Iemand die mij even een knuffel wil geven?
+73
Caro
Rapunzel
Sam
ShallY
Katrien
Siamsa
Eris
Anousch91
Jade
Elliot
MADDIE
Spring
Bolleke
Blond
Parisienne
Gympie
Vino
rapa nui
mezzoforte
vliegeraar
Ilargi
Jasmine
Feline
liesje
Bubbelicious
Arwyn
Travelgurly
Sanne
ExpressoB
Steep
Mermaid
Koffieleut
Niekske
Lady Starstruck
Poubelle
TNMN
Vlinder26
Lousanne
Sjaantje
Zininzon
Sterre
ellibre
Vanilla Queen
litllejoy
ThinkPink
Jezzie
Esperanza
Joli86
Mees
Viva
Rovine
CCC
Makamba
mzcharlotte
Shisha
Suus
Caresses
sanne-84
Printje
Raindrop
Linda
loura
Jeanette
Elsje
Marin
Ibbeltje
Annemoontje
Roza
Inge
snowflakes
Penélope
Lejow
_Lacey_
77 plaatsers
Pagina 6 van 7
Pagina 6 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Iemand die mij even een knuffel wil geven?
Heel veel sterkte!!! Wat verschrikkelijk meis!!!
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Wat een vreselijk nieuws! Ik heb er geen woorden voor. Heel veel sterkte
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
heeel erg veel sterkte!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Heel heel veel sterkte Lacey!
Heb je je moeder jullie mooie cadeau al mogen geven?
Heb je je moeder jullie mooie cadeau al mogen geven?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Sterkte!
Knuffel
Knuffel
Anousch91- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 250
Registratiedatum : 29-12-11
Wat verschrikkelijk! Ik weet niet goed wat ik moet zeggen maar ik wil je heel veel kracht en sterkte wensen
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Wat een verschrikkelijk nieuws! Veel sterkte toegewenst in deze moeilijke periode!
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Al een paar keer probeer ik de juiste woorden te vinden, jullie wereld staat op zijn kop en alles wat ik typ klinkt zo leeg.
Ik wil je heel veel kracht en sterkte wensen in deze moeilijke situatie.
Ik wil je heel veel kracht en sterkte wensen in deze moeilijke situatie.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
_Lacey_ schreef:Wat een lief aanbod!
Ik woon in ......... (niet quoten graag).
Ik ben erg blij dat ik in elk geval hier mijn ei kwijt kan, ook al is het vanachter een computerscherm.
Vandaag de laatste dag van het jaar. Het liefst kruip ik om een uur of 10 onder de wol en slaap ik door het vuurwerkgeweld heen...
Dat is niet echt bij mij in de buurt. Je mag me altijd wel pm-en als je je ei kwijt wil. Op het forum mag dat ook natuurlijk! Geef jezelf de tijd, huil, schreeuw.
Vino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12
Dank jullie allemaal voor jullie berichtjes.
Ik ben weer thuis...
Voel me zo ontzettend leeg. Ik heb me nooit thuisgevoeld in mijn eigen huis en mijn gemoedstoestand maakt het natuurlijk allemaal niet veel beter. Ga zo maar eens kijken of ik nog een rustgevend middel heb liggen ergens.
@Lejow: mijn moeder was erg blij met de armband, maar helaas was hij te klein. Mijn ouders zijn toen naar de juwelier gegaan om hem te ruilen. Mijn moeder was helemaal teleurgesteld dat die ring die ze zo mooi vindt er niet meer was. Toen moest mijn vader dus wel vertellen dat ze die voor haar verjaardag krijgt.
Ze heeft nu nog een andere mooie ring uitgekozen i.p.v. de armband.
Ik ben weer thuis...
Voel me zo ontzettend leeg. Ik heb me nooit thuisgevoeld in mijn eigen huis en mijn gemoedstoestand maakt het natuurlijk allemaal niet veel beter. Ga zo maar eens kijken of ik nog een rustgevend middel heb liggen ergens.
@Lejow: mijn moeder was erg blij met de armband, maar helaas was hij te klein. Mijn ouders zijn toen naar de juwelier gegaan om hem te ruilen. Mijn moeder was helemaal teleurgesteld dat die ring die ze zo mooi vindt er niet meer was. Toen moest mijn vader dus wel vertellen dat ze die voor haar verjaardag krijgt.
Ze heeft nu nog een andere mooie ring uitgekozen i.p.v. de armband.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Wat een afschuwelijk nieuws om te krijgen...bah. Heel veel sterkte en kracht gewenst!
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Vreselijk, veel sterkte
Katrien- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12
Wat verschrikkelijk. Ik wil je heel veel sterkte wensen!
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Ik ben een compleet wrak.
Vannacht ontzettend beroerd geslapen. En vandaag op het werk op de vraag hoe mijn feestdagen waren kon ik alleen maar huilend antwoord geven.
Zojuist heb ik het boek Mam, vertel eens besteld. Dat wilde ik al voordat ze ziek werd, maar nu zal het extra bijzonder zijn. Ik hoop dat ze nog de tijd krijgt om het in te vullen.
Vannacht ontzettend beroerd geslapen. En vandaag op het werk op de vraag hoe mijn feestdagen waren kon ik alleen maar huilend antwoord geven.
Zojuist heb ik het boek Mam, vertel eens besteld. Dat wilde ik al voordat ze ziek werd, maar nu zal het extra bijzonder zijn. Ik hoop dat ze nog de tijd krijgt om het in te vullen.
_Lacey_- Kletskop
Lieve Lacey, ik weet niet goed wat ik moet zeggen en zou willen dat ik iets voor je kon doen. Ik vind het zo erg voor je. Hopelijk krijg je veel steun op je werk
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Pff, weet niet wat ik moet zeggen.
Veel sterkte
Veel sterkte
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Lacey, ik kan me voorstellen dat je er behoorlijk doorheen zit! Ik weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen, maar ik wil je wel heel veel sterkte wensen
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Vanmiddag belde mijn moeder even (zomaar).
Na het gesprek ben ik weer in huilen uitgebarsten.
Het idee dat ik over een tijd(je) niet meer met haar kan praten, haar lieve stem niet meer kan horen...
Het vreet letterlijk aan me.
Na het gesprek ben ik weer in huilen uitgebarsten.
Het idee dat ik over een tijd(je) niet meer met haar kan praten, haar lieve stem niet meer kan horen...
Het vreet letterlijk aan me.
_Lacey_- Kletskop
Ach gos, Lacey. Hier weer even een dikke knuffel. Bedankt voor je PM trouwens, was nog niet in de gelegenheid om te antwoorden.
Je moeder zal het boek ongetwijfeld met liefde voor je invullen. Ik ken het boek niet heel goed, volgens mij zijn het alleen vragen toch? Misschien wil je moeder wel een dagboek bijhouden, voor jou, voor later. Ik heb er wel eens aan gedacht mijn moeder dat te vragen, maar ik hoop nog gewoon dat ze beter wordt. Vandaag de MRI gehad, binnenkort de uitslag, dus dan weten we meer.
Ik denk aan je.
Je moeder zal het boek ongetwijfeld met liefde voor je invullen. Ik ken het boek niet heel goed, volgens mij zijn het alleen vragen toch? Misschien wil je moeder wel een dagboek bijhouden, voor jou, voor later. Ik heb er wel eens aan gedacht mijn moeder dat te vragen, maar ik hoop nog gewoon dat ze beter wordt. Vandaag de MRI gehad, binnenkort de uitslag, dus dan weten we meer.
Ik denk aan je.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Heb mijn moeder vanmiddag al gevraagd of ze het boek wil invullen en dat wil ze heel graag doen. Ik krijg het morgen binnen, dus dan zal ik het meteen eens doorbladeren.
Voor jullie nu dus even een spannende tijd. Wanneer krijgt ze de uitslag? Je mag het me ook PM'en. Sterkte ook voor jullie.
Voor jullie nu dus even een spannende tijd. Wanneer krijgt ze de uitslag? Je mag het me ook PM'en. Sterkte ook voor jullie.
_Lacey_- Kletskop
We weten nog niet precies wanneer ze de uitslag krijgt. Volgende week krijgt ze ook een onderzoek van het hart met contrastvloeistof, omdat ze binnenkort start met een medicijn wat ze elke drie weken krijgt toegediend via een infuus. Dat is een zwaar medicijn dat heel slecht is voor je hartspier, vandaar dat ze dat ook in de gaten gaan houden. Na dat onderzoek krijgt ze te horen wanneer ze een afspraak heeft met de internist.
Fijn dat je moeder het boek gaat invullen. Wanneer krijgen jullie meer informatie over eventueel nog te volgen stappen en levensverwachting?
Fijn dat je moeder het boek gaat invullen. Wanneer krijgen jullie meer informatie over eventueel nog te volgen stappen en levensverwachting?
Sanne- Ratel
Mijn moeder moet morgen weer naar het ziekenhuis. Wordt weer een spannende dag!
_Lacey_- Kletskop
Dat is zeker spannend en slopend.
Sterkte morgen. Ik hoop dat je vannacht toch weer even je rust kunt pakken, dat is ook belangrijk.
Sterkte morgen. Ik hoop dat je vannacht toch weer even je rust kunt pakken, dat is ook belangrijk.
Sanne- Ratel
Sterkte Lacey (en ook voor sanne)
Zwaar belastend dit zeg, zo'n situatie. Nogmaals sterkte en kracht ook voor je moeder toegewenst.
Zwaar belastend dit zeg, zo'n situatie. Nogmaals sterkte en kracht ook voor je moeder toegewenst.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Net mijn moeder even gesproken. Ze krijgt nu medicijnen om de tumoren te onderdrukken (zie het als een soort van chemotherapie). Over drie maanden krijgt ze weer een scan. De geplande bestraling voor de uitzaaiingen in haar botten is voorlopig, of misschien wel definitief van de baan.
Een termijn hebben de artsen niet gegeven. Er zijn veel vrouwen die precies hetzelfde als mijn moeder hebben en na een jaar nog steeds in leven zijn. Voor nu houd ik me daar ook maar aan vast. Anders houd ik het helemaal niet vol.
In elk geval ben ik iets 'gerustgesteld' nu.
Het boek 'Mam, vertel 's!' heb ik ook gekregen vandaag. Er staan een hoop vragen in. Grappige, maar ook veel emotionele. Hield het al niet droog bij het lezen ervan. Kun je nagaan hoe dat is als mijn moeder ze straks beantwoord heeft...
Toch voel ik dat ik er goed aan doe haar dat boek te laten invullen, want ik ga er enorm veel spijt van krijgen als ik het niet doe, dat weet ik zeker.
Morgen ga ik weer richting mijn ouders.
Een termijn hebben de artsen niet gegeven. Er zijn veel vrouwen die precies hetzelfde als mijn moeder hebben en na een jaar nog steeds in leven zijn. Voor nu houd ik me daar ook maar aan vast. Anders houd ik het helemaal niet vol.
In elk geval ben ik iets 'gerustgesteld' nu.
Het boek 'Mam, vertel 's!' heb ik ook gekregen vandaag. Er staan een hoop vragen in. Grappige, maar ook veel emotionele. Hield het al niet droog bij het lezen ervan. Kun je nagaan hoe dat is als mijn moeder ze straks beantwoord heeft...
Toch voel ik dat ik er goed aan doe haar dat boek te laten invullen, want ik ga er enorm veel spijt van krijgen als ik het niet doe, dat weet ik zeker.
Morgen ga ik weer richting mijn ouders.
_Lacey_- Kletskop
Pagina 6 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Wie wil jij een knuffel geven en waarom?
» Welke forummer wil jij een knuffel geven?
» Geen kusje/knuffel willen geven
» Hoeveel geven aan iemand die 65 is geworden..
» wat geven aan iemand die je heel erg dankbaar bent
» Welke forummer wil jij een knuffel geven?
» Geen kusje/knuffel willen geven
» Hoeveel geven aan iemand die 65 is geworden..
» wat geven aan iemand die je heel erg dankbaar bent
Pagina 6 van 7
Permissies van dit forum: