Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat geven aan iemand die je heel erg dankbaar bent

5 plaatsers

Ga naar beneden

wat geven aan iemand die je heel erg dankbaar bent Empty wat geven aan iemand die je heel erg dankbaar bent

Bericht  Sarah1985 ma 29 aug 2011 - 2:41

Wij zijn onze ouders momenteel heel erg dankbaar, en willen ze iets geven. Maar verder dan een bosje bloemen kom ik niet.

Wat geven jullie aan iemand die je erg dankbaar bent ?
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat geven aan iemand die je heel erg dankbaar bent Empty Re: wat geven aan iemand die je heel erg dankbaar bent

Bericht  Lenthe ma 29 aug 2011 - 2:49

Met ze uit eten gaan? Weekendje weg? Of moet het echt tastbaar zijn?
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

wat geven aan iemand die je heel erg dankbaar bent Empty Re: wat geven aan iemand die je heel erg dankbaar bent

Bericht  Sarah1985 ma 29 aug 2011 - 2:50

dat zijn niet echt opties voor mijn ouders, Mijn vader kan niet goed slikken, en hij wil niet van huis. Daar dacht ik zelf ook al aan
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Marin ma 29 aug 2011 - 2:51

Hebben ze niet iets voor in huis wat ze nog graag willen? Iets moois voor in de tuin (grote bloempot ofzo). Of juist lekker bij hen thuis koken en uitgebreid dineetje van maken. Dan hoeft je vader niet ver weg en kan lekker informeel thuis.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Lenthe ma 29 aug 2011 - 2:56

De dingen die Joy aangeeft wilde ik ook net noemen
Of anders een schilderij of een mooi kunstwerk voor in de kamer? Of een pakket samenstellen met leuke dingen?

verder kom ik ook niet echt op creatieve ideeën.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Aziraphale ma 29 aug 2011 - 2:59

Ik vind uitgebreid voor ze koken erg leuk inderdaad, bij hen thuis of bij jullie thuis.
Een leuk kratje vullen met allerlei dingen die ze leuk/lekker vinden? Tijdschriften, eten, een leuke dvd, etc. Of een themapakketje maken.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  litllejoy ma 29 aug 2011 - 3:00

- Een mooie foto
- Pakket met spulletjes en cadeaubonnen die hun interreseren
- Inderdaad iets voor de tuin, mooie pot met bloemen of iets anders wat in de tuin past
- Evt. dagje weg maar aangezien je al aangeeft 'liever niet' is dat misschien niet zo'n goed idee.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 3:09

Iets moois voor in huis, wat je ouders altijd graag al hadden willen hebben misschien, maar het (te) duur vinden? Een mooi schilderij?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: