Clomid gebruik en testen.
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Clomid gebruik en testen.
Zijn er hier ook meiden met ervaring met Clomid?
Ik slik sinds 4 maanden clomid en werd normaal gesproken ongesteld in de nacht van dag 30 op 31.
Nu zit ik op dag 31 en ben nog niet ongesteld. Is het zo dat je gewoon 14 na je eisprong kan testen? Ik zit nu op mijn werk en kan ook niet even de bijsluiter erbij kan pakken. En als ik wat rond google lees ik allemaal verschillende dingen.
Alvast bedankt!
Ik slik sinds 4 maanden clomid en werd normaal gesproken ongesteld in de nacht van dag 30 op 31.
Nu zit ik op dag 31 en ben nog niet ongesteld. Is het zo dat je gewoon 14 na je eisprong kan testen? Ik zit nu op mijn werk en kan ook niet even de bijsluiter erbij kan pakken. En als ik wat rond google lees ik allemaal verschillende dingen.
Alvast bedankt!
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
Re: Clomid gebruik en testen.
Als je 99% zeker weet, dmv follikelmetingen bv, op welke dag je eisprong is geweest én dat je lf inderdaad 14 dagen is kan je inderdaad testen.
Bij mij verschilden de dagen van de eisprong van dag 19 tm dag 22 en mijn lf was heel kort, maar 9 of 10 dagen.
De maanden dat ik Clomid slikte waren dus allemaal verschillend wbt eisprong en lf.
Bij mij verschilden de dagen van de eisprong van dag 19 tm dag 22 en mijn lf was heel kort, maar 9 of 10 dagen.
De maanden dat ik Clomid slikte waren dus allemaal verschillend wbt eisprong en lf.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Ja ik weet bijna zeker dat het dag 19 is, misschien zelfs nog dag 18. Ik moet nog maar even afwachten, heb eigenlijk geen tekenen van een naderende ongesteldheid.
Ik ben de hele dag al naar de wc aan het rennen om te checken.
Ik ben de hele dag al naar de wc aan het rennen om te checken.
Didi- Prater
Didi schreef:Zijn er hier ook meiden met ervaring met Clomid?
Alvast bedankt!
Ik heb het ook gebruikt, en als uit de echo's ( als je die hebt gehad ) is gebleken dat je bijvoorbeeld rond/op dag 14 een eisprong hebt gehad, zou je nu kunnen testen. Ik zou mijn nieuwsgierigheid iig niet kunnen bedwingen hihi.
Gast- Gast
@ Tealeaf
ik kan mijn nieuwsgierigheid eigenlijk ook niet bedwingen, maar ik durf niet zo goed.
Vorige keren teste ik ook op dag 30 en een keer op 31 en dan werd ik een paar uren erna toch ongesteld. Ik wil en moet van mezelf toch nog even afwachten, stom eigenlijk maar ben bang dat ik dan vanavond toch ongesteld word.
Ik hoop natuurlijk dat ik wel zwanger ben, anders zouden we voor IUI moeten gaan.
Hoe lang heb jij Clomid gebruikt als ik vragen mag?
ik kan mijn nieuwsgierigheid eigenlijk ook niet bedwingen, maar ik durf niet zo goed.
Vorige keren teste ik ook op dag 30 en een keer op 31 en dan werd ik een paar uren erna toch ongesteld. Ik wil en moet van mezelf toch nog even afwachten, stom eigenlijk maar ben bang dat ik dan vanavond toch ongesteld word.
Ik hoop natuurlijk dat ik wel zwanger ben, anders zouden we voor IUI moeten gaan.
Didi- Prater
Didi schreef:@ Tealeaf
Ik heb het 4 rondes gebruikt, 2 x 50 mg, 1x 100 mg en 1 x 150 mg. Verder ook nog hormonen geinjecteerd en alternatieven geprobeerd ( homeopathie ). Ik ben na 3,5 jaar ( wel met pauzes ) nog niet zwanger.
Hopelijk is het raak, IUI is toch weer een hele stap verder. Anders wacht je nog een paar dagen. Probeer je gedachten even te verzetten als het lukt. ( Ik weet hoe lastig dit is hoor! )
Gast- Gast
@ Didi: Ik zou gewoon testen als ik jou was. Normaal gesproken zou je toch wel haast ongesteld moeten worden lijkt me. Doe je ook ovulatietesten of weet je op een andere manier wanneer je eisprong is geweest? Want dan kun je wel nagaan wanneer je ongeveer ongesteld zou moeten worden. Hopelijk ben je zwanger! Maar nogmaals, ik zou testen want anders maak je je alleen maar onnodig druk denk ik. Als je dan toch negatief test en later ongesteld wordt, is het balen natuurlijk maar dan weet je iig waar je aan toe bent. Die onzekerheid is zo vervelend!
Ik gebruik trouwens ook Clomid, nu 2e ronde. Eerste ronde had ik 50 mg, dat sloeg niet aan. Nu 100 mg en dat slaat wel goed aan, zit nu rond (vlak voor) mijn eisprong dus vind het erg spannend allemaal.
Ik gebruik trouwens ook Clomid, nu 2e ronde. Eerste ronde had ik 50 mg, dat sloeg niet aan. Nu 100 mg en dat slaat wel goed aan, zit nu rond (vlak voor) mijn eisprong dus vind het erg spannend allemaal.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
@ Lookie
ik weet idd dat ik mn eisprong hebt gehad omdat ik naar de gyn geweest ben op dag 16, toen zat er een groot ei en moest ik van hem de 2 dagen erna sex hebben. Op dag 19 ben ik weer geweest en toen was het eitje weg, dus kon ik ervan uit gaan dat ik mijn eisprong heb gehad. Dit is ook bevestigd door het bloedprikken.
De vorige keren met clomid werd ik wel echt op tijd ongesteld. Ik wilde afgelopen nacht nog even afwachten, maar ik zit nu weer op mijn werk en nog steeds niks te bekennen...
Ik heb nu wel een beetje hoop, ik of eigenlijk wij, zijn al 2 jaar bezig..
Voor jou ook spannend dus! Wel fijn dat het nu aanslaat.
@ tealeaf
jij hebt ook al een hele rit achter de rit wat betreft zwanger worden. Mag ik vragen waar je nu mee bezig bent?
ik weet idd dat ik mn eisprong hebt gehad omdat ik naar de gyn geweest ben op dag 16, toen zat er een groot ei en moest ik van hem de 2 dagen erna sex hebben. Op dag 19 ben ik weer geweest en toen was het eitje weg, dus kon ik ervan uit gaan dat ik mijn eisprong heb gehad. Dit is ook bevestigd door het bloedprikken.
De vorige keren met clomid werd ik wel echt op tijd ongesteld. Ik wilde afgelopen nacht nog even afwachten, maar ik zit nu weer op mijn werk en nog steeds niks te bekennen...
Ik heb nu wel een beetje hoop, ik of eigenlijk wij, zijn al 2 jaar bezig..
Voor jou ook spannend dus! Wel fijn dat het nu aanslaat.
@ tealeaf
jij hebt ook al een hele rit achter de rit wat betreft zwanger worden. Mag ik vragen waar je nu mee bezig bent?
Didi- Prater
Spannend didi, bij mij was ronde 4 met clomid de maand dat ik zwanger raakte!
Je kunt iig al testen, maar dat zeiden ze hier boven ook al spannend hoor, ik ben benieuwd!
Ik heb dus 4 maanden clomid geslikt, zonder echo's, gewoon puur geluk. Helaas een MA gehad, maar we gaan over een paar maanden weer beginnen met clomid.
zie er best tegenop want heb alle bijwerkingen wel gehad Maar goed dat had ik er wel voor over! Straks weer... Didi: heb jij veel last van bijwerkingen?
Je kunt iig al testen, maar dat zeiden ze hier boven ook al spannend hoor, ik ben benieuwd!
Ik heb dus 4 maanden clomid geslikt, zonder echo's, gewoon puur geluk. Helaas een MA gehad, maar we gaan over een paar maanden weer beginnen met clomid.
zie er best tegenop want heb alle bijwerkingen wel gehad Maar goed dat had ik er wel voor over! Straks weer... Didi: heb jij veel last van bijwerkingen?
SarahKey schreef:Spannend didi, bij mij was ronde 4 met clomid de maand dat ik zwanger raakte!
Ja vind het ook spannend, ben er helemaal zenuwachtig van en kon bijna niet slapen vannacht .
Wat rot voor je, die miskraam. Ik hoop dat het straks weer snel raak voor je is.
Zijn jullie al lang bezig?
Ik heb nooit geen bijwerkingen gehad, echt nergens last van, dat verbaasde de gyn ook al.
Ik moet zeggen dat ik 1 bijwerking heb, en dat is dat is een beetje een snor heb gekregen haha. Hele lichte blonde haartjes maar goed als dat het ergste is
Wat waren de bijwerkingen die jij had?
Didi- Prater
@ Didi: Jullie zijn dus ook al best lang bezig! Balen dan he dat het niet opschiet. Wel fijn dat je weet wanneer je je eisprong hebt gehad, dan kun je in ieder geval gaan rekenen. Wanneer wil je gaan testen, mocht je met een paar dagen nog niet ongesteld zijn? Ik vind het wel heel spannend voor je!
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
En al getest?
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Nou ik was heel hoopvol eigenlijk, maar ik ben een uur geleden ongesteld geworden..
Ben er ook wel even klaar mee op dit moment..
In ieder geval bedankt voor alle reacties!
Ben er ook wel even klaar mee op dit moment..
In ieder geval bedankt voor alle reacties!
Didi- Prater
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Thanks Pitbullgup, blegh ik zit ook nog op m'n werk en kan ook helemaal niet aardig doen.
Stom van me, maar ik heb even geen zin.
Stom van me, maar ik heb even geen zin.
Didi- Prater
Balen Didi, . Het is ook heel normaal dat je er even zo doorheen zit dat je het niet meer kunt opbrengen om sociaal te doen. Laat maar gewoon even toe en dan kun je daarna met frisse moed verder (ik merk altijd dat dat het beste helpt bij mij tenminste).
Gast- Gast
didi, wat jammer dat je ongesteld bent geworden. Ik had goede hoop voor je!
En je hoeft niet altijd vrolijk te doen tegen anderen. Soms heb je het even gehad en dan kun je net zo goed toegeven aan je bui. Als je alles opkropt komt het een keer goed uit.
Even antwoorden op je vragen. Ik had de eerste ronde last van saggerijnig zijn, emotionele buien. Tweede , derde en vierde ronde alleen wat misselijk.
Wij zijn 'bezig' vanaf juli 2007. Dus we tellen nu in jaren ipv maanden
Heel veel succes in de volgende ronde!
En je hoeft niet altijd vrolijk te doen tegen anderen. Soms heb je het even gehad en dan kun je net zo goed toegeven aan je bui. Als je alles opkropt komt het een keer goed uit.
Even antwoorden op je vragen. Ik had de eerste ronde last van saggerijnig zijn, emotionele buien. Tweede , derde en vierde ronde alleen wat misselijk.
Wij zijn 'bezig' vanaf juli 2007. Dus we tellen nu in jaren ipv maanden
Heel veel succes in de volgende ronde!
Soortgelijke onderwerpen
» Lange cyclus tijdens gebruik Clomid
» Samen testen of alleen testen?
» IUI en clomid.
» Bah die clomid.....
» Clomid
» Samen testen of alleen testen?
» IUI en clomid.
» Bah die clomid.....
» Clomid