hypotheek (laten) berekenen???
+4
rianne287
Zininzon
Highway
limbogirl82
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hallo,
Ik zou graag willen weten hoeveel ik aan hypotheek kan krijgen.
Waar kun je dit het beste laten uitrekenen?? Willekeurig een hypotheker kiezen? Of bij de bank?
En kan hier (veel) verschil in zitten.
Ik ben er zo'n leek in.
Ik heb 2 banen: bij ene een vast contract min/max contract waar ik er sowieso 15 in contract heb , en altijd minimaal 20 per week werk.
En bij de ander een jaarcontract en vanaf nu 8u per week in contract, hier ben ik oproepkracht.
Bedankt voor jullie info alvast !
Ik zou graag willen weten hoeveel ik aan hypotheek kan krijgen.
Waar kun je dit het beste laten uitrekenen?? Willekeurig een hypotheker kiezen? Of bij de bank?
En kan hier (veel) verschil in zitten.
Ik ben er zo'n leek in.
Ik heb 2 banen: bij ene een vast contract min/max contract waar ik er sowieso 15 in contract heb , en altijd minimaal 20 per week werk.
En bij de ander een jaarcontract en vanaf nu 8u per week in contract, hier ben ik oproepkracht.
Bedankt voor jullie info alvast !
limbogirl82- Fluisteraar
- Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10
Re: hypotheek (laten) berekenen???
online kun je het bij dehypotheker.nl wel goed uitrekenen. De berekening die ik laatst op afspraak bij de rabobank had laten maken komt hier ook vrijwel mee overeen. Zo heb je iig een leidraad. Maar om het echt zeker te weten wat je precies allemaal kan raad ik je aan een afspraak te maken bij een hypotheekverstrekker.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Highway schreef:online kun je het bij dehypotheker.nl wel goed uitrekenen. De berekening die ik laatst op afspraak bij de rabobank had laten maken komt hier ook vrijwel mee overeen. Zo heb je iig een leidraad. Maar om het echt zeker te weten wat je precies allemaal kan raad ik je aan een afspraak te maken bij een hypotheekverstrekker.