Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Samen testen of alleen testen?

+44
SarahKey
Roos
Pandora
sabje
Sophiee
Thunder
mzcharlotte
nillis
Muis
maiadebij
hellowkitty
CCC
Filoria
Didi
Fiwen
yes1984
sanne-84
Tiara
L!ND@
kwak
Linda
Flip Fluitketel
peach
Printje
loesje
Darius
Amber-
Happydobby
Puggle
Ayla
Snoes
Parisienne
Novalee
Lejow
Slakje
LDJ
mickey
Tania
Liadan
Muppetje
Susan
Wennes
Ugly Betty
Annemie
48 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Samen testen of alleen testen? Empty Samen testen of alleen testen?

Bericht  Annemie vr 18 mei 2012 - 7:12

Hebben jullie de zwangerschapstest alleen of samen met je vriend/man gedaan? Als je het alleen hebt gedaan en de test bleek positief, heb je toen je vriend/man verrast of het hem gewoon verteld of hem misschien wel opgebeld?
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samen testen of alleen testen? Empty Re: Samen testen of alleen testen?

Bericht  Gast vr 18 mei 2012 - 7:14

.


Laatst aangepast door Arden op wo 27 jun 2012 - 21:58; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Samen testen of alleen testen? Empty Re: Samen testen of alleen testen?

Bericht  Ugly Betty vr 18 mei 2012 - 7:14

Wij hebben samen de test gedaan. Het lijkt mij heel raar om je man te bellen en te vertellen dat de test positief was en mijn man houdt niet van verrassingen e.d. dus dat had hij niet leuk gevonden.

*Kan je binnenkort testen?*
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samen testen of alleen testen? Empty Re: Samen testen of alleen testen?

Bericht  Wennes vr 18 mei 2012 - 7:14

Bij B hebben we hem samen gedaan.
Nu waren we allebei thuis, maar heb ik hem beneden op het toilet gedaan omdat ik niet kon geloven dat hij positief zou kunnen zijn. Daarna gelijk naar boven gelopen naar mijn man en zoon.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samen testen of alleen testen? Empty Re: Samen testen of alleen testen?

Bericht  Susan vr 18 mei 2012 - 7:15

Alleen op de wc. Hij was er wel altijd gewoon, maar we hebben niet met z'n tweeën naar de test zitten kijken of zo, ik heb de test gewoon laten zien toen de uitslag er was.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samen testen of alleen testen? Empty Re: Samen testen of alleen testen?

Bericht  Muppetje vr 18 mei 2012 - 7:15

Samen.

Tenminste, mijn man was beneden aan het koken, ik heb boven de test gedaan toen ik twee dagen voor mijn nod uit werk kwam, ik moest gewoon testen.

Toen ik huilend naar beneden kwam hollen wist ie genoeg... smile

Toen Amber een WA gestuurd, die geloofde niet dat het een zwangerschapstest was... Wink


Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samen testen of alleen testen? Empty Re: Samen testen of alleen testen?

Bericht  Liadan vr 18 mei 2012 - 7:15

Bij de eerste hadden we afgesproken dat ik de volgende ochtend een test zou doen, ik was heel vroeg al klaarwakker en mijn vriend lag nog te slapen. Ik heb toen de test gedaan en hem wakker gemaakt.
Bij de tweede wist ik gewoon zeker dat ik zwanger was, ik heb toen boven een test gedaan en 'm mee naar beneden genomen om het resultaat aan mijn vriend te laten zien.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samen testen of alleen testen? Empty Re: Samen testen of alleen testen?

Bericht  Tania vr 18 mei 2012 - 7:16

Beide keren heb ik de test 'smorgens vroeg op de wc gedaan terwijl mijn man nog in bed lag. Daarna natuurlijk meteen naar boven gerend om het hem te vertellen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samen testen of alleen testen? Empty Re: Samen testen of alleen testen?

Bericht  Gast vr 18 mei 2012 - 7:16

Wij hebben het samen gedaan, nouja, altans ik plaste int potje, druppels erop en hij mocht het aflezen Samen testen of alleen testen? 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Samen testen of alleen testen? Empty Re: Samen testen of alleen testen?

Bericht  Annemie vr 18 mei 2012 - 7:17

@ugly, uhm nog geen idee.. Laughing

Het leek me leuk als het eenmaal zover is, om mijn vriend dan te verassen, bijvoorbeeld een shirtje kopen voor mijn zoontje met een leuke tekst of iets dergelijks.. ik heb mijn vriend al gevraagd dat als het eenmaal een keer zover is of hij het erg vind als ik hem verras of dat hij het graag samen wilde doen, maar dat maakte hem niet uit.

Bij de eerste hebben we trouwens wel samen getest.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samen testen of alleen testen? Empty Re: Samen testen of alleen testen?

Bericht  mickey vr 18 mei 2012 - 7:18

Ik had 's ochtends getest toen mijn vriend al naar het werk was, omdat ik naar de huisarts moest. Wilde een zwangerschap uitsluiten Wink
Ik had een paar dagen eerder een knobbeltje in mijn borst ontdekt, en ging daarvoor naar de dokter. Mijn vriend was heel benieuwd hoe het bij de dokter was, dus hij belde me op. Toen ik vertelde dat de dokter me voor de zekerheid doorstuurde voor een echo, maar dat het waarschijnlijk kwam, doordat de test die ochtend positief was, bleef het ff stil aan de andere kant, hahaha. Toen vroeg hij, met trillende stem wat dat dan inhield. Toen ik hem vertelde dat hij eind november papa zou worden, heeft hij wel 4x "echt waar?" gezegd. Het was zeer gewenst, dus het zal geen enorme schok zijn geweest.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samen testen of alleen testen? Empty Re: Samen testen of alleen testen?

Bericht  LDJ vr 18 mei 2012 - 7:21

Wij hebben de test samen gedaan.
Nou ja samen, ik heb hem in de keuken gedaan en mijn vriend was op de laptop bezig in de kamer.
Ik had nooit verwacht dat er meteen een vette + tevoorschijn zou komen en mijn vriend ook niet.
Hij geloofde mij dan ook eerst niet Samen testen of alleen testen? 394967 .
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Samen testen of alleen testen? Empty Re: Samen testen of alleen testen?

Bericht  Slakje vr 18 mei 2012 - 7:22

Samen, en we hebben het ook meteen aan mijn schoonmoeder vertelt.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Samen testen of alleen testen? Empty Re: Samen testen of alleen testen?

Bericht  Susan vr 18 mei 2012 - 7:24

Bij samen testen zie ik ook voor je dat je met z'n tweeën op de bank zit en ieder een uiteinde van de test vasthoudt. Dion is daar niet echt het type voor.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samen testen of alleen testen? Empty Re: Samen testen of alleen testen?

Bericht  Lejow vr 18 mei 2012 - 7:24

Alleen, omdat ik gedroomd had dat ik positief testte en toen ik wakker werd het net was of een stem tegen me riep dat ik echt moest gaan testen.
Mijn vriend lag nog te slapen.
Toen er een streepje kwam heb ik eerst tig vriendinnen gewhatsappt Embarassed of zij de streep ook zagen (en die zagen ze niet want kreeg de foto niet scherp). En toen mijn vriend wakker gemaakt, die vond de streep niet overtuigend genoeg haha. Dus nog een CB test gehaald en die samen gedaan...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Samen testen of alleen testen? Empty Re: Samen testen of alleen testen?

Bericht  Novalee vr 18 mei 2012 - 7:29

Wij hebben samen getest. Ik was die maand niet in behandeling bij het ziekenhuis en had geen idee of ik überhaupt een eisprong had gehad. Maar normaal gesproken zou ik die dag al overtijd zijn dus hadden we afgesproken dat ik zou testen. 's Ochtends was ik al vroeg wakker maar m'n vriend lag nog te slapen en ik moest van hem wachten. Maar toen lukte slapen bij hem ook niet meer dus ben ik de test in de badkamer gaan doen. We hebben samen in bed de minuten gewacht en toen ben ik naar de badkamer gelopen om het resultaat af te wachten. Toen ik de tweede streep zag riep ik keihard "jaaa!"en kwam huilend weer de slaapkamer in. Niet lang daarna een mms naar Annie24 gestuurd met een foto van de test maar die is volgens mij nooit aangekomen, ik kreeg later een smsje van haar toen ze het plusje van de positieve test op mijn temperatuurkaartje zag op Fertility Friend.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samen testen of alleen testen? Empty Re: Samen testen of alleen testen?

Bericht  Parisienne vr 18 mei 2012 - 7:33

Ik heb alleen getest, maar dat was omdat wij niet bezig waren met kinderen. Ik was aan de pil, maar had een (angstig) vermoeden dat ik zwanger was. Test gedaan, deze bleek positief. Mijn vriend was werken, dus ik heb gewacht tot hij thuis was. Zo heb ik het al een beetje kunnen laten bezinken. Toen hij thuiskwam heb ik het gelijk verteld.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samen testen of alleen testen? Empty Re: Samen testen of alleen testen?

Bericht  Snoes vr 18 mei 2012 - 7:33

Ik heb alleen getest, maar meer omdat ik ervan overtuigd was dat die negatief zou zijn. Mijn vriend was nog aan het werken op dat moment.
Anders had ik wel getest als hij thuis was.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samen testen of alleen testen? Empty Re: Samen testen of alleen testen?

Bericht  Ayla vr 18 mei 2012 - 7:36

Susan schreef:Bij samen testen zie ik ook voor je dat je met z'n tweeën op de bank zit en ieder een uiteinde van de test vasthoudt. Dion is daar niet echt het type voor.

Hahaha vooral die laatste zin... Lekker nuchter :P

Hier ook "samen" ik deed de test, vriend zat op de bank in de woonkamer. Ik kreeg een positieve test, roep "ik ben zwanger!" hij geloofde het niet. Dus 2 dagen later een digitale test gedaan, toen stond hij er met zijn neus bovenop.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Samen testen of alleen testen? Empty Re: Samen testen of alleen testen?

Bericht  Puggle vr 18 mei 2012 - 7:38

Mijn man was beneden, ik geloof met het eten bezig. Ik heb de test boven in de badkamer gedaan en toen ben ik gelijk naar beneden gerent en de test gegeven!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Samen testen of alleen testen? Empty Re: Samen testen of alleen testen?

Bericht  Happydobby vr 18 mei 2012 - 7:40

Mijn vriend was al aan het werk toen ik teste, ik heb gewacht tot hij thuis was en hem verrast met de test en een speen Very Happy
Dat samen testen zoas susan beschrijft is niks voor mijn vriend.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samen testen of alleen testen? Empty Re: Samen testen of alleen testen?

Bericht  Amber- vr 18 mei 2012 - 7:45

Muppetje schreef:Samen.

Tenminste, mijn man was beneden aan het koken, ik heb boven de test gedaan toen ik twee dagen voor mijn nod uit werk kwam, ik moest gewoon testen.

Toen ik huilend naar beneden kwam hollen wist ie genoeg... smile

Toen Amber een WA gestuurd, die geloofde niet dat het een zwangerschapstest was... Wink


haha inderdaad muppet. Ik testte eigenlijk altijd als mijn man thuis was (dit was bij de twee miskramen). Bij deze zwangerschap had ik twee dagen voor nod heel sterk het gevoel dat ik moest testten. We hadden alleen afgesproken dat ik op nod 31dec zou testten, op nod. Ik had nog een ovulatietest liggen en dacht ach die kan ik wel doen haha. En knalpositief. Had weleen gehoord dat ze bij een zwangerschap ook positief kunnen worden. Toen had ik ook nog een dipstick liggen, die was alleen over datum, maar ook positie. Meteen muppet een WA gestuurd want werd er helemaal zenuwachtig van. Toen mijn man thuis kwam samen een kruidvattest gedaan. Moest toen alleen even wachten want had na die eerste 2 testten meteen mijn urine weg gegooid. Kruidvattest was knal positief!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samen testen of alleen testen? Empty Re: Samen testen of alleen testen?

Bericht  Darius vr 18 mei 2012 - 7:48

Bij L wist hij het wel, maar ik deed de test boven in de badkamer. Er kwam binnen een seconde een vette plus, dus toen ben ik naar mojn man gelopen die in de studeerkamer was met de mededeling: 'volgens mij ben ik zwanger'.

Bij P testte ik 2 dagen voor mijn nod positief. Ik had sterk het gevoel dat ik zwanger was. Zonder dat mijn man het wist heb ik boven een test gedaan. Toen er niet meteen een streepje verscheen, ben ik wat shagrijnig naar beneden gegaan naar de tuin. Ik bleef wat onrustig, dus ik ben weer naar boven gegaan om de test te bekijken, en daar stond een streepje op. Ik naar beneden, en mijn man was eerst wat boos, omdat hij dus de test samen had willen doen.

Bij deze baby had ik al twee weken een onbestemd gevoel, omdat ik wist dat we seks hadden gehad op de verkeerde dag. Op zaterdagmorgen kreeg ik eerst telefoon dat mijn opa overleden was. Die dag had ik telkens een wat vieze smaak in mijn mond, heel erg typerend. Die avond mojn man naar de jumbo gestuurd voor een test. Die was negatief. Maandag had ik stiekem nog een test gedaan en die was negatief. Vrijdags was ie dan eindelijk positief. Mijn man heeft em in een bekertje urine gehouden, dus hij zijn zin. Maar hij heeft niet gewacht op de uitslag. Ik wel, maar toen er een licht streepje kwam, wilde hij het nog niet geloven. Uiteindelijk was hij pas bij de eerste echo overtuigd.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Samen testen of alleen testen? Empty Re: Samen testen of alleen testen?

Bericht  loesje vr 18 mei 2012 - 7:48

ik heb alleen getest en volgens verrast en blij h gebeld.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Samen testen of alleen testen? Empty Re: Samen testen of alleen testen?

Bericht  Muppetje vr 18 mei 2012 - 7:49

amber22 schreef:
Muppetje schreef:Samen.

Tenminste, mijn man was beneden aan het koken, ik heb boven de test gedaan toen ik twee dagen voor mijn nod uit werk kwam, ik moest gewoon testen.

Toen ik huilend naar beneden kwam hollen wist ie genoeg... smile

Toen Amber een WA gestuurd, die geloofde niet dat het een zwangerschapstest was... Wink


haha inderdaad muppet. Ik testte eigenlijk altijd als mijn man thuis was (dit was bij de twee miskramen). Bij deze zwangerschap had ik twee dagen voor nod heel sterk het gevoel dat ik moest testten. We hadden alleen afgesproken dat ik op nod 31dec zou testten, op nod. Ik had nog een ovulatietest liggen en dacht ach die kan ik wel doen haha. En knalpositief. Had welee!n gehoord dat ze bij een zwangerschap ook positief kunnen worden. Toen had ik ook nog een dipstick liggen, die was alleen over datum, maar ook positie. Meteen muppet een WA gestuurd want werd er helemaal zenuwachtig van. Toen mijn man thuis kwam samen een kruidvattest gedaan. Moest toen alleen even wachten want had na die eerste 2 testten meteen mijn urine weg gegooid. Kruidvattest was knal positief!

Geweldig gesprek was dat, ik in Rome, gelukkig nog in het hotel, jij thuis in de stress. Ik overigens daarna helemaal hyper voor je, M. ook... Wink

Die dag hebben wij onze baby gemaakt...

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samen testen of alleen testen? Empty Re: Samen testen of alleen testen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum