Clomid
+7
SarahKey
Clapperdie
_Lana_
Didi
Thunder
Annie24
Muppetje
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Clomid
Neem je dat het beste in de ochtend of avond? En hebben jullie verder nog dingen waar ik op moet letten?
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Clomid
Ik nam het 's avonds in, maar wel rond hetzelfde tijdstip (bv 20 uur ofzo)
Er zijn ook meiden die het 's morgens innemen...
Er zijn ook meiden die het 's morgens innemen...
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Ik nam het idd altijd 's ochtends.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Het maakt dus niet gek veel uit?
Muppetje- Ratel
Ik nam het 's avonds voor het slapen in. Volgens mijn gynaecoloog was dit het beste
omdat je er dan het minste last van schijnt te hebben.
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
Het maakt niet uit hoe laat je het inneemt, als je het maar wel inneemt om dezelfde tijd.
Veel succes ermee!
Veel succes ermee!
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
volgens mij maakt het niet uit.
Toen ik 150 mg moest gaan slikken heb ik dit 3x per dag gedaan ipv alle 3 tegelijk. Hier werd mn cyclus een week korter door!
Maar ik denk dat jij nu op 50 mg zit?
Toen ik 150 mg moest gaan slikken heb ik dit 3x per dag gedaan ipv alle 3 tegelijk. Hier werd mn cyclus een week korter door!
Maar ik denk dat jij nu op 50 mg zit?
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Ik ga beginnen met 50mg ja
Muppetje- Ratel
Didi schreef:Ik nam het 's avonds voor het slapen in. Volgens mijn gynaecoloog was dit het beste
Daarom slikte ik ook 's avonds clomid, maar kreeg sowieso nog wel bijwerken.
Heel veel succes TO! Ik heb dan alleen 50 mg geslikt, maar het was hier wel een wondermiddel. Ik hoop dat het net zo goed werkt als bij ons
SarahKey schreef:Didi schreef:Ik nam het 's avonds voor het slapen in. Volgens mijn gynaecoloog was dit het beste
Heel veel succes TO! Ik heb dan alleen 50 mg geslikt, maar het was hier wel een wondermiddel. Ik hoop dat het net zo goed werkt als bij ons
Dank je! Dat hopen wij natuurlijk ook
Muppetje- Ratel
Ik nam ze ook bij het avondeten, weet alleen niet meer zo goed of het er voor of erna was. Toen ik aan 100 en 150mg zat nam ik trouwens gewoon alle pilletjes tegelijk en niet verspreid over de dag. Volgens mij maakt het niet uit of je het 's ochtends of 's avonds doet, zolang je het maar steeds op hetzelfde moment doet.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
SarahKey schreef:Didi schreef:Ik nam het 's avonds voor het slapen in. Volgens mijn gynaecoloog was dit het beste
Wat voor bijwerkingen had je last van dan? Ik heb gelukkig nooit ergens last van gehad, heb ook alleen 50 mg geslikt.
Volgens mijn gyn had ik erg veel mazzel want volgens hem waren er weinig mensen zonder bijwerkingen.
Succes TO! Voor mij was ook 50 mg voldoende ! ( 4e ronde )
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
Ik nam het ' s ochtends in, samen met het foliumzuurpilletje:)
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
didi: grappig raakte de eerste keer ook met de vierde ronde zwanger, en deze keer de eerste.
Had de vorige keer de eerste twee ronden vreselijke last van stemmingswisselingen, heb wat afgejankt en ik was vreselijk saggerijnig. Moment later zat ik weer te lachen, heel stom. Voelde toen ook twee keer mijn eisprong. De andere twee ronden was ik alleen erg misselijk en voelde toen allebei de keren geen eisprong.
Deze keer had ik nergens last van, vroeg me zelfs af of het wel gewerkt had Zag alleen met de temperatuur een eisprong maar had lichamelijk nergens last van. Naja resultaat zag ik paar weken later op de echo
Mijn man noemde me een tijd lang Hormonster
Had de vorige keer de eerste twee ronden vreselijke last van stemmingswisselingen, heb wat afgejankt en ik was vreselijk saggerijnig. Moment later zat ik weer te lachen, heel stom. Voelde toen ook twee keer mijn eisprong. De andere twee ronden was ik alleen erg misselijk en voelde toen allebei de keren geen eisprong.
Deze keer had ik nergens last van, vroeg me zelfs af of het wel gewerkt had Zag alleen met de temperatuur een eisprong maar had lichamelijk nergens last van. Naja resultaat zag ik paar weken later op de echo
Mijn man noemde me een tijd lang Hormonster
Ik nam de pillen ook gewoon 's ochtends in. Had gehoord dat je last kan krijgen van slapeloosheid als je de pillen 's avonds inneemt. Maar misschien verschilt dat per persoon.
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Slapeloosheid heb ik niet gehad, ik had alleen last van überbitch neigingen tijdens het clomid gebruik. Altijd leuk die hormonen.
Gast- Gast
Ik had heel erg last van opvliegers! Hoe hoger de dosis hoe langer dit aanhield. En ik was echt een kreng af en toe tegen mijn vriend.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Vallen de bijwerkingen met 50 mg een beetje mee??
Muppetje- Ratel
Ik neem ze s'ochtends in.
Ik zit nu in de 5e ronde met clomid.
Ik heb wel wat last van stemmingswisselingen gehad. Nu ik het langer slik merk ik ook dat mijn lichaam heftiger reageert. Dit klopt ook wel zeiden ze in het ziekenhuis. De laatste keer was ik er ook sterk van overtuigd dat ik zwanger was, zoveel aanwijzingen en ik voelde me ook zo, dit is ook wel een bijwerking van de clomid zeiden ze mij. Dit onthoud ik dus maar goed voor deze en komende rondes.
Ik heb ook al een paar dagen voor mijn eisprong een heel erg opgeblazen gevoel en steken, dit houd zo'n 3 dagen aan. Na m'n eisprong is het over.
Dit had ik toen ik de vorige keer zwanger probeerde te raken niet met het gebruik van clomid.
Ik zit nu in de 5e ronde met clomid.
Ik heb wel wat last van stemmingswisselingen gehad. Nu ik het langer slik merk ik ook dat mijn lichaam heftiger reageert. Dit klopt ook wel zeiden ze in het ziekenhuis. De laatste keer was ik er ook sterk van overtuigd dat ik zwanger was, zoveel aanwijzingen en ik voelde me ook zo, dit is ook wel een bijwerking van de clomid zeiden ze mij. Dit onthoud ik dus maar goed voor deze en komende rondes.
Ik heb ook al een paar dagen voor mijn eisprong een heel erg opgeblazen gevoel en steken, dit houd zo'n 3 dagen aan. Na m'n eisprong is het over.
Dit had ik toen ik de vorige keer zwanger probeerde te raken niet met het gebruik van clomid.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
@muppetje: Ik heb 50mg clomid gebruikt en had bijna geen bijwerkingen.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Bedankt allemaal, ik ga het wel zien. Vooralsnog ben ik nog steeds niet ongesteld, gaat lekker....
Muppetje- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Bah die clomid.....
» IUI en clomid.
» Clomid in nemen
» Clomid en bijwerkingen
» Advies gevraagd (Clomid)
» IUI en clomid.
» Clomid in nemen