Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen?

+24
Aimee
CCC
Parel
PapillonRose
Star007
Jazzlyn
Jasmine
Puggle
Dille
Muppetje
Annemie
Clapperdie
Mida4you
studiebol
Sanne
Floor
_Lana_
Linda
Steep
Slakje
Marin
Tania
SarahKey
Paper Crown
28 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 3 Empty Re: Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen?

Bericht  Jasmine wo 25 jul 2012 - 7:24

Of het een reële schatting is, hangt af van jullie wensen.

Zoals meerderen in dit topic aangeven, voor € 1.000,- kun je het, als het moet, allemaal best voor elkaar krijgen. Als je wat 'veeleisender' bent, of als je gewoon meer te besteden hebt, dan kun je al over heel andere bedragen praten. In jullie geval vind ik het dan ook best een reële schatting. Je springt nog niet heel erg uit de band, maar hebt voldoende budget om te kopen wat je écht mooi vindt.

En ja, die Joolz is echt supermooi! I love you
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 3 Empty Re: Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen?

Bericht  Jazzlyn wo 25 jul 2012 - 7:30

Wij hadden een inschatting gemaakt van ong. 4000 hier gingen we het net niet mee redden. Maar ik heb dus alles nieuw gekocht en precies wat ik wilde. Met de tweede gebruik ik het weer dus geen seconde spijt gehad! Je gaat maar 1 keer in je leven groots shoppen voor je gezinsuitbreiding, dus daarom moest het ook gelijk goed Very Happy
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 3 Empty Re: Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen?

Bericht  Star007 wo 25 jul 2012 - 7:58

Ik denk dat wij rond de 3000/3200 kwijt waren tot aan de geboorte. Na de geboorte waren we nog geld kwijt aan een schommelstoel , wipper, draagzak, kinderstoel, 2 x een groep 1 autostoel en nog best wel wat aan verschillende flesjes, aangezien het even zoeken was welk flesje fijn was.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 3 Empty Re: Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen?

Bericht  PapillonRose wo 25 jul 2012 - 8:02

Zoals meerderen hebben gezegd moet het wel lukken met 5000 euro. Wat babyspullen betreft heb ook ik gemerkt dat je het zo duur of goedkoop kunt maken als je zelf wilt. Hier heb ik trouwens bij lange na zo'n bedrag niet gehaald. Scheelt wel dat ik flink gesponsord ben door de familie (oa box, kinderwagen, wiegje), maar dan nog zou ik niet aan dat bedrag komen. Ligt ook aan je smaak en wat je eraan wilt en kunt besteden. Ik heb binnen een beperkt budget alles weten te kopen wat ik nodig had, en wat ik mooi vond. Bleek nog best goed samen te gaan!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 3 Empty Re: Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen?

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 8:12

...


Laatst aangepast door Ostara op ma 29 okt 2012 - 7:52; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 3 Empty Re: Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen?

Bericht  Star007 wo 25 jul 2012 - 8:14

Ostara schreef:
Paper Crown schreef:
Marin schreef:Heb je al een wagen op 't oog? Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 3 2474380249

Zeker!
Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 3 Joolz_day_parrot_blue

Mooie wagen!

*Zet vast op het lijstje voor "later"*

Hij is echt heel mooi!! I love you
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 3 Empty Re: Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen?

Bericht  Parel wo 25 jul 2012 - 8:18

Hier heb ik alleen maar een tummytub gebruikt, bij een volgende haal ik niet eens een badje.

Difrax flessen zijn leuk, maar bij een volgende ga ik simpel voor avent of tommy tippee.

Ik had speentjes in huis, gelijk al mee naar het ziekenhuis.

Inderdaad middel voor krampjes halen, daar ben je ons straks zo dankbaar!

En vitamine D druppels en als je bv gaat geven ook vitamine k.

Kijk even in je verzekering of dat nannycare matje wellicht vergoed wordt!

En ... Ik zou een lekker dik beren/skipakje regelen voor mini voor de strenge winter! En een voetenzak in de maxicosi, en wellicht adapters voor de maxicosi op je wagen.

Ik heb trouwens een waskussen van Jollein, zilver, 45 euro en die gebruik ik zonder hoes! Gewoon afnemen met een schoonmaakdoekje. En ik heb altijd desinfectant op de kamer.

Onze luiertas is geen officiële luiertas maar een tas van Paul frank, hangt ook prima aan de wagen!

En voor de rest heerlijk kopen wat je wilt!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 3 Empty Re: Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen?

Bericht  CCC wo 25 jul 2012 - 8:35

Gaat je echt makkelijk lukken hoor, wij hebben rond de 2500 euro uitgegeven denk ik even snel zo berekend...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 3 Empty Re: Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen?

Bericht  Aimee wo 25 jul 2012 - 8:51

Ik vond het makkelijk om me met de grote uitgaven aan het budget te houden, maar juist de kleine dingetjes tikte aan. Nog even kruiken halen, lakentje, moltons, muziekdoosje, spenen, luiers, etc...
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 3 Empty Re: Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen?

Bericht  Paper Crown wo 25 jul 2012 - 17:32

Wauw! Meiden super bedankt, die grote dingen daar maak ik me idd ook niet zo druk om, dat heeft een vaste prijs maar volgens mij kan je je nogal verkijken op die kleine dingen. Mijn man wilde gewoon perse een inventarisatie, maar dat kan ik gewoon niet geven. Hij toen zei: €5000,- is het budget (natuurlijk moet er ergens een streep getrokken worden), als dat op is is het budget op maar dan is er nog wel meer geld als we dingen echt nodig hebben. Hij heeft geen tijd om alles uit te zoeken dus ik doe het voorwerk en dan laat ik het hem zien, als hij het goed vindt is het goed zo niet dan zoek ik weer verder. Zoals jullie weten ben ik doormiddel van IVF zwanger geworden, het was dan wel in 1x gelukt maar wie zegt dat als we een tweede willen het weer gaat lukken? Daarom bezuinig in gewoon niet, het is ook niet nodig. En als ik maar 1 kind krijg leef ik me uit ook, zoals Dille zegt 't voorwerk alleen is al leuk!

Ik heb een pasbevallen vriendin die me het verschil uitlegde tussen infacol en cinababy maar ik was zo beduusd van haar mooie baby dat ik er niets meer van kan herinneren. Ze werken beide tegen krampjes, maar wat was nu het verschil?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 3 Empty Re: Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen?

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 18:56

Cinababy is een homeopathisch middel, infacol niet

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 3 Empty Re: Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen?

Bericht  Mama Titty wo 25 jul 2012 - 19:08

Bij de 1e waren we zelfs kleine 1000 kwijt, 538 kamer met matras, box met maxicosi 150, badje 10 euro, kinderwagen 75 euro. Uiteraard ook wel kleren,gym maar alles samen denk ik 1100
Bij tweede 199 euro kinderwagen , 170 euro kamer en kleren, dus nog geen 500
Nu Bij derde maxicosi 10 euro(andere had mijn zus), badje 10 euro en wat kleren. Daar zal ook nog geen 500 zijn


Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 3 Empty Re: Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen?

Bericht  Paper Crown wo 25 jul 2012 - 19:09

Luce schreef:Cinababy is een homeopathisch middel, infacol niet

Maar wat ik nog weet is dat vriendin zei dat de verloskundige/kraamhulp niet echt blij was met cinababy.. je zou zeggen dat homeopathisch 'beter'is?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 3 Empty Re: Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen?

Bericht  Parel wo 25 jul 2012 - 19:15

Paper Crown schreef:
Luce schreef:Cinababy is een homeopathisch middel, infacol niet

Maar wat ik nog weet is dat vriendin zei dat de verloskundige/kraamhulp niet echt blij was met cinababy.. je zou zeggen dat homeopathisch 'beter'is?

Infacol is ook geen medicijn ofzo, het is heel onschadelijk (wonder)spul. Voor de een werkt het een beter dan het andere, zou ze desnoods gewoon allebei halen!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 3 Empty Re: Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen?

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 19:36

Wat een super mooie kinderwagen Paper Crown!
Het badje hebben we gewoon bij de HEMA vandaan, 15 euro incl. standaard geloof ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 3 Empty Re: Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen?

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 22:06

Wat voor kamertje heb je uitgezocht? Ben erg benieuwd!

Wij hebben in totaal ongeveer 4000,- uitgegeven. Wij hebben ook wel een iets duurdere smaak... of nou ja, ik heb een iets duurdere smaak, en mijn man is nogal van het "het moet wel fatsoenlijk zijn" dus koopt vaak het duurdere spul.

Wij hebben een kamertje van 1100,- daarbij hebben we toen meteen het badje (10-delige set met luieremmer, etc), standaard, matrasje, lakentjes, dekentje, paar accessoires zoals boxmobiel, knuffeltje, etc gekocht. In totaal hadden we toen voor 1600,- besteld.

Flesjes, Ik heb wel een starterset van avent gekocht, de uitgebreidere met meer flesjes, borstel, fopspeentjes, tas die ik nooit gebruik, etc. Ik heb bv gegeven, maar M. dronk goed uit de avent flesjes.

Badje, Wij hebben dus zo'n 10-delige set met standaard en daar heb ik nooit spijt van gehad. M heeft er tot 7 maanden in gezeten, en nu gebuik ik t buiten in de tuin om te ploensen met dit hete weer. De standaard vond ik erg handig, omdat het meestal te laag is als je het ergens op moet zetten in de badkamer bijvoorbeeld. Met de standaard kreeg ik geen last van mn rug.

Infacol heb ik best veel gebruikt in het begin. Cinababy daarintegen nooit. In vond de infacol fijn, het werkte goed bij M.

Borstvoeding, ik dacht voordat ik was bevallen hetzelfde dan jij, ik wil het wel proberen, maar als het niet lukt dan niet. Toen ik eenmaal bezig was toen M. er was wilde ik wel alles uit de kast halen om door te kunnen gaan. Het is dan wel heel fijn als je een kraamhulp hebt die je goed kan helpen met aanleggen.

Ik geloof dat ik wel zo'n beetje alles heb.

Succes en veel plezier met het kopen van de spulletjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 3 Empty Re: Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen?

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 22:16

Paper Crown schreef:
Luce schreef:Cinababy is een homeopathisch middel, infacol niet

Maar wat ik nog weet is dat vriendin zei dat de verloskundige/kraamhulp niet echt blij was met cinababy.. je zou zeggen dat homeopathisch 'beter'is?

In Infacol zit ook sinaasappel. Als een kindje reflux heeft is het ook beter om dit niet te gebruiken want dat wekt het zuur op. Persoonlijk vond ik wel dat Infacol beter hielp dan Cinebaby hier

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 3 Empty Re: Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen?

Bericht  Tania wo 25 jul 2012 - 22:21

Volgens mij is cinababy bedoeld om de pijn van de krampjes weg te halen op het moment dat het pijn doet. En Infacol zorgt ervoor dat de lucht beter uit de darmen kan waardoor de pijn minder zou moeten worden.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 3 Empty Re: Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen?

Bericht  liesje wo 25 jul 2012 - 22:27

meis als jullie 5000.- kunnen missen zou ik het ook doen. wij kregen bij beide kindjes de kamertjes dus scheelde 2x 500 euro verder heb ik bij de jongste ook dingen gebruikt van de oudste. ik heb bij de jongste wel een nieuw badje en hemel gekregen wilde tijgertje nml hihi.
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 3 Empty Re: Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen?

Bericht  Aimee do 26 jul 2012 - 0:02

Wij hebben ABC dolphius gebruikt, dat is een pro biotica voor de darmpjes wat ook tegen krampjes kan helpen. Bij ons werkte het beter dan infacol.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 3 Empty Re: Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen?

Bericht  Muus do 26 jul 2012 - 1:09

Paper Crown schreef:
Marin schreef:Heb je al een wagen op 't oog? Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 3 2474380249

Zeker!
Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 3 Joolz_day_parrot_blue

Wat doe je me aan!! Ik had net een paar weken geleden een andere Joolz besteld haha. Ben vandaag wezen kijken, maar kan nu niet kiezen laughcry

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 3 Empty Re: Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen?

Bericht  Poisongirl do 26 jul 2012 - 1:21

Inderdaad wat hier ook gezegd is, als jullie het kunnen missen lekker doen! Ik denk dat wij al met al 2000/2500 euro kwijt zijn geweest. Kamertje 800,-, kinderwagen 530,-, badje met standaard 50,- luiertas 10,- , wiegje 10,-lakentjes en dekentjes van de hema, klamboe 50,-, gordijntjes 30,- matrasje 50,- aerosleep en hoeslakentjes aerosleep, kruiken, aankleding etc.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 3 Empty Re: Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen?

Bericht  Parel do 26 jul 2012 - 1:45

Razz_ schreef:
Paper Crown schreef:
Luce schreef:Cinababy is een homeopathisch middel, infacol niet

Maar wat ik nog weet is dat vriendin zei dat de verloskundige/kraamhulp niet echt blij was met cinababy.. je zou zeggen dat homeopathisch 'beter'is?

In Infacol zit ook sinaasappel. Als een kindje reflux heeft is het ook beter om dit niet te gebruiken want dat wekt het zuur op. Persoonlijk vond ik wel dat Infacol beter hielp dan Cinebaby hier

Daar heb ik dus nooit over nagedacht! Wij hadden en hebben een dochter met flinke reflux, stom stom stom!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 3 Empty Re: Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen?

Bericht  Gast do 26 jul 2012 - 3:07

Ostara schreef:
Paper Crown schreef:
Marin schreef:Heb je al een wagen op 't oog? Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 3 2474380249

Zeker!
Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 3 Joolz_day_parrot_blue

Mooie wagen!

*Zet vast op het lijstje voor "later"*
oooooooooowwww! Hebbeh!!! Al kan ik er nog geen zak mee, hebbeh dat ding! Laughing

Mooie kinderwagen, PC! Ik kan niet spreken van ervaring maar ik denk wel dat het bedrag zeker te doen is. Onthoud ook idd dat je veel spullen cadeau krijgt dus je kan wel veel kleertjes inslaan maar het zou zo zonde zijn als de helft niet gedragen kan worden. Al houdt je dat volgens mij toch wel?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 3 Empty Re: Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen?

Bericht  Marin do 26 jul 2012 - 3:50

Is het trouwens een Limited Edition, die Joolz wagen? Want ik zat even op de website te kijken (ja, ik ben zo erg dat ik dat doe), en daar stond ie volgens mij als Limited Edition direct op de pagina, en bij dat onderdeel dat je 'm kunt 'maken' zelf, stond die kleur niet. Zal je altijd zien...Over een paar jaar als ik eindelijk een wagen mag uitzoeken, hebben ze geen mooie kleuren Sad
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 3 Empty Re: Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum