Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alleen een paar dagen weg

2 plaatsers

Ga naar beneden

Alleen een paar dagen weg Empty Alleen een paar dagen weg

Bericht  Tania za 25 mei 2013 - 7:31

Ik wil een keer alleen een paar dagen weg. Lijkt me heerlijk rustig om een keertje te doen. Maar eigenlijk heb ik nog geen idee waar ik heen wil en wat ik wil doen. Dus iemand een leuk idee?

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen een paar dagen weg Empty Re: Alleen een paar dagen weg

Bericht  Gast za 25 mei 2013 - 7:36

Dan zou ik naar een stad gaan. Zijn er steden die je aantrekken? Zelf zou ik voor bv Dublin kiezen of Kopenhagen omdat ik niet van heel grote steden hou zoals Londen en Parijs maar genoeg mensen vinden dat juist weer leuk smile. Of je gaat naar Barceloa, heb je ook nog strand.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen een paar dagen weg Empty Re: Alleen een paar dagen weg

Bericht  Gast za 25 mei 2013 - 7:39

Ik wil nog steeds wen keertje alleen naar New York. Londen of Dublin lijken me ook wel erg leuk. Misschien vind je een Duitse stad wel leuk? Die trekken mij alleen niet zo.

Ik zou van de zomer alleen een paar dagen weg gaan, alleen het geld houdt me een beetje tegen. Het vliegt er zo hard uit allemaal, en als m'n vriend na september geen baan heeft, hebben we het dubbel zo hard nodig..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen een paar dagen weg Empty Re: Alleen een paar dagen weg

Bericht  Gast za 25 mei 2013 - 7:41

Lennox schreef:Ik wil nog steeds wen keertje alleen naar New York. Londen of Dublin lijken me ook wel erg leuk. Misschien vind je een Duitse stad wel leuk? Die trekken mij alleen niet zo.

Ik zou van de zomer alleen een paar dagen weg gaan, alleen het geld houdt me een beetje tegen. Het vliegt er zo hard uit allemaal, en als m'n vriend na september geen baan heeft, hebben we het dubbel zo hard nodig..

Ah nu je Duitsland zegt moet ik automatisch aan Zurich denken (reis vaak via Zurich als ik naar mijn familie in Duitsland ga) en dat is ook zo'n leuke stad. Vanuit daar een dagje Luzern I love you. Maar Zwitserland is dan weer best duur. Duitsland is ook leuk maar vind ik weer meer een bestemming om samen heen te gaan. Lekker een beetje wandelen en wijn proeven smile.

Wat rot dat jullie zo op hete kolen zitten Lennox, ik hoop dat hij snel werk vindt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen een paar dagen weg Empty Re: Alleen een paar dagen weg

Bericht  Tania za 25 mei 2013 - 7:42

Een stad is wel leuk inderdaad. New York lijkt me leuk maar is me echt te ver weg. Sowieso hou ik niet zo van vliegen en alleen zover weg lijkt me niet prettig. Maar Londen is wel een idee, er woont daar iemand die ik graag nog is op zou willen zoeken dus dat is misschien wel leuk te combineren.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen een paar dagen weg Empty Re: Alleen een paar dagen weg

Bericht  Gast za 25 mei 2013 - 7:44

Dat vind ik altijd helemaal perfect, iemand opzoeken. Dan reis je toch alleen en heb je je alleen-tijd waar je er zelf voor kiest maar ben je toch weer niet helemaal alleen smile. Londen is ook lekker goedkoop te boeken smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen een paar dagen weg Empty Re: Alleen een paar dagen weg

Bericht  Marin za 25 mei 2013 - 8:55

Leuk Tania, London is ook prima in je eentje te doen. Het is ook niet zo ver weg, je spreekt de taal ongetwijfeld een beetje, en je kunt inderdaad iemand opzoeken. Klinkt helemaal leuk!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen een paar dagen weg Empty Re: Alleen een paar dagen weg

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum