Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?!

+16
Pien
Plien84
Shisha
Saxy
Primrose
Lejow
Ilargi
Jeanette
sanne-84
Moezie
Sweety
Blond
Guus
Arwyn
SoGood
Try
20 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?! Empty Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?!

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 10:14

In juni, ( ik weet het, nog een eind weg) heb ik een bruiloft. Ik behoor tot de gasten die de hele dag meegaan. Ik zit nu al te piekeren over wat ik eventueel aan moet gaan doen! Dus vandaar dit topic, waarin zouden jullie mij graag willen zien, of wat vind je geschikt voor een bruiloft!?

Wat info over mij:
- Begin twinting
- Maatje 44/46, tegen die tijd hoop ik 40/42 42/44.
- Lang, 1,80m ruim.
- Kleinere vriend, dus geen hoge hakken.

Voor de rest, alles mag! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?! Empty Re: Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?!

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 10:22

Ik dacht lingerie setje Wink Hahaha.

Ik heb geen tijd/puf/zin om echt kleren op te gaan zoeken, maar in juni vind ik een mooie rok met shirtje en eventueel vestje wel een goede combi. Of een jurkje met vestje.

Maar goed dat had je vast zelf ook al wel bedacht (was dat niet Jen's onderschrift? haha)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?! Empty Re: Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?!

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 10:25

Haha ik heb wel zo mijn ideetjes, maar die zijn zo standaard! Ik dacht; ik open hier een topic, hoop op heel veel plaatjes en maak een keuze. Ik vind het zo moeilijk!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?! Empty Re: Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?!

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 10:41

Niemand van de 45 nieuwsgierige aagjes die mij wil helpen? Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?! Empty Re: Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?!

Bericht  Try di 25 jan 2011 - 10:45

Marin schreef:Ik dacht lingerie setje Wink Hahaha.

Dat dacht ik ook! smile

Tja, de laatste keer dat ik op een bruiloft was, was jaren geleden dus ik kan je niet helpen. Ik denk trouwens dat je beter tegen die tijd kan zoeken omdat je dan weet welke maat je hebt (omdat je bezig bent met afvallen?) en omdat de keuze dan groter is ivm het seizoen..
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?! Empty Re: Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?!

Bericht  SoGood di 25 jan 2011 - 10:49

ZachtCookie schreef:Niemand van de 45 nieuwsgierige aagjes die mij wil helpen? Sad

Ik voel me aangesproken, haha. Wat voor iets had je in gedachten? Jurk? Asos.com!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?! Empty Re: Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?!

Bericht  SoGood di 25 jan 2011 - 10:58

Ik heb zelf in juni ook een bruiloft dus ging ik na dit topic even zelf op zoek. Nu ben ik verliefd op deze jurk maar dat kan natuurlijk niet vanwege de kleur he.. :shock:

Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?! Image1xl
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?! Empty Re: Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?!

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 11:22

Ik wou dat ik daar het lijf voor had !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?! Empty Re: Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?!

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 11:39

Ik ga morgen (mee) denken voor je, ok?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?! Empty Re: Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?!

Bericht  Arwyn di 25 jan 2011 - 21:49

Haha, ik dacht ook aan een lingerie setje!

Waar moeten we naar zoeken? Hou je van jurkjes, rokjes of broeken? En welke lengte van het jurkje/rokje? Ik vind het zelf ook altijd lastig.. Wil sowieso niet in een H&M'etje naar een bruiloft, haha, dus ben dan echt dagen bezig voor ik wat leuks heb gevonden!
De jurkjes van Steps vind ik trouwens ook altijd leuk voor een bruiloft, maar misschien ook een beetje standaard?
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?! Empty Re: Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?!

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 23:24

Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?! Zigga-jurk-grijs
Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?! Zigga-jurk-nude

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?! Empty Re: Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?!

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 23:25

Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?! DXLA15_80695_09090_08_3821

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?! Empty Re: Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?!

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 23:26

Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?! MLA01_0953_034R_78459

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?! Empty Re: Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?!

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 23:32

Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?! 32042297_d_01_s

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?! Empty Re: Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?!

Bericht  Guus wo 26 jan 2011 - 0:03

Isabella schreef:Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?! Zigga-jurk-grijs
Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?! Zigga-jurk-nude

die roze vind ik mooi! ook makkelijk af te maken met een vrolijk gekleurd vestje! en ik denk dat je die (gezien je geschatte maat) dan ook prima kunt hebben smile

Mooie bloem in je haar, helemaal een zomerse bruiloft outfit!
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?! Empty Re: Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?!

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 0:24

Die vond ik inderdaad ook erg leuk! Waar komen die vandaan Isabella?

Voor de rest; Alles mag! Vooral omdat ik over alles wel na heb zitten denken maar niks tot nu toe heb gevonden waarvan ik zeg, dat wordt het!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?! Empty Re: Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?!

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 5:56

Die heb ik van de wehkamp site geplukt, dit is de link van het roze jurkje;

http://www.wehkamp.nl/damesmode/kleding/jurken/zigga-jurk/C21_1A1_A12_515936/?M=9,10&KW1=47206&MK=79714&PRmin=5&PRmax=140&F=1,2,19,6,17,22&PI=3&SM=4

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?! Empty Re: Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?!

Bericht  Blond do 27 jan 2011 - 0:11

Ik zou nu nog niet op zoek gaan naar een jurkje. Je kan wel het voornemen hebben om af te vallen, maar je weet niet hoeveel het wordt en wat je uiteindelijke maat wordt. Ik zal pas gaan zoeken 1 a 2 maanden van tevoren. Dan is je maat ook duidelijker.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?! Empty Re: Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?!

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 0:24

Ik zou ook zéker luisteren naar Chance.
Rondkijken naar wat je mooi vindt is wel verstandig, dan hoef je tegen die tijd niet meer uit drieduizend dingen te kiezen maar dan weet je al min of meer wat je zoekt, maar ik zou zéker pas iets kopen (als je bezig bent met afvallen) dicht tegen te datum van het feest aan.
Want 1) , dan zit het echt goed en aansluitend (stel dat je méér afvalt, dan ziet kleding eruit alsof je iets van je dikkere zus aan hebt, stel dat het iets minder is zit het misschien qua zicht mooi maar voel je je er krapjes in) en 2) dan kun je het ook nog een langere periode erna af en toe dragen.
Voor het feest kun je het namelijk niet al dragen, want het is speciaal voor dat feest gekocht, dan wil je er erna toch nog af en toe van genieten, neem ik aan. Kleding is meestal niet supergoedkoop, maar zeker niet speciale kleding voor een feest...

Ik vind het roze jurkje overigens supermooi...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?! Empty Re: Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?!

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 3:58

Ik heb deze jurkje even van de afdeling van ASOS curve gehaald, zodat je kunt zien dat het ook bij heupen, kont en tieten erg leuk kan zijn. (ze hebben ze natuurlijk ook gewoon in 'main range' zoals ze dat bij asos noemen.)

Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?! Image1xl

Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?! Image1xl

Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?! Image4xl

Of zo'n soort combinatie, voor als je moet switchen tussen binnen/buiten.

Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?! Image1xl

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?! Empty Re: Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?!

Bericht  Sweety do 27 jan 2011 - 4:10

Blauw jurkje

Zwart wit jurkje

Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?! Empty Re: Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?!

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 22:35

Wat vinden jullie trouwens van dit jurkje?

Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?! Vv3429x33

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?! Empty Re: Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?!

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 22:37

Of deze?

Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?! Bhy039x02

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?! Empty Re: Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?!

Bericht  Arwyn wo 9 feb 2011 - 22:40

Leuke jurkjes! Bon Prix toch?
Zou ze zelf alleen niet zo snel op een bruiloft aantrekken (daar was het voor toch? Heb de begin post niet weer gelezen, haha). De een te zwart, de ander te wit, vind ik op de een of andere manier allebei niet echt kleuren voor een bruiloft!
Dat tweede jurkje is er dacht ik ook in andere kleuren toch?
Trouwens wel jammer dat de borsten van het model te groot zijn, ze zitten nog helemaal in die zwarte band waar ze volgens mij toch niet meer horen..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?! Empty Re: Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?!

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 22:47

Bon Prix inderdaad. De jurkjes zijn er nog in meer kleuren. Zelf ben ik wel van deze kleuren, omdat het me wat meer flatteert :P Maar misschien moet ik ook gewoon durven hoor.. Bij Bon Prix hebben ze in ieder geval hele leuke jurkjes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?! Empty Re: Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum