Goedemorgen zaterdag!
+19
Melis1985
Sterre
Reeza
Joli86
Pandora
Annemoontje
Kqip
Ibbeltje
GeKKiE
Burn
Gympie
Summerlovin
Suus
silly-one
Shopelle
slaatje
Middleme
Red Velvet
Lady4
23 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Goedemorgen zaterdag!
Ik ben net wakker met een beetje een houten hoofd: gisteren iets teveel wijntjes gedronken zo maar even in bad, de douche is nog steeds niet bruikbaar omdat 'ie opnieuw is betegeld. Dan boodschappen doen en vanmiddag langs bij mijn broer + vriendin. Daar eten we ook.
Fijne dag!
Fijne dag!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Jaaa, we krijgen mini charlie's! Whoehoee! Succes vandaag Charles!
Ik heb wel lekker geslapen. Ga zo lekker fruit halen op de markt en boodschappen doen. Lekker burgerlijk allemaal, maar goed. Vanmiddag ga ik cakejes bakken en een nieuwe toef uitproberen. Kijken of het smaakt, dan serveer ik ze op onze housewarming Verder moet ik eigenlijk nog schoonmaken vandaag..
Ik heb wel lekker geslapen. Ga zo lekker fruit halen op de markt en boodschappen doen. Lekker burgerlijk allemaal, maar goed. Vanmiddag ga ik cakejes bakken en een nieuwe toef uitproberen. Kijken of het smaakt, dan serveer ik ze op onze housewarming Verder moet ik eigenlijk nog schoonmaken vandaag..
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik heb wel lekker geslapen. Ben alleen nog steeds moe.
Ga vanavond naar de Hollandse avond op het Truckstar festival. Verder weinig plannen.
Fijne dag allemaal!
Ik heb wel lekker geslapen. Ben alleen nog steeds moe.
Ga vanavond naar de Hollandse avond op het Truckstar festival. Verder weinig plannen.
Fijne dag allemaal!
Melis1985- Fluisteraar
- Aantal berichten : 250
Punten : 254
Succes vandaag, Charlie!
Ik heb wel redelijk geslapen, kon alleen wat moeilijk in slaap komen maar heb daarna wel heerlijk geslapen, tot de kat me wakker kwam maken
Vanmiddag willen m'n vriend en ik naar een culinair event met allerlei hapjes en drankjes (uit alle hoeken van de wereld), topchefs, s.o.s barbecue, kookbattles, animatie, optredens etc. Het wordt voor het eerst hier in de stad gehouden dus ben benieuwd.
Verder niet echt plannen vandaag.
Fijne dag allemaal!
Ik heb wel redelijk geslapen, kon alleen wat moeilijk in slaap komen maar heb daarna wel heerlijk geslapen, tot de kat me wakker kwam maken
Vanmiddag willen m'n vriend en ik naar een culinair event met allerlei hapjes en drankjes (uit alle hoeken van de wereld), topchefs, s.o.s barbecue, kookbattles, animatie, optredens etc. Het wordt voor het eerst hier in de stad gehouden dus ben benieuwd.
Verder niet echt plannen vandaag.
Fijne dag allemaal!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Goedemorgen!
Charlie, succes!
Ik ga zo boodschappen doen. Daarna in huis opruimen. Aan het eind van de middag gaan we ons konijn bij opa en oma ophalen. Vanavond blijven we thuis. Eigenlijk heb ik vandaag gewoon een keer een lekker dagje thuis.
Een fijne dag!
Charlie, succes!
Ik ga zo boodschappen doen. Daarna in huis opruimen. Aan het eind van de middag gaan we ons konijn bij opa en oma ophalen. Vanavond blijven we thuis. Eigenlijk heb ik vandaag gewoon een keer een lekker dagje thuis.
Een fijne dag!
Gast- Gast
Succes vandaag Charlie!
Ik lig nog in bed naast mijn vriend en kwam er net achter dat mijn was sinds donderdagmiddag nog in de wasmachine ligt.
En ik heb helaas niet eerder de tijd dan vanavond om het eruit te halen of opnieuw te doen. Het is witte was, gelukkig niet veel. Maar mijn werkbroek voor morgen zit er ook in. Baal dus wel ervan. Hoop dat het niet erg zal stinken..
Fijne dag allemaal!
Ik lig nog in bed naast mijn vriend en kwam er net achter dat mijn was sinds donderdagmiddag nog in de wasmachine ligt.
En ik heb helaas niet eerder de tijd dan vanavond om het eruit te halen of opnieuw te doen. Het is witte was, gelukkig niet veel. Maar mijn werkbroek voor morgen zit er ook in. Baal dus wel ervan. Hoop dat het niet erg zal stinken..
Fijne dag allemaal!
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen!
Succes vandaag Charlie!
Sweety, ik wist niet dat je een vriend had, wat leuk voor je!
Ik ga zo richting een vriendin toe en dan gaan we de stad in. Voor vanavond heb ik nog niet echt plannen.
Fijne dag allemaal!
Succes vandaag Charlie!
Sweety, ik wist niet dat je een vriend had, wat leuk voor je!
Ik ga zo richting een vriendin toe en dan gaan we de stad in. Voor vanavond heb ik nog niet echt plannen.
Fijne dag allemaal!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Dank je wel Esperanza! Het is nog maar kort hoor, morgen zijn we 2 weken samen. We kennen elkaar sinds april en hebben vanaf toen heel veel contact gehad. Omdat ik het gewoon rustig aan wilde doen hebben we dat ook gedaan. En toen we op visite gingen bij zijn moeder vroeg ze of ik nou een of de vriendin was. Toen moest hij blozen en vroeg voorzichtig: de vriendin? Vond het lief hoe hij reageerde en zei toen op de vrienden.
En sindsdien zijn we een setje.
Sweety- Ratel
Sweety schreef:Dank je wel Esperanza! Het is nog maar kort hoor, morgen zijn we 2 weken samen. We kennen elkaar sinds april en hebben vanaf toen heel veel contact gehad. Omdat ik het gewoon rustig aan wilde doen hebben we dat ook gedaan. En toen we op visite gingen bij zijn moeder vroeg ze of ik nou een of de vriendin was. Toen moest hij blozen en vroeg voorzichtig: de vriendin? Vond het lief hoe hij reageerde en zei toen op de vrienden.
Wat leuk Sweety, geniet ervan! Hoe gaat het verder met je, wat werk betreft enzo?
Charlie, succes vandaag!
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Ah wat lief die reactie van je vriend op z'n moeder, Sweety Leuk dat jullie nu een setje zijn! Heel veel geluk samen
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Dank je wel, jij ook Raindrop! Het gaat verder eigenlijk wel goed met me. Heb en aantal gesprekken gehad met een psycholoog en ik merk voor mezelf dat ik dingen meer en wat sneller kan loslaten. Ik ben blij met hoe het nu gaat en dat vind ik het belangrijkste. De rest komt allemaal wel. Heb wel werk nu, ik werk in de zorg met bejaarden en dat bevalt me eigenlijk ook wel goed. Al met al, gaat wel goed met meslaatje schreef:
Wat leuk Sweety, geniet ervan! Hoe gaat het verder met je, wat werk betreft enzo?
Charlie, succes vandaag!
Sweety- Ratel
Sweety schreef:Dank je wel, jij ook Raindrop! Het gaat verder eigenlijk wel goed met me. Heb en aantal gesprekken gehad met een psycholoog en ik merk voor mezelf dat ik dingen meer en wat sneller kan loslaten. Ik ben blij met hoe het nu gaat en dat vind ik het belangrijkste. De rest komt allemaal wel. Heb wel werk nu, ik werk in de zorg met bejaarden en dat bevalt me eigenlijk ook wel goed. Al met al, gaat wel goed met meslaatje schreef:
Charlie, succes vandaag!
Ben blij dat het goed gaat met je, ik hoor niet zoveel meer van je nu je een vriend hebt . Vind het echt super leuk voor je!
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Haha nee dat is niet vanwege mijn vriend, maar ook vanwege werk en nog wat andere dingen. Maar ik heb je nog een sms gestuurd. De
Foto van de ketting, niet gekregen?
Foto van de ketting, niet gekregen?
Sweety- Ratel
Fijn om te lezen Sweety, dat alles nu een beetje op z'n plek valt.
Hoe heb je je vriend leren kennen?
Hoe heb je je vriend leren kennen?
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Wat leuk Sweety, dat heb ik ook helemaal gemist.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen Zaterdag!
» Goedemorgen Zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen Zaterdag!