Zitten hier meiden die..
+45
Phileine
studiebol
Pien
Merai
Inge
Thunder
Coccinelle
Zininzon
Lynn_
blauwwitrood
Ezzer
Liadan
Roze Roos
LoveMusic
Catwoman79
pantuf
Arwyn
Sugarfall
pitbullgup
Rumble
Caresses
Muppetje
Mamsie
Guus
smooch
Flip Fluitketel
Monnie
Limburg85
chocolate
minoessepoes
Didi
Tiara
Bubbelicious
Bruintje Beer
Rouge
Chelle
Lady4
PapillonRose
Susan
Floor
Tania
Océane
Flemy
Fiebje
Highway
49 plaatsers
Pagina 2 van 6
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Zitten hier meiden die..
Ik heb er zelf ook meerdere gedaan hoor, daar niet van, maar ik vind wel vaak dat iedereen elkaar hier zo zit op te fokken met verhalen over slechte ervaringen met zwangerschapstesten, het feit blijft staan dat de kans op een vals-positieve test heel erg klein is (op enkele heel slechte testen na dan).
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Wat spannend CKC, zeker na wat jullie net hebben meegemaakt. Maar het lijkt mij toch dat je niet positief test als je niet zwanger bent, ook al duurde de uitslag wat lang. Ik hoop het van harte voor je!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Susan schreef:Ik heb er zelf ook meerdere gedaan hoor, daar niet van, maar ik vind wel vaak dat iedereen elkaar hier zo zit op te fokken met verhalen over slechte ervaringen met zwangerschapstesten, het feit blijft staan dat de kans op een vals-positieve test heel erg klein is (op enkele heel slechte testen na dan).
Ja maar liegen al die mensen dan? Als je een test hebt gehad met een streepje terwijl je toch niet zwanger bent mag je dat toch best zeggen?
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Lady4 schreef:Wat spannend CKC, zeker na wat jullie net hebben meegemaakt. Maar het lijkt mij toch dat je niet positief test als je niet zwanger bent, ook al duurde de uitslag wat lang. Ik hoop het van harte voor je!
Maar toch staat er heel duidelijk in de bijsluiter van de test dat je hem tussen zoveel en zoveel minuten moet aflezen, en dat er daarna een valse uitslag afgelezen kán worden. Dat zal er toch niet in staan omdat de test dan evengoed juist is?
Gast- Gast
Tania schreef:
Ja maar liegen al die mensen dan? Als je een test hebt gehad met een streepje terwijl je toch niet zwanger bent mag je dat toch best zeggen?
Nee, maar moet je dan altijd meteen iemand anders die positief test met dat merk per se 'waarschuwen' als je zelf een keer een vals-positieve test hebt gehad? De kans is en blijft heel klein, dus dat de positieve uitslag bij jou niet klopte wil echt niet zeggen dat het bij die ander ook niet klopt.
Susan- Lady Post-a-lot
Wat spannend allemaal meid!
Tja testen... Ik had er een haat/ liefde verhouding mee, zeker na 2 postieve testen, toen dagenlang negatieve of onduidelijke uitslagen en het resultaat ken je.
Gewoon (morgen) opnieuw testen tot je zekerheid heb zou ik zeggen. Ik bleef ook twijfelen tot ik de CB Zwanger 1-2 in mijn handen had!
Krampen kunnen er idd bij horen, al had ik meer steken als krampen in het begin, maar iedere zwangerschap en lichaam is anders.
Tja testen... Ik had er een haat/ liefde verhouding mee, zeker na 2 postieve testen, toen dagenlang negatieve of onduidelijke uitslagen en het resultaat ken je.
Gewoon (morgen) opnieuw testen tot je zekerheid heb zou ik zeggen. Ik bleef ook twijfelen tot ik de CB Zwanger 1-2 in mijn handen had!
Krampen kunnen er idd bij horen, al had ik meer steken als krampen in het begin, maar iedere zwangerschap en lichaam is anders.
Gast- Gast
Susan schreef:Tania schreef:
Nee, maar moet je dan altijd meteen iemand anders die positief test met dat merk per se 'waarschuwen' als je zelf een keer een vals-positieve test hebt gehad? De kans is en blijft heel klein, dus dat de positieve uitslag bij jou niet klopte wil echt niet zeggen dat het bij die ander ook niet klopt.
Nee dat is ook wel zo. Maar ik denk dat dat soort antwoorden vaak ook worden gegeven in de " is dit een streepje" of " is deze positief" topics. En als er dan naar ervaringen wordt gevraagd dan is het wel logisch dat mensen dat vertellen vind ik. Zomaar uit het niets zeggen dat de test wel is vals positief kan zijn als iemand helemaal blij is met een positieve test vind ik ook een beetje onzin inderdaad.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Tania schreef:
Nee dat is ook wel zo. Maar ik denk dat dat soort antwoorden vaak ook worden gegeven in de " is dit een streepje" of " is deze positief" topics. En als er dan naar ervaringen wordt gevraagd dan is het wel logisch dat mensen dat vertellen vind ik. Zomaar uit het niets zeggen dat de test wel is vals positief kan zijn als iemand helemaal blij is met een positieve test vind ik ook een beetje onzin inderdaad.
Dat is wel zo, het wordt vaak gezegd in 'is dit een streepje' topics, maar dan ligt het er nog maar aan hoe je het brengt, er wordt soms net gedaan of die testen meteen niet deugen en dat je pas mag geloven dat je zwanger bent als je met een ander merk hebt getest en dat vind ik dan te ver gaan. Dan kan je nooit meer op een test vertrouwen. Ik heb ook wel eens gelezen dat iemand met een digitale Clear Blue vals-positief had getest terwijl die juist bij twijfel altijd worden aangeraden.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Tania schreef:
Dat is wel zo, het wordt vaak gezegd in 'is dit een streepje' topics, maar dan ligt het er nog maar aan hoe je het brengt, er wordt soms net gedaan of die testen meteen niet deugen en dat je pas mag geloven dat je zwanger bent als je met een ander merk hebt getest en dat vind ik dan te ver gaan. Dan kan je nooit meer op een test vertrouwen. Ik heb ook wel eens gelezen dat iemand met een digitale Clear Blue vals-positief had getest terwijl die juist bij twijfel altijd worden aangeraden.
Vals-positief testen komt gewoon nauwelijks voor, de testen zijn allemaal meer dan 99% betrouwbaar. Veel testen kun je echter al voor de datum van de verwachte menstruatie gebruiken en dan is het risiso gewoon nog heel groot dat het mis gaat. Dan wil niet zeggen dat het vals-positief is, maar dat de zwangerschap in een heel vroeg stadium opgehouden is te bestaan.
Gast- Gast
Inderdaad en dan lijkt het alsof je gewoon ongesteld wordt en dus nooit zwanger bent geweest.Twellie schreef:
Vals-positief testen komt gewoon nauwelijks voor, de testen zijn allemaal meer dan 99% betrouwbaar. Veel testen kun je echter al voor de datum van de verwachte menstruatie gebruiken en dan is het risiso gewoon nog heel groot dat het mis gaat. Dan wil niet zeggen dat het vals-positief is, maar dat de zwangerschap in een heel vroeg stadium opgehouden is te bestaan.
Susan- Lady Post-a-lot
CKC schreef:Hi allemaal,
Na heeeeeeeeeeeel wat gestommel en gedoe heb ik uiteindelijk in december een miskraam gehad. Ik heb weken in onzekerheid gezeten en uiteindelijk toch een miskraam. Ben geen 1 moment blij geweest in die zwangerschap, wist gewoon dat het niet goed zat.. Bij de gyn te horen gekregen dat het geen kwaad kan om (als we willen) weer ervoor te gaan.. mijn man en ik hebben toen besloten, we doen het zonder anticonceptie en we zien 't wel.. alleen.. nou moest ik officieel gisteren ongesteld worden. Maar ben 't niet geworden.. en nu nog steeds niet.. mijn test vanmorgen was na 10 min positief maar clearblue zegt na 5 minuten moet je test positief uitslaan.. niet na 10..
Maar nu komt het weer.. heb weer enorme buikkrampen.. net als de vorige keer, maar ik wilde even kijken of hier meiden zijn die ondanks (precies menstruatieachtige trekkende pijn) toch een kindje op de wereld hebben gezet..
Wij waren heel lang bezig zwanger te raken. Nu waren we dus precies optijd met IUI en ik had een week voor mijn NOD enorme ongesteldheidskrampen. Ik natuurlijk hartstikke teleurgesteld en wilde het zelfs al opgeven... Totdat ik maar niet ongesteld werd...
Nu heb ik "nog" geen kind op de wereld gezet, maar ben wel inmiddels bijna 24 weken zwanger.
Gewoon over een paar dagen nog eens testen zou ik zeggen. Succes!
Chelle- Prater
- Aantal berichten : 783
Punten : 868
Ik heb ook twee keer gehad dat de teststreep na de 5 minuten verscheen...misschien ook wel 10 min. Ik was toen in 1 geval wel zwanger,maar had toen wel een paar dagen te vroeg getest. Paar dagen later kwam de streep heel snel. Het blijft dus spannend..en door je miskraam kan ik me voorstellen dat je de eerste periode van je (eerstvolgende) zwangerschap niet heel relaxed kan zijn. Ik heb zelf ook een miskraam gehad (wel iets anders dan 'gewone' miskraam) en het idee om weer zwanger te zijn of worden maakt mij ook angstig..en ik denk dat ik de eerste 12 weken steeds het gevoel zal hebben dat het mis gaat.
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Hi meiden,
Vanmorgen was ik te laat, dus heb over t staafje geplast en snel de test in mijn mans handen gedrukt: Kijk eens even hoeveel minuten 't duurt voordat het streepje komt!! en ben snel gaan douchen, 3 tellen later schrok ik me helemaal de pleuris omdat hij met zo'n kabaal de badkamer deur opentrok.. hij zei: kijkkkk steeeppp,kijk dan!! Haha..
Die was dus wel binnen de behoorde tijd.
Dus ik neem aan, dat het weer zover is..................
Vanmorgen was ik te laat, dus heb over t staafje geplast en snel de test in mijn mans handen gedrukt: Kijk eens even hoeveel minuten 't duurt voordat het streepje komt!! en ben snel gaan douchen, 3 tellen later schrok ik me helemaal de pleuris omdat hij met zo'n kabaal de badkamer deur opentrok.. hij zei: kijkkkk steeeppp,kijk dan!! Haha..
Die was dus wel binnen de behoorde tijd.
Dus ik neem aan, dat het weer zover is..................
Gast- Gast
Spannend zeg.
Die buikkrampen heb ik ook elke zwangerschap gehad. En er lopen nu ook 2 jongens rond en de 3e onderweg.
Lees net dat je weer een positieve test had. Gefeliciteerd, hoop voor je dat het dit keer goed gaat.
Die buikkrampen heb ik ook elke zwangerschap gehad. En er lopen nu ook 2 jongens rond en de 3e onderweg.
Lees net dat je weer een positieve test had. Gefeliciteerd, hoop voor je dat het dit keer goed gaat.
Gast- Gast
woezel schreef:Spannend zeg.
Dankje! Gek genoeg is de buikpijn een stuk minder dan gisteren.. ben dus benieuwd.
Gast- Gast
Ik heb 2 miskramen gehad. Maar kan me je gevoel enigzins begrijpen. Je gaat gewoon nu een onzeker periode in voor jezelf. Maar als je een echo hebt gezien waar een hartje klopt blijft die onzekerheid ook had ik. Als je het kind eenmaal voelt dan komt de werkelijkheid pas. Tenminste dit was bij mij. Ik had trouwens bij elke zwangerschap die ongikrampen
En ik had met een digitale test van Cleurbleu een negatieve test. Dus 'Niet zwanger'Maar ik was wel degelijk zwanger volgens andere testen en en de echo. Maar helaas toch misgegaan rond 15 weken.
Gefeliciteerd trouwens.!!
En ik had met een digitale test van Cleurbleu een negatieve test. Dus 'Niet zwanger'Maar ik was wel degelijk zwanger volgens andere testen en en de echo. Maar helaas toch misgegaan rond 15 weken.
Gefeliciteerd trouwens.!!
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Gefeliciteerd CKC Ik duim voor je dat het deze keer goed gaat!
Gast- Gast
Darcy schreef:Gefeliciteerd CKC Ik duim voor je dat het deze keer goed gaat!
Bedankt! Mijn gevoel is goed dit keer. Was helemaal blij.
Gast- Gast
Gefeliciteerd!!
( ik had ook buikkrampen in het begin, net alsof je ongesteld moest worden)
Ik hoop dat het deze keer dat het lekker 9 maanden blijft zitten
Gast- Gast
Snoepy87 schreef:Gefeliciteerd!!
Ja dit heb ik ook, en dan denk ik: zet het nou door of niet... frustrerend. Maar zolang in geen bloed zie, ga ik er vanuit dat het goed is
Gast- Gast
CKC schreef:Darcy schreef:Gefeliciteerd CKC Ik duim voor je dat het deze keer goed gaat!
Bedankt! Mijn gevoel is goed dit keer. Was helemaal blij.
Aaaah wat fijn!
Gast- Gast
Gefeliciteerd!!
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Zitten hier ook meiden in de IT?
» Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...
» Zijn hier ook meiden....
» Hier meer meiden met rugklachten?
» Zijn hier meiden in een geboortecentrum bevallen?
» Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...
» Zijn hier ook meiden....
» Hier meer meiden met rugklachten?
» Zijn hier meiden in een geboortecentrum bevallen?
Pagina 2 van 6
Permissies van dit forum: