Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat tegen hek maken?

+3
Rush
Ster
Puggle
7 plaatsers

Ga naar beneden

Wat tegen hek maken? Empty Wat tegen hek maken?

Bericht  Puggle di 24 jul 2012 - 2:17

Wij hebben een draadhekwerk als schutting aan 1 kant van de tuin. Nu staat ons huis in een hoek van 90 graden en we hebben dus precies inkijk. Niet dat de buren heel de dag staan te kijken, maar een beetje privacy is wel fijn. Nu willen we er dus iets tegen aan doen. Van die matten van takken is het logischt alleen daar kijk je nog best doorheen. Wie heeft er nog tips? Of een idee.


Wat tegen hek maken? Foto-NAQPTM3L-D
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat tegen hek maken? Empty Re: Wat tegen hek maken?

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 2:23

misschien van die buitencanvasdoeken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat tegen hek maken? Empty Re: Wat tegen hek maken?

Bericht  Ster di 24 jul 2012 - 2:35

Klimop tegenaan laten groeien? Vind ik er altijd er leuk uitzien. Je hebt ook doek, met verschillende % doorkijk, weet even niet meer hoe je dat noemt. Zie je ook vaak bij tennisbanen.

Ster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 186
Punten : 240
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat tegen hek maken? Empty Re: Wat tegen hek maken?

Bericht  Rush di 24 jul 2012 - 3:00

Ster schreef:Klimop tegenaan laten groeien? Vind ik er altijd er leuk uitzien. Je hebt ook doek, met verschillende % doorkijk, weet even niet meer hoe je dat noemt. Zie je ook vaak bij tennisbanen.
Klimop kan je natuurlijk combineren met die matten. Na een jaar is het dan 'dicht'.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat tegen hek maken? Empty Re: Wat tegen hek maken?

Bericht  Puggle di 24 jul 2012 - 3:12

Een klimop zie ik niet zo zitten eigelijk. Ook hebben we de tegels helemaal tegen de onderkant van het hek dus kunnen ook geen klimop meer planten.
Een canvasdoek had ik ook al bedacht, maar dat kost nogal wat. Het is niet alleen het stuk op de foto maar ervoor zit ook nog zo'n stuk hek. Het is lastig, er zijn ook niet heel veel opties natuurlijk.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat tegen hek maken? Empty Re: Wat tegen hek maken?

Bericht  Jerry di 24 jul 2012 - 7:24

op de foto zie je toch nog een randje zonder tegels? Kun je daar geen klimplant planten?
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat tegen hek maken? Empty Re: Wat tegen hek maken?

Bericht  kwak di 24 jul 2012 - 9:14

Rush schreef:
Ster schreef:Klimop tegenaan laten groeien? Vind ik er altijd er leuk uitzien. Je hebt ook doek, met verschillende % doorkijk, weet even niet meer hoe je dat noemt. Zie je ook vaak bij tennisbanen.
Klimop kan je natuurlijk combineren met die matten. Na een jaar is het dan 'dicht'.

je kan ze ook kant en klaar kopen, ik denk alleen dat wel redelijk duur is.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat tegen hek maken? Empty Re: Wat tegen hek maken?

Bericht  Puggle wo 25 jul 2012 - 11:58

Jerry schreef:op de foto zie je toch nog een randje zonder tegels? Kun je daar geen klimplant planten?

Dat stuk hoort niet bij onze tuin. Het hek stopt echt bij de rand. Dus dan moetrn we ze buiten ons perceek planten dat gaat hem niet worden helaas.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat tegen hek maken? Empty Re: Wat tegen hek maken?

Bericht  studiebol wo 25 jul 2012 - 17:31

Rush schreef:
Ster schreef:Klimop tegenaan laten groeien? Vind ik er altijd er leuk uitzien. Je hebt ook doek, met verschillende % doorkijk, weet even niet meer hoe je dat noemt. Zie je ook vaak bij tennisbanen.
Klimop kan je natuurlijk combineren met die matten. Na een jaar is het dan 'dicht'.

Wij hebben dit, maar het is echt nog niet dicht hoor, helaas en de klimop hebben we 3 jaar geleden geplant. Ik had al expres wat meer gekocht door ze dichter op elkaar te zetten en ik had al de grote variant gekocht, maar helaas. Nu dit jaar hebben we al minder open plekke, maar dicht wil ik het niet noemen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat tegen hek maken? Empty Re: Wat tegen hek maken?

Bericht  Linnie1985 wo 25 jul 2012 - 18:08

Een muur van boomschors. Wij gaan dat tegen ons lage hekje plaatsen ivm de honden van de buurman, als ze onze kat zien, gaan ze als n gek tekeer.

En vind dat boomschors ook heel mooi.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat tegen hek maken? Empty Re: Wat tegen hek maken?

Bericht  Jerry do 26 jul 2012 - 3:59

Puggle schreef:
Jerry schreef:op de foto zie je toch nog een randje zonder tegels? Kun je daar geen klimplant planten?

Dat stuk hoort niet bij onze tuin. Het hek stopt echt bij de rand. Dus dan moetrn we ze buiten ons perceek planten dat gaat hem niet worden helaas.

Nou wil ik niet betweterig over komen, want als jij zegt dat dat niet bij jullie tuin hoort is dat zo, maar ik kwam er vorig jaar (Ná de koop van ons huis) achter dat het steegje achter ons huis óók van ons is. Er is wel recht van overpad, dus ik mag het niet dichtmaken en moet een doorgang van ik geloof een meter overlaten... Bij jullie ook niet toevallig het geval? angel

Anders kun je misschien planten in potten voor het hek zetten en anders toch een randje tegels eruit en een leuk stukje tuin met 'n zigzagrandje maken smile
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat tegen hek maken? Empty Re: Wat tegen hek maken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum