar New York. Londen of Dublin lijken me ook wel erg leuk. Misschien vind je een Duitse stad wel leuk? Die trekken mij alleen niet zo.
Ah nu je Duitsland zegt moet ik automatisch aan Zurich denken (reis vaak via Zurich als ik naar mijn familie in Duitsland ga) en dat is ook zo'n leuke stad. Vanuit daar een dagje Luzern . Maar Zwitserland is dan weer best duur. Duitsland is ook leuk maar vind ik weer meer een bestemming om samen heen te gaan. Lekker een beetje wandelen en wijn proeven .
Wat rot dat jullie zo op hete kolen zitten Lennox, ik hoop dat hij snel werk vindt!
Gast- Gast
Een stad is wel leuk inderdaad. New York lijkt me leuk maar is me echt te ver weg. Sowieso hou ik niet zo van vliegen en alleen zover weg lijkt me niet prettig. Maar Londen is wel een idee, er woont daar iemand die ik graag nog is op zou willen zoeken dus dat is misschien wel leuk te combineren.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Dat vind ik altijd helemaal perfect, iemand opzoeken. Dan reis je toch alleen en heb je je alleen-tijd waar je er zelf voor kiest maar ben je toch weer niet helemaal alleen . Londen is ook lekker goedkoop te boeken .
Gast- Gast
Leuk Tania, London is ook prima in je eentje te doen. Het is ook niet zo ver weg, je spreekt de taal ongetwijfeld een beetje, en je kunt inderdaad iemand opzoeken. Klinkt helemaal leuk!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Soortgelijke onderwerpen
» Alleen een paar dagen weg..
» paar dagen alleen naar Boedapest?
» Paar dagen weg in Dec...waarheen??
» in je eentje een paar dagen weg
» samen paar dagen weg
» paar dagen alleen naar Boedapest?
» Paar dagen weg in Dec...waarheen??