Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand die mij even een knuffel wil geven?

+73
Caro
Rapunzel
Sam
ShallY
Katrien
Siamsa
Eris
Anousch91
Jade
Elliot
MADDIE
Spring
Bolleke
Blond
Parisienne
Gympie
Vino
rapa nui
mezzoforte
vliegeraar
Ilargi
Jasmine
Feline
liesje
Bubbelicious
Arwyn
Travelgurly
Sanne
ExpressoB
Steep
Mermaid
Koffieleut
Niekske
Lady Starstruck
Poubelle
TNMN
Vlinder26
Lousanne
Sjaantje
Zininzon
Sterre
ellibre
Vanilla Queen
litllejoy
ThinkPink
Jezzie
Esperanza
Joli86
Mees
Viva
Rovine
CCC
Makamba
mzcharlotte
Shisha
Suus
Caresses
sanne-84
Printje
Raindrop
Linda
loura
Jeanette
Elsje
Marin
Ibbeltje
Annemoontje
Roza
Inge
snowflakes
Penélope
Lejow
_Lacey_
77 plaatsers

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Iemand die mij even een knuffel wil geven?   - Pagina 4 Empty Re: Iemand die mij even een knuffel wil geven?

Bericht  _Lacey_ do 23 aug 2012 - 7:12

Heftig, Niekske.

Ook ik kan het nog steeds niet plaatsen en als ik het er met mensen over heb, kan ik nog steeds niet geloven dat het over mijn moeder gaat.

Volgende week ga ik op vakantie en ik hoop dat ik er toch een beetje van kan genieten.

Jij mag mij ook altijd PM'en hug

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand die mij even een knuffel wil geven?   - Pagina 4 Empty Re: Iemand die mij even een knuffel wil geven?

Bericht  Koffieleut do 23 aug 2012 - 8:15

Heftig zeg! Helemaal omdat er eerst gezegd wordt dat er geen uitzaaiingen zijn, en dat die er dan later toch blijken te zijn! Veel sterkte.
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  _Lacey_ ma 27 aug 2012 - 4:02

Zaterdag heeft mijn moeder de eerste kuur gehad. Ze is er voornamelijk moe van. Over drie weken moet ze weer.

Vanmiddag op het werk werd het me allemaal even te veel: er was een aanvraag van een vrouw met uitgezaaide borstkanker die opgegeven is. Ik moest gelijk aan mijn lieve mama denken en hoop echt niet dat het bij haar zo zal verlopen.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Bericht  Mermaid ma 27 aug 2012 - 5:58

Iemand die mij even een knuffel wil geven?   - Pagina 4 699888Kan me voorstellen dat het op zo'n moment veel te dichtbij komt.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  _Lacey_ vr 19 okt 2012 - 0:53

Lang geleden dat ik in deze topic wat gepost heb, dus hier weer een update:

Inmiddels heeft mijn moeder 3 kuren achter de rug waar ze zich goed doorheen slaat.
Ze heeft nu weer scans gehad en volgende week vrijdag horen we of de chemokuren aanslaan.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Bericht  Niekske vr 19 okt 2012 - 0:57

_Lacey_ schreef:Lang geleden dat ik in deze topic wat gepost heb, dus hier weer een update:

Inmiddels heeft mijn moeder 3 kuren achter de rug waar ze zich goed doorheen slaat.
Ze heeft nu weer scans gehad en volgende week vrijdag horen we of de chemokuren aanslaan.

Fijn om te horen! Hopelijk een goede uitslag volgende week hug

Ik had je nog een PM willen sturen trouwens, maar ik vond het moeilijk om alles goed op te schrijven... sorry!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Steep vr 19 okt 2012 - 8:18

Sterkte met dit proces. Het is echt ontzettend klote. Fijn om te horen dat het tot nu toe wel gaat. Ik hoop ontzettend voor jullie dat de chemo's aanslaan.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast vr 19 okt 2012 - 8:55

Steep schreef:Sterkte met dit proces. Het is echt ontzettend klote. Fijn om te horen dat het tot nu toe wel gaat. Ik hoop ontzettend voor jullie dat de chemo's aanslaan.

Hier sluit ik me bij aan. Heel veel sterkte!

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB vr 19 okt 2012 - 12:48

Sterkte in deze enorm kl.te situatie. Sterkte en beterschap voor je moeder toegewenst
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  _Lacey_ vr 19 okt 2012 - 19:35

Dank jullie wel!

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sanne za 20 okt 2012 - 0:31

Fijn dat je moeder zich er tot nu toe goed doorheen slaat, Lacey.
Ik hoop voor jou en je familie dat de chemokuren aanslaan. Iemand die mij even een knuffel wil geven?   - Pagina 4 699888

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  _Lacey_ do 25 okt 2012 - 22:28

Mijn moeder heeft net gebeld: alles is goed. De kuren doen hun werk! Very Happy
Ze is er natuurlijk nog lang niet, maar dit is toch weer een lichtpuntje.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sanne do 25 okt 2012 - 22:34

Oh, dat is wel heel fijn nieuws, Lacey. Dan is het niet voor niks. Hoe voelt je moeder zich er verder onder en gaat met jou alles goed? Kun je het behappen allemaal?

Sanne
Ratel
Ratel

Bericht  _Lacey_ do 25 okt 2012 - 22:44

Sanne schreef:Oh, dat is wel heel fijn nieuws, Lacey. Dan is het niet voor niks. Hoe voelt je moeder zich er verder onder en gaat met jou alles goed? Kun je het behappen allemaal?
Mijn moeder is zo ontzettend dapper!

Wat lief dat je ook vraagt hoe het met mij gaat! Met mij gaat het redelijk. Ik ben naast mijn werk druk met een studie en eigenlijk neem ik te weinig tijd voor mezelf. Daarnaast ben ik in mijn hoofd natuurlijk ook erg bezig met mijn moeder.
Baal er op dit moment ook extra van dat ik niet heel dichtbij mijn ouders woon.

Hoe is het trouwens met jouw moeder?

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Bericht  Travelgurly do 25 okt 2012 - 22:55

ai wat een klote nieuws. Knuffel voor jou en veel sterkte!
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 23:31

Wat fijn dat de kuren hun werk lijken te doen!! Wat een opluchting na zo'n zware tijd Iemand die mij even een knuffel wil geven?   - Pagina 4 699888

Gast
Gast

Bericht  Arwyn do 25 okt 2012 - 23:44

Wat fijn dat de kuren hun werk doen, dat is inderdaad goed nieuws!

Wel aan jezelf denken hè, dat is minstens zo belangrijk. Even een dagje Lacey-time inplannen! Iemand die mij even een knuffel wil geven?   - Pagina 4 699888
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sanne vr 26 okt 2012 - 0:07

_Lacey_ schreef:
Sanne schreef:Oh, dat is wel heel fijn nieuws, Lacey. Dan is het niet voor niks. Hoe voelt je moeder zich er verder onder en gaat met jou alles goed? Kun je het behappen allemaal?
Mijn moeder is zo ontzettend dapper!

Wat lief dat je ook vraagt hoe het met mij gaat! Met mij gaat het redelijk. Ik ben naast mijn werk druk met een studie en eigenlijk neem ik te weinig tijd voor mezelf. Daarnaast ben ik in mijn hoofd natuurlijk ook erg bezig met mijn moeder.
Baal er op dit moment ook extra van dat ik niet heel dichtbij mijn ouders woon.

Hoe is het trouwens met jouw moeder?

Wel aan jezelf denken, hoor. Heb je niet de mogelijkheid een dagje vrij te nemen en dan iets met je moeder te doen? kan me voorstellen dat het nu niet leuk is dat je niet bij haar in de buurt woont.

Mijn moeder heeft vorige week de eerste chemokuur gehad. Ze krijgt in totaal 8 kuren, over een half jaar verspreid, daarna de borstamputatie en verwijdering van de lymfklieren, en bestraling. Verder moet ze een jaar lang elke drie weken een infuus met medicijnen omdat het een tumor is die snel uitzaait en waarvan de kans 50% is dat het terug komt. Met die medicatie wordt de kans verkleind tot 15%. En dan nog 5 jaar hormoonpillen. Ik hoop dat de chemokuur snel aanslaat. De tumor is binnen een maand gegroeid van 5 naar 7 centimeter, de artsen schrokken ervan. Het behandelplan was toen ook binnen een paar dagen bekend. Ik hoop over een paar weken net zo'n lichtpuntje te hebben als jij.

Sanne
Ratel
Ratel

Bericht  Bubbelicious vr 26 okt 2012 - 0:42

Een knuffel is niet genoeg, maar toch hierbij..... hug
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  _Lacey_ vr 26 okt 2012 - 0:54

Jullie zijn lief!

Ik probeer ook wel tijd voor mezelf te maken, maar dat lukt lang niet altijd. Gelukkig heb ik vrijdagmiddag altijd vrij, dus dan ga ik niet meteen aan de studie bij thuiskomst uit het werk.

@Sanne: jeetje wat heftig. Ik hoop ook echt dat het jouw moeder net zo (relatief) goed afgaat als de mijne.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Bericht  _Lacey_ vr 21 dec 2012 - 12:35

Weer eens even een update:

Mijn moeder heeft twee weken geleden haar laatste kuur gehad.
Vandaag had ze weer scans die uit moeten wijzen of de tumor nog verder geslonken is.

Nu volgt er nog een traject van bestralingen voor de uitgezaaide botkanker, maar daar is nog niet veel concreets over bekend.

Mijn moeder is nog wel heel erg snel moe, maar ze onderneemt nog wel genoeg (misschien iets te veel soms).

Vandaag heb ik samen met mijn vader twee mooie cadeau's voor haar uitgezocht: een armband (voor hun 32-jarig huwelijk van zondag) en een ring (voor haar verjaardag in januari). Ik ben zo benieuwd hoe ze het zal vinden!

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sanne za 22 dec 2012 - 10:17

Wat fijn dat de chemokuren nu achter de rug zijn. Dat onderdeel heeft je moeder tenminste gehad, hoop ik. Ik duim voor jullie dat de tumor is kleiner is geworden. En ik hoop dat de uitgezaaide botkanker ook onder controle raakt door de bestralingen. Wat onzeker dat daarover nog niets bekend is, spannend is dat.

Wat een lieve cadeaus hebben jullie uitgezocht, zal ze zeker waarderen.
Heb je nog broers en zussen, Lacey?

Sanne
Ratel
Ratel

Bericht  liesje za 22 dec 2012 - 21:52

ik lees je topic net. maar wat een mooie cadeaus heb je gekocht voor je moeder
zal ze heel mooi vinden. hopelijk is de uitslag van de onderzoeken positief
heel veel sterkte hug
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  Esperanza za 22 dec 2012 - 21:59

Wat fijn dat ze de chemokuren achter de rug heeft! Wanneer komt de uitslag van de scans?
Sterkte de komende periode!
Mooie cadeau's hebben jullie voor haar gekocht! Ik denk dat ze dat heel mooi gaat vinden.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Lejow za 22 dec 2012 - 22:00

Wat een mooie cadeau's! Daar zal ze vast heel blij mee zijn.
Sterkte weer voor alles wat komen gaat!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: