Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bevalling filmen?

+23
Slakje
Mamsie
RYW
Wennes
Aggi
Dora
Theeleut
nisavi
Sophiee
Liadan
Floor
Susan
Tania
Novalee
Lousanne
Lonely Goatherd
_Lana_
Teddyaapje
PapillonRose
duckie
Puggle
Printje
Flower_L
27 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Bevalling filmen? Empty Bevalling filmen?

Bericht  Flower_L wo 25 jul 2012 - 21:03

Hebben jullie de bevalling gefilmd? En hoe dan, vanaf een stafief?

Van l hebben we losse beelden, maar niet in geheel.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bevalling filmen? Empty Re: Bevalling filmen?

Bericht  Printje wo 25 jul 2012 - 21:11

Nee en ik zou dat ook nooit willen eigenlijk. Hoef dat niet terug te zien.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Puggle wo 25 jul 2012 - 21:15

Nee dat wilde ik ook echt niet. Heb alleen foto's van ervoor en gelijk erna.

Het word wel veel gedaan. Mijn man werkt bij de m.ediamarkt en hij verkoopt super vaak videocameras aan mensen die hem willen voor de bevalling.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 21:18

Echt niet! Hooguit misschien een paar foto's..

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 21:21

ik ben nog aan het twijfelen of ik dat wil. Op zich wel, maar ik weet niet of ik de beelden goed terug zou kunnen zien. Ik wil wel heel graag zoveel mogelijk foto's van de hele bevalling, van de ontsluitingsfase tot het persen en van de geboorte tot het eerste bezoek.

Gast
Gast

Bericht  duckie wo 25 jul 2012 - 21:22

wij hebben het niet gefilmd... Moet er ook niet aan denken eigenlijk. De kraamhulp heeft wel wat fotos gemaakt met het idee dan heb je ze en dan kun je wel zien wat je er mee doet....
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  PapillonRose wo 25 jul 2012 - 21:25

Ik heb het wel laten filmen. Mijn broertje heeft het gefilmd. Moet zeggen dat hij best een goede cameraman bleek te zijn, het is niet zo dat je de hele tijd vol in mijn kruis kijkt ofzo Wink Hij heeft het mooi gefilmd. Heb het al een paar keer teruggekeken en ben erg blij dat het op film staat. Heel bijzonder om te hebben!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Printje wo 25 jul 2012 - 21:30

Foto's hoef ik er ook niet van te hebben, bij R had de vk foto's gemaakt van onderen zeg maar, gelukkig heeft manlief toen gezegd dat ik dat echt niet hoefde te hebben.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 21:55

Nee dat zou ik echt niet willen haha. Bij de ks hebben ze wel foto's gemaakt. Ik was knock out dus ik heb alles gemist. Dat ik daar foto's van heb vind ik dan toch wel weer fijn

Gast
Gast

Bericht  Teddyaapje wo 25 jul 2012 - 21:56

Ik ben heel blij met de foto's van de bevalling. Ik heb een hele mooie waar T. er half uit is. Van mijn onderkant is verder niks te zien. Ik wilde toen ook absoluut niet gefilmd worden maar acjteraf vind ik t toch wel jammer. Ik ben namelijk erg benieuw of t echt allemaal zo is gegaan zoals ik het heb beleefd en ook zou ik wel willen weten wat er zich allemaal heeft afgespeeld tijdens t uur dat ik verlamd was vanwege de verkeerd gezette ruggeprik. Bij een tweede denk ik dus wel dat ik gefilmd wil worden. Ook zou ik wel een spiegel willen waardoor ik t goed kan zien als de baby eruit komt.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  _Lana_ wo 25 jul 2012 - 22:03

Ik ben heeeeeeel erg blij met mijn film van de bevalling.
Ik dacht, als ik het niets vind, dan kijk ik 'm gewoon niet of je kunt 'm altijd wissen.

Bij ons waren er best veel mensen bij de bevalling en de verloskamer was niet zo groot. Er was ook een stagiair bij ( een jongen van een jaar of 21 ), die een snuffelstage deed.
Ze zeiden hem dat hij vooral niet in de weg moest gaan staan en zich er vooral niet mee moest bemoeien Laughing. Toen dacht ik: Mooi, dan kun jij alles even filmen.
Dus dat heeft hij gedaan.
Ik gaf hem zelfs instructies, van 'heb je dat er al op' en 'heb je het al vanaf die kant gefilmd'? Ja waar je al niet aan denkt Laughing , haha.
Op het laatst ging het mis bij mijn bevalling en toen was die jongen ook van slag, dus toen heeft hij de kastjes gefilmd en hoorde je alleen de geluiden.

Al met al ben ik dus ook heel blij dat ik die film heb en ik vind 'm heel bijzonder. Ik heb 'm vaak bekeken en het is ook erg goed voor de verwerking.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Lonely Goatherd wo 25 jul 2012 - 22:08

Nee en ook echt geen behoefte aan.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Bericht  Lousanne wo 25 jul 2012 - 22:09

PapillonRose schreef:Ik heb het wel laten filmen. Mijn broertje heeft het gefilmd. Moet zeggen dat hij best een goede cameraman bleek te zijn, het is niet zo dat je de hele tijd vol in mijn kruis kijkt ofzo Wink Hij heeft het mooi gefilmd. Heb het al een paar keer teruggekeken en ben erg blij dat het op film staat. Heel bijzonder om te hebben!

Holy crap had je je broer bij je bevalling?? Dat zou ik echt nooooit willen (oke, ik heb niet eens een broer, maar dan nog..) Het idee dat m'n broer recht in m'n punani kijkt lijkt me echt niet tof, ik zou ook echt nooooooit m'n vader/schoonvader en zelfs moeder/schoonmoeder erbij willen hebben.. On topic: ik zou m'n bevalling ook niet gefilmd willen hebben, dat hoef ik echt niet terug te zien..
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Bericht  Novalee wo 25 jul 2012 - 22:25

Ik heb niks op film en ook geen foto's van de bevalling zelf, pas vanaf dat ze op m'n buik werd gelegd. Wel hebben we er één van de placenta. Een film van het bevallen zelf hoef ik niet te hebben, ik wilde ook absoluut geen spiegel. Maar ik had wel graag even willen filmen tijdens de weeën (het begin dan Wink). Toen ik "ineens" toch naar het ziekenhuis moest hebben we daar niet meer aan gedacht.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  _Lana_ wo 25 jul 2012 - 22:50

Novalee schreef:Ik heb niks op film en ook geen foto's van de bevalling zelf, pas vanaf dat ze op m'n buik werd gelegd. Wel hebben we er één van de placenta. Een film van het bevallen zelf hoef ik niet te hebben, ik wilde ook absoluut geen spiegel. Maar ik had wel graag even willen filmen tijdens de weeën (het begin dan Wink). Toen ik "ineens" toch naar het ziekenhuis moest hebben we daar niet meer aan gedacht.

Tijdens de weeën hebben we niet echt gefilmd hoor trouwens.
Alleen de verpleegster heeft eventjes de weeën gefilmd. Leuk om later terug te kijken, zei ze, haha, nou enig Wink.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 23:00

Ik ben dan niet zwanger of heb geen kids maar ik zou dat echt niet willen. En dan niet perse om de beelden maar meer om de geluiden en bewegingen.

Foto's zou ik geen problemen mee hebben. Maar dat hoeft ook niet van het moment supreme. Ervoor en erna lijkt me wel heel mooi smile

Wie die foto's moet maken geen idee. Want ik wil alleen mijn vriend bij de bevalling (en artsen o.i.d.) maar verder geen famillie.

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose wo 25 jul 2012 - 23:00

Lousanne schreef:
PapillonRose schreef:Ik heb het wel laten filmen. Mijn broertje heeft het gefilmd. Moet zeggen dat hij best een goede cameraman bleek te zijn, het is niet zo dat je de hele tijd vol in mijn kruis kijkt ofzo Wink Hij heeft het mooi gefilmd. Heb het al een paar keer teruggekeken en ben erg blij dat het op film staat. Heel bijzonder om te hebben!

Holy crap had je je broer bij je bevalling?? Dat zou ik echt nooooit willen (oke, ik heb niet eens een broer, maar dan nog..) Het idee dat m'n broer recht in m'n punani kijkt lijkt me echt niet tof, ik zou ook echt nooooooit m'n vader/schoonvader en zelfs moeder/schoonmoeder erbij willen hebben.. On topic: ik zou m'n bevalling ook niet gefilmd willen hebben, dat hoef ik echt niet terug te zien..
Haha, ja ik had mijn broertje bij de bevalling :P We hebben een hele goede band, en aangezien ik mijn moeder liever bij me had om bijvoorbeeld mijn hand vast te houden, werd hij cameraman. De vader van A. was er ook bij, maar aangezien dat tot de laatste week niet zeker was had ik mijn broertje ook gevraagd. Hij vond het niet erg, en ik ook niet. En ik zei dat hij maar vooral niet teveel down under moest kijken en dat beeld maar weer heel gauw uit z'n geheugen wissen. We hebben er beiden geen problemen mee gehad, en ik vond het wel fijn om voor mij vertrouwde mensen om me heen te hebben.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Flower_L wo 25 jul 2012 - 23:01

Ik hoef geen film en foto's van dat gebeuren daaronder smile, maar bij l. was ik aardig vd planeet voor mn gevoel. Misschien dat we deze keer camera verdekt opstellen zodat ik iig terug kan zien hoe alles ging.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Tania wo 25 jul 2012 - 23:04

Ik heb van mijn eerste bevalling kleine stukje film van voor en na de geboorte van de tweede volgens mij alleen van na de geboorte. De hele bevalling filmen zou ik niet willen omdat ik het fijn vind om het me te herinneren zoals ik het beleefd heb en niet zoals ik het terug zou zien op de film.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Susan wo 25 jul 2012 - 23:14

Lousanne schreef:

Lekker subtiel dit. laughcry Dat jij het nooit zou willen, best, maar doe niet net of het volslagen bizar is als een ander het wel zo doet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  _Lana_ wo 25 jul 2012 - 23:15

Het mooiste moment van de film vind ik juist als ik mijn dochter er uit zie komen. Helemaal geen raar gezicht ofzo, juist heel erg bijzonder. En het moment dat ze op mijn buik werd gelegd, geweldig!
Grappig dat bijna niemand het toch gefilmd wil hebben.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  Floor wo 25 jul 2012 - 23:47

ik had graag veel meer foto's willen hebben en ik denk ook wel film (heb ik nu helemaal niet pas vanaf 1.5 maand oud ofzo).
ik heb mijn man opdracht gegeven wat foto's te maken toen was ik al zo'n 8 uur aan het bevallen. Later heeft de verpleger bij de spoedsectio foto's gemaakt. maar ik had er graag wel meer willen hebben, ik ben 24 uur aan het bevallen geweest en van veel dingen weet ik niks meer.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Liadan do 26 jul 2012 - 0:06

Wij hebben alleen op de film staan toen hij net was geboren en op mijn buik lag, de placenta moest er toen nog uit. Ik had heel graag ook de geboorte zelf op de foto gehad (al was dat misschien niet zo fijn omdat ik ben ingeknipt), maar er was niemand die dat kon filmen.
De controles van onze zoon na de geboorte staan ook op de film.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Lousanne do 26 jul 2012 - 0:19

Susan schreef:
Lousanne schreef:

Lekker subtiel dit. Bevalling filmen? 394967 Dat jij het nooit zou willen, best, maar doe niet net of het volslagen bizar is als een ander het wel zo doet.

Oja, ik was even vergeten dat ieder woord hier op t forum doordacht moet zijn en op een weegschaal wordt gelegd..
Bedoelde het iig niet zo, Papillon Rose mooi dat t bij jullie zo kon en voor je vertrouwd voelde en dat t van beide kanten prima wasBevalling filmen? 561177 het zou alleen mijn keuze niet zijn, maar dat geeft niet.
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Bericht  Sophiee do 26 jul 2012 - 0:22

Nee en zou het nooit willen.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: