Iemand die mij even een knuffel wil geven?
+73
Caro
Rapunzel
Sam
ShallY
Katrien
Siamsa
Eris
Anousch91
Jade
Elliot
MADDIE
Spring
Bolleke
Blond
Parisienne
Gympie
Vino
rapa nui
mezzoforte
vliegeraar
Ilargi
Jasmine
Feline
liesje
Bubbelicious
Arwyn
Travelgurly
Sanne
ExpressoB
Steep
Mermaid
Koffieleut
Niekske
Lady Starstruck
Poubelle
TNMN
Vlinder26
Lousanne
Sjaantje
Zininzon
Sterre
ellibre
Vanilla Queen
litllejoy
ThinkPink
Jezzie
Esperanza
Joli86
Mees
Viva
Rovine
CCC
Makamba
mzcharlotte
Shisha
Suus
Caresses
sanne-84
Printje
Raindrop
Linda
loura
Jeanette
Elsje
Marin
Ibbeltje
Annemoontje
Roza
Inge
snowflakes
Penélope
Lejow
_Lacey_
77 plaatsers
Pagina 7 van 7
Pagina 7 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Iemand die mij even een knuffel wil geven?
Dit is echt afschuwelijk om mee te maken.
Heel veel sterkte de komende tijd.
Heel veel sterkte de komende tijd.
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10
Hoe gaat het nu met je, Lacey? Trek je het nog allemaal?
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
He bah lees nu pas je update weer
Wat verschrikkelijk.
Ik denk dat het boek straks een mooie aandenken is aan haar.
( ps. ik woon in dezelfde plaats als jou, als je het leuk vind kunnen we wel een keertje afspreken?)
Wat verschrikkelijk.
Ik denk dat het boek straks een mooie aandenken is aan haar.
( ps. ik woon in dezelfde plaats als jou, als je het leuk vind kunnen we wel een keertje afspreken?)
Gast- Gast
Ahh ik kan me nog zo jouw gevoel herinneren. Ik had het boek 'Pap, vertel 'ns' al eeuwen voordat hij ziek wwerd voor hem gekocht, hij was te 'lui' om het in te vullen maar in de laatste paar weken hebben we het voor een gedeelte samen ingevuld, met mijn moeder erbij en een glas wijn. Heel bijzonder!
Probeer ook filmpjes etc van haar te maken. Ik heb laatst voor het eerst pap's stem weer gehoord en het is heel gek, nu hij is overleden herinner ik me niet altijd zijn stem meer even helder. Bij die filmpjes was hij er weer ineens.. heel mooi..
Sterkte! Het ís ontzettend slopend en emotioneel..
Probeer ook filmpjes etc van haar te maken. Ik heb laatst voor het eerst pap's stem weer gehoord en het is heel gek, nu hij is overleden herinner ik me niet altijd zijn stem meer even helder. Bij die filmpjes was hij er weer ineens.. heel mooi..
Sterkte! Het ís ontzettend slopend en emotioneel..
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
De ene dag gaat het beter dan de andere. Soms heb je van die momenten dat je weer even met je neus op de feiten wordt gedrukt (zoals bij het programma Wie is de reisleider, waarin een moeder en een dochter samen op vakantie gaan). Het idee dat ik dat in de toekomst niet meer met mijn moeder kan doen... Of samen op de bank Gooische Vrouwen kijken. Gewoon die kleine dingen.
Afgelopen weekend was ik weer naar mijn ouders. Mijn moeder krijgt al weer meer energie nu ze geen chemo meer krijgt. Ze was ook weer beter te pas dan de week ervoor, dus dan ben ik ook weer wat meer gerustgesteld.
Filmpjes wil ik ook zeker nog gaan maken. We hebben al wat, maar die zijn jaren oud. Inderdaad om die stem te blijven herinneren.
@Ponyo: lijkt me leuk! Dank je!
Afgelopen weekend was ik weer naar mijn ouders. Mijn moeder krijgt al weer meer energie nu ze geen chemo meer krijgt. Ze was ook weer beter te pas dan de week ervoor, dus dan ben ik ook weer wat meer gerustgesteld.
Filmpjes wil ik ook zeker nog gaan maken. We hebben al wat, maar die zijn jaren oud. Inderdaad om die stem te blijven herinneren.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Lacey, wat moeilijk waar je door heen gaat. Wel goed dat je de kracht vind om te kijken naar nu vandaag. Zoals bijvoorbeeld de filmpjes die je wilt gaan maken. Om haar stem te herinneren. Ik weet niet of je moeder nog kracht heeft om te schrijven. Maar haar handschrift bewaren. en misschien samen een herinneringen doos maken. Waar je een doekje met haar favoriete geur in legt, en dat je dit samen met je moeder kunt doen. Over iets anders stuur ik je even een pm. Van mij een mega dikke knuffel.
Filmpjes zijn wel mooi inderdaad. De ideeën van Sterremaan ook.
Gelukkig dat je moeder minder vermoeid is nu, dan biedt jullie in ieder geval de kans om nog zoveel mogelijk te genieten van elkaar.
Gelukkig dat je moeder minder vermoeid is nu, dan biedt jullie in ieder geval de kans om nog zoveel mogelijk te genieten van elkaar.
Sanne- Ratel
Ik heb niet alle berichten gelezen, maar wat een verschrikkelijke situatie waar jullie in zitten. Een hele dikke knuffel en heel veel sterkte!
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
_Lacey_ schreef:
Ik stuur je een pm!
Gast- Gast
_Lacey_- Kletskop
Ik vind het moeilijk om je berichten te lezen omdat het me weer doet denken aan alles rondom mijn moeder, maar ik wil je heel graag een geven. En als je een PM wilt sturen, mag dat altijd. Heel erg veel sterkte met alles!
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Dank je, Mees. Is het voor jou al lang geleden?
En jij ook bedankt, Bisq.
Morgen is mijn moeder jarig. Heb er een beetje een dubbel gevoel bij.
Ze gaat in elk geval nog een second opinion aanvragen. We zijn erg benieuwd of daar nog wat anders uitkomt. Of nou ja, of er nog andere mogelijkheden zijn dan het ziekenhuis waar mijn moeder nu loopt biedt.
En jij ook bedankt, Bisq.
Morgen is mijn moeder jarig. Heb er een beetje een dubbel gevoel bij.
Ze gaat in elk geval nog een second opinion aanvragen. We zijn erg benieuwd of daar nog wat anders uitkomt. Of nou ja, of er nog andere mogelijkheden zijn dan het ziekenhuis waar mijn moeder nu loopt biedt.
_Lacey_- Kletskop
Over twee weken precies, is het twee jaar geleden dat ze is overleden..dus nee, niet heel lang geleden. Al zei ik net toevallig tegen mijn vriend dat de tijd zo snel gaat. Dat had ik niet gedacht ofzo.
Kan me heel goed voorstellen dat haar verjaardag heel dubbel voelt. Misschien klinkt het stom, maar probeer er extra van te genieten.
Sterkte!
Kan me heel goed voorstellen dat haar verjaardag heel dubbel voelt. Misschien klinkt het stom, maar probeer er extra van te genieten.
Sterkte!
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Gefeliciteerd Lacey, ik hoop dat jullie er ondanks alles een mooie dag van kunnen maken.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Lacey, hoe is het nu met je moeder? Is er al een second opinion geweest? En hoe gaat het met jou?
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Even een update:
Met mijn moeder gaat het relatief goed. Nu ze al een tijd geen chemokuren meer krijgt, voelt ze zich ook weer energieker. Ze slikt nu medicijnen.
Ze heeft vandaag de uitslag van scans gehad en de tumor is zelfs iets kleiner geworden. Over drie maanden krijgt ze weer scans.
Eind april gaan we met zijn vijven (moeder, vader broertje en zijn vriendinnetje en ik) een paar dagen naar Barcelona. Daar kijken we erg naar uit.
Met mijn moeder gaat het relatief goed. Nu ze al een tijd geen chemokuren meer krijgt, voelt ze zich ook weer energieker. Ze slikt nu medicijnen.
Ze heeft vandaag de uitslag van scans gehad en de tumor is zelfs iets kleiner geworden. Over drie maanden krijgt ze weer scans.
Eind april gaan we met zijn vijven (moeder, vader broertje en zijn vriendinnetje en ik) een paar dagen naar Barcelona. Daar kijken we erg naar uit.
_Lacey_- Kletskop
Wat een relatief fijn bericht Lacey! Kan me voorstellen dat jullie heel erg uitkijken naar Barcelona! Heel veel plezier gewenst alvast!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Wat fijn dat de tumor iets kleiner is geworden en je moeder zich weer beter voelt nu ze geen chemo meer krijgt.
Leuk dat jullie met z'n allen naar Barcelona gaan, kan me voorstellen dat je daar naar uitkijkt!
Leuk dat jullie met z'n allen naar Barcelona gaan, kan me voorstellen dat je daar naar uitkijkt!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Wat goed Lacey!! Geniet van Barca
Reva- Prater
- Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13
Wat een fijn bericht, Lacey, onder deze omstandigheden. Wat bijzonder ook dat de tumor kleiner is geworden. Is dat nog het gevolg van de chemokuren? Leuk, zo'n trip naar Barcelona.
Hoe gaat het met jou?
Hoe gaat het met jou?
Sanne- Ratel
Wat fijn dat het zo 'goed 'met je moeder gaat dat jullie naar Barcelona kunnen. Geniet er straks lekker van!
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Fijn zeg Wat een goed idee om er samen ook even tussenuit te gaan.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 7 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Wie wil jij een knuffel geven en waarom?
» Welke forummer wil jij een knuffel geven?
» Geen kusje/knuffel willen geven
» Hoeveel geven aan iemand die 65 is geworden..
» wat geven aan iemand die je heel erg dankbaar bent
» Welke forummer wil jij een knuffel geven?
» Geen kusje/knuffel willen geven
» Hoeveel geven aan iemand die 65 is geworden..
» wat geven aan iemand die je heel erg dankbaar bent
Pagina 7 van 7
Permissies van dit forum: