Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

soliciteren in bedrijfskleding onder werktijd?

+5
Ella
SoGood
Monte
TukTuk
bolus26
9 plaatsers

Ga naar beneden

soliciteren in bedrijfskleding onder werktijd? Empty soliciteren in bedrijfskleding onder werktijd?

Bericht  Gast do 26 jul 2012 - 4:50

Hoi hoi,

Ik heb gesoliciteerd binnen mijn bedrijf naar een andere functie.

Op de dag dat ik uitgenodigd ben moet ik gewoon werken. Op mijn huidige afdeling mag ik onder werktijd op gesprek gaan.

Is het voor de afdeling waar ik dan op gesprek ga stom om even tussendoor mijn werk te gaan in mijn gewone bedrijfskleding? (wit ziekenhuis pak) dat is dan de makkelijkste mogelijkheid voor mij.

groetjes Ise.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

soliciteren in bedrijfskleding onder werktijd? Empty Re: soliciteren in bedrijfskleding onder werktijd?

Bericht  bolus26 do 26 jul 2012 - 4:51

hmm lastig,als het voor een functie is waar dat uniform ook bij hoort zou je het kunnen doen
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

soliciteren in bedrijfskleding onder werktijd? Empty Re: soliciteren in bedrijfskleding onder werktijd?

Bericht  TukTuk do 26 jul 2012 - 4:53

Ik zou het niet doen persoonlijk, het komt een beetje gemakzuchtig over denk ik. Het is toch een kleine moeite je even om te kleden of niet?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 26 jul 2012 - 6:24

Ik zou het ook niet doen, ookal is het in dezelfde sector. Ik zou je netjes kleden, zodat je laat zien dat je er moeite voor hebt gedaan.

Gast
Gast

Bericht  Monte do 26 jul 2012 - 6:26

Ik zou dat absoluut niet doen, al is het binnen hetzelfde bedrijf. Ik neem aan dat die mensen jou niet kennen en dan moet je ook doen alsof ze niets van je huidige werk afweten, vind ik. Dus ik zou me gewoon even omkleden.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  SoGood do 26 jul 2012 - 6:37

Het zou niet eens in me opkomen. Ik zou denk ik toch ook wel raar opkijken als een sollicitant dat zou doen. Als of je even tussendoor een gaatje vrij hebt gemaakt over even te sollicteren. Ik vind het behoorlijk lui, ongepast en ongeinteresseerd overkomen eerlijk gezegd. Ik begrijp dat het makkelijk is maar het lijkt me een kleine moeite om even netjes jezelf om te kleden.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Ella do 26 jul 2012 - 7:38

ik zou het ook niet doen. gewoon even omkleden.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Lady4 do 26 jul 2012 - 7:48

Ik werk ook in het ziekenhuis en had ook een sollicitatie onder werktijd. Ik heb me toen wel omgekleed en ik zou je absoluut aanraden om dit ook te doen!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  loura vr 27 jul 2012 - 7:09

Even je sol. kleding meenemen en snel omkleden op de wc ofzo. Ik zou zeker niet in mijn huidige werkkleding op sol gesprek gaan.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  SleepingBeauty zo 29 jul 2012 - 2:35

IK zou me ook even omkleden. Minne moeite en komt wel netter en geintesseerder over.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Flippin' Bitch ma 30 jul 2012 - 5:04

Solliciteren in werkkleding zou ik nooit doen. Ik zou in ieder geval 's morgens zorgen dat haar en make up er verzorgd uitzien. De sollicitatiekleding zou ik dan meenemen naar mijn werk (wel even opletten dat je iets kiest zonder te veel kreukgevaar) en dan even omkleden op bijv. het toilet.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: