Bevalling filmen?
+23
Slakje
Mamsie
RYW
Wennes
Aggi
Dora
Theeleut
nisavi
Sophiee
Liadan
Floor
Susan
Tania
Novalee
Lousanne
Lonely Goatherd
_Lana_
Teddyaapje
PapillonRose
duckie
Puggle
Printje
Flower_L
27 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Bevalling filmen?
PC, wat een super leuk idee!!
Dochter heeft tot 9 maanden in een ander huis gewoond. Dat weet ze natuurlijk niet meer. Achteraf vind ik het wel jammer dat ik dat niet even gefilmd heb.
De bevalling heb ik niet laten filmen. Ook geen foto's. Alleen maar van het doorknippen van de navelstreng. Ik weet nog niet of ik dat de volgende keer anders zou doen.
Pappilonrose, ik vind het heel mooi om te lezen dat jouw broer dat gefilmd heeft, dan heb je wel echt een speciale band met elkaar.
Dochter heeft tot 9 maanden in een ander huis gewoond. Dat weet ze natuurlijk niet meer. Achteraf vind ik het wel jammer dat ik dat niet even gefilmd heb.
De bevalling heb ik niet laten filmen. Ook geen foto's. Alleen maar van het doorknippen van de navelstreng. Ik weet nog niet of ik dat de volgende keer anders zou doen.
Pappilonrose, ik vind het heel mooi om te lezen dat jouw broer dat gefilmd heeft, dan heb je wel echt een speciale band met elkaar.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Credits moeten naar mijn man, hij kwam er opeens mee. We hebben heel veel lol als we de filmpjes maken, dan laat ik zien wat hij heeft gekregen, en van wie. Of dan vertel ik wat ik die week per se moest eten..Hoe zijn kamertje er nu uitziet etc. Mijn man kan ook filmpjes editen dus het zal straks allemaal achterelkaar geplakt worden.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik kan me zo voorstellen dat het voor jullie zoontje super leuk is om later terug te zien!
Er zal vast en zeker een hoop humor in voor komen!
Er zal vast en zeker een hoop humor in voor komen!
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» De bevalling....
» Sex na de bevalling
» Wie bij de bevalling?
» De bevalling....
» In bad na bevalling
» Sex na de bevalling