Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen?

+24
Aimee
CCC
Parel
PapillonRose
Star007
Jazzlyn
Jasmine
Puggle
Dille
Muppetje
Annemie
Clapperdie
Mida4you
studiebol
Sanne
Floor
_Lana_
Linda
Steep
Slakje
Marin
Tania
SarahKey
Paper Crown
28 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 2 Empty Re: Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen?

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 23:34

Paper Crown schreef:
Charlie schreef:25 sept al! Da's snel, onze intake hadden we pas 2 weken geleden!

Sterker nog, ze wilde al laatste week aug komen! Maar wij verhuizen 30 aug dus dat ging mooi niet door. Eind sept ben ik pas 6 maanden.

ochja ergens maakt t ook nie uit, heb je dat gehad! Ons hele huis rook daarna naar zwitsal hahaha, die mevrouw rook er helemaal naar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 2 Empty Re: Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen?

Bericht  Paper Crown di 24 jul 2012 - 23:39

Charlie schreef:
Paper Crown schreef:
Charlie schreef:25 sept al! Da's snel, onze intake hadden we pas 2 weken geleden!

Sterker nog, ze wilde al laatste week aug komen! Maar wij verhuizen 30 aug dus dat ging mooi niet door. Eind sept ben ik pas 6 maanden.

ochja ergens maakt t ook nie uit, heb je dat gehad! Ons hele huis rook daarna naar zwitsal hahaha, die mevrouw rook er helemaal naar.

Ze klonk heel lief en aardig en nog jong, ik wilde perse geen ouwe tang die nog van de oude stempel is en dat ik borstvoeding MOET geven. Ik wil het proberen en als het niet lukt dan ga ik er niet mee door maar heb wel gehoord van die kraamverzorgsters die het perse willen. Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 2 878948377
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 2 Empty Re: Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen?

Bericht  Sanne di 24 jul 2012 - 23:42

Gelet op wat je hier aangeeft aan spullen die je op het oog hebt,is € 5000 wel een reëel bedrag. Dit waren wij ook ongeveer kwijt. Met dat bedrag kun je een nieuwe baby uitzet kopen en hoef je ook niet naar de goedkoopste spullen te kijken.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 2 Empty Re: Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen?

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 23:42

Paper Crown schreef:
Floor schreef:
Paper Crown schreef:
Tania schreef:Je kan toch in webwinkels opzoeken wat je wil hebben van de dingen waarvan je de prijs niet weet.

Ik weet niet of je ook het schommelding en speeltje bij de Doomoo seat wil hebben maar dan ben je nog wat duurder uit. Ik zou ook geen startersset van avent kopen maar gewoon een los flesje en eerst is kijken of je kindje daar goed uit drinkt. Anders zit je met al die flesjes waar je niks mee doet en je hebt zo bijgekocht mocht het nodig zijn.

1: Maar hier ervaringen delen is toch veel beter? Misschein zegt wel iemand, joh doe geen badje op standaard want...

2: Iedereen zegt daar weer wat anders over.. Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 2 878948377

pc, Onze zoon kan niet drinken uit aventflesjes (en daar zat ik dan met allemaal flesjes waar hij niks mee kan). Maargoed, je kunt het kopen en gebruiken, mocht het niet gaan verkoop je het en koop je wat anders.

En dit is nou waarom ik dingen hier post. Het is gewoon goed om dit te weten. Dan koop ik de flesjes pas als hij er is.

Dat ga ik dit keer ook doen. Wij hadden zo'n mooie starters set van Avent, maar J. dronk er niet uit. Dus overgegaan op difraxflesjes. Ik heb die flesjes nog liggen dus ik hoef alleen maar nieuwe spenen te kopen. En als de baby er is koop ik wel een extra flesje.

Wij waren bij J ook behoorlijk duur uit in de baby uitzet. Maar bijvoorbeeld de box en het badje hadden we van marktplaats. Nu vind ik het allemaal behoorlijk veel geld en kijken we heel anders tegen het babyshoppen aan, maar ik kan me ook voorstellen dat je het gewoon heel leuk vindt om alles nieuw te kopen en daar niet op wilt bezuinigen. En als je het kan, waarom niet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 2 Empty Re: Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen?

Bericht  studiebol di 24 jul 2012 - 23:44

Ik denk dat het makkelijk moet lukken zoals iedereen zegt je kan het zo duur maken als je zelf wilt.

Ik heb afgelopen zaterdag grote opruiming gehad.. en als ik zie hoeveel spullen ik al weg doe vind ik het soms wel zonde dat ik er "zoveel" geld aan uit heb gegeven.. sommige dingen gebruik je maar zo kort.

Gelukkig heb ik afgelopen maandag de box goed verkocht dus dat heeft ons uiteindelijk maar 80 euro gekost.. daar word ik dan wel weer blij van.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 2 Empty Re: Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen?

Bericht  Mida4you di 24 jul 2012 - 23:45

Ik vind 5000 euro ook echt super veel! Maar goed dat is natuurlijk mijn mening en als je het duurste van het duurste wilt kopen, ja dan ben je die 5000 euro wel kwijt.
Wij hebben een nieuwe kinderwagen voor 360 euro gekocht. Babykamer was 500 euro. Dus dat scheelt nogal op jou budgettering.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 2 Empty Re: Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen?

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 23:52

Dat moet zeker lukken. Wij waren voor véél minder klaar!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 2 Empty Re: Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen?

Bericht  Marin di 24 jul 2012 - 23:54

Oooooh de Joolz Day met leren handvat. Super keuze. Love it!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 2 Empty Re: Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen?

Bericht  Clapperdie di 24 jul 2012 - 23:55

Leuk dat shoppen!

Lakentjes: Ik heb in totaal 3 lakentjes en 3 dekentjes voor zijn ledikant. In kleuren die bij elkaar passen. Dit had ik ook voor zijn wiegje en de kinderwagen. Ik was hier zo'n 200 euro voor kwijt denk denk ik

Badje: Ik zou verschillende uitproberen in de winkel. Wij hadden en bad op standaard overgenomen maar bleek te laag voor ons waardoor we last van ons rug kregen met het in bad doen.

Luiers: ik zou 1 pak newborn maat 1 halen. Als de kleine geboren is kan je kijken of je meer pakken nodig hebt van maat 1 of misschien al maat 2.

Verzorgingspul: Ik heb veel z.witsal producten gekregen. Dus daar zou ik mee wachten tot je wat verder in de zwangerschap bent. Ook heb ik 3 potjes sudocremé gekregen in babyboxen. Gebruik ik nu nog steeds van.
Ik zou wel een manicure-setje kopen. De nageltjes zijn al snel lang en dan krassen ze snel in hun gezichtje. Dit kost niet zoveel.

Wij hebben geen budget aangehouden maar gewoon gekocht wat we mooi vonden. Scheelde ons wel dat we het kamertje en kinderwagen hebben gekregen maar ook welke wij wilde ongeachte welke prijs.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 2 Empty Re: Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen?

Bericht  Paper Crown di 24 jul 2012 - 23:59

Marin schreef:Oooooh de Joolz Day met leren handvat. Super keuze. Love it!

Mooi he? Donkerblauw smile echt een jongens ride!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 2 Empty Re: Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen?

Bericht  Marin wo 25 jul 2012 - 0:02

Paper Crown schreef:
Marin schreef:Oooooh de Joolz Day met leren handvat. Super keuze. Love it!

Mooi he? Donkerblauw smile echt een jongens ride!

Ja echt heel erg leuk en stoer!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 2 Empty Re: Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen?

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 0:22

Over ouwe tangen gesproken: vaak zijn oudere vrouwen heel prettig om als kraamhulp te hebben. Ik heb ook ooit het liefst een stevige vijftiger waar ik helemaal op kan leunen. Ervaring = heaven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 2 Empty Re: Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen?

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 0:31

Rood schreef:Over ouwe tangen gesproken: vaak zijn oudere vrouwen heel prettig om als kraamhulp te hebben. Ik heb ook ooit het liefst een stevige vijftiger waar ik helemaal op kan leunen. Ervaring = heaven.

Ja dat had ik ook! Liever een oude ervarene oma achtige vrouw die me geruststelt dan een jong onzeker ding. (over clichés gesproken laughcry )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 2 Empty Re: Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen?

Bericht  Annemie wo 25 jul 2012 - 0:32

Ik denk dat de schatting wel klopt,wij waren alles bij elkaar 4500 euro kwijt,maar dan bedoel ik ook echt alles,dus ook verf voor de kamer,zwangerschapskleding,flessen enz. enz.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 2 Empty Re: Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen?

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 0:36

Charlie schreef:Ja dat had ik ook! Liever een oude ervarene oma achtige vrouw die me geruststelt dan een jong onzeker ding. (over clichés gesproken Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 2 394967 )
Ze moet ook minstens 90 kilo zijn, armen hebben als een bouwvakker, naar rozen ruiken en haar hele leven alleen maar bezig geweest zijn met baren en de barenden. En ik wil zo nu en dan een standje, zodat ik helemaal niet meer hoef na te denken over of ik het wel goed doe. Bevelen opvolgen tijdens de bevalling & kraamweek, is allll i need. Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 2 Empty Re: Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen?

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 0:37

Rood schreef:
Charlie schreef:Ja dat had ik ook! Liever een oude ervarene oma achtige vrouw die me geruststelt dan een jong onzeker ding. (over clichés gesproken Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 2 394967 )
Ze moet ook minstens 90 kilo zijn, armen hebben als een bouwvakker, naar rozen ruiken en haar hele leven alleen maar bezig geweest zijn met baren en de barenden. En ik wil zo nu en dan een standje, zodat ik helemaal niet meer hoef na te denken over of ik het wel goed doe. Bevelen opvolgen tijdens de bevalling & kraamweek, is allll i need. Laughing

Yes Ik snap jou hahaha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 2 Empty Re: Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen?

Bericht  Paper Crown wo 25 jul 2012 - 0:38

Rood schreef:
Charlie schreef:Ja dat had ik ook! Liever een oude ervarene oma achtige vrouw die me geruststelt dan een jong onzeker ding. (over clichés gesproken Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 2 394967 )
Ze moet ook minstens 90 kilo zijn, armen hebben als een bouwvakker, naar rozen ruiken en haar hele leven alleen maar bezig geweest zijn met baren en de barenden. En ik wil zo nu en dan een standje, zodat ik helemaal niet meer hoef na te denken over of ik het wel goed doe. Bevelen opvolgen tijdens de bevalling & kraamweek, is allll i need. Laughing

Haha, ja ik geloof wel dat dat lekker kan zijn om even op je flikker te krijgen van een oma-persoon maar ze zijn soms zo van: 'In mijn tijd was er geen flesvoeding, dus niet zo zeuren over die pijnlijke kapotte tepels, je kind komt alles te kort als jij het hem niet geeft'
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 2 Empty Re: Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen?

Bericht  Muppetje wo 25 jul 2012 - 0:39

Ik heb het niet bijgehouden, maar denk dat wij ook al zeker wel €3000 hebben uitgegeven, misschien wel meer

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 2 Empty Re: Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen?

Bericht  _Lana_ wo 25 jul 2012 - 0:39

Charlie, welke kinderwagen hebben jullie eigenlijk?
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 2 Empty Re: Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen?

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 0:41

_Lana_ schreef:Charlie, welke kinderwagen hebben jullie eigenlijk?

De Koelstra Flexxo Twin, nieuw gekocht inclusief reiswiegjes op www.babyentiener.nl voor 400 euro.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 2 Empty Re: Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen?

Bericht  _Lana_ wo 25 jul 2012 - 1:06

Charlie schreef:
_Lana_ schreef:Charlie, welke kinderwagen hebben jullie eigenlijk?

De Koelstra Flexxo Twin, nieuw gekocht inclusief reiswiegjes op www.babyentiener.nl voor 400 euro.

Dat is ook een mooie wagen!
En dat is echt een heeeeele mooie prijs!! Dus je hebt wagenbakjes en geen nestje hè?
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 2 Empty Re: Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen?

Bericht  Dille wo 25 jul 2012 - 1:09

Hartstikke slim om ook ervaringen te willen horen, sommige dingen kan je onmogelijk van tevoren weten. Qua budget moet je het vast redden, en als je kan kopen wat je mooi vindt, lekker doen! Geniet van die voorpret! Kleertjes zou ik gewoon uit het budget halen *grijns*.



My two cents:

- Badje: standaard erbij zou ik wel doen, anders moet je jezelf in wel heel wonderlijke posities dwingen. Ik kon in de kraamweek nog niet makkelijk uit bed, en toen kon het badje op de standaard naast mijn bed gezet worden zodat ik kon zien hoe mijn man de baby in bad deed I love you. Ben wel blij dat ik geen dure heb gekocht (ik vond het 'hoppop'-badje zo mooi, maar heb gewoon die van de hema gedaan), want wij hebben het badje per kind maar drie keer gebruikt denk ik. Ze gingen altijd mee douchen, vonden alle partijen heerlijk.

- Verzorgingsspul: Ik heb tot nu toe altijd alleen maar zeeploze wasgel en shampoo (beide zwitsal) gebruikt, en bepanthen bij geïrriteerde billen. Oh en in de eerste weken soms een klein beetje natusan baby-olie voor de droge plekken (voetjes, handjes, ze 'vervellen' in het begin nog). Zou niet weten wat ik met al het andere aanbod aan verzorgingsspullen zou moeten haha.

- Lakentjes; ik had hele mooie lakentjes, och och, wat zag het er prachtig uit, echt. Maar ik stond elke keer drie kwartier op één zo'n klotelakentje te strijken (en ik haat strijken al zo ontzettend). Uiteindelijk lakentjes van de hema gekocht, die je vanuit de droger zo de kast in kunt gooien, heeerlijk! Niet alle lakentjes van de hema hebben dat, de goedkope effen witte niet, voor jongens in ieder geval die met een ruitje wel. Maar misschien vind jij strijken wel heel therapeutisch smile Ik heb aan drie lakentjes en één dekentje genoeg, maar mijn kinderen maken er ook niet zo vaak een smerige puinhoop van, lucky me.

- Zoogkompressen; ook al geef je geen bv, je lekt in het begin echt wel. Ik vond de kompressen van natusan het allerfijnst. Zijn ook wel duur vergeleken bij allerlei huismerken, maar ik merkte het verschil echt. Ze nemen veel meer op, en je zag ze minder zitten aan de buitenkant zeg maar.

-Denk van tevoren na over of je voor krampjes liever Cinababy of Infacol (of iets anders) zou willen gebruiken. Dat is echt fijn om alvast in huis te hebben voor als de krampjes beginnen, en op dat moment kan je waarschijnlijk al niet helder meer nadenken door slaapgebrek, en die krampjes moeten OVER, NU!

- Het allergoedkoopste dunne maandverband van de kruidvat (euro-nogwat), voor als je je megakraamverband niet meer nodig hebt. Dat goedkope heeft een papieren toplaag, en gaat dus niet broeien. Je punani is sowieso wat lichtgeraakt na de bevalling en je loopt er ook best een tijdje mee rond, dus dan is het wel fijn als je je daar geen zorgen om hoeft te maken (en het alvast in huis hebt, zodat je zo snel mogelijk dat dikke kraamverband kunt verbannen).

-Aankleedkussenhoezen van cottonbaby blijven echt mooi en handig om je aankleedkussen heen zitten. Veel fijner dan die met een elastiekje in de rand.

- Heb je al een luiertas? Eigenlijk is een luiertas onzin, het enige wat er wel echt handig aan is is dat je ze op een slimme manier aan de duwstang van je wagen kunt vastmaken, zodat je er niet elke keer met je knieën tegenaan loopt. Ik zou hem dus niet uitkiezen op basis van hoeveelheid vakjes of het mooiste verschoningsmatje, maar gewoon op mooie buitenkant en ophang-mogelijkheden.

- - Kruiken + kruikenzakken, wikkeldekentje (heel fijn voor de eerste weken en voor naar het CB), badcapes (zo groot mogelijk, anders steekt er altijd wel ergens iets uit. Die van de ikea zijn de enige die ik groot genoeg vind), heel veel hydrofielluiers.
Dille
Dille
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 268
Punten : 295
Registratiedatum : 19-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 2 Empty Re: Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen?

Bericht  Puggle wo 25 jul 2012 - 4:42

Dat is zeker een goed bedrag als je niet wilt bezuinigen. Daar kun je echt wel veel mooie spullen voor kopen! Ik denk dat wij ongeveer rond de 2500,- zaten, maar ons kamertje was via marktplaats. Heb verder wel een bugaboo van 900,- gekocht daar wilde ik ook niet op bezuinigen. Net als de maxicosi die kregen wij ook niet bij de wagen en ik wilde perse een maxicosi pebble omdat ik die mooier vond als de gewone, was wel duurder als een gewone.

Qua beddengoed heb ik niet teveel gekocht. 1 deken en 3 lakens. Ze ligt nu ook nog in de wieg hier heb ik ook 3 lakens voor. En voor in allebei een aerosleep. Dat is ook een extra kostenpost wat niet perse hoeft natuurlijk.

Ik zou zeker een badje met standaard nemen. Ik heb er een een bubble bij genomen, dat is een tummitub maar dan van bebe jou zelf. Hier doe ik eigelijk niks mee dus die zou ik niet meer kopen achteraf.

Voor die flesjes zou ik ook eerst proberen. Ik heb flesjes van difrax, die vond ik mooi en gelukkig drinkt ze daar erg goed uit Wink

Verder idd als je het gewoon kan missen lekker kopen wat je leuk vind Very Happy

Enne hele mooie wagen hoor I love you
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 2 Empty Re: Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen?

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 5:10

_Lana_ schreef:
Charlie schreef:
_Lana_ schreef:Charlie, welke kinderwagen hebben jullie eigenlijk?

De Koelstra Flexxo Twin, nieuw gekocht inclusief reiswiegjes op www.babyentiener.nl voor 400 euro.

Dat is ook een mooie wagen!
En dat is echt een heeeeele mooie prijs!! Dus je hebt wagenbakjes en geen nestje hè?

Ja klopt, dat zijn echt hele degelijke bakjes met goeie matrasjes enzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 2 Empty Re: Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen?

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 6:10

Nou ik vind het ook riante schatting! Denk dat wij by Y. Tussen de 500 en 1000 hebben uitgegeven.
En nu hebben we eigelijk maar 150 voor een bedje en commode uitgegeven.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen? - Pagina 2 Empty Re: Reeele schatting of moeten we het ruimer berekenen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum