Bah die clomid.....
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Bah die clomid.....
bezorgen mij van die verschrikkelijke stemmingswisselingen!!! Ik word er echt bloed chagerijnig van....
Opzich kan ik hier wel mee leven hoor, alleen ik vind het zo vervelend voor mijn dochtertje. Zij weet helemaal niet wat er aan de hand is en waarom mama zo snel boos word. Echt mijn hart breekt als ze dan vraagt: mama ben ik nog lief? Ben je niet boos meer? Hou je nog van me?
Ik voel me echt een slechte moeder op dat moment!
Wat moet ik hier nou mee?
Opzich kan ik hier wel mee leven hoor, alleen ik vind het zo vervelend voor mijn dochtertje. Zij weet helemaal niet wat er aan de hand is en waarom mama zo snel boos word. Echt mijn hart breekt als ze dan vraagt: mama ben ik nog lief? Ben je niet boos meer? Hou je nog van me?
Ik voel me echt een slechte moeder op dat moment!
Wat moet ik hier nou mee?
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Re: Bah die clomid.....
Ah dat is rot Aagje! Ik herken het deels ook wel, hoewel ik er meer somber van werd dan opvliegend.
Hopelijk is het hierna niet meer nodig omdat je zwanger bent!
Hopelijk is het hierna niet meer nodig omdat je zwanger bent!
mouette- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12
Ik heb heel veel last gehad van de clomid. Toen heb ik gonal-f gekregen, dit moet je spuiten ( in je buik ).
Dit beviel me echt veel beter.
Misschien kun je het aangeven in het ziekenhuis?
Dit beviel me echt veel beter.
Misschien kun je het aangeven in het ziekenhuis?
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Ik moet aan het einde van deze ronde contact opnemen met het ziekenhuis want dan heb ik geen clomid meer liggen en dan ga ik het aangeven inderdaad!
Ik wil iig geen clomid meer dan
Ik wil iig geen clomid meer dan
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
ja die bijwerkingen! Echt vreselijk. En sneu dat je meisje meer meekrijgt dan je zou willen.
Ik zie daar ook wel tegenop, ik krijg waarschijnlijk over een maand hormonen mee en nu loopt S ook rond...
En toen we voor S gingen (naja het kindje van de miskraam dan... bij S had ik 1 ronde nodig)had ik de eerste 2 ronden ook zo last van stemmingswisselingen
Ik hoop voor je dat de laatste ronde jullie geluksronde word!
Ik zie daar ook wel tegenop, ik krijg waarschijnlijk over een maand hormonen mee en nu loopt S ook rond...
En toen we voor S gingen (naja het kindje van de miskraam dan... bij S had ik 1 ronde nodig)had ik de eerste 2 ronden ook zo last van stemmingswisselingen
Ik hoop voor je dat de laatste ronde jullie geluksronde word!
Misschien kunnen jullie ook vragen om gonal-f?
Ik heb het ook helemaal vergoed gekregen.
Ik heb 10 behandelingen gehad, als ik elke keer clomid had gekregen, had ik het echt niet getrokken.
Ik heb het ook helemaal vergoed gekregen.
Ik heb 10 behandelingen gehad, als ik elke keer clomid had gekregen, had ik het echt niet getrokken.
_Lana_- Ratel
Oja en heel veel succes allebei!
_Lana_- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: