Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

paar dagen alleen naar Boedapest?

3 plaatsers

Ga naar beneden

paar dagen alleen naar Boedapest? Empty paar dagen alleen naar Boedapest?

Bericht  Primrose ma 7 jan 2013 - 1:08

Ik zat op de site van Ryanair te kijken, en zag dat je in februari heel goedkoop naar Boedapest kunt.
Wie is er wel eens geweest, is het een leuke stad? Ook om in je eentje een beetje rond te struinen?
Primrose
Primrose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 283
Punten : 389
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

paar dagen alleen naar Boedapest? Empty Re: paar dagen alleen naar Boedapest?

Bericht  Green_Pepper ma 7 jan 2013 - 1:29

Jaaa Budapest is leuk! Veel bezienswaardigheden, metro is goed te doen qua gebruikersgemak en de badhuizen zijn super cool smile

Ik was er met een groep, dus of het in je eentje leuk is weet ik niet, maar daar ga ik wel vanuit.
Green_Pepper
Green_Pepper
Prater
Prater

Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

paar dagen alleen naar Boedapest? Empty Re: paar dagen alleen naar Boedapest?

Bericht  Roodkapje ma 7 jan 2013 - 3:05

Ik ben net een week terug... wel samen dan... maar ook alleen had ik me er prima vermaakt! Vergeet een bezoek aan 1 van de badhuizen niet en je kan er heerlijk shoppen, prachtige gebouwen en musea bekijken en inderdaad het ov-netwerk is fantastisch... Wil je nog een prachtig rustig hostel midden in de stad in zo'n heel mooi oud gebouw... kies dan Maverick hostel!

Wij sliepen 2 nachten in een 5 sterrenhotel en 1 nacht in het hostel... Echt als ik opnieuw had moeten boeken had ik 3 nachten hostel gekozen, prachtige locatie, plafonds van 4 / 5 meter hoog ofzo en echt midden in het centrum op 1 min lopen van de Donau en metrostation zit ook op 1 min lopen ( Lees: loop de tunnel in voor je deur en je bent er Wink )

Als je foto's wilt zien ofzo hoor ik het wel... smile Ik ga zeker nog eens terug want ik vond het geweldig! :cheering:
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

paar dagen alleen naar Boedapest? Empty Re: paar dagen alleen naar Boedapest?

Bericht  Primrose ma 7 jan 2013 - 3:16

Thanks voor jullie reacties dames! Ik twijfelde eerst over de bestemming..of t wel wat is om zelf rond te hobbelen maar als ik dat zo lees zit dat wel snor denk ik. @Roodkapje, thanks voor de tip van t hostel, ga m zeker onthouden. Eerst over 2 weken een paar dagen naar Polen, en hopelijk weet ik dan meer over m'n restschuld, zodat ik kan boeken. Had een retourtje gevonden voor 45 euro, goed te doen dus. Daar is het ook nog best wel betaalbaar denk ik toch?
Primrose
Primrose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 283
Punten : 389
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

paar dagen alleen naar Boedapest? Empty Re: paar dagen alleen naar Boedapest?

Bericht  Primrose ma 7 jan 2013 - 3:19

oh en foto's zijn altijd goed natuurlijk :-)
Primrose
Primrose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 283
Punten : 389
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

paar dagen alleen naar Boedapest? Empty Re: paar dagen alleen naar Boedapest?

Bericht  Primrose zo 13 jan 2013 - 1:35

@Roodkapje, hoeveel dagen ben je geweest en wat heb je ongeveer uitgegeven? Heb gekeken voor dat hostel wat je aanraadde..zag dat t ook veel goedkoper kan. Of zou je echt die aanraden ivm kwaliteit en ligging?
Primrose
Primrose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 283
Punten : 389
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

paar dagen alleen naar Boedapest? Empty Re: paar dagen alleen naar Boedapest?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum